Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo meidän liittymän lähellä on katettu bussi-pysäkki ja pari kaveria odottelee siinä aamuisin linjuria kun ollaan lähdössä töihin. Mikäli lähden Vanikalla pojat seisoskelevat siellä kopissa, mutta jos jyräytän Camaron tulille tulevat pojat pari metriä ulos kopista katsomaan miten kumi palaa...

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Noihin bensan hinta ja kulutus juttuihin voi hyvin kuitata että:

"Köyhästä se voi tuntua arvokkaalta" ;D 8) aika moni muuten hiljenee tuohon kommenttiin ;D

Kirjoitettu

pikkujätkät huusi kadulta"tsiigatkaa BATMOBILE" ajaessani niiden ohi .polkasin kaasua niiden riemuksi.

Kirjoitettu

joo mul tuli kommenttia moi homo ja sit ku kysyin mihin se perustuu ku en tunne ku ulkonäöltä sitä jätkää niin kommentti oli ku on tollainen AUTO niin sillä saa naisia ja p****a paljon ja ku ei oo nähny mulla muijjaa kyydissä vaik ei asukkaan vakituisesti tääl niin se riitti päättelyyn ;D ;D ;Doli muuten viikon paras ilta ku naureskelin kommenttia :D

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Noihin bensan hinta ja kulutus juttuihin voi hyvin kuitata että:

"Köyhästä se voi tuntua arvokkaalta" ;D 8) aika moni muuten hiljenee tuohon kommenttiin ;D

Joo onhan se jos ei oo tottunut rahaa käsittelemään :D :D

Tänään vein poikani kouluun (6 luokalla).Siinä samassa on lukio ja yläaste.

Saa nähä mitä ne on pojalleni kommentoineet.Olimme kyllä monien silmäparien kohteena.

Ajoin kyllä kaikille esimerkillisesti hiljaa ja rauhallisesti revittämättä.Olisin varmaankin opettanut kerralla 100tyttöä ja poikaa ajamaan huonosti.

Kirjoitettu

Olin tänään käymässä postissa ja vaimo odotteli autossa ikkunat auki (oli muuten kiva ilma 8)), kun kaksi noin parikymppistä sälliä käveli auton takapuolelta ohitse. Herra A sanoo kaverilleen herra B:lle "kato, nissan" johon herra B vastasi "ei, tuo on Corvette.. Joo, sehän se on". :D

Tiedä sitten mitä nissania kaveri tarkotti, kenties 200sx tjsp. Mutta kummallista tässä on se, että auton perspuolella kuitenkin lukee aika selkeästi CAMARO. ;D

Kirjoitettu

Olin tänään käymässä postissa ja vaimo odotteli autossa ikkunat auki (oli muuten kiva ilma 8)), kun kaksi noin parikymppistä sälliä käveli auton takapuolelta ohitse. Herra A sanoo kaverilleen herra B:lle "kato, nissan" johon herra B vastasi "ei, tuo on Corvette.. Joo, sehän se on". :D

Tiedä sitten mitä nissania kaveri tarkotti, kenties 200sx tjsp. Mutta kummallista tässä on se, että auton perspuolella kuitenkin lukee aika selkeästi CAMARO. ;D

Eivät ole varmaankaan kumpikaan osannut lukea ;D

Kirjoitettu

Lukutaidottomia neekereitä ? ???

Kirjoitettu

joo mul tuli kommenttia moi homo ja sit ku kysyin mihin se perustuu ku en tunne ku ulkonäöltä sitä jätkää niin kommentti oli ku on tollainen AUTO niin sillä saa naisia ja p****a paljon ja ku ei oo nähny mulla muijjaa kyydissä vaik ei asukkaan vakituisesti tääl niin se riitti päättelyyn ;D ;D ;Doli muuten viikon paras ilta ku naureskelin kommenttia :D

oisit sanonu että sulla on isompikin auto alla

missä saattaa olla 50:ntäkin tipua yhtä aikaa ja ne kaikki

vielä maksaa sulle. ;D ;)

Kirjoitettu

manne kerran tokaisi mulle että"kaveri sul komee corvette;myy sie mulle corvette".

sanoin että "ensinnäkin tämä ei ole corvette ja toiseksi sulla ei ole ikinä niin paljon rahaa että voisit sen ostaa".

manne tähän"älä rupee kaveri keulimaan".

ei johtanut fyysiseen toistemme arviointiin.

Kirjoitettu

manne kerran tokaisi mulle että"kaveri sul komee corvette;myy sie mulle corvette".

sanoin että "ensinnäkin tämä ei ole corvette ja toiseksi sulla ei ole ikinä niin paljon rahaa että voisit sen ostaa".

manne tähän"älä rupee kaveri keulimaan".

ei johtanut fyysiseen toistemme arviointiin.

Vähän sama juttu kävi mulla ton ex-chargerin kanssa,sama manne kysy ainakin kolme kertaa "onks dodge myytävään"johon meikäläinen että ei oo.Neljännen kerran kun manne kysy samaa asiaa niin sanoin että"niin paljon rahaa ei oo vielä painettu että viittisin katella kun teikäläiset tällä ajelee,mieluummin ajan tän kaatopaikalle",ei kyselly manne sen jälkeen ;).

Kirjoitettu

yhden asian olen kans huomannu kun oman muija kans ajelee niin kyllä tytöt hymyilee ja huutelee mukavia ,mutta ku yksin ajelee niin aika hiljaista >:( :D

toinen jos akka ajelee niin kyllä äijät/klopit kyselevät huoltsikalla mikä kone jne, :o "kuulemma" joten hyvn harvoin siis muija pääsee ajaa ;D

Kirjoitettu

tuolllaasista pannahan meillä päin puukkoa kylykeen! no ei aivan mutta tottahan on että toi nissani jhuttu on jonkunlakien mukaan =raiskaus

Kirjoitettu
link=board=9;threadid=1334;start=120#msg72510 date=1125560450]

tulevalla karvanoppa tuunaaja klopilla joka oli vielä palosammuttimen kokoinen ja ajeli polkupyörällävastaan näytti olevan jyrkkä mielipide kun siinä ohi mennen nosti keskarin pystyyn >:(

Oli oppinut miten raggarit morjenstaa :-)

Kirjoitettu

Camarolla ajellessani morjestin paikalliselle puliukolle.Kyllä kaljakassi nousi korkeelle ko tarvi morjestaa ja tuli vielä nurkantaakse katsomaan.Kukas se oli :o

Kirjoitettu

Camarolla ajellessani morjestin paikalliselle puliukolle.Kyllä kaljakassi nousi korkeelle ko tarvi morjestaa ja tuli vielä nurkantaakse katsomaan.Kukas se oli :o

:D :D :D 8)

Kirjoitettu

Vanha tuttu? ;D.

Kirjoitettu

joo samaa oon huomannu et on 3gen tai 4gen niin kumpiki luokitellaan EI harrasteautoks :'(Ainaki kolmisen vuotta sit ku oli 89camaro nyt sama tolla 93:lla >:( >:(

• 1 month later...
Kirjoitettu

sanoin harkitsevani auton vaihtoa eräälle naisihmiselle nii hää sano OSTA CAMARO! :o ??? :-X :-\ >:( HUH ;D

• 2 months later...
Kirjoitettu

Kyyditsimpäs sukulaistyttöä kotiin 16v.. suu vaahdossa kehui BMW:tä oli ollut jossain miitingissä. kuuntelin hetken ja karautin tallille jossa Ponu oli just maalattuna raakileena pukkien nokassa. Unohtui tytöltä BMW:t ja niiden hienous heti ja suusta tuli vaikka mitä...tärkein..... milloin tuo on valmis, tuut sitten heti hakemaan kyytiin, eikä ole sen jälkeen tarvinnut houkutella kiihdytyskisoihin töihin..

Joo, myös tuttua on tuo bensan kulutus jupina! Pari lääkettä: Paljonko on moottoripyörän kesän ylläpitokustannukset? Vakuutukset, bensat ym! Tai sitten voi vain todeta: Kuulun kunnan parhaimpiin veronmaksajiin, Käyn töissä, poltan, juon ja ajan Bensa Kasilla!!

Kyllä ne siihen hiljenee tai naurahtaa hämmentyneenä!

Kirjoitettu

Itsellä kerkesi syksyllä auto olla noin kk:den ajossa ja sit siirty seisontaan, mutta paras kommentti tuli, kun kuskin kanssa oltiin lähdössä p-joelta s-joelle lauantai iltana ja pyörähdettiin p-joen grillin pihan kautta (silloin ku se viel oli), nii oli siellä eräs "autoista paljon tietävä" kateellinen paska todennut tylysti..."Vi#tu ku pitää olla miestä tollasella corvettella, eihän noi ees maksa ku tonnin pari" nii, miestä tai ei, onko se sit miestelyy jos pyörähtää kyläringin jollain muulla autolla kuin corollalla... Ku seuraavan kerran näin tämän herran, lupasin maksaa 1000€ provikkaa, jos löytääs mullekki "tonnilla parilla" corvetten... Nii ja tenttasain että olikos se Corvette ny P.O.N.T.I.A.C VAI C.H.E.V.R.O.L.E.T...meni hiljaseksi... :D

Kirjoitettu

Itsellä kerkesi syksyllä auto olla noin kk:den ajossa ja sit siirty seisontaan, mutta paras kommentti tuli, kun kuskin kanssa oltiin lähdössä p-joelta s-joelle lauantai iltana ja pyörähdettiin p-joen grillin pihan kautta (silloin ku se viel oli), nii oli siellä eräs "autoista paljon tietävä" kateellinen paska todennut tylysti..."Vi#tu ku pitää olla miestä tollasella corvettella, eihän noi ees maksa ku tonnin pari" nii, miestä tai ei, onko se sit miestelyy jos pyörähtää kyläringin jollain muulla autolla kuin corollalla... Ku seuraavan kerran näin tämän herran, lupasin maksaa 1000€ provikkaa, jos löytääs mullekki "tonnilla parilla" corvetten... Nii ja tenttasain että olikos se Corvette ny P.O.N.T.I.A.C VAI C.H.E.V.R.O.L.E.T...meni hiljaseksi... :D

;D ;D ;D ;D
Kirjoitettu

Kyyditsimpäs sukulaistyttöä kotiin 16v.. suu vaahdossa kehui BMW:tä oli ollut jossain miitingissä. kuuntelin hetken ja karautin tallille jossa Ponu oli just maalattuna raakileena pukkien nokassa. Unohtui tytöltä BMW:t ja niiden hienous heti ja suusta tuli vaikka mitä...tärkein..... milloin tuo on valmis, tuut sitten heti hakemaan kyytiin, eikä ole sen jälkeen tarvinnut houkutella kiihdytyskisoihin töihin..

Tää oli mainio ;D 8) Sitä oikeata käännytystyötä!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...