Jump to content

projekti 68-camaro

cam68

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitkäkin matka postilaatikolle ?

lopetin näitten "raamattujen" tilaamisen joku aikaa sitten ajan puutteen vuoksi... nyt käyn vain kirkossa  ::)

• Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

482

• tarmo68

35

• RS-68

25

• mikke

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Juu tää pitää käydä ostaa!  m/

PS. Sitte ku oot tätä myymässä joskus niin otahan yhteyttä BlackZ:etaan.......  ;D ;)

Kirjoitettu

joudut muuten odottamaan aika pitkään yhteyden ottoa ;D

jos sittenkään ;)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

mitä ? eikö emäntä anna enää talliaikaa ??  ;D ;D

mäkin joudun rassaamaan kaiket yöt, eli sitten vasta tallille, kun saa tenavat nukkumaan  :o

rupee muuten kurssi taas kääntymään ameriikan ostoksia kohden  m/ m/ m/

Kirjoitettu

emäntähän suorastaan käskee etten olis kokoajan kimpussa ;D

jotenkin vain en ole saanut itseäni niskasta kiinni kun ei ole välttämättä mikään tarve tehdä tuolla autolle mitään..

mutta pieniä päivityksiä/parannuksia teen tämän talven aikana..

ajamaan tekis niin saakelisti mieli.. tai ainakin revittelemään ;D

tulee katseltua noita videopätkiä harvase päivä ja fiilisteltyä.

Kirjoitettu

Eikös se viime ajoreissu pättynyt sinne ojan pohjalle ja siitä kauhee kuhmu otsaan...

Kirjoitettu

;D kylläpä sitä muistutellaan meikäläisen ajotaidoista ;D ;D

lähinnä tarkoitin kesäisiä kelejä ja kumin käryä ;)

kieltämättä kyllä niin niskoissa kummittelee vieläkin hieman se äkkipysäys :-\

Kirjoitettu

eilen tuli pojan kanssa otettua tankki pois.. pitäis tehdä uusi lähtö kylkeen pohjan tuntumaan niin pääsis pumppu hieman helpommalla.

naapurin taitoja täytyy käyttää hyväksi ja kun joutuu hieman hitsailemaan alumiinia..

mites muuten onko kukaan tehnyt perän koppaan poisto roppua?? öljyt pitäisi vaihtaa niin ajattelin olisko se viisasta tehdä samalla ja tietysti jos tekis täyttö ropunkin yläreunaan niin olis hieman nopeampi vaulutella uudet sisään.

Kirjoitettu

mulla oli yhdessä autossa tollainen oli näpäkkä vaihtaa öölit  :D

http://www.taperformance.com/prodimages/TA%201810.jpg

Kirjoitettu

tuota periaatetta meinasinkin.. eikä ole vaikea toteuttaa kun on koppa irti.. kaikenlaisia proppuja on jäänyt talteen,eikun poralla reikä ja mutteri hitsillä kiinni.

Kirjoitettu

Sulle lähtee joulupaketti tänään postin välityksellä...27.12-2008

Kirjoitettu

perhana ;D mun täytyy lähteä kauppaan tästä..

eikö tehdä tankoa valmiiksi? pelkät unibalit ja lukitus mutterit..?

Kirjoitettu

Joo jos nyt sais 2 unibalit ja molempiin 2 kpl muttereita, ja se paketti on sitten tulossa...

Kirjoitettu

eli leveääkö lippaa pitäis olla... mitenkäs olis foosen vanteet

esim.

NITROUS CHROME

http://www.chipfoose.com/images/wheels/nitrous-chrome_enlarged.jpg

ilman noita pikku pultteja olis täydelliset mun makuun  m/

Kirjoitettu

fooset maksaa varmaan hunajaa  ::)

ei ny sentaan, pari tonnii setti

Kirjoitettu

ei ny sentaan, pari tonnii setti

2te on ihan kohtuullinen ja halpa hinta hyvistä silmää miellyttävistä vanteista. mun (käyttis) bemuun breyton vanteet makso 1100e kpl ja oon ollu ihan tyytyväinen laatuun. yleensä halvat isot alu vanteet menee soikeaksi pienestäkin töyssystä ja vähän kalliimmat kestää enemmän monttuja  m/ m/ m/

Kirjoitettu

bemarin jaolla olis isompi valikoima vanteita tarjolla ja off settejakin olis käypäisiä.. käytettynä jotain taottuja kisavanteitakin löytyis aika mukavasti tai no ns. kisavanteita.. esim. bbs le mans 18x10 ja 18x8,5

Kirjoitettu

jotain tämän tyylistä vois ajatella.. ehkäpä jopa tuon värisenä.. muuten ajatus oli että keskusta mustana ja reuna kiillotettu..

1304.jpg}

Kirjoitettu

ja keulalle tällainen.. ;D + 5v manuaali tai tuohon kuuluva 4v Jerico ;D kulkupuolta pitäis piisata..

sb2.2.jpg}

Kirjoitettu

Ei noi nyt ihan pahalta näytä...kelpais kyllä ja tietty manuaalilla kun on vielä 2 toimivaa kättäkin.

Kirjoitettu

Minkähän takia tuollaisia 4-2-1 peltisarjoja ei saa kaupasta?  ??? Jotain taikaa niissä täytyy olla. Onkohan noitten moottereiden syttyjärjestys saneltu jollain säännöillä? Jostain olin lukevinani, että kilpamoottereiden rakentelijat suosis 4-7 swäppi nokka-akseleita vaikkei niiden paremmuutta ole täysin kai pystytty toteamaan. Mutta jos sellainen nokka ja siihen sopiva pakosarja.. ???

Jokatapauksessa tuollainen kiertävä pata manuaalilla  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...