Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Juu kohtuullinen palkki on 3 geninkin oven sisällä

;D

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

"V***u tuo siun auto on kyllä yks maanteiden kauhu". Pitäisi varmaan saada pellin alle jotain kivaa ettei olisi ihan lammas suden vaatteissa...  ;D

Kirjoitettu

Olin illalla Stadissa ja parkkeerasin Kasarmintorin luo. Vieressä oli punainen corvette. Yks mies sanoi ravintolan edessä: " Katos täällähän on enemmänkin amerikkalaisia urheiluautoja, mutta kyllä tuo camaro on hienompi." Minä vastasin: "Niin minustakin!"  ;D

Kirjoitettu

...Yks mies sanoi ravintolan edessä: ....  ;D

Hmmmm ...  http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif

Kirjoitettu

Ei oo s.....a totta...kannattaisko harkita kerhon lopettamista? Uuudet harrastajat saa melko uneliaan kuvan tästä "kerhosta".....Ei ehkä oikea topicci mutta sama kai se tällä autiokylällä on mihin kirjottaa...

Joo! Tassakin topikissa vasta jotain 48 sivua tekstia. Aattelin itekki laittaa auton myyntiin ja ostaa jonkun Nissanin tilalle.

Kirjoitettu

Joo! Tassakin topikissa vasta jotain 48 sivua tekstia. Aattelin itekki laittaa auton myyntiin ja ostaa jonkun Nissanin tilalle.

;D

muutenki kannattaa ajatella ainoastaan tätä keskusteluforumia kokonaisen kerhona ja sen toimintana!

Kirjoitettu

;D

muutenki kannattaa ajatella ainoastaan tätä keskusteluforumia kokonaisen kerhona ja sen toimintana!

Ja varsinkin foorumin julkista puolta.. :W

Kirjoitettu

Aamulla Alastaron portilla lippumies totes kympistä "tää on jo 7.s näitä, kaikki mustia"  ::)

Kirjoitettu

"tää on jo 7.s näitä, kaikki mustia"  ::)

;D nämä 7 olivat sitten yksi musta kutvonen, ja yksi viininpunainen ebaystä huudeltu m/

Kirjoitettu

Ei oo s.....a totta...kannattaisko harkita kerhon lopettamista? Uuudet harrastajat saa melko uneliaan kuvan tästä "kerhosta".....Ei ehkä oikea topicci mutta sama kai se tällä autiokylällä on mihin kirjottaa...

Eikö kannattaisi harkita jo tänne kirjoittelun lopettamista ja siirtymistä julkisen liikenteen käyttäjäksi? Saa muut harrastajat aika idiootin kuvan kun ensin kyselet mielipiteitä ja neuvoja, ja jos mielipiteet ja neuvot ei oo sellaisia kun haluat, niin haukut neuvojat ja vedät herneet. Oletko koskaan tutustunut autojen tekniikkaan sen tarkemmin? Havaitsitko 156 alfan ja f-bodyn tekniikassa mitään eroja? Voiko olla että nämä erot selittävät jotain näistä omien olettamusten ja muiden neuvojen erilaisuudesta?

Sitten esiinnytään niin viisaana että on jo 12 vuotta näitä laitoksia harrastettu ja toisaalla taas kerrotaan että nyt on alla ensimmäinen jenkki.

Ihime hyypiö. Mene nurkkaan ja häpiä, etkä saa jälkiruokaa!

Ja ylläpito varmaan poistaa tämänkin avautumisen. Ylläpito on hieno mies ja hoitaa tärkiää tehtävään.

Kirjoitettu

Eikö kannattaisi harkita jo tänne kirjoittelun lopettamista ja siirtymistä julkisen liikenteen käyttäjäksi? Saa muut harrastajat aika idiootin kuvan kun ensin kyselet mielipiteitä ja neuvoja, ja jos mielipiteet ja neuvot ei oo sellaisia kun haluat, niin haukut neuvojat ja vedät herneet. Oletko koskaan tutustunut autojen tekniikkaan sen tarkemmin? Havaitsitko 156 alfan ja f-bodyn tekniikassa mitään eroja? Voiko olla että nämä erot selittävät jotain näistä omien olettamusten ja muiden neuvojen erilaisuudesta?

Sitten esiinnytään niin viisaana että on jo 12 vuotta näitä laitoksia harrastettu ja toisaalla taas kerrotaan että nyt on alla ensimmäinen jenkki.

Ja ylläpito varmaan poistaa tämänkin avautumisen. Ylläpito on hieno mies ja hoitaa tärkiää tehtävään.

oikein  m/

Kirjoitettu

Hyvin sanottu m/ m/ \m/
Kirjoitettu

Tää on jo vanhajuttu mutta kevennykseks.... ;D

Olin taannoin transulla tankilla... toisellapuolella eläkeläismies jollakin viiatilla tms..

---ompa sulla komia rauta

---kiitos kehuista, aika paljon tässä on kylläkin jo muovia

--- jaa...mikäs  peli tuo on... onko se mustanki ?

--- ei, tää on pontiac

--- aivan, tietysti, ei se kyllä mustankilta näyttänytkään...

--- joo, onhan näissä eroavaisuuksia.

--- niin.... mun veljellä oli ruotsissa mustanki, se oli kova peli

:-X

Kirjoitettu

olin vanhempien luona kylässä Transamilla niin pari pikkupoikaa tuli vastaan kylätiellä ja huutivat "vauuu!" ja hetken päästä pihan ohi ajoi 5 poikaa jotka kävi varta vasten fillareilla kurkistelemassa autoa  :D

yksi pojista: "seon ferrari!" toinen: "eikä oo ku pontiakki!"

• 8 months later...
Kirjoitettu

launantaina kun vaihdoin öljyt camaroon niin autoa luultiin verraariksi.....

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

camaro tänään paikallisen ala-asteen pihalla.tullessani autolle,lähellä olleet tytöt hihkaisivat:kyllä sulla on komea auto,tokaisin siihen että kun saatte ajokortin hommatkaa samanlainen. ton auton komeuden olen kyllä tiennyt,mutta että sen joku sanoo +++.ehkä meillä suomalaisilla on vielä toivoa.

Kirjoitettu

Äsken kaupan pihassa vanha mummo tuli katsomaan Camaroa ja sanoi et onpas hieno auto, onko toi Jaguar  :)

Kirjoitettu

Äsken kaupan pihassa vanha mummo tuli katsomaan Camaroa ja sanoi et onpas hieno auto, onko toi Jaguar  :)

Olisit ottanut kunnioituksena .....
Kirjoitettu

Olisit ottanut kunnioituksena .....

Joo niin otin ;)  Onhan se kivaa kun Camaroa luullaan Jaguaariks.

Kirjoitettu

ettei vaan tarkoittanut jakuvaari ::)

Kirjoitettu

camaro tänään paikallisen ala-asteen pihalla.tullessani autolle,lähellä olleet tytöt hihkaisivat:kyllä sulla on komea auto,tokaisin siihen että kun saatte ajokortin hommatkaa samanlainen. ton auton komeuden olen kyllä tiennyt,mutta että sen joku sanoo +++.ehkä meillä suomalaisilla on vielä toivoa.

tuli tuosta mieleen kun kävin yhen perheellisen kaverin jota en ollu pitkään aikaan nähny, mukaan cruisailee. Kaverin vaimo ja tytär (mitähän hän lienee nyt onkaan 6-7v?)

katseli kuistilta kun lähettiin niin tytär oli katsellu pontiacin perään ja tuumannu äidilleen haikeana et "tuo ****kin on varmaan naimisissa..."

vähän hymyilytti kun äitinsä kertoi  ;D

Kirjoitettu

Täti näki viikko sitten Camaroni ekaa kertaa ja kysyi "Mikä auto toi on, onks se Tojota?". Vastasin että lopeta tuo kiroilu.

• 3 months later...
Kirjoitettu

Postasin tän jo overdriven forumille mutta pakko tietty pistää myös tänne :D :D :D

Olin kaupassa ja mulla oli auto parkissa kauppakeskuksen parkkihallin katolla ja kun tulin takaisin oli tuulilasiini ilmestynyt lappu missä luki:

Hei!

Et kai todella aijo jättää tätä romua Salolaisten kiusaksi ja häiriöksi

TV. Vanh. konst.

Helsin..... (tästä sanasta en saanut selvää olisiko ollut Helsinki?)

Vastaavia romuja on Salossa jo liikaa. Tulevat vähenemään kuten työntekijät Nokialla.

Siis HUH HUH

Kirjoitettu

Olin kaupassa ja mulla oli auto parkissa kauppakeskuksen parkkihallin katolla ja kun tulin takaisin oli tuulilasiini ilmestynyt lappu...

Jonkun kateellisten amisviiksien huumoria ilmeisesti

Kirjoitettu

Jonkun kateellisten amisviiksien huumoria ilmeisesti

Mä ajattelin käydä tosissani huomenna kysymässä kyttikseltä, että onko tietoa kuka tälläinen vahempi konstaapeli on. Kun ei jättänyt nroa eikä mitään :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...