Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Varmaan joku nuorehko insinööri :W

Itse asiassa vanhempi insinööri  ;D

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Itse asiassa vanhempi insinööri  ;D

Kuinka ne oikeen saa tutkintonsa? En tunne putkiaivosempaa ammattikuntaa :o

Tietää (on tietävinään) omasta alastaan kaiken mut muu onkin ihan kateissa...

Kirjoitettu

Kuinka ne oikeen saa tutkintonsa? En tunne putkiaivosempaa ammattikuntaa :o

Tietää (on tietävinään) omasta alastaan kaiken mut muu onkin ihan kateissa...

Meiltäkin löytyy sellainen perheestä  8)

Kirjoitettu

Meiltäkin löytyy sellainen perheestä  8)

Heh joo mullakin on tuttuja...

Nätti nainen kyseli multa hiljattain "koska pääsen ajelulle sun kittiautolla"

Kaverit jaksaa välillä mainita "tosta puuttuu vaan se valojuttu keulasta"

ja sit rupeen selittään aina kuinka kitti eroo muutenki aika paljo tosta ;D

• 1 month later...
Kirjoitettu

-Onko tää bensa vai dieseli?

-Käy yllättävän tasaisesti näin isoksi moottoriksi

Ei viitsinyt kuin asiallisesti vastata kun kysyjä ei autoista paljoakaan tiedä  ;D

Kirjoitettu

Tänään ku kävin tankkaamassa ja käynnistin auton niin viereiseltä mittarilta tuli kaveri autosta ulos ja totes et on hienot äänet ei tollaista enää usein kuule  m/ m/

Kirjoitettu

Kerronpa vielä toisen tapauksen camaron kanssa. Taisi olla ensimmäinen kommentti jonka autosta sain ja jäi positiivisesti mieleen :)

Oltiin tyttöystävän kaverin luona syömässä ja lähdettiin sitten illasta tutun pariskunnan kanssa käveleen kohti rivitalon parkkipaikkaa. Oli melko pimeää ja kun käveltiin

lähemmäs camaroa katsoin, että joku siellä pyörii camaron ympärillä ja katselee sisälle. Mielessä kävi jo, että samantien siellä joku yrittää jo murtautua autoon enkä ollut kuin muutaman viikon omistanut auton.

Lähempänä sitten selvisikin, että tämä henkilö oli noin 40-50v turkikseen pukeutunut nainen, jonka mies sillävälin ajoi katumaasturia talliin. Kävelin auton viereen tyttöystävän kanssa ja aukaisin camaron oven ku nainen vielä siinä vieressä katseli autoa. Nainen sitten sanoi, että "onpa tosi hieno auto, minkä merkkinen?" Johon sitten vastasin. Tyttöystävää ja tuttua pariskuntaa taisi vähän huvittaa  :D

Kirjoitettu

Menin ekaa kertaa camarolla käymään kaverin luona. Kun kaverin muija kuuli että tulin camarolla niin hän ehdotti että voisin viedä ruokapöydän mennessäni kerran olin kerta lava-autolla liikenteessä. Oikaisin tilanteen kertomalla rouvas henkilölle että camaroni on hinnat-alkaen-mallistoa ja sen takia siihen ei kuulu lavaa

Kirjoitettu

Menin ekaa kertaa camarolla käymään kaverin luona. Kun kaverin muija kuuli että tulin camarolla niin hän ehdotti että voisin viedä ruokapöydän mennessäni kerran olin kerta lava-autolla liikenteessä. Oikaisin tilanteen kertomalla rouvas henkilölle että camaroni on hinnat-alkaen-mallistoa ja sen takia siihen ei kuulu lavaa

;D

Kirjoitettu

Tuli tuossa alta kouluikäsille tenaville luukkulamppuja vilautettua ja sain vastaukseksi että barbiauto.  :)

• 1 month later...
Kirjoitettu

Velipoika ei tiennyt että olin hommannut Camaron. Ajoin ekaa kertaa pihaan:

"Ook sää ostanut tämmösen...Camaron?" (joutu lunttaamaan auton perästä)

-Joo

"Onko turbo?"

-Ei, V8

"No sillä ja sillä oli joskus tällänen ja siinä oli vaikka mitä vikoja. Eikös nää oo ihan paskoja?"

-Joo, on ihan paskoja ja näitä valmistetaan ainoastaan siksi ettei Corvette olis huonoin jenkkiauto

Kirjoitettu

"No sillä ja sillä oli joskus tällänen ja siinä oli vaikka mitä vikoja. Eikös nää oo ihan paskoja?"

Otat keväälle sen kyytiin, muutamat powerslidet liittymistä niin kyllä siinä viat unohtuu.

Kirjoitettu

Otat keväälle sen kyytiin, muutamat powerslidet liittymistä niin kyllä siinä viat unohtuu.

Ääh. Ootan tilannetta että velje on 1.6 astralla liikennevaloissa Camaron vierellä. Saman konsernin tuotteita kumpikin. Kummassa on sen jälkeen vikaa? Onhan toi astra korkeaviritteisempi ;D

• 1 year later...
Kirjoitettu

Pontiac herätti prisman parkkihallissa jonkun hepun mielenkiinnon.

Kyseli perinteisesti kulutusta ja ajelenko myös talvella.

Hienoksikin kehui vielä lähtiessäni.

Samoin pari viikkoa sitten kaupan parkkipaikalle ajaessani oli kulman takana teiniporukka.

Yksi nuori sälli tuli porukasta vastaan autoa kehuen.

Ei nykyajan nuoret kaikki ole täysin kieroon sentään kasvaneet ja täytyihän sitä lähtiessä antaa näytös burnis 8)

Kirjoitettu

No, pääsääntöisesti jengi tykkää Camarosta, varsinkin nuoret koulupojat huutelevat siisti auto... Myöskin varttuneemmat 30-50 v. iässä olevat tulevat juttelemaan ja heittämään juttua... m/

Kirjoitettu

No, pääsääntöisesti jengi tykkää Camarosta, varsinkin nuoret koulupojat huutelevat siisti auto... Myöskin varttuneemmat 30-50 v. iässä olevat tulevat juttelemaan ja heittämään juttua... m/

Kyllä yli 50-kymppisetkin tykkää camaroista. Meidänkin perheessä 2 (yli viiskymppistä)
Kirjoitettu

Kyllä yli 50-kymppisetkin tykkää camaroista. Meidänkin perheessä 2 (yli viiskymppistä)

Nii tykkääkii  8)
  • 5 months later...
Kirjoitettu

Naapuri tuossa viime kesänä puhui, että sulla on se ferrari tallissa  8)

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tänään kun olin lähdössä Ponulla Citymarketin pihasta, joku äijä käveli auton viereen ja koputti ikkunaan. Avasin ikkunan ja hemmo totesi; "Ei mulla muuta kun että sulla on ihan helvetin hieno auto.  Mun lapsuuden unelma-auto."

Siitä sitten hymy korvissa kurvailin kotia  :)

Kirjoitettu

Tänään kun olin lähdössä Ponulla Citymarketin pihasta, joku äijä käveli auton viereen ja koputti ikkunaan. Avasin ikkunan ja hemmo totesi; "Ei mulla muuta kun että sulla on ihan helvetin hieno auto.  Mun lapsuuden unelma-auto."

Siitä sitten hymy korvissa kurvailin kotia  :)

m/

• 5 months later...
Kirjoitettu

Prisman pihalla autolle tullessa pari noin 10-vuotiasta oli autosta napsii kuvia, jäin vähän sivummalle ja huikkasin et ottakaa vaan rauhassa kuvat loppuun.

- Onko tää sun auto?

- Juu, kyllä on.

- Vähänkö on siisti.

- Kiitti

- Onko subbari takakontissa?

- Ööh, ei tässä oo, parissa aikasemmassa ollut... ;D

- Paljo makso, varmaan satatonnii?!

- Ei nyt kuitenkaan, noin xx tonnia...

- Niin varmaan lotossa oot voittanut!

Hymyssä suin paikalta poistuminen  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...