HotJake Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Luin tuossa Overdriveä ja silmään otti hauska juttu ja siksi kyselenkin mitkä ovat hauskimpia/oudoimpia kommentteja ja keskusteluja mitä olette kuulleet Camaroista/Firebirdeistä ihan vaan siksi kyselen kun joskus kuulee kyllä niin järettömiä kommentteja että ei hyvää päivää ne kommentoinnit kulutuksesta ja "ylikokoisista laivoista" ovat varmaan ihan vakio tavaraa, mutta entäs mitä muuta olette kuulleet? ja yleensähän se on niin että useimmat niistä negatiivisista kommenteista tulee niiltä ketkä eivät ikinä ole edes istuneet jenkkiautossa saati että olisivat omistaneet sellaisen - sorry Mr.Speed kun lainaan näinkin suoraan.. Tuolta voi lukea lisää mutta lähinnä minua kiinnostaisi Firebird/camaro - kommentit.. Ehkä paras mitä olen kuullut, kun autoni virtalukon pohja hajosi --> niin teimme hyppylangan puolalta akulle - no homma toimi ja sainkin pian uuden virtalukon pohjan, mutta taas samanlaiset oireet - no taas sama lanka viritys ja hyvin lähti kulkemaan... no vikahan oli oikeasti vähän muualla - huh... kuitenkin olin ajanut autolla vajaan kilometrin kotia kohti tekemään lisätutkimuksia kun sähköjohto kärähti (oikosulku) konepellin alla ja auto seis ja repimään johto irti - vanhempi nainen kävelee ohi ja kommentoi: "pitäähän tulilinnussa olla vähän savuakin" - minun reaktio: ;D ;D
Guest Redcat Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Joo.. tässä muutama: Vaimon sukulainen, mies 75v: "Sullahan pitää olla tynnyri bensaa aina mukana." Vaimon serkun snobi poikaystävä (kimeähköllä toimistoäänellä):"Taitaa viedä paljon bensaa?" Niin kuin muka se vaan kiinnostaisi, mitään muuta ei kommentoinut... Pikkuveljeni: "Vaatii lentokentän että saa parkkeerattua." Appiukko: "Eihän tonne millään mahdu istumaan taakse" , sekä lukematon määrä muita latteuksia.. ukko ei millään tajua ettei Bird ole mikään perheauto. Joskus tulee valtava kiusaus käyttää targapalaa kärpäslätkänä appiukkoon.
elkei Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Minulta vaari( 84-v) kysyi viime kesänä, että kehittääkö se satakakskymmentä. Oli sitten pakko sanoa, että kait se vähän yli kaks sataa "kehittää". Vaari ei vissiin enää muistanut, että autojen kehitys ei pysähtynyt 40-luvulle
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Isoisä (+80v) totesi kyytissä ollessaan "ja tuata kiihtyvyyttäki löytyy. Miksei sitä tuas peukotiskin (peugeot 306) oo kiihtyvyyttä, emminä vaan oo koskaan kokeellu"
Guest camu88 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 ..ei meillä ainakaan oo varaa noin kallista autoa hankkia......(vaimon työkaverin kommentti Camarosta pari kesää sitten uuden vm. 2002 Toyota Avensiksen ratin takaa... ....)
Guest Knight Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Äiteen miespuolinen työ kaveri arvioi viime vuonna pontiacin sen päivän hinnaksi 300.000 mummon markkaa kysäisin toki että haluaisko ostaa mutta ei saatu kauppoja aikaseks :'(
Kiesi Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Tulipa tuossa kaupan pihalla vissiin vaimoaan kaupasta saapuvaksi odotteleva ukko jutustelemaan mukavia ja kyselemään autosta niitä sun näitä. Painot, kuutiotilavuudet, pensansyönnit ja kaikki juteltiin siinä tupakin lomassa ja sitten se uskalsi kysyä hintaa. Sanoinpa että jos nyt annat 13k euroo niin saat vaikka heti. Samassa ukolta tippu leuka ja aikansa keräiltyään sanoja suuhun se sai sanottua "Ei helv.. mit... HÄ? Ei oo tosi?! Ja minä menin just ostamaan neljänkytätonnin Land Cruiserin! Minä kun luulin....! Eiiii mitä minä oon menny tekemään!" Jepjep
GTATL Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 vanha ukko tuli kysymään että onko tää auto ferrari mä sanoi sille ´ei urheiluautot valmistetaan amerikassa´
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Jos Camaron parkkeeraa yleiselle paikalle niin aika moni kyselee että mikä transam tämä on ja sanovat että ritariässällä oli samanlainen. Jotkut myös epäilevät (varsinkin koulussa) että näin nuorella (22v) ei ole varaa näin kalliiseen autoon (~7000€).
sukramair Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 yleisin on et eikös ritari ässällä ollu tommone tai onko toi se ritari ässä Yx muija kysy et tuleeko se pellolle (kun oon toissä sielläkin) kun kutsuu, no siihen sitten että JOO
Kiesi Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Noita ritari ässä -juttuja tulee aika paljon joo. Itelläni on soittoäänenä se sarjan tunnari Pari parasta juttua on koettu tietty kakaroiden kanssa (ei omien kun ei ole). Kerran joku nuori äiti kuljetti rattaissa about 3-vuotiasta lastaan, poika oli vissiin just oppinu sanomaan ärrän ja eihän se meinannu pysyä rattaissa kun hamuili kohti tipun keulaa ja keuhkos "kato äiiiti, rrrrrrrritarrrrri ässän auuuto, rrrrrrrrriiitarrrrri ässän auuto!" Ja toinen jännä tapaus oli kun ajoin jonkun haagalaisen päiväkodin ohi niin siellä oli koko pihallinen lapsia aidan yli kurkkimassa, :-* :-* ilmeitä vaan rivissä. Harvoin sitä nyt tuommosta huomiota saa osakseen mutta selitys tulikin varsin pian kotia päästyä, tv-ohjelmatietojen mukaan ritari ässä loppu just niihin aikoihin kun ajelin siellä
Z-mo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Itsetunnon? No eihän se mitään, mulla tuli joku faijan vanha kaveri ( 40 vuotta tehny asentajan hommia ranskalaisiin autoihin) sanomaan, että mun camaro on pelkkä kullin jatke. Ikinä ennen nähnykkään koko äijää, olin siinä sitten että ihan sama, sovitaan vaikka niin... laitoin äijän kommentin katkeruuden piikkiin.
Nupa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Mulla kans naapuruston kakarat on pariinkin otteeseen kysyny, et "onks toi ferrari?" No ei oo, ku urheiluauto Ja on pyytäny "vähän sudittelemaan". Pakko ollu kieltäytyy, ku ei viitti opettaa "pahoja tapoja"
Samppa383 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Ite tos kuukaus takaperin ko tulin camulla töistä kotiin päin niin naapuripaikkakunnan peruskoulun poikia tuli pyörätietä vastaan. Etummainen sit pysähtyi kattomaan, ko pikkasen kaasuttelin, niin eikös ne loput kakarat ajanu pyörillään sen yhen päälle.. Heh. vahingon ilo se paras ilo...
TAKKU Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Skidithän suhtautuu myönteisesti aina erikoisempiin juttuihin, kuten f-body biileihin. Lasten suusta tulee poikkeuksetta sensuroimatonta tekstiä. Isommat lapset usein ovat oppineet kateellisiks
Guest iroc Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Eräs puolituttu naisihminen istahti kyytiin pari kesää sitten, ja kysyi että mikä tää auto on. Totuudenmukaisesti vastasin että Camaro, siihen neito tokaisi vakavalla naamalla, että oot sä ny ihan varma ettei tää ole ferrari,
Jake Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 kotona oli pienimuotonen sukukokous ja isäntäväki pääty jossain vaiheessa Ponuun joka oli pihalla. Kokeilemaan piti päästä ja kyytin änkes isä+sen kaks veljeä. En kylmiltään viittiny polkea, mutta kiihdytin rivakasti. Kulutuksesa oli puhetta ja hyvää vääntöä kehuttiin. Muutaman kilsan päässä uukkari ja takas tällä kertaa aikalujaa. Auton sisällä ei paljon puhuttu ja pihalle kun päästiin, eka kommentti oli että "minä laittasin siihen toisen äänenvaimentimen" johon minä että minä en..
molopaa Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Eräs tyttö sanoi "mikset ostanut kunnon auto, jota ei pitäis korjailla", samalla kun katsoi Pontiacciani. Olin juuri todennut, että pitää tehdä kytkinremontti kohtapuoleen. Kyllä vitutti! Ilmeisesti kunnon auto on lähes uusi, mielellään japanilainen, GTI tai vastaava ja hinnaltaan +15k euroa. Koneellahan ei ole väliä ja kori kuin kori menee, kunhan on levikettä.
Diablo Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Mulla on jäänyt kaverien ymmärrys valitettavan vähälle kun olen puhunut aikeistani ostaa Pontiac. Kommentit ovat olleet lähinnä "Miks v*tussa sä jotain jenkkilotjaa hingut? Nehän on niin isoja, vanhanaikaisia ja kuluttavat älyttömästi..." Noh, Suomi on (kohtalaisen) vapaa maa ja kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Eikä suurin osa noista kritisoijista ollut ikinä kuullutkaan mistään f-bodysta Onneksi täältä foorumilta olen saanut lisää uskoa kun sitä olen tarvinnut, myös vanhempani vanhoina jenkkiharrastajina ymmärtävät hyvin
Kiesi Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Jep tulitipun ostettuani vein sen näytille vanhemmille eli laitoin isälle avaimet käteen ja äitin etupenkille ja -> baanalle. Isä oli sitä mieltä jenkit++++ "kylläpä vaihtaa pehmeesti tämä amerikkalainen automaatti ja vääntöökin tuntus olevan ja onpahan muutenkin aika muhkeeta kyytiä" ja äiti oli vaan " :D jostain syystä tällä autolla on semmonen vaikutus että hymyilyttää koko ajan :D enhän minä osaa lopettaa :D " Tiiä vaikka innostuuvat joku päivä oman ostamaan
Diablo Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Täälläkin oli kotiväki heti sillä mielellä että "saat sitten lainata sitä meille aina välillä, että päästään me vanhatkin kruisaileen" Pitää muuten paikkansa että tälläinen auto hymyilyttää herkästi, joskus kun itsellekin sattuu paha päivä kohdalle niin riittää kun kuvittelee ajavansa birdillä ja johan taas :D:D (Oonkohan mä vähän outo vai onko tollanen kuinka yleistä täällä? Hmm.. Nukkumaankin pitäis mennä... )
Jake Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kyllä ne munkin vanhemmat yritti takoa järkeä päähän kun tota ostin. Niitten mielestä olis pitäny ostaa joku uudempi ns. oikea auto: Isäntä ei edes uskalla ajaa sillä. Huvittavin kommentti oli kerran eräs motoristiharrastaja joka oli tullut sillosen appiukon luo kaverinsa kanssa. Appi alko esittelemään ponua motoristeille (ajoivat GSX, Hajabusa yms öky-viri-kyyky-pyörillä, toinen kulki kuulemma yli 300kmh), tyyppi tuli ponun viereen ja kommentoi että "vittu näitä pulkkia erota toisistaa,kaikki samanlaisia laatikoita..". Alko hieman naurattaan kun katoin poikien pyöriä, eipä niitäkään paljon toisistaan erottanu
elkei Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 On se muuten kumma juttu tuo kateus. Täällä kekkoslovakiassa se tuntuu olevan aika pop. Täällä jokainen keski-ikäinen turbodiiselfarmariautoilija tulee rinnalle polkemaan kaasua valoissa ja sitten lähettää pöljänä ja illalla kertoo vaimolle onessaan kuinka taas hänen pieni tilautonsa näytti jollekin mukaurheiluautoilijalle taivaan merkit. Jos niillä tyypeillä ei ole munaa ostaa sellaista autoa kuin haluavat, niin miksi siitä täytyy niin kovaa melua pitää. On ihan pakko tulla aukomaan päätään, että toi kuluttaa niin paljon ja on niin iso ja niin epäkäytännöllinen. En minäkään niille mene kertomaan että onpa sulla vitun ruma nissani. Mutta minäpä en niitä nissaneita kadehdikaan...
88IROC Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Täällä kauhajoella pari pikku-poikaa arviolta 4-5 v ajeli pyörillä jätski-kioskin ohi jonka edessä Camaro oli parkissa (me istutiin sen kiskan "terassilla"). Ajelivat vähän matkaa ja palasivat takaisin. Toinen sai viimein sanotuksi: Onko tuo camaro? Tähän toinen vastasi hiljaa: "On se..." Samassa hoitopaikassa jossa tyttäremme on on poika (4v) joka on aina passissa turvallisen etäisyyden (n. 20 mertin) päässä puutarhassa. Hoito-täti sanoi että poika pelkää niin paljon auton kovaa ääntä ettei uskalla tulla lähemmäksi. Mutta odottaa silti että painat hiukan reilummin kaasua kun lähdet....
gmc63 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Itellä kävi hauska juttu viime kesänä :DOlin ajelulla etelä suomessa niin ku olin kahvilla pari pikkupoikaa kierteli tota mun autoa ja sit ne väitteli että onko se ritariässän auto vai batmanin auto :DVissiin saman näköinen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään