burzi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 jotku kakarat huus että kato: lamborghini........
rstuning Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 jotku kakarat huus että kato: lamborghini........
accident Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Meidän vanhempi tytär esitteli kaverilleen Camaron modeja: "Kurkkaa tonne auton alle niin näet sellaisia punaisa juttuja, ne on camaron uusia osia!" Nauratti niin että meenasin polvilleen puota
Nupa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 eukko soitteli äsken.tojota kuski oli ajanu vastaan ja vilkutellu valoja ja näyttäny keskisormea .eukko ei ollu muistanu laittaa valoja päälle kun oli lähteny ajelemaan.liekkö tojota kuskila ollu huono päivä pystykorva kussu peräkonttiin tai tuulipuku revenny Meilläpäin tämä menee niin, että itse harvoin laitan valot päälle ja kun niitä vilkuttelijoita tulee vastaan niin näytän niille satunnaisesti keskaria, yleensä vaan moikkaan takasin...
HFB Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Meilläpäin tämä menee niin, että itse harvoin laitan valot päälle ja kun niitä vilkuttelijoita tulee vastaan niin näytän niille satunnaisesti keskaria, yleensä vaan moikkaan takasin... ja sulla eio ees luukkulamppuja pelkillä parkeilla ku laskee menee ni jokakolmas räpsyttelee... hyväähän ne on tarkottavinaan(!?)
Shadowcast Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 . hyväähän ne on tarkottavinaan(!?) Kai se näin on. Muutaman kerran oon unohtanu Trans Amin parkitkin ja vastaantulijan valojen välkytyksestä tajunnu sit laittaa ne.
Vici Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Pankin rouvan kans keskusteltiin asuntolainasta. Sitten hän ehdotti, että laitetaan kuussa hieman sivuun, että voi vaikka ostaa joskus sitten auton. "Noh sinulla on kyllä niin upea auto, että tuskin ihan vähään aikaa olet vaihtamassa" oli vastaus, kun ehdotin, että itse laitan sivuun aina, kun pystyy.
rstuning Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 ja sulla eio ees luukkulamppuja pelkillä parkeilla ku laskee menee ni jokakolmas räpsyttelee... hyväähän ne on tarkottavinaan(!?) Mulle vissiin parikertaa vaan räpsytelty ja neki ilmeisesti ollu "sumuvalopoliiseja". Mullahan toimii alkuperäset sumarit parkkeina (on sielä himmeemmät polttimotkin) ja ne alkuperäset parkitkin palaa samaanaikaan. Poliisitkaan ei oo puuttunu, ilmeisesti ovat ajatelleet asian niin, että keulassa on vähintäänkin siittävästi "huomiovaloja"
Cosa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Poliisitkaan ei oo puuttunu, ilmeisesti ovat ajatelleet asian niin, että keulassa on vähintäänkin siittävästi "huomiovaloja" Hmm. Siittäviä huomiovaloja Sorry, oli pakko
Vici Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Mulle vissiin parikertaa vaan räpsytelty ja neki ilmeisesti ollu "sumuvalopoliiseja". Mullahan toimii alkuperäset sumarit parkkeina (on sielä himmeemmät polttimotkin) ja ne alkuperäset parkitkin palaa samaanaikaan. Poliisitkaan ei oo puuttunu, ilmeisesti ovat ajatelleet asian niin, että keulassa on vähintäänkin siittävästi "huomiovaloja" Samanlailla ajelen itse. Minulle ei oo räpsytelty. No kerran on räpsytelty, mut sillon oli kaikki valot pimeenä. Mä en ymmärrä miten ne sumuvalot voi häikästä? Ei oo itellä koskaan silmiin ottanu. Noh suomi on kateellisten luvattu maa.
rstuning Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Samanlailla ajelen itse. Minulle ei oo räpsytelty. No kerran on räpsytelty, mut sillon oli kaikki valot pimeenä. Mä en ymmärrä miten ne sumuvalot voi häikästä? Ei oo itellä koskaan silmiin ottanu. Noh suomi on kateellisten luvattu maa. Joo ei ne häikäse, jos ei suoraa kyttää tosi läheltä maantiellä pimeällä kohdatessa, eikä ainakaan noi mun omat, mutta joillekin se on kai vaan periaate kysymys vaikka keskellä kirkasta päivää ja himmeämmillä polttimoilla, niin ne luulee et ne on sumarit ku ne on sellases paikas
accident Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Tänään isä suostui vihdoin ja viimein ajamaan Camaroa. Kommentit oli: - on tää iso auto - täähän kaapasee - kyllä tällä matka taittuu Ajoi ekaa kertaa invavaihteen ja veekasin yhdistelmää vaikka ajokortti on kohta ollut 50 vuotta taskussa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 -aina rikki -milloin se vaihtaa sen auton kunnon autoon -ei edes sudi -no onko edes makee ja bemarista huudettua -osta uudempi auto
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 No voi hyvänen aika sentään... missä on kaikki sun Rakkaat ihmiset? Tuunksmä pitää sua kädestä ja kertoo iltasadun jossa ponu kulkee 13,54? töissä, eri paikkakunnalla.. älä tule.. iltasaduissakin on sentään jonkinlainen hyvän maun raja mutta kiitos.. -ja kuultua myös.. onneks sul on j...a, muuten sulla olis vaan paska auto
accident Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 töissä, eri paikkakunnalla.. älä tule.. iltasaduissakin on sentään jonkinlainen hyvän maun raja mutta kiitos.. -ja kuultua myös.. onneks sul on j...a, muuten sulla olis vaan paska auto
Toni Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Apinat Camaroa kutsuttii eilen ralliautoksi,oli pakko sutia muutama kymmenen metriä Tuusulassa
Sarita Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Apinat Camaroa kutsuttii eilen ralliautoksi,oli pakko sutia muutama kymmenen metriä Tuusulassa En usko
Toni Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 En usko Käy kattoo,teidän ja mikken puolivälissä
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 J...a oli muuten likipitäen kauneinta antia Himoksessa. Ohi meni ainoastaan pari moparia yhdyn tähän
HFB Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Ajoi ekaa kertaa invavaihteen ja veekasin yhdistelmää vaikka ajokortti on kohta ollut 50 vuotta taskussa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan eipä tuo meidänkää ukko ole ikinä omistanu/ajanu veekasia saatika jenkkiä mut tuntuu olevan kovasti tietoa niiden huonoudesta Pontiacin kyydissä istumisesta yllättynyt kommentti: "eihän tää soutelekkaan?!" järkyttävää oli varmaan huomata että amerikan auto kulkee suoraan ja kovaa
Sarita Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Eräs puhelinkeskustelu viikko sitten. Anoppi: Jaa poika on vaihtanut auton vai? Sarita: On. Anoppi: Minkälaiseen? Sarita: Se on tosi makee..... pälä pälä... pälä... pälä pälä... (10 minuuttia ylistystä uudesta autosta) Anoppi: (helpottuneena) Jaa, vai musta, no mukavaa, nyt ne teidän autot on sitten helpompi erottaa toisistaan.
Diore Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 "onks tohon vaihdettu säksän keula"
rstuning Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 "onks tohon vaihdettu säksän keula"
Diore Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 jep..sanoin että kyllä se ihan tehtaalta on tullu.. muokattu etupuskuri ei sentää tee siitä säksää
HFB Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2009 ei eräs mies keksiny muuta sanottavaa lapsillensa trääns ämistä kun että "huonosti laitettu tuo tummennuskalvo." onhan siinä muutama kupla alareunas oltiin siis parkissa yhen kaupan pihassa ja istuttii vielä autossa, viereiselle Kadettille tuli isä lapsineenpennut ilmeisesti huomioi auton ja osoitteli, ja sitten isä vaan totesi noin... ja se ei varmaan huomannu mustan lasin läpi et istuttii autossa... sitten oli vähän nolon näkösenä kun huomas että siellähän istuu autossa jengiä ja ikkunat auki
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään