Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Itsetunnon? No eihän se mitään, mulla tuli joku faijan vanha kaveri ( 40 vuotta tehny asentajan hommia ranskalaisiin autoihin) sanomaan, että mun camaro on pelkkä kullin jatke. Ikinä ennen nähnykkään koko äijää, olin siinä sitten että ihan sama, sovitaan vaikka niin... laitoin äijän kommentin katkeruuden piikkiin.

Noille "kullin jatke" huuteluille olen kuitannut takaisin että tuo on sitä pieni munaisten kateutta. Keskustelu on loppunut sitten aina siihen.

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Appiukko totesi tiistaina, että on sulla on yksi auto liikaa tallissa  ;D Kuulemma joutaa myydä pois  :D

Kirjoitettu

Appiukko totesi tiistaina, että on sulla on yksi auto liikaa tallissa  ;D Kuulemma joutaa myydä pois  :D

Senkö mielestä ette tarvii käyttistä? ;D

Kirjoitettu

Senkö mielestä ette tarvii käyttistä? ;D

Joo, se meinasi tuota T/A:ta, että joutaa pois  ::)

Kirjoitettu

Joo, se meinasi tuota T/A:ta, että joutaa pois  ::)

kai pyysit tarjousta ku noin kovasti himottaa ;D

Kirjoitettu

"aja nitroilla" huusivat tarhan pojat kun tytärtä hoidosta hain.

lähdin kuolettavan hitaasti pois  m/

Kirjoitettu

kai pyysit tarjousta ku noin kovasti himottaa ;D

Eipä hoksannut siinä samalla pyytää tarjousta  ::) Saahan sen joku ostaa, kun maksaa tarpeeksi  m/

Kirjoitettu

Eipä hoksannut siinä samalla pyytää tarjousta  ::) Saahan sen joku ostaa, kun maksaa tarpeeksi  m/

No näin, kaikkihanon loppusessaan myytävänä anoppia myöten mutta se että ostaako kukaan pyydetyllä hinnalla onkin jo toinen juttu. ::)

Kirjoitettu

No näin, kaikkihanon loppusessaan myytävänä anoppia myöten mutta se että ostaako kukaan pyydetyllä hinnalla onkin jo toinen juttu. ::)

Totta kai rahamiehet ostaa laadukkaita f-bodeja rahalla. Nämähän alkaa olemaan kohta puolin keräilyharvinaisuuksia ja siksi hinnat noususuunnassa  :W

Kirjoitettu

Totta kai rahamiehet ostaa laadukkaita f-bodeja rahalla. Nämähän alkaa olemaan kohta puolin keräilyharvinaisuuksia ja siksi hinnat noususuunnassa  :W

Tarkoitin yleisesti kaupan käyntiä, mutta eipä tarte rapakon takana normi LT1:stä montaa tonnia taaloja pistää tiskiin niin vaihtaa jo omistajaa. :-P

Kirjoitettu

Tarkoitin yleisesti kaupna käyntiä, mutta eipä tarte rapakon takana normi LT1:stä montaa tonnia taaloja pistää tiskiin niin vaihtaa jo omistajaa. :-P

Taitaa olla kaikki jo alle 5k$ ;D ls.sta joutuu jo maksaa hiukan enemman.

Kirjoitettu

Taitaa olla kaikki jo alle 5k$ ;D ls.sta joutuu jo maksaa hiukan enemman.

"härskeimillään" saa jo suomen kilpiin 5k€. Kun noita katselin aktiivisemmin alkuvuodesta näyttää että 3gen ovat jo kovemmissa hinnoissa mitä 4gen.

Kirjoitettu

"härskeimillään" saa jo suomen kilpiin 5k€. Kun noita katselin aktiivisemmin alkuvuodesta näyttää että 3gen ovat jo kovemmissa hinnoissa mitä 4gen.

Joo muutos on tapahtunut viimeisen vuoden aikana ;D toi lt1 mosa on vaan niin ongelmallinen optin takia etta ei sita kukaan haluu :W

Kirjoitettu

Joo muutos on tapahtunut viimeisen vuoden aikana

Hoho...meinaat että ku lama on niin kallimmat autot menee paremmin ku halavat.....

Kirjoitettu

Hoho...meinaat että ku lama on niin kallimmat autot menee paremmin ku halavat.....

Ei taalla mitkaan autot mene kaupaksi ;D

Kirjoitettu

Joo muutos on tapahtunut viimeisen vuoden aikana ;D toi lt1 mosa on vaan niin ongelmallinen optin takia etta ei sita kukaan haluu :W

annako osotteen mihin tommoset ongelmajätteeks luokiteltavat lt1 mosat voi lähettää jatkokäsittelyyn? vai ei kukaan haluu, no mä haluun 8)

Kirjoitettu

annako osotteen mihin tommoset ongelmajätteeks luokiteltavat lt1 mosat voi lähettää jatkokäsittelyyn? vai ei kukaan haluu, no mä haluun 8)

juu anna vaan ;D ma voin lahettaa tallta mita vaan kunhan vastaanottaja maksaa ;D

Kirjoitettu

Ei vai?  ???

Texasis on varmaan sit eri, mut Floridan eläkeläisiä varmaan tarkotti ;) :W

• 2 months later...
Kirjoitettu

Lähdettiin cruisingista kauppatorilta kun sisäänajon kohdalla vastaan tuli toinen samanlainen 67 Firebird - hymyiltiin puolin ja toisin niin toisen auton kyydistä tuli kommentti - hienot vanteet ;D

Kirjoitettu

aston martin db kanssa kikkailtiin länärillä.. valoista suoritin vielä rinnakkain nätin poistumisen.. kampin valoissa kaveri totesi "hyvin laulaa kyllä toi sun autos"  \m/ \m/

pikkupojat solaksella "törkeen makee".. en tiedä oliko enää niin makee ku ei lähtenyt käymään  ;D

Kirjoitettu

"No tos sun jenkkiromus on tuplaten isompi kone ja vaikka mitä virityksiä, mennään ahvenistolle kokeileen" Avautui joku lippalakkibemariamis coolit aurinkolasit silmillään kun E36 M3 ei pysynyt perässä  ??? ???

Paskaako ne mulle avautuu jos itse kerran vajaamoottorisen valitsivat  m-

Kirjoitettu

"No tos sun jenkkiromus on tuplaten isompi kone ja vaikka mitä virityksiä, mennään ahvenistolle kokeileen" Avautui joku lippalakkibemariamis coolit aurinkolasit silmillään kun E36 M3 ei pysynyt perässä  ??? ???

Paskaako ne mulle avautuu jos itse kerran vajaamoottorisen valitsivat  m-

Haha asiaa  ;D  Jäikö Ämmäkolomonen helpostikki taakse ?  m/

Kirjoitettu

Haha asiaa  ;D  Jäikö Ämmäkolomonen helpostikki taakse ?  m/

Joo sielläpä on baijerin ihmeet painii GTI koppien kanssa samassa sarjassa, 14-15s väliin niillä vartilla tuppaa jäämään ajat siinä missä 4 gennereillä vedellään pääasiassa matalia 13s aikoja, puhumattakaan siitä jos vertailee bolt on autoja niin ero on vielä suurempi. Jokunen E46 M3 on kans koittanu mutta eipä nuo tunnu pärjäävän muutako paikaltaan lähös, vähä ku on vauhtia niin  *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...