SideburnsPsycho Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2010 Itsetunnon? No eihän se mitään, mulla tuli joku faijan vanha kaveri ( 40 vuotta tehny asentajan hommia ranskalaisiin autoihin) sanomaan, että mun camaro on pelkkä kullin jatke. Ikinä ennen nähnykkään koko äijää, olin siinä sitten että ihan sama, sovitaan vaikka niin... laitoin äijän kommentin katkeruuden piikkiin. Noille "kullin jatke" huuteluille olen kuitannut takaisin että tuo on sitä pieni munaisten kateutta. Keskustelu on loppunut sitten aina siihen.
Mika Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2010 Appiukko totesi tiistaina, että on sulla on yksi auto liikaa tallissa Kuulemma joutaa myydä pois
Guest ponu.t.73 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Appiukko totesi tiistaina, että on sulla on yksi auto liikaa tallissa Kuulemma joutaa myydä pois Senkö mielestä ette tarvii käyttistä?
Mika Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Senkö mielestä ette tarvii käyttistä? Joo, se meinasi tuota T/A:ta, että joutaa pois
mikke Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Joo, se meinasi tuota T/A:ta, että joutaa pois kai pyysit tarjousta ku noin kovasti himottaa
mkos Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 "aja nitroilla" huusivat tarhan pojat kun tytärtä hoidosta hain. lähdin kuolettavan hitaasti pois
Mika Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 kai pyysit tarjousta ku noin kovasti himottaa Eipä hoksannut siinä samalla pyytää tarjousta Saahan sen joku ostaa, kun maksaa tarpeeksi
Marko Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Eipä hoksannut siinä samalla pyytää tarjousta Saahan sen joku ostaa, kun maksaa tarpeeksi No näin, kaikkihanon loppusessaan myytävänä anoppia myöten mutta se että ostaako kukaan pyydetyllä hinnalla onkin jo toinen juttu.
Mika Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 No näin, kaikkihanon loppusessaan myytävänä anoppia myöten mutta se että ostaako kukaan pyydetyllä hinnalla onkin jo toinen juttu. Totta kai rahamiehet ostaa laadukkaita f-bodeja rahalla. Nämähän alkaa olemaan kohta puolin keräilyharvinaisuuksia ja siksi hinnat noususuunnassa
Marko Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Totta kai rahamiehet ostaa laadukkaita f-bodeja rahalla. Nämähän alkaa olemaan kohta puolin keräilyharvinaisuuksia ja siksi hinnat noususuunnassa Tarkoitin yleisesti kaupan käyntiä, mutta eipä tarte rapakon takana normi LT1:stä montaa tonnia taaloja pistää tiskiin niin vaihtaa jo omistajaa.
GTATL Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Tarkoitin yleisesti kaupna käyntiä, mutta eipä tarte rapakon takana normi LT1:stä montaa tonnia taaloja pistää tiskiin niin vaihtaa jo omistajaa. Taitaa olla kaikki jo alle 5k$ ls.sta joutuu jo maksaa hiukan enemman.
Marko Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Taitaa olla kaikki jo alle 5k$ ls.sta joutuu jo maksaa hiukan enemman. "härskeimillään" saa jo suomen kilpiin 5k€. Kun noita katselin aktiivisemmin alkuvuodesta näyttää että 3gen ovat jo kovemmissa hinnoissa mitä 4gen.
GTATL Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 "härskeimillään" saa jo suomen kilpiin 5k€. Kun noita katselin aktiivisemmin alkuvuodesta näyttää että 3gen ovat jo kovemmissa hinnoissa mitä 4gen. Joo muutos on tapahtunut viimeisen vuoden aikana toi lt1 mosa on vaan niin ongelmallinen optin takia etta ei sita kukaan haluu
pantera Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Joo muutos on tapahtunut viimeisen vuoden aikana Hoho...meinaat että ku lama on niin kallimmat autot menee paremmin ku halavat.....
GTATL Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Hoho...meinaat että ku lama on niin kallimmat autot menee paremmin ku halavat..... Ei taalla mitkaan autot mene kaupaksi
mikke Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Joo muutos on tapahtunut viimeisen vuoden aikana toi lt1 mosa on vaan niin ongelmallinen optin takia etta ei sita kukaan haluu annako osotteen mihin tommoset ongelmajätteeks luokiteltavat lt1 mosat voi lähettää jatkokäsittelyyn? vai ei kukaan haluu, no mä haluun
GTATL Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 annako osotteen mihin tommoset ongelmajätteeks luokiteltavat lt1 mosat voi lähettää jatkokäsittelyyn? vai ei kukaan haluu, no mä haluun juu anna vaan ma voin lahettaa tallta mita vaan kunhan vastaanottaja maksaa
TexFinn Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Ei taalla mitkaan autot mene kaupaksi Ei vai?
rstuning Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2010 Ei vai? Texasis on varmaan sit eri, mut Floridan eläkeläisiä varmaan tarkotti
HotJake Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Lähdettiin cruisingista kauppatorilta kun sisäänajon kohdalla vastaan tuli toinen samanlainen 67 Firebird - hymyiltiin puolin ja toisin niin toisen auton kyydistä tuli kommentti - hienot vanteet
balez Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 aston martin db kanssa kikkailtiin länärillä.. valoista suoritin vielä rinnakkain nätin poistumisen.. kampin valoissa kaveri totesi "hyvin laulaa kyllä toi sun autos" \ pikkupojat solaksella "törkeen makee".. en tiedä oliko enää niin makee ku ei lähtenyt käymään
Oiski Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2010 "Koitas saada ajoon se bätmobiilis"
Kake Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2010 "No tos sun jenkkiromus on tuplaten isompi kone ja vaikka mitä virityksiä, mennään ahvenistolle kokeileen" Avautui joku lippalakkibemariamis coolit aurinkolasit silmillään kun E36 M3 ei pysynyt perässä ??? Paskaako ne mulle avautuu jos itse kerran vajaamoottorisen valitsivat
_j00na_ Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2010 "No tos sun jenkkiromus on tuplaten isompi kone ja vaikka mitä virityksiä, mennään ahvenistolle kokeileen" Avautui joku lippalakkibemariamis coolit aurinkolasit silmillään kun E36 M3 ei pysynyt perässä ??? Paskaako ne mulle avautuu jos itse kerran vajaamoottorisen valitsivat Haha asiaa Jäikö Ämmäkolomonen helpostikki taakse ?
Kake Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2010 Haha asiaa Jäikö Ämmäkolomonen helpostikki taakse ? Joo sielläpä on baijerin ihmeet painii GTI koppien kanssa samassa sarjassa, 14-15s väliin niillä vartilla tuppaa jäämään ajat siinä missä 4 gennereillä vedellään pääasiassa matalia 13s aikoja, puhumattakaan siitä jos vertailee bolt on autoja niin ero on vielä suurempi. Jokunen E46 M3 on kans koittanu mutta eipä nuo tunnu pärjäävän muutako paikaltaan lähös, vähä ku on vauhtia niin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään