Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hyrylässä liikennevaloissa Chevyn tila-autosta n. 70 vee herrasmies näytti peukkua. Halusi varmistaa, että näen, koska sille vaihtui valot jo vihreäksi. Silti odotteli mun katsekontaktia. Takana olevat hieman jo hermostuivat  :)

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Liekö niitä sateenkaarihemmoja  :W

En tiiä, mutta sai mut hyvälle tuulelle  :)

Kirjoitettu

juhannuksena joku luuli,ku keulaa katteli : onks toi Jaguar   ???

Kirjoitettu

Jaa, mun biiliä luullaan välillä ferrariksi.  ;D

11-12.v.pojat luulivat kans kerran ferrariksi  :)

ja kerran yhden huoltoaseman terassil äijät jutteli keskenään : mikähän auto toi on  ??? varmaan joku nissani  ::) 

Kirjoitettu

11-12.v.pojat luulivat kans kerran ferrariksi  :)

ja kerran yhden huoltoaseman terassil äijät jutteli keskenään : mikähän auto toi on  ??? varmaan joku nissani  ::) 

Enks mä oo aina sanonut että toi 4gen on kopio nissan sx,nx tai celicasta ;D ;D
Kirjoitettu

oot  ;D

btw.edelliseen autoon pitikin laittaa isolla Chevyn logo tuulilasin yläreunaan  ;)

Kirjoitettu

Omaani on kerran nimitetty oikein tietäväisesti Lotukseksi, ei nyt kuitenkaan Lotus tulis itselle ihan ekana mieleen  ::)

Ja samalla reissulla eräs äiti esitteli auton nokassa olevaa linnunkuvaa lapselleen: "Katsohan, siinähän on käki keulassa.."   ;D

Kirjoitettu

Siis 4gen Camaro  :W

Kirjoitettu

Humalainen autoharrastaja:  "Ihan vitun hieno Camaro tosi magee. Onks tää sulla kauan ollu?"

Minä:  "No joo, on tää nyt reilut kolme vuotta mulla täs ollu..."

Humalainen autoharrastaja:  "On ihan vitun hieno Camaro kyl. Ei sul oo yhtä röökiä heittää?"

Minä:  "Ei oo röökiä, kato ku just toi rapiat kolme vuotta takaperin mä vaihdoin röökinpolton 98E:n polttoon ja hankin sit tän. Ennen meni rahat tupakkiin ja nyt menee sit bensaan"

Humalainen autoharrastaja:  "RUHAHAHA, aika hyvä. Tiäks, mulla on himassa kuustoista jenkkiautoo. On Chevyjä, Pontiacia, Chrysyä,jne. Mullon vaikka mitä. Siis kuustoista!"

Minä:  " Vai kuustoista jenkkiä. No se selittääkin että ilmankos sä sit pummaatkin röökiä" 

Humalainen autoharrastaja:  *hämmennysilme* ... ... HAHAHAHAH, aika hyvä aika hyvä!!!

Kirjoitettu

Äitimuori kyseli että "antaako muut tielläliikkujat jenkille tietä jos näkyy taustapeilissä?" 60-luvun lopulla Bel-airilla heidän ajellessaan  se oli vielä tapana,nyt vastasin että päinvaston,joka micra painaa vittuillessaankin ohi,eli ei paljoo kunnioitusta...tai ehkä se nykyään näkyy eri tavalla... :)

Kirjoitettu

No sitähän jäsen C kai viimeksi on kosinut  :W

Te ette tiedäkkään. ;D

Kirjoitettu

Tyokaveri totes kun naki t/a.n etta tiedatko ettei taalla vahan uudemmat autot ole hirveen kalliita ;D tottahan se puhu pari tonnii lisaa olis saanut -00 gt hopan :W

Kirjoitettu

Tuttu äijä osottautui uudeksi TA omistajaksi (nähty topikissa mustaksi maalattu Camaron spoilerilla).

Tuli moikkaamaan ja juttelemaan (sillon HD:lla matkassa) ja kysyi:

"missä oot tummentanu lasit?" Samalla "takalasia" silittäen...

Sanoin että ei oo lasia, se on kokonaan lasikuitua. :W ;D

Kirjoitettu

4 n10v ikäistä jannua tuli kyseleen ponusta kun olin lähössä.

1 kuinka kovaa kulkee.

2 onko kallis

3 kuinka kovaa kulkee

4 onko kallis ja kuinka kovaa kulkee

ilmeisesti (toivottavasti) vastaukset kelpasivat kun kehuivat aujtoa ja toivottivat illan jatkoja  m/

Kirjoitettu

4 n10v ikäistä jannua tuli kyseleen ponusta kun olin lähössä.

1 kuinka kovaa kulkee.

2 onko kallis

3 kuinka kovaa kulkee

4 onko kallis ja kuinka kovaa kulkee

ilmeisesti (toivottavasti) vastaukset kelpasivat kun kehuivat aujtoa ja toivottivat illan jatkoja   m/

No, kerro ny:

kuinka kovaa kulkee?

Onko kallis?

Kirjoitettu

ilmeisesti (toivottavasti) vastaukset kelpasivat kun kehuivat aujtoa ja toivottivat illan jatkoja   m/

Eli valehtelit niille  ;D

Kirjoitettu

Eli valehtelit niille  ;D

kymppivuotiaille voi vielä sanoo vaikka että otin jarrut pois ni nyt menee ihan tautisen lujaa, ei pysäytä mikään!  ;D

Kirjoitettu

Eihän sitä nyt tuleville pontentiaalisille ostaja ehdokkaille voi valehdella  ;D

Kirjoitettu

Ilmankos suuri osa F-bodyn ostajista pettyy ja myy heti pois :-X ;D

Kirjoitettu

Tulin kaupasta. Kuului huuto:

"kilpa-auto, kilpa-auto"

Menin autoon, kuului huuto:

" toi on kilpa-auto"

Lähdin, kuului huuto:

"menee kilpa-auto"

Huutelijana oli sellainen juuri puhumaan oppinut, peräs vedettävä natiainen. Vanhempia ei näyttäny niin kauhiasti kiinnostavan.. no kai se farmari mondeo on niin paljo paree.

Kirjoitettu

Parkkeerasin auton marketin pihalle ihan normaalisti ja takas tullessa oli huomautuslappu ikkunassa "ei se nyt noin levee sentään ole..." !!

Niin, siis normaalisti, eli viivalle kahdelle paikalle ;D  Alko kerran ..tuttaa ku oli viereinen auto niin lähellä että kuskin ovea ei saanut edes raolleen, joten en ota riskiä toiste  ;)

http://farm4.static.flickr.com/3598/3574105748_d28dbdd80c_d.jpg

(kuvan otin vasta kotona)

Kirjoitettu

Parkkeerasin auton marketin pihalle ihan normaalisti ja takas tullessa oli huomautuslappu ikkunassa "ei se nyt noin levee sentään ole..." !!

Niin, siis normaalisti, eli viivalle kahdelle paikalle ;D  Alko kerran ..tuttaa ku oli viereinen auto niin lähellä että kuskin ovea ei saanut edes raolleen, joten en ota riskiä toiste  ;)

http://farm4.static.flickr.com/3598/3574105748_d28dbdd80c_d.jpg

(kuvan otin vasta kotona)

Miten joku viittii nähdä vaivaa kirjotella lappusia  >:( olisivat sitten ajamatta kylkeen kiinni ja kolhimatta toisten autoja  m-

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...