Ilku Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Yleisin pikkupoikien kommentti huoltoasemalla tankatessa on: "sudita!" ps. On aina pakko lähteä huoltsikalta hissukseen, ettei sanota yllytyshulluksi.
Guest Jukka Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Noloin kommentti minkä olen saanut oli kun parkkisakossa oli auton merkiksi ilmoitettu PONTIAC Niin sen verran vielä että mullahan on Chevrolet
Nupa Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Noloin kommentti minkä olen saanut oli kun parkkisakossa oli auton merkiksi ilmoitettu PONTIAC Niin sen verran vielä että mullahan on Chevrolet Sitähän ei sitten tarvinnu maksaa, kun sakkolappu oli toiselle autolle kirjoitettu
sukramair Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 8)Antakaa mulle tutti mutta ostin keskiseltä tuurista sellasen 5 ledin "scannerin" ja laitoin sen mdf palan päälle ihan tohon nokan keskelle niin että pelti menee just kii, pimeessä näkyy kauniisti vähän matkan päähän. pidin sitä päällä parkkiksella ja kattelin etäältä kun yx vaippa housu hoippu nokalle ja alko katteleen mutsinsa kanssa et mistä se valo tulee ja kuulu kysyvän fireltä et puhukko sää. pitäis ostaa sellanen puhuva varashälytin tai nauhotaa kasetille puhetta joka kuuluis aina välillä. kaikuu hyvin kun on noi kajarit tossa tolpassa.
Guest Knight Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 tilaisit saman tien osat ameriikoista ja rakenna kitti ni saisin kaverin. näkeehän noita kitti tekeleitä harvase päivä. paras replica tais olla nissanin micra jotain 89 vuosimallia ja punanen vilkku vetää edes takasin.. alempi arvosia sarjatuotanto malleja
HRA33 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Työkaverini nimitti autoani maakiilaksi ulkonäön perusteella ja toinen äänien mukaan pommikoneeksi Yksi päivä kun seisoin valoissa niin pikkupojat huusi bussipysäkiltä "lähetä" Ihan piruuttani en lähettänyt.
BlackZ Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Tuleehan noita kommentteja päivittäin, se ritari ässä on kaikista yleisin ja tulee lähes kaikkien ihmisten suusta eka kerran nähtyään ton mun irokin. Tämä on siis ihan päivittäistä. Sitten on tullut seuraavia kommentteja: Kaverin pikkuveli 10v kun menin sinne autoa pesee kysyi mun kaverilta: "Tuliko se taas sillä DATSUNILLA?" Nyt se raukka on ollu rullatuolissa sitten sen jälkeen Eräs tyttönen 21v joka oli iltaa aloittelemassa mun kämpillä ja tuli puhetta tosta mun autosta, oli nähnyt sen parkkihallissa ja sanoi: "Niin, se on se BATMAN auto!" Joo, just se...!!! Ja sen lisäksi että sitä on sanottu ritari ässäksi niin häpeäkseni on myönnettävä että moni asiasta tietämätön on sanonut siitä ensimmäisenä että: "Mikäs PONTIAC se tuo on?" Melkoista solvausta!!! Lisää tulee kunhan vain muistuu mieleen...
Soppa Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Tota Pontiaciksi nimittelyä kyllä kuulee usein...
Guest konna6 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 eihän se pahasti ole sanottu olihan itse ässällä ponu! ja sitäpaitsi se on makuasia..sano uroskoira ku muniaa nuoli
Guest Gbrl Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 "kaverin kommentti kun kerroin F-Body osto aikeista... meni suurinpiirtein näin --> "miks vitussa sä semmosen paskan meinaat ostaa... kuluttaa niin vitusti ja ei oo ees kovin hyvännäkönen... (taka-ajatuksena tais olla et "osta Riisikuppi") no mä sit sanoin siihen kulutukseen että "no yks "mun" Clubilainen on päässyt niinkin alas kulutuksessa kuin 9l/100km ja keskimäärin kulutus muilla on semmosta 12l-15l/100km" ei sanonu sen jälkee mitään... hymähti vaan negatiivisesti
gmc63 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Toi on muuten totta toi kulutus :)voin todistaa paperilla ylhäällä kaikki tankkaukset
Shadowcast Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Talvella ku tallia tyhjentelin autoa varten (se oli vielä edellisessä talvisäilytyspaikassa) olin nostanu keulapalan tallin ulkopuolelle. Kun naapuri tuli pihaan huomas se sen keulan ja sano "Ai toi on Camaron keula" Keulapalassa lukee isolla "Trans Am"
Guest Gbrl Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Toi on muuten totta toi kulutus :)voin todistaa paperilla ylhäällä kaikki tankkaukset mut sullahan on 4gen... voipi olla että rahtusen pienempi kulutus kuin 2gennereillä... eikös kaikki 2gennerit tehty ennen sitä energiakriisiä, eli ei niin paljoa ollut väliä kulutuksella siellä rapakon toisella puolella vai tuliko se kriisi jo 75 jälkeen... (ei voi kaikkea muistaa)
Guest Jukka Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 tuli siinä noin vuonna 72 eli lähes kaikki 2gen autotkin on tehty energiakriisiin aikoihin.
Senior Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Jep ja hevoset hävisivät pannuhuoneista vuosien myötä.... :'(
HotJake Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Niin sanottu muskeliauto kausihan päättyy energiakriisiin... Eihän corvetessakaan ole kuin muutama koni sen jälkeen... Osaltaan hevosvoimien pienuuteen vaikuttaa lisäksi muuttunut hevosvoimien mittaustapa, jossa uudet hevoset mitattiin apulaitteiden kanssa...
88IROC Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Muutama muskeli on kyllä tehty vielä -70 luvun jälkeen (top 50)... http://www.musclecarranch.com/musclecarstats.htm
HotJake Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Muutama muskeli on kyllä tehty vielä -70 luvun jälkeen... On toki, mutta nämä ns.muskelikauden autothan oli hinnaltaan ihan tavallisen kansan ostettavissa (siis jenkeissä), mutta kyllä tuo Viper on jo hinnaltaan urheiluauto On se vaan ollut hauskaa aikaa kun on voinnut ostaa kaupasta 4000 taalalla vakio Pontiac GTO:n joka kiihtyi paremmin kuin Ferrari joka maksoi yli 40 000 taalaa, mutta kaareajo-ominaisuuksissa GTO jäi jostain syystä jälkeen.... Asiasta kolmanteen... Ehkä hölmöimpiä kommentteja on yleensä, että saako tuolla p(!)llua... Onpa joku sanonut, että muistuttaa ihan 70-luvun celicaa - voi per...
Nupa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Asiasta kolmanteen... Ehkä hölmöimpiä kommentteja on yleensä, että saako tuolla p(!)llua... Oon kans huomannu, et jotkut kyselee itsestäänselvyyksiä
gmc63 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Mulla oli aikaisemmin 89rs camaro manuaalilla ja siitä noi kulutukset :)Oli meinaan 4vuotta käyttöautona :Dja kone oli 305tbi
TJT Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 mut sullahan on 4gen... voipi olla että rahtusen pienempi kulutus kuin 2gennereillä... Mulla hörppää tällä hetkellä sen 25-30l kaupunkiajossa. Lapsi on terve kun soppa maistuu
Nupa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kävin taas ajelulla. Pari natiaista pyysi rallaamaan ja minähän tein nyt kerrankin niinku pyydettiin. Natiaiset hurras , vaan pari vanhempaa äijää (tuli jostain video- tmv. liikkestä) oli ihan eri mieltä >:(tempusta. Sladissa mentiin . Sade autto asiaa . Ja apinan maine eikun kasvaa...
88IROC Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Muutama muskeli on kyllä tehty vielä -70 luvun jälkeen... On toki, mutta nämä ns.muskelikauden autothan oli hinnaltaan ihan tavallisen kansan ostettavissa (siis jenkeissä), mutta kyllä tuo Viper on jo hinnaltaan urheiluauto On se vaan ollut hauskaa aikaa kun on voinnut ostaa kaupasta 4000 taalalla vakio Pontiac GTO:n joka kiihtyi paremmin kuin Ferrari joka maksoi yli 40 000 taalaa, mutta kaareajo-ominaisuuksissa GTO jäi jostain syystä jälkeen.... Asiasta kolmanteen... Ehkä hölmöimpiä kommentteja on yleensä, että saako tuolla p(!)llua... Onpa joku sanonut, että muistuttaa ihan 70-luvun celicaa - voi per... Joo, eikä Firehawk/SLP Camarokaan olleet ihan ilmaisia, mutta Viper on kyllä jo törkeän hintainen. Tuo GTO Judge on muuten aina ollut meikäläisen joululahja listalla... Yhdennäköisyytä pitäisi olla aika paljon koska japsit kopioivat Camaron pienensivät ulkomittoja ja nimesivät Celikaksi. Lähes kaikki vinosilmien tekeleet olivat kopioita jenkkien malleista... Tästä sai alkunsa tämäkin sanonta: Saksalaisen insinöörin elämä on surkeaa: Kun keksii jotain uutta on jenkki keksinyt ja patentoinut sen aikaisemmin ja japsit päästävät siitä kopioita puoleen hintaan...
Guest Gbrl Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 paras kommentti mulle pitkään aikaan... mutsi sano metrossa ku mentii töihin tällai "Kyllähän mä uskon että sä auton hankit... mutta hanki oikea auto äläkä mitään LELUA" siinävaiheessa nauroin jo aika makeasti, onneksi oli metro tyhjä
z 28 jari Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Ei ne v..un kiinalaiset oo muuta omaa keksineet kun samuraimiekan ja riisipuikot!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään