balez Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2008 Tulokkaana sanoisin että on tässä gta:ssa munaa aikas lailla enemmän kun 156 v6 alfassa,vaikka olikin "rata-automainen" ajettava..Ponulta en samoja ominaisuuksia haekkaan,vähän vois takapäätä jäykistää,iskarit vaihtaa ja jatkaa tuohon edelbrockin pakopuoleen myös vähän avarampi imusarja.Makeinta autossa tuo 80-100 vauhdista kaasunpolkasu,missä alfakin tipahtaa melkolailla jaloilleen tähän nähden.. Messevä peli,vaatii tosin aikalailla tutustumista.Ulkonäkö ja rispecti ehkä silti parasta... olet oivaltanut sen tärkeimmän
cam68 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2008 tääkin kommentti viittaa camaroon ja yhteen tiettyyn sellaiseen pojan kanssa mentiin ukon luona käymään ja yhdessä risteyksessä jätkä kysyi et kuka on tehny nuo viivat?? sanoin et en tiedä jätkä siihen, sie oot tehny.. kysyin miten niin? no kun ne on niin paksut tuli vastaus ei sitä 7vuotiasta harrastajaa enää niin vain sumutetattakaan ;D
Sarita Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2008 Oltiin juuri lähdössä Stadin Cruisinkiin ja mies peruutti autonsa portille. Meidän teini-ikäisen pojan kaveri oli ovella ja kuulin hänen sanovan pojallemme: "Kenen tuo Pontiac on?" "No se on faijan", sanoi poika. Tulin juuri eteiseen samaan aikaan ja tämä pojan kaveri pyöritti villisti silmiään ja sanoi: "Vittu, miljonäärejä!" Poikamme sanoi lunkisti: "Heh, mutsilla on kans." Siihen minun täytyi vaatimottamasti sanoa: "No ei kuitenkaan, vaan minulla on Camaro." Pojan kaverin silmät pyörivät kuin flipperissä. Luulin hänen jo pyörtyvän, mutta sitten hän voihkaisi: " Vittu, millionäärejä!" ;D
Mika Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Oltiin juuri lähdössä Stadin Cruisinkiin ja mies peruutti autonsa portille. Meidän teini-ikäisen pojan kaveri oli ovella ja kuulin hänen sanovan pojallemme: "Kenen tuo Pontiac on?" "No se on faijan", sanoi poika. Tulin juuri eteiseen samaan aikaan ja tämä pojan kaveri pyöritti villisti silmiään ja sanoi: "**sviddu**, miljonäärejä!" Poikamme sanoi lunkisti: "Heh, mutsilla on kans." Siihen minun täytyi vaatimottamasti sanoa: "No ei kuitenkaan, vaan minulla on Camaro." Pojan kaverin silmät pyörivät kuin flipperissä. Luulin hänen jo pyörtyvän, mutta sitten hän voihkaisi: " **sviddu**, millionäärejä!" ;D Miten sitä sanottiinkaan, että totuus tulee lapsen suusta...
Vici Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Oltiin juuri lähdössä Stadin Cruisinkiin ja mies peruutti autonsa portille. Meidän teini-ikäisen pojan kaveri oli ovella ja kuulin hänen sanovan pojallemme: "Kenen tuo Pontiac on?" "No se on faijan", sanoi poika. Tulin juuri eteiseen samaan aikaan ja tämä pojan kaveri pyöritti villisti silmiään ja sanoi: "**sviddu**, miljonäärejä!" Poikamme sanoi lunkisti: "Heh, mutsilla on kans." Siihen minun täytyi vaatimottamasti sanoa: "No ei kuitenkaan, vaan minulla on Camaro." Pojan kaverin silmät pyörivät kuin flipperissä. Luulin hänen jo pyörtyvän, mutta sitten hän voihkaisi: " **sviddu**, millionäärejä!" ;D f-bodyclub=miljonääriclub
HFB Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 toissa kesältä...pesin camaroa pihalla.viereiselle pallokentalle tuli 2 about 6v poikaa -kato mikä auto!! -meiän isi sanoi et toi on ihan paska,vie bensaa 10 l sekunnissa -toinen miettii..no mitä sil on välii. se isi varmaan ajaa ite semmosella ohitus-ohjus farmarivolvolla
jhenrix Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Kovin on tutun kuuloisia kommentteja tullut! Naapurin 5-v sälli kysäisi eilen "Lähetkö taas ton formula-auton kanssa?" Osui kumminkin sen verran lähelle, etten viitsinyt alkaa tarkentamaan Transun ja Camun mallinimistä... Mulla on siis IROCci. BTW, maallikkojen Chevy/Ponu sekaannukset jotenkin ymmärtää kun tarkemmin katottuna omassakaan ei missään lue "Chevrolet".
jakulepi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Eilen vein Camarolla tölkkejä kotipaikkakuntani kauppaan. Kaupan edessä penkillä istui melko turvonneen olemuksen omaava kaveri, joka tuli jutteleen kun olin kävelemässä ohi tölkkikassi kätösessä "Hei kaveri. Mä olen vetänyt nyt viikon putkeen viinaa. Kun sulla on noin makee Pontiac, niin pystyks heittään mulle pari euroo?" Purin huulta ja sanoin palaavani asiaan kohtapuoliin. Kävin vaihtamassa tölkit valuutaksi ja pois tullessa heitin miespololle pari euroa ja sanoin: "Tosson sulle kaks euroo, mut muista että auto on sit ens kerralla Chevrolet!"
Sarita Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Äijä haki erään tutun miehen kentältä tänään TA:lla. Hän tuli meillä käymään ja kun olimme partsilla, niin sanoin. Tuo tuossa pihalla on siis minun autoni (Iroc-Z). Tämä mies sanoi: "Ai jaa, onko se jotenkin erilainen kuin se äskeinen. En tunnistanut, kun ovat molemmat punaisia..."
balez Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2008 Äijä haki erään tutun miehen kentältä tänään TA:lla. Hän tuli meillä käymään ja kun olimme partsilla, niin sanoin. Tuo tuossa pihalla on siis minun autoni (Iroc-Z). Tämä mies sanoi: "Ai jaa, onko se jotenkin erilainen kuin se äskeinen. En tunnistanut, kun ovat molemmat punaisia..." niinpä...tavan tallaajalle nää kaikki on samanlaisia kasoja.. eikä jaksa innostaa sen enempää.. nissani tai trans ami.. punanen ja kaksovee=sama auto "aina rikki" useimmin kuultu kommentti
Nupa Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Soitin MH kun tiesin, että sieltä suht isot paketit on tulossa ja mietin josko pitäs caminolla ne hakea... no typy sieltä sit luetteli pakettien mittoja ... "kyllä nämä farkun perään varmaan mahtuu, mutta ei autoon..." Ja paskanmarjat, Camaroonhan ne meni nätisti, isoin paketti ~1300x700x250. Ei tarvinnu kuskin edes penkkiä siirtää. Olivat vähän että "oikea tila-auto"
HFB Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 mäki kävin vuos sitte ostaa ruohonleikkurin(työnnettävän) ni k-raudan varastomies katto ku kurvasin transamin siihe hallille ja avasin takaluukun.... "ei se kyl tuonne mahdu!" sanoin et hetkinen, tyrkkäsin takapenkin selkänojan nuri ja työnnettii paketti sisää. voila!
Marko Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Oltiin pohjia tekemässä ponuun kun paikalle saapui KS-toolsin myynti mies. Katteli autoa ja kysäsi miten tuolla kehtaa ajaa ja bensa on niin kallista. Itse ajoi kuulemma vaimon autolla. Vihreä focus jos peilli ilmastointi teipillä kiinni. Edullista tavaraa oli kaverilla esim perus 12v akkukone yhdellä akulla 349€.
Vici Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 mäki kävin vuos sitte ostaa ruohonleikkurin(työnnettävän) ni k-raudan varastomies katto ku kurvasin transamin siihe hallille ja avasin takaluukun.... "ei se kyl tuonne mahdu!" sanoin et hetkinen, tyrkkäsin takapenkin selkänojan nuri ja työnnettii paketti sisää. voila! On se camaro/firebird kyl iso auto, ku minä ja mun ego mahutaan molemmat sisään yhtä aikaa :P. Ei moneen autoon mahuta....
Marko Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Miittistä tullessa pysähdyttiin tuli tako nimiseen paikkaan kahveelle. Ulkona siinä istuskelin kun keski-ikäisen näköinen mies käveli kaverinsa kanssa ponun ohi. "Ameriikan rauta se turha rauta". Nousi sitten tyytyväisenä patonkiinsa ja lähti...
Samira Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 f-bodyclub=miljonääriclub Tää on jännittävää, miten ihmiset luokittelee miljonääriksi kun ajaa Camarolla. Valkoisen roskasakin ensiauto on täällä luokiteltavissa aivan huippukiesiksi. No, onhan se. Ei tosin ehkä ihan yhtä kallis kuin mitä ihmiset luulee...
Nupa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Ei tosin ehkä ihan yhtä kallis kuin mitä ihmiset luulee... Ei pitää, mutta korjaukset on kalliita kun jotain hajoaa...
Samira Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Ei pitää, mutta korjaukset on kalliita kun jotain hajoaa... Puhumattakaan ajamisesta näillä gasohinnoilla.
BlackZ Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Ei pitää, mutta korjaukset on kalliita kun jotain hajoaa... Nämä on HALPOJA laittaa verrattuna suurimpaan osaan muita automerkkejä. Se vaan että näissä on vikaa ehkä keskimääräistä enempi tekee siitä joskus eli monestikki arvokkaan oloisen harrastuksen.
Soppa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Nämä on HALPOJA laittaa verrattuna suurimpaan osaan muita automerkkejä. Se vaan että näissä on vikaa ehkä keskimääräistä enempi tekee siitä joskus eli monestikki arvokkaan oloisen harrastuksen. Se on se virityshulluus ku tekee hommasta kallista
BlackZ Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Se on se virityshulluus ku tekee hommasta kallista Sepäse!
mikke Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 mut ajatelkaas kuinka paljo enemmän sisältöä tulee harrastamiseen ku illasta toiseen makaat auton alla kädet kyynerpäitä myöten rasvassa, pöly ja hiekka tippuu kokoajan silmille kiroot sielä yksinäs ku osat on painavia ja pahan mallisia eikä pysy tunkilla ja pultit on vika keirteillä ja loputon lista kaikkea muuta. tylsää olis jos aina vois vaan ajaa huolettomasti autolla mikä ei yhtään nikottele, kolise tai tärise
Vici Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 mut ajatelkaas kuinka paljo enemmän sisältöä tulee harrastamiseen ku illasta toiseen makaat auton alla kädet kyynerpäitä myöten rasvassa, pöly ja hiekka tippuu kokoajan silmille kiroot sielä yksinäs ku osat on painavia ja pahan mallisia eikä pysy tunkilla ja pultit on vika keirteillä ja loputon lista kaikkea muuta. tylsää olis jos aina vois vaan ajaa huolettomasti autolla mikä ei yhtään nikottele, kolise tai tärise ja aina on se oikea tuumakoon työkalu hukassa tai isäntä muokannu sen mm-koon työkaluksi
Cosa Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Mut olis se välillä kiva ajella vaan ilman ongelmia
Guest Jukka Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Mut olis se välillä kiva ajella vaan ilman ongelmia olis se kiva ajella välillä vaikka sitte ongelmien kanssa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään