Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oltiin erääs cruisingis parkkipaikalla kun paikalle saapui 2kpl 3gen f-bodyjä ja c4 vette. Erään tosiharrastajan suusta kuultuna: "tuolta tulee lisää noita ovikiiloja"

Ja samaisen setän kanssa juteltiin jotain tekniikkaan liittyvää niin hän sanoi jotain näin: " blaa blaa blaa, kun noissa ovistoppareissa yleensä blaa blaa"

Camaro tuntee nykyään meidän perheessä nimen ovikiila

"meillä piireissä" sitä kutsutaan aerodynamiikaksi kun on kiilamainen keula, kerro se toki noille tietämättömillekin  ;D

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Olin tänään kolmannen linja Liberten puoleisessa päässä parkissa. Pongaan kadun toiselta puolelta pitkän tummatukkaisen naisen, joka käveli ilmeisesti korkokengillä.. katsoo autoa ja minua - hymyilee  :) Hymyilen takaisin  :) ja katson hetkeksi toiseen suuntaan etten jäisi möllöttämään - nooh katson kuitenkin takaisin pian ja kävelee vaan eteenpäin ja katsoo + hymyilee  :) Katson sitten vielä perään kun on mennyt jo kauemmaksi että joudun jo päätä kääntämään kunnolla - eikun vaan vieläkin katsoo autoa ja minua hymyilee, muttei muista katsoa eteensä tai jalkoihin - horjahtaa alaspäin ja auts  ;D  (katosi sit rappuun tai jonnekin,)

(kommentti se autskin on - kerrankin meni noin päin kun itse meinaa kävellä lyhtypylväisiin kun tiirailen  ;D)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

:-X aika sairas laite toi iron duke  :-X

veneessä ihan toimiva kampe, tosin eri nokalla saatu 120 hp m/
Kirjoitettu

ompa joku joskus sanonut f-bodya alapesualtaaksikin :W

avo on kyllä sen mallinen ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

tänään olin kadunlaidassa parkissa niin pikkupoika tuli jalkakäytävää kävellen äidin ja rattaiden kanssa, ja kaukaa jo oli pojalla suu korvissa...

sit kohalla se jokelsi jotain siinä sivuikkunan kohdalla ja joutuivat pysähtymään kattomaan ku poistuin paikalta  ;D

Kirjoitettu

n.40v nainen tuli ihastelemaan ja kehumaan ponua kun olin tuusulassa perjantai aamuna tankkaamassa..Naisen oma focus seisoi mittarin toisella puolella hetken :D toivotti vielä lopuksi oikein hyvät viikonloput :D

Kirjoitettu

Meinas ihan unohtuu tää.Olin kremiksel kauppatorilla pe odottelemassa,että saavat torin pestyy,et pääsee siirtää auton varsinaiseen parkkiin,niin siinä Tonien kanssa odotellessa eräs vanhempi kaveri tokas naisystävättärelleen:Joo,toi on 60-luvun vette  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

Meinas ihan unohtuu tää.Olin kremiksel kauppatorilla pe odottelemassa,että saavat torin pestyy,et pääsee siirtää auton varsinaiseen parkkiin,niin siinä Tonien kanssa odotellessa eräs vanhempi kaveri tokas naisystävättärelleen:Joo,toi on 60-luvun vette   ;D ;D ;D

ennemin noin kun se mitä ite kerran kuulin että "N: onks tuo korvette?" "M: ei ku pontiakki. mut tuo on joku neekerimalli ku on tommonen takalasi"  ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Naapurin mopoiässäolevat kavereineen, tai olisko joku jopa jo menossa autokouluun, kuuluivat kommentoivan tos yks ilta kun ottivat prosenttijuomaa, että mitä sillä c-kortilla saa ajaa ja mihin se vaaditaan...

Joku ehdotti, että sehän riippuu moottorin koosta ja otti esimerkkinä meidän äffät  ::)

Että c-kortti tarvitaan...  ;D

Kirjoitettu

joo camaro tarvii c kortin ja firebird tietty f kortin ;D

Kirjoitettu

joo camaro tarvii c kortin ja firebird tietty f kortin ;D

ei vaan molemmat tarvii FBCOF -kortin!  ;)

Kirjoitettu

ei vaan molemmat tarvii FBCOF -kortin!  ;)

\m/

Huomasin harvinaisen (tai sit en yleensä kerkee kattella :W) huomionosoituksen arviolta n.7-8v pojalta,

joka lähestyi pyörällä autotietä vasemmalta tulevalta polulta ja pysähtyi heristämään peukkua näin m/

Kirjoitettu

\m/

Huomasin harvinaisen (tai sit en yleensä kerkee kattella :W) huomionosoituksen arviolta n.7-8v pojalta,

joka lähestyi pyörällä autotietä vasemmalta tulevalta polulta ja pysähtyi heristämään peukkua näin m/

Tarkoittaa, että "löylyä" tai "polta kumia"  m/

Täälläpäin ihan yleistä

Kirjoitettu

Tarkoittaa, että "löylyä" tai "polta kumia"  m/

Täälläpäin ihan yleistä

Meilläpäin piirretään ilmaan ympyrää etusormella... Sitä on pikkupojat tehny useamminkin ;D

Kirjoitettu

Pysäköin auton -98+ korimallia olevan viinin punaisen Trans Amin viereen. Emäntä siihen "tuollaisen tyylikkään näköinen se kesäauto pitää olla, eikä tommonen kauhea rotko kuin tuo meidän (juuri ylimaalattu Formula -94)"

Mitäs siihen vastaamaan: On tuossa meilläkin uusi ylimaalaus ja saahan noita uudempia nyt järkihintaan, jotain 15 000 eur kilvissä... Toisaalta nykyisestä saa ehkä jonkun max. 10 000 eur keväällä... No väliraha taitaa olla pienentynyt. Pitäsköhän sitä ostaa sitten LS1 T/A 99+ ... Emännät

Kirjoitettu

Pitäsköhän sitä ostaa sitten LS1 T/A 99+ ... Emännät

on yleensä oikeassa ;)

Kirjoitettu

Pysäköin auton -98+ korimallia olevan viinin punaisen Trans Amin viereen. Emäntä siihen "tuollaisen tyylikkään näköinen se kesäauto pitää olla, eikä tommonen kauhea rotko kuin tuo meidän (juuri ylimaalattu Formula -94)"

Mitäs siihen vastaamaan: On tuossa meilläkin uusi ylimaalaus ja saahan noita uudempia nyt järkihintaan, jotain 15 000 eur kilvissä... Toisaalta nykyisestä saa ehkä jonkun max. 10 000 eur keväällä... No väliraha taitaa olla pienentynyt. Pitäsköhän sitä ostaa sitten LS1 T/A 99+ ... Emännät

Osta pois  m/

Kirjoitettu

tänään yks mimmi koulusta sano kun nousin parkkiksella autosta ulos: Batman auto! V*tun siisti ;D

tota bätmän autoa on kyllä aika moni sanonnut kesän aikana...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

tänään yks mimmi koulusta sano kun nousin parkkiksella autosta ulos: Batman auto! V*tun siisti ;D

tota bätmän autoa on kyllä aika moni sanonnut kesän aikana...

Tuttu tunne... kohtalotoverini. On myös haukuttu mcgyverautoksi.

Kirjoitettu

Niin vielä tuosta kulutuspuolesta. Muutama kaveri yritti kesän alussa vihjailla että bensan hinta on noussu, ihmettelin että kuinkas se nyt on mahdollista kun tankkaus on aina maksanu 50€.

Kirjoitettu

Niin vielä tuosta kulutuspuolesta. Muutama kaveri yritti kesän alussa vihjailla että bensan hinta on noussu

Tämän keskustelun saa lähes aina loppumaan toteamalla: köyhästä se voi tuntua pahalta.

Kirjoitettu

Olin tossa Jazzien aikaan jutuissa tutun TA GTA-tyypin kanssa torin lähellä ja meillä oli siinä kaksi mustaa 3.genneri-ritsaa peräkkäin.

Mulla oli autosta nokkapelli pystyssä ja "esittelin" kaverille LT1-imaria. Sitten joku noin kuuskymppinen ukko käveli siitä muijansa kanssa ohi ja tokaisi: "Ostais toikin kunnon auton niin ei olis tollanen romu aina RIKKI"  ::)

Eli jos on nokkapelti pystyssä = AUTO ON RIKKI  :-X

Kirjoitettu

aamulla kun vein jessican tarhaan pikkupojat+tytöt kiisteli keskenään "ei tossa oo takapenkkejä,se on kilpa-auto!" "on siinä,voi kilpa-autoissakin olla" "se on kilpa-auto!"

onon... ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...