JousiT Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Ei liity f-korisiin, mutta suokaa anteeksi. Muutama kesä sitten olin broidin Amazonilla liikkeellä. Mattamusta, chopattu, kuitukeula ja käy vähän "huonosti" Kaupan pihalla tuli manne kysymään että mikä kone tos o. Minä että 16venttiilinen johon manne että "Mie oon kuunnellu sua tos kyläl, ei oo bee20, käy vähän huonosti, onks siin vikaa? Myy se miulle" Vikaa on. 3,5l roverin V8 yksillä änkkäreillä ja 4x dellon pystyimut + K&N. Varsinkin imuäänet on suorastaan julmat.
gmc63 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 En mä kyllä välttämättä tykkäisi jos jonkun muun merkin kannattajat näyttäisivät mulle keskaria... ex sä muka tykkää keskarista
TexFinn Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 ex sä muka tykkää keskarista Johan taalla taas vitsit lentaa.
maka Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 juu vitsejä vähän pitää olla.ei kyllä hirveesti ole kommentteja tullu autosta,no kerran pikkupojat oli kaupan edessä ja huus et polta kumia .ois se ollu nöyryytys jos oisin tuolla vakio vehkeellä koittanut.pikkasen kumi inahtanut .ois pitänyt sanoa et odotellaan seuraavat sateet sit voidaan kokeilla
gmc63 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 juu vitsejä vähän pitää olla.ei kyllä hirveesti ole kommentteja tullu autosta,no kerran pikkupojat oli kaupan edessä ja huus et polta kumia .ois se ollu nöyryytys jos oisin tuolla vakio vehkeellä koittanut.pikkasen kumi inahtanut .ois pitänyt sanoa et odotellaan seuraavat sateet sit voidaan kokeilla kyllä toi vakionaki poltaa kumia :Dja vähän öljyä renkaan alle niin on viel komeempaa ;)
maka Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 ei se jaksa 255 takana,kauheeta touhua .kerran koitin ei tullu mitään,häivyin paikalta,eikös sen pidä vielä ensin voittaa tuo jarruvoima,liian hyvät jarrut takana
Cujo Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 kyllä tää mun tbi polttaa ihan kivasti 255:stakin. hmmm tietty toi lukkoperä vaikuttaa mutta uskoisin että siitä huolimatta
maka Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 täytyy kokeilla uusiks .on siellä vääntöä oltava et ensin voittaa tuon jarrun voiman ja sit vielä vääntää rengasta savuihin asti.perhana jos ei polta täytyy hommata isompi kone
Senior Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 ex sä muka tykkää keskarista ? ? ?
Kassu Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Onhan tässä parkkipaikalla kysymyksiä kaikenlaisia tullut varsinkin pikkupojilta. Samoja kysymyksiä tullut, että paljonko kulkee ja pääsiskö kyytiin ym.ym., mut yks poika tässä taannoin kysyi(olisko joku 4v. ollu), että onko tossa nitrot....! Kyllä siinä jo naurut pääsi, kun jäbä noinkin asiantuntija oli.
gmc63 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Keskiolut ? joo sitäki toi keskari tarkoittaa :Desim otetaan pari keskaria
Z-mo Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 täytyy kokeilla uusiks .on siellä vääntöä oltava et ensin voittaa tuon jarrun voiman ja sit vielä vääntää rengasta savuihin asti.perhana jos ei polta täytyy hommata isompi kone Tuli ikävä kyllä ihan omin silmin todistettua kun Hiace ja Sprinter poltti kumia oikeen antaumuksella. Kyllä se vakio 5.0 kaasari kumia polttaa, usko pois...
HFB Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2006 voi veikkonen, säästeliäs kaasujalka pitää olla jos ei polttele vakiolla... oon ite polttanu 5m jälen mun vakio 2.0 golffilla tuohon nurkille btw, tämmöstä topikkia en ollu huomannukaan, tutunoloisia ja hauskoja kommentteja ootte saaneet minulleki työkaverit sano heti että eikös se vie varmaan 15 sadalle? vastasin että saattaa viedä mut ei miulla ole kun 8km työmatkaa ja muihin kulutuskyselyihin olen vastaillu esim. että ei semmosia lasketa, kun on aineet vähissä laitetaan lisää... fiilikset ennen kaikkea. camaro ja firebird tosiaan sotketaa tosi usein, mut ei sinällään ihme kun serkuksia ovatkin... mut camoon silti... myös tosi ärsyttävää on monien jenkki-autoilijoiden käsitys että nämä 3genit jo ovat ihan liian uusia... omakinhan on jo 24v
gmc63 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 voi veikkonen, säästeliäs kaasujalka pitää olla jos ei polttele vakiolla... oon ite polttanu 5m jälen mun vakio 2.0 golffilla tuohon nurkille btw, tämmöstä topikkia en ollu huomannukaan, tutunoloisia ja hauskoja kommentteja ootte saaneet minulleki työkaverit sano heti että eikös se vie varmaan 15 sadalle? vastasin että saattaa viedä mut ei miulla ole kun 8km työmatkaa ja muihin kulutuskyselyihin olen vastaillu esim. että ei semmosia lasketa, kun on aineet vähissä laitetaan lisää... fiilikset ennen kaikkea. camaro ja firebird tosiaan sotketaa tosi usein, mut ei sinällään ihme kun serkuksia ovatkin... mut camoon silti... myös tosi ärsyttävää on monien jenkki-autoilijoiden käsitys että nämä 3genit jo ovat ihan liian uusia... omakinhan on jo 24v Näin on saati 4gen :(mullakin jo 13vuotta vanha
Oiski Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2006 "Ihan Vitusta" Sanoi tyttöystävä, kommentin jälkeen ex...
mikke88 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2006 "Ihan Vitusta" Sanoi tyttöystävä, kommentin jälkeen ex... Auto vai tyttöystävä.
eki Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2006 "Ihan Vitusta" Sanoi tyttöystävä No sittenhän se lienee hälle ollut melko läheinen...
JUX Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2006 Meilläpäin pikkupoijjaat on oppineet suojatien jälkeen pysähtymään pyörillään ja pyörittelemään etusormeaan vinhaan ympyrää f-b:n edestä mentyään...mistä lie johtuu? varmaan siitä kun on tapana pysähtyä aina päästämään suojatien kulkijat menemään... No jos ei muita immeisiä näy niin kosseille on pakko antaa vaikutteita etteivät keskity muihin paheisiin Tää on silti halvempi harrastus kuin huumeiden käyttö) >
Guest Redcat Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2006 Mä päästän muuten periaatteesta usein jengiä ylittämään suojatien... poikii takuulla hyvää mainetta muillekin.. i hope.
KKOSKINEN Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2006 Mäkin päästin just kaks rouvaa kadun yli suojatiellä. Ne lähti löntystelemään vinosti yli ja perskaleen hitaasti. Odottakoot enskerralla vuoroaan. Niin ja Einari töissä kysyi eilen :" Onko tuo musta Pontiakki tuolla ulkona sinun?" Teki mieli vastata muina miehinä että ei ole.
T0ni Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2006 koskinen: eikös se ollu hyvä kohteliaisuus
Z-mo Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2006 Muuten taitaa tulla luukutettua suojateitten yli, paitsi jos siinä sattuu olemaan jotain silmänruokaa tarjolla, varsinkin tälleen kesäaikaan...
Karppa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2006 Mä päästän muuten periaatteesta usein jengiä ylittämään suojatien... poikii takuulla hyvää mainetta muillekin.. i hope. Aivan näin ,ja aina KIERTOLIITTYMÄSTÄ poistuessani näytän suuntavilkkua .
jakulepi Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2006 "Onks toi mustangi?", kysyi grillikioskin myyjä kun parkkeerasin kiskan eteen mennessäni limsaostoksille
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään