rstuning Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2011 sain vasta tänään vietyä camaroni talvisäilytykseen ja kävin sitä ennen tankkamassa sen. mittarille kun ajoin tuli noin viisikymppinen mies ihan vilpittömästi kysymään että onko tuo diisseli vai bensa jotenki menin ihan lukkoon enkä voinut muuta sanoa kuin bensa....
Thompson Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2011 En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa kysyä, mutta onko kellään tietoa 91vm NRZ-24 camarosta jotain historiasta? 305 tbi. Tommonen vihreän/sinisen sävynen. Joskus ainakin kolaroitu keulasta ja vaihdettu punasesta vanhemmasta camarosta etupuskuri, konepelti ja vas. etulokari yms.
Aku Ankka Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2012 tänään kun ajelin oulun motarilla kotiin nopeusrajoituksen mukaan niin ohi ajeli 205 pösö, hippejä kyydissään. ohituksen kunniaksi oli keskari laitettu vänkärin ikkunaa somistamaan. joitain jointti miehiä ja vissiin naisia oli myös (nehän ei niin paljoa toisiistaan eroa että en ollut varma sukupuolesta) kyydissä ja ilmeisesti ne ei ainakaan ihastunu camaroon. voe pojat ihanaa aiheuttaa mielipiteitä
ChevyBoy Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2012 Paras varmaan on, kun kaupasta talvella kävelin autolle päin, oli Prisman pihassa punainen 4gen camu, vanha patu sitä siinä haltioissaan katseli, kun kävelin vierestä patu naurahti : -Enpä ole ennen Ferrarissa nastarenkaita nähnyt. Hymyä riitti kotimatkaksi...
Mika Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2012 tänään kun ajelin oulun motarilla kotiin nopeusrajoituksen mukaan niin ohi ajeli 205 pösö, hippejä kyydissään. ohituksen kunniaksi oli keskari laitettu vänkärin ikkunaa somistamaan. joitain jointti miehiä ja vissiin naisia oli myös (nehän ei niin paljoa toisiistaan eroa että en ollut varma sukupuolesta) kyydissä ja ilmeisesti ne ei ainakaan ihastunu camaroon. voe pojat ihanaa aiheuttaa mielipiteitä Samanlaisia kokemuksia itselläkin....kaikki Corollat ja vastaavat menevät ohi
pontiac Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 oma johtopäätös että tosta avokista johtui.kauppareissulla pysäköin nordea pankin eteen.takaisin tullessa huutelivat tulemaan 150v kaffelle.jos olisin ollut jollakin rutinohvilla liikkeellä ei varmasti olisi pyydetty.
Lintumies Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 "Tolla intin pojalla on hieno auto..." ostarin pubiruusut jutteli...
Marklin Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Duunikaveri väitti, että joka kerran Firebirdin nähdessään, hänellä alkaa päässä soida Ritari Ässän tunnusmelodia ...
Mörkö Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Olin tossa lomilla kaverin mökillä ja käytiin kuskaamassa sen 15v tytärtä ja tämän kaveria Camulla ni likka kysy: "iskä miks meillä ei oo tällasta autoa" Ja siihen perään tokas: "ku musta tulee aikuinen ostan kyllä tämmösen"
The Retro Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 naapurin koltiainen isänsä kanssa tuli pihalle kun ransua kääntelin ja jäinpä sit jutulle.. hetken turinoitiin siinä ja poika totes ihan pokkanaamalla et "kyllä tolla ny kelpaa"...
Fenix Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2012 Pariin otteeseen joutunut kuskaa kavereita ja heidän kavereita hiljattain ja yllyttäneet hullua. "kyllä lähtee" komentoivat ja tänään blondi misu liftas pysäkillä, eikä takana näkynyt bussia. Jätin pysäkille
F350 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Olin tytön skootteriin hakemassa varaosia, niin kun ajoin liikkeen pihaan, yks tyyppi tuumas et "siinähän on auton äänet"
Fenix Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2012 Kaikki tutut ja työkaverit sanovat, että sen kuulee sisälle asti kun saavun paikalle. Eilenkin olin faijaa kuskaamassa autohuolto firmaan ja en viittinyt soittaa / käydä hakemassa. Pari kertaa hipaisin kaasupedaalia pihassa ja ukko olikin kohta jo ulkona. Tänään kauppareissulla joku tuntematon tyyppi höpisi jotain. Kysyin mitä. "Etkö osaa käyttää valoja?" -Käytinhän mä (viiruja) ...etkö ole kuullut päiväajovaloista? "pah" ja jatkoi matkaa. Oli avohoitopotilaaan tai deekun oloinen papparainen.
GTATL Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Kaikki tutut ja työkaverit sanovat, että sen kuulee sisälle asti kun saavun paikalle. Eilenkin olin faijaa kuskaamassa autohuolto firmaan ja en viittinyt soittaa / käydä hakemassa. Pari kertaa hipaisin kaasupedaalia pihassa ja ukko olikin kohta jo ulkona. Tänään kauppareissulla joku tuntematon tyyppi höpisi jotain. Kysyin mitä. "Etkö osaa käyttää valoja?" -Käytinhän mä (viiruja) ...etkö ole kuullut päiväajovaloista? "pah" ja jatkoi matkaa. Oli avohoitopotilaaan tai deekun oloinen papparainen. Olisit sanonut sille etta ja sa et osaa pitaa turpaas kiinni
Fenix Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 En ollut tarpeeksi viittuuntunut. Oli kiire kauppaan ennen duuniin menoa. Jos olis jatkanut mussutusta niin olisi saanut verbaalista kuritusta
Woodpecker Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Muija sano: "Mää en edes tykkää tosta sun Camarosta" Johon minä: "Aja sit tolla meidän betoniporsaalla" (harmaa kartano Volvo)
Fenix Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Mua taas pyydetään polttaa kumia jne. ja aina tulee suukko palkinnoksi
Mika Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Mua taas pyydetään polttaa kumia jne. ja aina tulee suukko palkinnoksi Pojiltakin
avogta-89 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Pojiltakin ei kyntäjä sarkaansa valitse
Fenix Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Muijista oli puhe...kaverit ei sentään ala suukottelee
TomiV Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Mua taas pyydetään polttaa kumia jne. ja aina tulee suukko palkinnoksi ei kyntäjä sarkaansa valitse Mutta ei homolla tavalla
Lintumies Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Mutta ei homolla tavalla ei homolla, vaan miehekkäällä äffäkerhotavalla
Mika Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Tyttären kaverin iskä kysyi eilen, että onko tuo minkä merkkinen
rstuning Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Tyttären kaverin iskä kysyi eilen, että onko tuo minkä merkkinen Varmaan joku nuorehko insinööri
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään