Jump to content

projekti 68-camaro

cam68

Recommended Posts

• Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

482

• tarmo68

35

• RS-68

25

• mikke

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

taitavat olla vain liian tiukka sovitteiset taakse johtuen tuosta mun akselin leveydestä :-\

hoh.JPG}

Kirjoitettu

taitavat olla vain liian tiukka sovitteiset taakse johtuen tuosta mun akselin leveydestä :-\

eikai sen väliä kun vain näyttää hyvältä  m/

Kirjoitettu

no helvata... pakko sanoa notta näyttää yllättävän hyvältä  m/

mutta jos kiinni ottaa töyssyissä,kuormattuuna tai ei muuten vaan mahu olee kiltisti  ni se on  m-

rengaslaskurilla katottuna tuo on samankorkuinen yhdistelmä mitä mulla on nyt alla  ::)

tuli kans tänään rengaskaupassa käytyä tilailemassa muutama musta kumirinkula (kokeilen eri profiilia ja kokoa. 17" pysyy edelleen)

nimimerkillä: minne ihmeeseen se pinta katoaa  ;D

• 2 months later...
Kirjoitettu

purku aloitettu.. nyt sitten voi ihan rauhassa suunnitella sitä VIRITTÄMISTÄ..

Syksyn mittaan kun tietyt omat asiani varmistuvat niin on tod. näk. myynnissä sitten reilumminkin nykyistä palikkaa.. nyt suunnitellaan rauhassa.

IMG_4584.JPG}

Kirjoitettu

älä nyt hullua yllytä.. muuutta voishan se olla vaikk ans. pienissä kuorissa se 427 ja jonkulainen ahtaaja kyljessä ::) katsotaan nyt ihan rauhassa.. nokka ja jakaja tuohon vain tarttee mutta jos nyt mun työ kuviot ratkeaa syksyllä niin isompi päivitys kyllä tulee ;)

Kirjoitettu

WTF  ??? kerro mitä tapahtui ?

80 kympin vauhdissa tasakaasulla pari saatanan kovaa paukkua putkessa ja sit sammu.. kattelin jo tielle että lensikö pöntöt pois ;D

selvisi muuten samall ase syy miksi perus ennakko hävisi vähän väliä kesän aikana.. ollu jo jonkin aikaa jakajan rattaassa hieman välystä.

no ei tuohon kauheita tartteis mutta nyt tehdään jotain uutta ja katsellaan huolella tuo pata..

Kirjoitettu

no ei tuohon kauheita tartteis mutta nyt tehdään jotain uutta ja katsellaan huolella tuo pata..

Se on menoa sitten... äläkä rupea laskemaan kuitteja  ;D  m/

Kirjoitettu

En mää sitä tarkoittanut mitä sanoin noista mun pakarinpäistä.

Kirjoitettu

hmm.. kiireessä ja hätiköiden tehdyt diagnoosit ei välttämättä aina ole oikeat ::)

tarkempi tutkiminen ositti että nokka on kunnossa.. nyt painitaan kahden ajatuksen välillä.. laitetaanko auto seisomaan ja aloitetaan teknikan päivitys pikkuhiljaa vai.. uusi jakaja ja ajoon loppukaudeksi ::)

IMG_4585.JPG}

Kirjoitettu

Epäreilua  >:(

ei tuo purku saa olla nuin nopeaa...  >:(

Eiku, uus jakaja ja ajoa  \m/

Kirjoitettu

otin pohjille pari karjalaa niin alkoi tulla purkamiseen vauhtia ;D poikakin osallistui ja pesi syylärin joutessaan. huitaisin nimittäin kaikki apulaitteet keulalta pois niin tuli mukavasti tilaa

Kirjoitettu

No niin, huomenna vauhtiputkasta uudet palikat ja paketti kasaan ja sunnuntaina piknikkiin  m/

Pohditaan yhdessä talven suunnitelmat  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...