Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei liity f-korisiin, mutta suokaa anteeksi.

Muutama kesä sitten olin broidin Amazonilla liikkeellä. Mattamusta, chopattu, kuitukeula ja käy vähän "huonosti"

Kaupan pihalla tuli manne kysymään että mikä kone tos o. Minä että 16venttiilinen johon manne että "Mie oon kuunnellu sua tos kyläl, ei oo bee20, käy vähän huonosti, onks siin vikaa? Myy se miulle"

Vikaa on. 3,5l roverin V8 yksillä änkkäreillä ja 4x dellon pystyimut + K&N. Varsinkin imuäänet on suorastaan julmat.

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

En mä kyllä välttämättä tykkäisi jos jonkun muun merkin kannattajat näyttäisivät mulle keskaria...

ex sä muka tykkää keskarista ???
Kirjoitettu

ex sä muka tykkää keskarista ???

Johan taalla taas vitsit lentaa. :o :-X ???

Kirjoitettu

juu vitsejä vähän pitää olla.ei kyllä hirveesti ole kommentteja tullu autosta,no kerran pikkupojat oli kaupan edessä ja huus et polta kumia ;D.ois se ollu nöyryytys jos oisin tuolla vakio vehkeellä koittanut.pikkasen kumi inahtanut :-[.ois pitänyt sanoa et odotellaan seuraavat sateet sit voidaan kokeilla :)

Kirjoitettu

juu vitsejä vähän pitää olla.ei kyllä hirveesti ole kommentteja tullu autosta,no kerran pikkupojat oli kaupan edessä ja huus et polta kumia ;D.ois se ollu nöyryytys jos oisin tuolla vakio vehkeellä koittanut.pikkasen kumi inahtanut :-[.ois pitänyt sanoa et odotellaan seuraavat sateet sit voidaan kokeilla :)

kyllä toi vakionaki poltaa kumia :Dja vähän öljyä renkaan alle niin on viel komeempaa ;) ;)
Kirjoitettu

ei se jaksa 255 takana,kauheeta touhua :).kerran koitin ei tullu mitään,häivyin paikalta,eikös sen pidä vielä ensin voittaa tuo jarruvoima,liian hyvät jarrut takana :)

Kirjoitettu

kyllä tää mun tbi polttaa ihan kivasti 255:stakin. hmmm tietty toi lukkoperä vaikuttaa mutta uskoisin että siitä huolimatta

Kirjoitettu

täytyy kokeilla uusiks :-[.on siellä vääntöä oltava et ensin voittaa tuon jarrun voiman ja sit vielä vääntää rengasta savuihin asti.perhana jos ei polta täytyy hommata isompi kone :D

Kirjoitettu

Onhan tässä parkkipaikalla kysymyksiä kaikenlaisia tullut varsinkin pikkupojilta.

Samoja kysymyksiä tullut, että paljonko kulkee ja pääsiskö kyytiin ym.ym., mut yks poika tässä taannoin kysyi(olisko joku 4v. ollu), että onko tossa nitrot....!

Kyllä siinä jo naurut pääsi, kun jäbä noinkin asiantuntija oli. :)

Kirjoitettu

Keskiolut ?

joo sitäki toi keskari tarkoittaa :Desim otetaan pari keskaria ;)
Kirjoitettu

täytyy kokeilla uusiks :-[.on siellä vääntöä oltava et ensin voittaa tuon jarrun voiman ja sit vielä vääntää rengasta savuihin asti.perhana jos ei polta täytyy hommata isompi kone :D

Tuli ikävä kyllä ihan omin silmin todistettua kun Hiace ja Sprinter poltti kumia oikeen antaumuksella. Kyllä se vakio 5.0 kaasari kumia polttaa, usko pois...

Kirjoitettu

voi veikkonen, säästeliäs kaasujalka pitää olla jos ei polttele vakiolla...

oon ite polttanu 5m jälen mun vakio 2.0 golffilla tuohon nurkille 8)

btw, tämmöstä topikkia en ollu huomannukaan, tutunoloisia ja hauskoja kommentteja ootte saaneet ;D

minulleki työkaverit sano heti että eikös se vie varmaan 15 sadalle?

vastasin että saattaa viedä mut ei miulla ole kun 8km työmatkaa :P

ja muihin kulutuskyselyihin olen vastaillu esim. että ei semmosia lasketa, kun on aineet vähissä laitetaan lisää... fiilikset ennen kaikkea.

camaro ja firebird tosiaan sotketaa tosi usein, mut ei sinällään ihme kun serkuksia ovatkin... mut camoon silti...

myös tosi ärsyttävää on monien jenkki-autoilijoiden käsitys että nämä 3genit jo ovat ihan liian uusia... omakinhan on jo 24v

Kirjoitettu

voi veikkonen, säästeliäs kaasujalka pitää olla jos ei polttele vakiolla...

oon ite polttanu 5m jälen mun vakio 2.0 golffilla tuohon nurkille 8)

btw, tämmöstä topikkia en ollu huomannukaan, tutunoloisia ja hauskoja kommentteja ootte saaneet ;D

minulleki työkaverit sano heti että eikös se vie varmaan 15 sadalle?

vastasin että saattaa viedä mut ei miulla ole kun 8km työmatkaa :P

ja muihin kulutuskyselyihin olen vastaillu esim. että ei semmosia lasketa, kun on aineet vähissä laitetaan lisää... fiilikset ennen kaikkea.

camaro ja firebird tosiaan sotketaa tosi usein, mut ei sinällään ihme kun serkuksia ovatkin... mut camoon silti...

myös tosi ärsyttävää on monien jenkki-autoilijoiden käsitys että nämä 3genit jo ovat ihan liian uusia... omakinhan on jo 24v

Näin on saati 4gen :(mullakin jo 13vuotta vanha >:( ???
Kirjoitettu

"Ihan Vitusta" Sanoi tyttöystävä, kommentin jälkeen ex...

Auto vai tyttöystävä. ;D

Kirjoitettu

"Ihan Vitusta" Sanoi tyttöystävä

No sittenhän se lienee hälle ollut melko läheinen... ;D

Kirjoitettu

Meilläpäin pikkupoijjaat on oppineet suojatien jälkeen pysähtymään pyörillään ja pyörittelemään etusormeaan vinhaan ympyrää f-b:n edestä mentyään...mistä lie johtuu? varmaan siitä kun on tapana pysähtyä aina päästämään suojatien kulkijat menemään... No jos ei muita immeisiä näy niin kosseille on pakko antaa vaikutteita ;D etteivät keskity muihin paheisiin :( Tää on silti halvempi harrastus kuin huumeiden käyttö) >:( >:(

Kirjoitettu

Mä päästän muuten periaatteesta usein jengiä ylittämään suojatien... poikii takuulla

hyvää mainetta muillekin.. i hope.

:)

Kirjoitettu

Mäkin päästin just kaks rouvaa kadun yli suojatiellä. Ne lähti löntystelemään vinosti yli ja perskaleen hitaasti. Odottakoot enskerralla vuoroaan. Niin ja Einari töissä kysyi eilen :" Onko tuo musta Pontiakki tuolla ulkona sinun?" Teki mieli vastata muina miehinä että ei ole.

Kirjoitettu

Muuten taitaa tulla luukutettua suojateitten yli, paitsi jos siinä sattuu olemaan jotain silmänruokaa tarjolla, varsinkin tälleen kesäaikaan...

Kirjoitettu

Mä päästän muuten periaatteesta usein jengiä ylittämään suojatien... poikii takuulla

hyvää mainetta muillekin.. i hope.

:)

Aivan näin ,ja aina KIERTOLIITTYMÄSTÄ poistuessani näytän suuntavilkkua ;).

Kirjoitettu

"Onks toi mustangi?", kysyi grillikioskin myyjä kun parkkeerasin kiskan eteen mennessäni limsaostoksille 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...