Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Noh itse edustan sitä koulukuntaa, että vituttaa, ku porukka parkkeeraa miten sattuu. Joskus on noi parkkipaikat tiukassa.

Kyl kuskin pitää saada auto nätisti parkkiin.

Toisaalta se kyl vituttaa, että porukka kolhii muiden autoja.

Ymmärrän myös sen, että nää vehkeet on suht leveitä ja ovet isoja.

Itse parkkeeraan syrjään ja nurkkapaikoille.

Semmoista.

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Semmoista.

No joo, noin tosiaan tulee yleensä itekkin tehtyä, mutta tuolla kerralla pistin ehkä vähän röyhkeästi marketin oven lähelle...

Kirjoitettu

Ymmärrän myös sen, että nää vehkeet on suht leveitä ja ovet isoja.

Semmoista.

Vehkeet on isoja, mutta ovet ne vasta ovatkin painavia.

Itsekin parkkeeraan yleensä syrjemmälle vaan melkeinpä aina siihen on joku vatipää iskeny sen paskansa viereiseen ruutuun ja aina just kuskin puolelle.

Että näin. Piste.

Kirjoitettu

Ai niin, viimeks kun ajeltiin Sössöllä ja kurvattiin tankille niin viereiselle tankille tuli joku perhe 4-ovisella ritsalla, isäntä tankkaamaan ja vahinko huusi täysiä takapenkillä "AUTO, AUTO!" (mikä oli sinänsä tietysti ihan mukavaa  ;D ) ja patam avas takaoven täysillä sössön kylkeen.

Onneks ei tullu mitään jälkeä, olis varmaan tullu porttikielto...  vitun vatipäät  >:(

Kirjoitettu

Parkkeerasin auton marketin pihalle ihan normaalisti ja takas tullessa oli huomautuslappu ikkunassa "ei se nyt noin levee sentään ole..." !!

Niin, siis normaalisti, eli viivalle kahdelle paikalle ;D  Alko kerran ..tuttaa ku oli viereinen auto niin lähellä että kuskin ovea ei saanut edes raolleen, joten en ota riskiä toiste  ;)

http://farm4.static.flickr.com/3598/3574105748_d28dbdd80c_d.jpg

(kuvan otin vasta kotona)

Muistathan ensi kerralla ottaa 4 ruutua  m/

Kirjoitettu

Ai niin, viimeks kun ajeltiin Sössöllä ja kurvattiin tankille niin viereiselle tankille tuli joku perhe 4-ovisella ritsalla, isäntä tankkaamaan ja vahinko huusi täysiä takapenkillä "AUTO, AUTO!" (mikä oli sinänsä tietysti ihan mukavaa  ;D ) ja patam avas takaoven täysillä sössön kylkeen.

Onneks ei tullu mitään jälkeä, olis varmaan tullu porttikielto...  vitun vatipäät  >:(

Oltiin Rodentilla liikkeellä, mut joo, vitun vatipäät  ;D

Kirjoitettu

Oltiin Rodentilla liikkeellä, mut joo, vitun vatipäät  ;D

Niinpäs oltiinki, mut silti  ::)

Kirjoitettu

Tänään kylällä yksi täti kysyi, että onko musta auto sinun ja sitten perään sanoi, että tuolla ei varmasti pysty ajamaan hitaasti... ;D

Kirjoitettu

Keskustelu Facebookissa (naisen kanssa joka näki mun autoilevan)

- Sinun autosi on hassun näköinen

- Öööh.. mitenkä niin?

- No kun se ei näytä Toyota Ayrikselle

:o

Kirjoitettu

Keskustelu Facebookissa (naisen kanssa joka näki mun autoilevan)

- Sinun autosi on hassun näköinen

- Öööh.. mitenkä niin?

- No kun se ei näytä Toyota Ayrikselle

:o

Täytyy olla toooooosi nätti "face" sielä "bookissa", jos noin välkkyjä kommentteja löytyy :W

Kirjoitettu

Pikkupoika huuteli tarhantädille. tossa on ainakikin v12.  ???

Tohkeissaan tua ainakin oli, kun pomppi tasajalkaa jalkakäytävällä...

Tarkottikohan tua venttiilejä ;D

Kirjoitettu

Parkkeerasin auton marketin pihalle ihan normaalisti ja takas tullessa oli huomautuslappu ikkunassa "ei se nyt noin levee sentään ole..." !!

Niin, siis normaalisti, eli viivalle kahdelle paikalle ;D  Alko kerran ..tuttaa ku oli viereinen auto niin lähellä että kuskin ovea ei saanut edes raolleen, joten en ota riskiä toiste  ;)

http://farm4.static.flickr.com/3598/3574105748_d28dbdd80c_d.jpg

(kuvan otin vasta kotona)

Mie parkkeeraan kans keskelle kahta ruutuu, jossain lakikirjassa on määritelmä: jollei auto mahu ruutuun sillei et sielt pääsee sujuvasti ulos, sallittua käyttää kahta. No tuo on miun mielestä sen verra leviä...

-Mika-

Kirjoitettu

Kävin tuossa tankkaamassa Ponua ja viereisellä tankilla oli pariskunta. Kuulin miehen sanovan tankkaamassa olevalle vaimolleen, että "nainen minun makuuni". Nainen siinä sitten kivahti "miten niin?". Mies siinä sitten osoitti mun autoa  ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

kävin tänään katsastus konttorilla camaroon leimaa hakemassa ja n.5min. sisällä oli hallityhjä muista autoista ja koko henkilökunta pällistelemässä konehuonetta ja myöhemmin pohjaa ;D tuli niin paljon kommenttia että rupesi jo hymyilyttämään ;D  kehujen kera leima vain paperiin tulla tupsahti \m/

Kirjoitettu

Tuo on kyllä aina hauskaa kun vanhat autot on kyseessä niin katsastusmies ottaa auton alle mukaan aina sen törkeän rautakangen, mutta ei ilkeä mihinkään tökätä sitä...  ;D

Kirjoitettu

Kävin tankilla ja kuulin vierestä "täytyy tolla olla paljon rahaa kun tollasella bensarosvolla ajelee"

Tankkasin piruuttani täyteen = n. 45 ltr ja tokasin "kai tällä taas 100 km pääsee"  ;D

Kirjoitettu

Kävin tankilla ja kuulin vierestä "täytyy tolla olla paljon rahaa kun tollasella bensarosvolla ajelee"

Tankkasin piruuttani täyteen = n. 45 ltr ja tokasin "kai tällä taas 100 km pääsee"  ;D

;D  m/

Kirjoitettu

Tänään kaupungilla jätin parkkiin (Vanhassa Raumassa) Kuninkaankadun laitaan. Oltiin emännyksen kanssa hetki poissa ja takaisin tullessa laumallinen turisteja oli pysähtynyt K.I.T.T.in ympärille kamerat surraten. Jäätiin seurailemaan hetkeksi kadun toiselle puolelle ja joku ohikulkija sanoi meille, että "Kyllä on joku nähnyt vaivaa kun on tommoisen hankkinut." En viitsinyt kuin myönnellä.

Ja hetkistä myöhemmin kaupan parkkipaikalla tuumasi S80:llä vaimoineen saapunut keski-ikäinen mies mulle, kun autolta lähdin, että "Kyll onkin hiljainen ihmeauto kun ei puhu mitään." Oli pakko vastata, että "Ei sen tartte ny puhuu ku oon vaimon kans liikkeel." ;D

Kirjoitettu

z-sus mitä tomppeleita sitä autoilla liikkuu... itse varmaan ajoivat jollain 20-30 tonnin perheautolla, semmosella ajaminenhan ei tunnetusti maksa juurikaan rahaa  ;D

Kirjoitettu

z-sus mitä tomppeleita sitä autoilla liikkuu... itse varmaan ajoivat jollain 20-30 tonnin perheautolla, semmosella ajaminenhan ei tunnetusti maksa juurikaan rahaa  ;D

uus 200CDI mese oli  ;D Itun persaukiset  :-X
Kirjoitettu

yks täti tuossa totesi blackhawkin humpaavasta tyhjäkäynnistä että tulee ihan vanha zetori mieleen ::)

Kirjoitettu

Oltiin erääs cruisingis parkkipaikalla kun paikalle saapui 2kpl 3gen f-bodyjä ja c4 vette. Erään tosiharrastajan suusta kuultuna: "tuolta tulee lisää noita ovikiiloja"

Ja samaisen setän kanssa juteltiin jotain tekniikkaan liittyvää niin hän sanoi jotain näin: " blaa blaa blaa, kun noissa ovistoppareissa yleensä blaa blaa"

Camaro tuntee nykyään meidän perheessä nimen ovikiila

Kirjoitettu

tänään ajelin kaupan eteen ponun ja siinä ulkona joku tyyppi söi jäätelöä,tokas sanoa että hyvä rekkari m/.niin on sanoin.JUO

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...