Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kesällä tuli käytyä keskisen kyläkaupas,nii parkkipaikalla ajellessa pikkupoika huusi isälleen et "Kato iskä,tuolta tulee ritari-ässä!!" nii iskä siihen "No eipä tuo kuski ainakaa Michael Knightilta näytä.." ;D

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ei nuo Old School- jenkkimiehet pidä 3genneriä juuri minään. Kun kerroin tutulle mitä tuli ostettua oli kommentti:"ai muovicamaron vai?" En ottanut nokkiini, koska hällä on -69 rätti Firebird. Varaa kommentoida.

Kirjoitettu

Ei nuo Old School- jenkkimiehet pidä 3genneriä juuri minään. Kun kerroin tutulle mitä tuli ostettua oli kommentti:"ai muovicamaron vai?" En ottanut nokkiini, koska hällä on -69 rätti Firebird. Varaa kommentoida.

Niinpä. Aina löytyy tyyppejä joille mikään ei ole hyvä :'(

Kuten laulussa lauletaan; ennen oli miehet rautaa ja laivat puuta....hiiiohoi, nyt on autot muovia ja miehet puupäitä ;D

Kirjoitettu

Polta vähän kumia.

Tai kämmenen taitto ranteesta alaspäin mukaillen kaasupolkimen painamista lattiaan.

Guest Mrs Dragonfly
Kirjoitettu

toinen jos akka ajelee niin kyllä äijät/klopit kyselevät huoltsikalla mikä kone jne, :o "kuulemma" joten hyvn harvoin siis muija pääsee ajaa ;D

Se kai kuuluu vain asiaan, että sitä lähestytään jotenkin helpommin, kun ajelee näillä autoilla... ;) :D Harvemmin minuakaan kukaan sen kummemmin huomaa, kun olen liikkeellä "talviautolla", mutta kesällä asiat on aivan toisin ;) 8)

Kirjoitettu

Se kai kuuluu vain asiaan, että sitä lähestytään jotenkin helpommin, kun ajelee näillä autoilla... ;) :D Harvemmin minuakaan kukaan sen kummemmin huomaa, kun olen liikkeellä "talviautolla", mutta kesällä asiat on aivan toisin ;) 8)

No se on kyllä harvinaisen totta :)

Kirjoitettu

Kesällä tuli käytyä keskisen kyläkaupas,nii parkkipaikalla ajellessa pikkupoika huusi isälleen et "Kato iskä,tuolta tulee ritari-ässä!!" nii iskä siihen "No eipä tuo kuski ainakaa Michael Knightilta näytä.." ;D

Pongattiin muuten autosi siellä Kyläkaupassa, ja yritetiin jopa moikata mutta oltiin tolla Vanikalla liikkeellä joten et huomannut.

Ps. Mitenkä olisi ensi kesänä epävirallinen meetti kyläkaupalla... 8)

Kirjoitettu

Sama juttu tossa 4genissä :(kenties vielä enemmän ja oon samaa mieltä ;)
Kirjoitettu

2005 loppu kesällä veljenpoika Ville 8v oli viikon kylässä. Tultiin uimasta ja valoissa oli vieressä teini-BaijerilainenMaatalousWärkki linnunlauta spoilereineen. Camarosta t-topit irti ja pojalla aurinkolasit päässä ja lippis väärinpäin. Ville katto sivulle ja ihmetteli mitä nuo tuijottaa!! Polkase kaasuu kunnolla ku valo vaihtuu, tuli ohje. Tein toiveitten mukaan ja jässikkä näytti kahella kädellä kansainvälistä sormimerkkiä käsivarret suorana valon vaihtuessa. Hiukan miuta sillo hymyilytti! Kysyin miks noin teit?, iskä teki samalla tavalla ku käytiin siun autolla saunakaljoja hakemassa aiksemmin kesällä. Palkitsin pojan oikeesta tilannekäyttäytymisestä jäätelöllä.

-Mika-

Kirjoitettu

2005 loppu kesällä veljenpoika Ville 8v oli viikon kylässä. Tultiin uimasta ja valoissa oli vieressä teini-BaijerilainenMaatalousWärkki linnunlauta spoilereineen. Camarosta t-topit irti ja pojalla aurinkolasit päässä ja lippis väärinpäin. Ville katto sivulle ja ihmetteli mitä nuo tuijottaa!! Polkase kaasuu kunnolla ku valo vaihtuu, tuli ohje. Tein toiveitten mukaan ja jässikkä näytti kahella kädellä kansainvälistä sormimerkkiä käsivarret suorana valon vaihtuessa. Hiukan miuta sillo hymyilytti! Kysyin miks noin teit?, iskä teki samalla tavalla ku käytiin siun autolla saunakaljoja hakemassa aiksemmin kesällä. Palkitsin pojan oikeesta tilannekäyttäytymisestä jäätelöllä.

-Mika-

EI taida olla huolta tulevaisuuden harrastajista...
Kirjoitettu

En mä kyllä välttämättä tykkäisi jos jonkun muun merkin kannattajat näyttäisivät mulle keskaria...

Kirjoitettu

Isä ja äiti oli käynyt mun Pontsolla kesällä ajelemassa ja myöhemmin, kun kysyin että miltä se vaikutti niin se sanoi -Ihan hyvin tuo imee tiehen kiinni 200km/h vauhdissa :o

Kirjoitettu

Isä ja äiti oli käynyt mun Pontsolla kesällä ajelemassa ja myöhemmin, kun kysyin että miltä se vaikutti niin se sanoi -Ihan hyvin tuo imee tiehen kiinni 200km/h vauhdissa :o

??? ???

Kirjoitettu

Thunderbirdiksi haukutaan välillä...

..ja samoin Camaroksi.

Kesällä olin jossain parkissa (paikalla muitakin jenkkiautoja) niin ohi kävelee pikkupoika ja hänen äitinsä - pikkupoika näkee autot ja innostuneena: "Äiti katso miten hienoja!" - äiti nappaa poikaansa kädestä kiinni ja lähtee retuuttamaan toiseen suuntaan ja sanoo samalla: "Kamalia bensarosvoja".. :o ;D :D

Kirjoitettu

;D ;D

Kirjoitettu

Kesällä olin jossain parkissa (paikalla muitakin jenkkiautoja) niin ohi kävelee pikkupoika ja hänen äitinsä - pikkupoika näkee autot ja innostuneena: "Äiti katso miten hienoja!" - äiti nappaa poikaansa kädestä kiinni ja lähtee retuuttamaan toiseen suuntaan ja sanoo samalla: "Kamalia bensarosvoja".. :o ;D :D

Ja meillä töissä mammat sanoi viime viikolla moottorikelkkoja bensarosvoiksi.. ??? ??? ;D ;D

Kirjoitettu

Ku olin tuan oman koslani ostanu ja ensimmäistä kertaa vanhempien luo sitä näyttämään niin äiree tuumaamahan notta "Kai sä myyt tuan pian pois?" .... :o

Ja äijä tuumas notta "ei mulla vaan olisi tuallaasella varaa ajella!"

Kirjoitettu

Ku olin tuan oman koslani ostanu ja ensimmäistä kertaa vanhempien luo sitä näyttämään niin äiree tuumaamahan notta "Kai sä myyt tuan pian pois?" .... :o

Ja äijä tuumas notta "ei mulla vaan olisi tuallaasella varaa ajella!"

Samantapaista ne minunkin vanhemmat puhuivat aikoinaan.. ;D

Kirjoitettu

oli joskus -91 musta Firebird,silloin kuuli,etenkin pikku pojilta:kato ritari ässän auto !

nyt 4 gen camaro ja joskus kysyvät:onko toi ferrari

Kirjoitettu

oli joskus -91 musta Firebird,silloin kuuli,etenkin pikku pojilta:kato ritari ässän auto !

nyt 4 gen camaro ja joskus kysyvät:onko toi ferrari

Sulta sentään että ferrari ;Dmult kysytty et mikä nissani tai toyota malli toi on? >:(Tai sit että batmanauto ;D ;D
Kirjoitettu

Ehkä paras on tämä kerhomme sankari, aikamme Anti-G, jonka punaista 3geniponua on luultu ISMO ALANGON CORVETTEKSI ;D

• 3 months later...
Kirjoitettu

tänään 81 vuotta täyttävä isoäitini tokaisi camaron mataluutta moittien että "Eihän tualla voi mennä pellolle". Agraarikulttuuri voi hyvin ja vaikuttaa edelleen elämiimme

Kirjoitettu

Kaupan pihassa tuli yks vanhempi herrasmies kyselemään: "että ittekkö oot tän tehny?" Enpä viitsinyt ruveta käsieni taidoilla kehumaan, vaan tokaisin, että ihan on tehtaan tekemä 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...