Jump to content

94 z-28 camaron kevyt piristys. +380 RWHP hakusessa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Toi jakopää homma on aika huono tuohon vanhempaan malliin. Ja jos meinaa virittää, niin vakio jakopää ei taida kestä. Mullakin oli löysää ketjussa aika paljon kun purin koneen, no on sillä ajettukin 160tml. Mä ratkaisin jakopää homman silleen, että tilasin jenkeistä 95+ mallin jakopää sarjan. Hintaa sille tuli 180$. Ja tuon uudemman kopan kanssa voi käyttää vaikka vanhan pikkulohkon tuplarulla jakopäätä.

Tuolla on juttua optin päivittämisestä uudempaan.

http://para.noid.org/~muttvette/opti.html

• Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nupa

17

• Nova

15

• mikke

8

• Senior

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Voi tehdä tuplarullaksi.Maksaa noin 800€ osat.Ja jakopää kestää!

Ja tuon uudemman kopan kanssa voi käyttää vaikka vanhan pikkulohkon tuplarulla jakopäätä.

kuinka arvon herrat hoitaa vesipumpun pyörityksen näissä versioissa, sähkönen pumppu ei kelpaa, tuplarullan kanssa tulee pikkusen ahasta kopan sisällä :-\

Kirjoitettu

kuinka arvon herrat hoitaa vesipumpun pyörityksen näissä versioissa, sähkönen pumppu ei kelpaa, tuplarullan kanssa tulee pikkusen ahasta kopan sisällä :-\

Siis pitää olla sähköinen vesipumppu, ei se muuten onnistu.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

kuinka arvon herrat hoitaa vesipumpun pyörityksen näissä versioissa, sähkönen pumppu ei kelpaalä

Sit käyttää vakiota.Ei onnistu muuten.

Kirjoitettu

Joo opti pitää vielä ostaa, sähköinen vesipumppu on laitettu jo aikaisemmin. Ja uudempi opti on paljon halvempi, ainakin alkuperäinen.

http://nookandtranny.com/

Tuolta tilasin jakopään kopan, vacuumi letkut, sähköjohdon ja tiivisteet.

Kirjoitettu

niin mä vähä aattelinki ja käytän tota 95+ single rullaa

Kirjoitettu

Joo opti pitää vielä ostaa, sähköinen vesipumppu on laitettu jo aikaisemmin. Ja uudempi opti on paljon halvempi, ainakin alkuperäinen.

http://nookandtranny.com/

Tuolta tilasin jakopään kopan, vacuumi letkut, sähköjohdon ja tiivisteet.

msd valmistaa ventid opti muutos sarjaa näihin vanhempiin versioihin on meinaan vielä halvempi ratkasu, mulla käytössä semmoset vermeet nyt ja on toimivat

Kirjoitettu

LT4-kansien ja HotCam'in kanssa tuli ratas- ja ketjupaketti  ( suositus, osanumeroa en tieteskään muista...  ::)  ) ja taisipa olla tuplarullilla. On varmaa, että vakio ei kestä, jos nokan nostoja on reippaasti yli vakion ja venajouset huomattavasti jäykemmät.

Kirjoitettu

ja taisipa olla tuplarullilla.

Ihan yks rivinen rullaketju se oli....GMPP tekele.

Kirjoitettu

:-X

Oliko muka tuo ?  Muisti pätkii... 

NAL-12370835

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Se koppa opti vesipumppu ja parit muut pikku jutut menee uusiksi jos meinaa tuplaketjua laittaa.

Uskon edelleen maksavan sen 800 ellei sit jopa 1000€.

En tiedä et onnistuiskos jos tekis korotepalaa sorvais ym jäynää.Tuskin koska kukaan ei ole tehnyt.Voishan sitä tutkia.

Jakopäänsarja ei ole ongelma koska voi sorvata sen keskiön optilliseen tarkoitetusta rattaasta.

Jos noita sarjoja saa jostain kohtuu hintaan esim 400 EUROLLA ostan sellaisen pois.

Kirjoitettu

:-X

Oliko muka tuo ?  Muisti pätkii... 

NAL-12370835

Toi se taisi olla. Muistaakseni olen lukenut jostain että tuplarulla mahtuu orkkis kopan sisään kun hieman koneistaa jälleen kerran. Keväällä asennan yhden tommosen ja sitten tiedän mitä tarvii tehdä. Uskon olevan erittäin helppohomma.  \m/

Kirjoitettu

Toi se taisi olla. Muistaakseni olen lukenut jostain että tuplarulla mahtuu orkkis kopan sisään kun hieman koneistaa jälleen kerran. Keväällä asennan yhden tommosen ja sitten tiedän mitä tarvii tehdä. Uskon olevan erittäin helppohomma.  \m/

ei ainakaan paljosta ole kiinni se mahtuminen keravan kollit kokeili tuplarullaa lt koppaan ja koppa meni pikalleen mut pyörittäessä ketju raapii koppaa eli hyvin pienestä kiinne varsinki jos poistaa vesipumpun käyttöakselin mutta sehän ei ole itsetarkoitus kait ???

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

95+ koppaan saa ja ovat tehneet.95- koppaan eivät ole laittaneet jostain syystä.Ei tiedä miks ei kait sovi pyörimään.

Kirjoitettu

95+ koppaan saa ja ovat tehneet.95- koppaan eivät ole laittaneet jostain syystä.Ei tiedä miks ei kait sovi pyörimään.

Pyöriminen ja mahtuminen ei ole ongelma. No ei ole saanut tietenkään järjestettyä vetoa optille tuohon splinedrive malliin(vanhempi). Sen takia niitä ei ole näkynyt missään mutta täällä Suomessa me teemme semmoisia....

Kirjoitettu

voit kysyä darkilta miltä näyttää vakio ketju kun sitä hetken kengittää  ;D  :(

"riittäähän" se mutta miten kauan nokka-ajoitus pysyy tikissä??

Beehive jouset auttaa kyllä.

Kirjoitettu

Jos toi vakioketju ei kestä 95sessa LT4-kombossa, niin ihmettelen suuresti miten se kestää 94sessa  ::)

Tietty joo ehkä jos ei nosta kierroksia...

Kirjoitettu

Mitäs mieltä olette mun uudesta avtaarista ?

Kehtaisko ajella liekitetyllä?

Kehtaisko mun vaimo ajella?

EDIT: Lapseni vaatii jo Galaxieen ja Evaandaan myös liekkejä....

Mulla on tarraleikkuri  ;D

tässä tyyliä vuodelta 1990, mun vanha kupla ...

88kupla.jpg}

Kirjoitettu

Lisää liekki pelleilyä.

toi olis mulla corel muodossa, jos joku tarvii.

Myös leikkuri ja tarraa löytyy multa.

etupaa.jpg}

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

No nyt on Hotcam sisällä.  Myin pois non vented optin.

Tilasin MSD optin ja GMMP Extreme duty timing kitin..

Kansia ja osia odotellessa...

Kirjoitettu

Nyt saapui LE1 kannet texasista  ;D

Täällä muutamia kuvia nistä:

www.z28.fi -> tech specs, sivultani näkee myös noiden virtaukset.

Virtaus kuulemma ei ole tärkein asia noissa kansissa, vaan miten ja mistä on muotoiltu, kertoili Lloyd Elliot

kyllä pakko saanoo, että omasta mielestäni aika laadukkaalta porttaustyöltä vaikuttavat.

Pinta on sileämpää kuin AFR (unported) cnc kansissa !

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Kanavat EI SAA kiiltää.Pensa voi helmeillä seinimistä eikä se ole hyväksi.Harmi kun en duunista pääse kattomaan kuvia,mut jospa jo illalla kotona.

Kirjoitettu

joo, kuvissa kiiltää vaan salama, pinta on niin ku jotain 200sta  hiekkapaperia , sormella tuntuu hyvin smuuthilta.

Kirjoitettu

Mites kansien virtautus Suomessa? Entäs noilla palotiloilla puristukset, eikös 57 cc ole yli 3 cc isommat kuin vakiona?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...