Guest Black T-top Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2006 Kesällä tuli käytyä keskisen kyläkaupas,nii parkkipaikalla ajellessa pikkupoika huusi isälleen et "Kato iskä,tuolta tulee ritari-ässä!!" nii iskä siihen "No eipä tuo kuski ainakaa Michael Knightilta näytä.."
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Ei nuo Old School- jenkkimiehet pidä 3genneriä juuri minään. Kun kerroin tutulle mitä tuli ostettua oli kommentti:"ai muovicamaron vai?" En ottanut nokkiini, koska hällä on -69 rätti Firebird. Varaa kommentoida.
Seppo Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Ei nuo Old School- jenkkimiehet pidä 3genneriä juuri minään. Kun kerroin tutulle mitä tuli ostettua oli kommentti:"ai muovicamaron vai?" En ottanut nokkiini, koska hällä on -69 rätti Firebird. Varaa kommentoida. Niinpä. Aina löytyy tyyppejä joille mikään ei ole hyvä :'( Kuten laulussa lauletaan; ennen oli miehet rautaa ja laivat puuta....hiiiohoi, nyt on autot muovia ja miehet puupäitä
Guest Raider Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Polta vähän kumia. Tai kämmenen taitto ranteesta alaspäin mukaillen kaasupolkimen painamista lattiaan.
Guest Mrs Dragonfly Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 toinen jos akka ajelee niin kyllä äijät/klopit kyselevät huoltsikalla mikä kone jne, "kuulemma" joten hyvn harvoin siis muija pääsee ajaa Se kai kuuluu vain asiaan, että sitä lähestytään jotenkin helpommin, kun ajelee näillä autoilla... Harvemmin minuakaan kukaan sen kummemmin huomaa, kun olen liikkeellä "talviautolla", mutta kesällä asiat on aivan toisin
Mika Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Se kai kuuluu vain asiaan, että sitä lähestytään jotenkin helpommin, kun ajelee näillä autoilla... Harvemmin minuakaan kukaan sen kummemmin huomaa, kun olen liikkeellä "talviautolla", mutta kesällä asiat on aivan toisin No se on kyllä harvinaisen totta
88IROC Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kesällä tuli käytyä keskisen kyläkaupas,nii parkkipaikalla ajellessa pikkupoika huusi isälleen et "Kato iskä,tuolta tulee ritari-ässä!!" nii iskä siihen "No eipä tuo kuski ainakaa Michael Knightilta näytä.." Pongattiin muuten autosi siellä Kyläkaupassa, ja yritetiin jopa moikata mutta oltiin tolla Vanikalla liikkeellä joten et huomannut. Ps. Mitenkä olisi ensi kesänä epävirallinen meetti kyläkaupalla...
gmc63 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Ei nuo Old School- jenkkimiehet pidä 3genneriä juuri minään. Kun kerroin tutulle mitä tuli ostettua oli kommentti:"ai muovicamaron vai?" En ottanut nokkiini, koska hällä on -69 rätti Firebird. Varaa kommentoida. Sama juttu tossa 4genissä :(kenties vielä enemmän ja oon samaa mieltä
Z4FUN Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 2005 loppu kesällä veljenpoika Ville 8v oli viikon kylässä. Tultiin uimasta ja valoissa oli vieressä teini-BaijerilainenMaatalousWärkki linnunlauta spoilereineen. Camarosta t-topit irti ja pojalla aurinkolasit päässä ja lippis väärinpäin. Ville katto sivulle ja ihmetteli mitä nuo tuijottaa!! Polkase kaasuu kunnolla ku valo vaihtuu, tuli ohje. Tein toiveitten mukaan ja jässikkä näytti kahella kädellä kansainvälistä sormimerkkiä käsivarret suorana valon vaihtuessa. Hiukan miuta sillo hymyilytti! Kysyin miks noin teit?, iskä teki samalla tavalla ku käytiin siun autolla saunakaljoja hakemassa aiksemmin kesällä. Palkitsin pojan oikeesta tilannekäyttäytymisestä jäätelöllä. -Mika-
Jarno Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 2005 loppu kesällä veljenpoika Ville 8v oli viikon kylässä. Tultiin uimasta ja valoissa oli vieressä teini-BaijerilainenMaatalousWärkki linnunlauta spoilereineen. Camarosta t-topit irti ja pojalla aurinkolasit päässä ja lippis väärinpäin. Ville katto sivulle ja ihmetteli mitä nuo tuijottaa!! Polkase kaasuu kunnolla ku valo vaihtuu, tuli ohje. Tein toiveitten mukaan ja jässikkä näytti kahella kädellä kansainvälistä sormimerkkiä käsivarret suorana valon vaihtuessa. Hiukan miuta sillo hymyilytti! Kysyin miks noin teit?, iskä teki samalla tavalla ku käytiin siun autolla saunakaljoja hakemassa aiksemmin kesällä. Palkitsin pojan oikeesta tilannekäyttäytymisestä jäätelöllä. -Mika- EI taida olla huolta tulevaisuuden harrastajista...
Guest Redcat Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 En mä kyllä välttämättä tykkäisi jos jonkun muun merkin kannattajat näyttäisivät mulle keskaria...
Punishment Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Isä ja äiti oli käynyt mun Pontsolla kesällä ajelemassa ja myöhemmin, kun kysyin että miltä se vaikutti niin se sanoi -Ihan hyvin tuo imee tiehen kiinni 200km/h vauhdissa
Mika Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Isä ja äiti oli käynyt mun Pontsolla kesällä ajelemassa ja myöhemmin, kun kysyin että miltä se vaikutti niin se sanoi -Ihan hyvin tuo imee tiehen kiinni 200km/h vauhdissa ???
HotJake Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Thunderbirdiksi haukutaan välillä... ..ja samoin Camaroksi. Kesällä olin jossain parkissa (paikalla muitakin jenkkiautoja) niin ohi kävelee pikkupoika ja hänen äitinsä - pikkupoika näkee autot ja innostuneena: "Äiti katso miten hienoja!" - äiti nappaa poikaansa kädestä kiinni ja lähtee retuuttamaan toiseen suuntaan ja sanoo samalla: "Kamalia bensarosvoja"..
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Isä ja äiti oli käynyt mun Pontsolla kesällä ajelemassa ja myöhemmin, kun kysyin että miltä se vaikutti niin se sanoi -Ihan hyvin tuo imee tiehen kiinni 200km/h vauhdissa
Guest greenta Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2006 Kesällä olin jossain parkissa (paikalla muitakin jenkkiautoja) niin ohi kävelee pikkupoika ja hänen äitinsä - pikkupoika näkee autot ja innostuneena: "Äiti katso miten hienoja!" - äiti nappaa poikaansa kädestä kiinni ja lähtee retuuttamaan toiseen suuntaan ja sanoo samalla: "Kamalia bensarosvoja".. Ja meillä töissä mammat sanoi viime viikolla moottorikelkkoja bensarosvoiksi.. ??? ;D
Cowboy Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2006 Ku olin tuan oman koslani ostanu ja ensimmäistä kertaa vanhempien luo sitä näyttämään niin äiree tuumaamahan notta "Kai sä myyt tuan pian pois?" .... Ja äijä tuumas notta "ei mulla vaan olisi tuallaasella varaa ajella!"
Mika Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2006 Ku olin tuan oman koslani ostanu ja ensimmäistä kertaa vanhempien luo sitä näyttämään niin äiree tuumaamahan notta "Kai sä myyt tuan pian pois?" .... Ja äijä tuumas notta "ei mulla vaan olisi tuallaasella varaa ajella!" Samantapaista ne minunkin vanhemmat puhuivat aikoinaan..
Chevy Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 oli joskus -91 musta Firebird,silloin kuuli,etenkin pikku pojilta:kato ritari ässän auto ! nyt 4 gen camaro ja joskus kysyvät:onko toi ferrari
gmc63 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 oli joskus -91 musta Firebird,silloin kuuli,etenkin pikku pojilta:kato ritari ässän auto ! nyt 4 gen camaro ja joskus kysyvät:onko toi ferrari Sulta sentään että ferrari ;Dmult kysytty et mikä nissani tai toyota malli toi on? >:(Tai sit että batmanauto ;D
Nupa Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Ehkä paras on tämä kerhomme sankari, aikamme Anti-G, jonka punaista 3geniponua on luultu ISMO ALANGON CORVETTEKSI
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 tänään 81 vuotta täyttävä isoäitini tokaisi camaron mataluutta moittien että "Eihän tualla voi mennä pellolle". Agraarikulttuuri voi hyvin ja vaikuttaa edelleen elämiimme
snowy Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Kaupan pihassa tuli yks vanhempi herrasmies kyselemään: "että ittekkö oot tän tehny?" Enpä viitsinyt ruveta käsieni taidoilla kehumaan, vaan tokaisin, että ihan on tehtaan tekemä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään