Jump to content

projekti 68-camaro

cam68

Recommended Posts

• Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

482

• tarmo68

35

• RS-68

25

• mikke

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

sen photoshop hommelin kun joku osais tehdä niin saisi jotain käsitystä miten väri muuttaa näköä..

Kirjoitettu

mielestäni enempi race !!  m/

samaa mieltä osittain.. ja tummana tuokin osa häipyy aika paljon..

Kirjoitettu

sen photoshop hommelin kun joku osais tehdä niin saisi jotain käsitystä miten väri muuttaa näköä..

Onhan meillä noita "shoppareita" palsta täys: Chevy tais olla yks, Hellfirebirdi osaa homman... 

Kirjoitettu

tarkistus mittaukset osoitti että takavanteet ok, etuvanteiden et noup.. :-X eli etu vanteekin on et35 ja mun omat on 0.. mutta jos nuo etuvanteet olis esim. et 15 niin se olis jo hyvä koska noilla omilla ottaa kovassa kaarreajossa ja hieman kaareen kiinni niin saisi mennä vaikka 1,5-2cm sisäänpäin.. ja spacereiden kanssa en rupea pelaamaan ;D

toki takavannekin on aika tarkka kun viivottimella katselin kaaren reunaan niin rengas(285leveä) tulee AIKA lähelle.. ::)

mutta katselaan nyt mitä tehdään. saahan noita eri et luvullakin.. noita etuvanteita nimittäin.. ;)

Kirjoitettu

Tarmo ja muut 1gen koijarit nyt rälläkät käteen.. \m/

meikäläinen se on vielä niin hullu että ensi talvena reikä kylkeen molemmin puolin.. ;D

toki sitten laitetaan samalla minitubet..

ja sitten isot renkaat ja sitten... ei perkele tää työmaa ei lopu ikinä ;D ;D poika varmaan jatkaa siitä mihin minä väsyn.. ;D

pass20scoop.jpg}

Kirjoitettu

ristus notta,mun täytyy hommata toinen aihio mistä tekis sitten sen mattaraaserin isolohkolla ja avo sunnuntai autoksi,perkeles kun asuttais vähän lähempänä niin voitais pilkkoa  sun autoa yhdessä.  ;D  m/

Kirjoitettu

Mulla oli koko auto täynnä reikiä joten nyt tuntuu ihan hyvälle kun reiät on paikattu...

Kirjoitettu

konepeltiin vois kanssa tehdä hieman tuuletus reikiä kun saisi jostain hyvän idean millaisia.. tai kun saisi jostain harjoitus kappaleen niin voisi tehdä kuidusta ihan uudenlaisen koko pellin.. visioita on kauheesti kun kerkiäis toteuttamaan ;D

ps. ja kaikki meikäläisen visiot tähänkin asti ovat olleet sellaisia että ihan kaikki ei ole suopeasti katsoneet tai ainakaan kukaan ei ole ruvennut matkimaan ;D

tänään muuten tupsahti postilootaan tällainen lätty.. arvatkaa huvikseen kuka tai mikä esiintyy kyseissä tuotoksessa ;D ::)

IMG_1591.JPG}

Kirjoitettu

konepeltiin vois kanssa tehdä hieman tuuletus reikiä kun saisi jostain hyvän idean millaisia.. tai kun saisi jostain harjoitus kappaleen niin voisi tehdä kuidusta ihan uudenlaisen koko pellin.. visioita on kauheesti kun kerkiäis toteuttamaan ;D

ps. ja kaikki meikäläisen visiot tähänkin asti ovat olleet sellaisia että ihan kaikki ei ole suopeasti katsoneet tai ainakaan kukaan ei ole ruvennut matkimaan ;D

tänään muuten tupsahti postilootaan tällainen lätty.. arvatkaa huvikseen kuka tai mikä esiintyy kyseissä tuotoksessa ;D ::)

ei muuten kannata ikinä hankkia plasmaleikkuria jos on semmonen tunne et trvii saada tehdä reikiä sinnesuntänne... homma riistäytyy ihan toteelisesti käsistä kun on niin helppoa pilkkoa autoaan plasmalla...  :-X

Kirjoitettu

mitäs mieltä raati olis tällaisista?? koossa 8,5x18 ja 9,5x18 rengastus olisi 245/40 ja 285/35

tää on nyt tällainen ajatus vaan vielä.. tuolla lateral-g netin puolella ideoita antoivat ::)

Ebaystä löytyisi tuollaiset vanteet joku putiikki kauppasi ja uusia olisivat..

4638.jpg}

Kirjoitettu

mitäs mieltä raati olis tällaisista??

muistuttaa bemarista  m-

Kirjoitettu

Paljon noi maksais? Komeethan noi on. Anna mennä vaan jos kerta tekee mieli.Säästetään haudassa sitten.

Kirjoitettu

muistuttaa bemarista  m-

just ajattelin samaa  m-

liian tuning...

ookko mitään emempi retro tyylistä kattellu,mutta silti jotain uutta ja jäätävää  ?  ::)

aika paha päihittää noita TT kakkosia  ;)

mitenkäs boydin tai foosen tarjonta suun laittaa,jos hinta olis passeli ??

Kirjoitettu

noi on komeet, jotain muuta ku ne ainaiset 5-puolaset vanteet

Kirjoitettu

no kun ajattelin just jotain rallimpaa kuin tt2:set.. siis RACEA ;D ehkä just keskiöt korinväriin tai mustat.. nuo olis 890$ sarja ja jos mennään taottuihin oikeisiin kisavanteisiin niin  on sit 1000$ kpl.. ::)

ne keskinit olis kyllä kanssa mieleeni jollain tapaa mutta ei ole kuulunut mitään että myykö.. toisaalta tuon 17-->18 tuumaseksi ei välttämättä kiinnosta.. kun renkaiden hinnat nousee jonkun verran.. ja ainakin taka renkaita näytää menevän kuitenkin normaalia reilummin ;D

rengkaat noihin olis.. jos ei ihan halvimpia ottais niin n.800$ kierros..

entisiä kyselivät että onko jo myynnissä.. hatusta vetäisin arvion pyynnistäni niin tuntui kiinnostavan.. kai sitten liian halvalla menis ???

Kirjoitettu

http://www.householdinnovations.co.uk/images/large/cars-lightening.jpg

mulle tollaiset

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/ADVG/791_b~Lightning-McQueen-Posters.jpg

ja tollaiset

m/

Kirjoitettu

muistuttaa bemarista  m-

mikäs pakko niiden on muistuttaa bemarista ...laitetaan ne muistuttamaan bemarimiehiä camarosta  ;D

kyllä nuo ainakin mulle kelpaisi

Kirjoitettu

mikäs pakko niiden on muistuttaa bemarista ...laitetaan ne muistuttamaan bemarimiehiä camarosta  ;D

kyllä nuo ainakin mulle kelpaisi

No mitenhän mulle sitten kävis ku on bemari ja camaro jos menis ja vaihtas niistä vanteet ristiiin...?!  :o ;D ;D

Kirjoitettu

mitäs mieltä raati olis tällaisista?? koossa 8,5x18 ja 9,5x18 rengastus olisi 245/40 ja 285/35

tää on nyt tällainen ajatus vaan vielä.. tuolla lateral-g netin puolella ideoita antoivat ::)

Ebaystä löytyisi tuollaiset vanteet joku putiikki kauppasi ja uusia olisivat..

Ton tyyppisiä kattelin paikallisessa muutama päivä takaperin ja niitä saa nykyään montaa

eri merkkiä ja halvalla, eli jos ne pitää olla halvat niin ton tyyppisiä saa kyllä suomestakin

reilusti alle tonnilla. ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...