Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo kauheita pukkeja ovat  :P

Niin eihän se omapaino ole kuin jossain 1500kg-1600 kg kiepeillä. Perus gollfinkin omapaino melkein saman.

1440 kiloa paino mun kosla varapyörineen tunkkeineen...

"ostasit sinäkin auton" kommentin kuulen aina joskus  ::)

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Niin eihän se omapaino ole kuin jossain 1500kg-1600 kg kiepeillä. Perus gollfinkin omapaino melkein saman.

Meijänkin Foorti painaa about 1600 kg ja Ponu painaa vähemmän  m/

Kirjoitettu

Meijänkin Foorti painaa about 1600 kg ja Ponu painaa vähemmän  m/

meidän ponu 1730kg m- ::)

Kirjoitettu

ihan eka iltana kun sain auton ja torilla parkissa tuli pyörähdeltyä ikkuna auki niin kuului että "voi vittu tuo auto on hieno". ..ei tuntunut pahalta.

ja känniläiset tuli kyseleen että mikä auto tämä on ja kui iso moottori jne.

kävin kusellla huoltamon pihalla niin tytöt siellä vähän matkanpäästä huuteli että "hieno auto" ..auto vei niiden huomion ja mua ei huomattu ::)  ;D

ei kyllä yhtään negatiivistä vielä ole kuulutun vm.95 musta targa trans am

joo ja ole kännissä tai ainakin kovasti nousuhumalassa 8) \m/

ör

Kirjoitettu

viereisessä kahvipöydässä huoltoasemalla 2 tuninki heppua katsoi ikkunan takana olevaa autoani ja puhui kovaan ääneen että noilla vehkeillä ei tee vittuakaan koska niissä ei ole tehoja yhtään vaikka auto  painaa melkeen 3 tonnia! siksi niitä saa ihan 2-300 eurolla kun ei niitä kukaan täysjärkinen huoli!

just noin... jos ostat itelles sellasen auton mistä tykkäät ni oot leuhka  ::)

tosta tuli mielee yks kovimmista asiantuntija-lausunnoista mitä oon kuullu autostani (-82 TA)

olin yhessä pizzeriassa veljen kanssa odottelemassa annoksia pöytään niin parin pöydän päässä ikkunan ääressä istui mies ja nainen, about 40-50v. nainen siinä huomas mun auton joka oli siinä kadun laidassa ja sanoi "kato hei, onks tuo corvette?!" johon mies yrmeänä ja asiantuntevasti:

"eikun tuo on pontiakki, mut joku neekerimalli kun tossa on tommone suora takalasi. kaverilla oli gta ja siinä ei ollu tommone takalasi..."

sanoin vaan velipojalle että "kuulitko`?  huhhuh..." neekerimalli  ;D  tietääkseni tuo on "paras" pontiac-malli kyseiseltä vuodelta... joskaan ei ihan kaikilla herkuilla eli t-top ja WS6 puuttuu

Kirjoitettu

just noin... jos ostat itelles sellasen auton mistä tykkäät ni oot leuhka  ::)

tosta tuli mielee yks kovimmista asiantuntija-lausunnoista mitä oon kuullu autostani (-82 TA)

olin yhessä pizzeriassa veljen kanssa odottelemassa annoksia pöytään niin parin pöydän päässä ikkunan ääressä istui mies ja nainen, about 40-50v. nainen siinä huomas mun auton joka oli siinä kadun laidassa ja sanoi "kato hei, onks tuo corvette?!" johon mies yrmeänä ja asiantuntevasti:

"eikun tuo on pontiakki, mut joku neekerimalli kun tossa on tommone suora takalasi. kaverilla oli gta ja siinä ei ollu tommone takalasi..."

sanoin vaan velipojalle että "kuulitko`?  huhhuh..." neekerimalli  ;D  tietääkseni tuo on "paras" pontiac-malli kyseiseltä vuodelta... joskaan ei ihan kaikilla herkuilla eli t-top ja WS6 puuttuu

No onhan se hienoa että joku tietää autoista kaiken pelkän takalasin perusteella ;D ;D ;D

Kirjoitettu

Kulutuksen kyselijöille vastaan aina että "empä ole jaksanut ajatella koko asiaa" tankkaan kun on tarvis!

Tankatessa kun kuuluu kommentti: " Varmaan kauhean kallista ajella tommosella" vastaus kuuluu: Siltä se voi köyhästä tuntua!
Kirjoitettu

Joskus koulussa liikuntatunnilla naapurin kateellinen poika totesi että siinä isäs Pontiacissa on kapeet renkaat eikä mitään tehoa. On muuten Camaro , piristetty 5.7 , 285 leveillä renkailla mutta jokaisella saa olla mielipiteensä.

Kirjoitettu

kyllä monesti kuulee kommenttia et "ei kyllä kannata jenkkiä laittaa nehän on hirveän kalliita pitää ja älyttömiä pensa rosvoja" johon voisi tietysti vastata et" köyhät kyykkyyn" ;D \m/

Kirjoitettu

"nää on tälläsiä miinoja...yhtä harvinaisia kun piilofarkut"  ;D ;D totes tänään kaveri jolla oli sininentöyhtö päässä  ;D

Kirjoitettu

"Siinähän on aika vienot äänet" tokas äitimuori kun ekan kerran Camarolla kylässä kävin (ja vaimennin oli kuitenkin jo sen verran päässyt happanemaan, että maantieajossa löi korvat lukkoon). ;D

Töissä: "ei kai oo pontiakki hirttäny kiinni kun et oo ajellu nytten?" -"ei. ja sehän on oikeastaan chevrolet..." "no ihan sama kunhan on oma"

Onkohan ne jätkät jättäny nuorena ritariässät katsomatta kun eivät millään erota noita autoja...

• 3 months later...
Kirjoitettu

moottoripyöräpoliisi pysäytti ja tuumas että en minä nyt tiedä etta onko tämäkään auto niin turvallinen että kannattaa ilman turvavöitä ajella..

Kirjoitettu

Kävin laittamassa auton "tilapäisesti pois liikennekäytöstä" ja katsastukonttorin tyttö kysyi "oliko tämä se hieno musta auto"  8)

Kirjoitettu

Ajelin tossa Kirkkonummen Veikkolassa ja sopivassa laitamyötäisessä oleva kaveri tuli töllöttämään siihen pää kallellaan autoa. Totesi sitten näistä mustaksi maalatuista (vanteen reuna hopea + keskiön sivut), että "On siinä komiat vanteet, parasta tossa sun autossa". Heitin sitten avoimesta ikkunasta high fivet ja kyselin mistäpäin kaveri oli.

Näyttää muutenkin noi vanteet vievän aika paljon huomiota, kun muu auton maali on ainakin osittaisessa ylimaalauksen tarpeessa...

Kirjoitettu

moottoripyöräpoliisi pysäytti ja tuumas että en minä nyt tiedä etta onko tämäkään auto niin turvallinen että kannattaa ilman turvavöitä ajella..

Kova pää kuskilla, ni ei vissii tarvi sit vöitä?

Kirjoitettu

Kova pää kuskilla, ni ei vissii tarvi sit vöitä?

jalopuuta...  ;D

Kirjoitettu

Poliisi: "Hyvähän se tollasella on kiihdytellä".  :-[

Enpä kiihdyttele vähään aikaan... Älkää tekään.

Kirjoitettu

yksi taksi kuski äsken huoltsikalla kun kävin pojan kanssa jäätelöllä.. kysäisi  mitä vuosimallia se tuo sun auto on?? vastasin 68, siihen taksi kuski joo silloinhan ne tuli muotiin nuo mustangit ;D ;D en viitsiny korjata..

Kirjoitettu

yksi taksi kuski äsken huoltsikalla kun kävin pojan kanssa jäätelöllä.. kysäisi  mitä vuosimallia se tuo sun auto on?? vastasin 68, siihen taksi kuski joo silloinhan ne tuli muotiin nuo mustangit ;D ;D en viitsiny korjata..

Olisit haastatanut kunnianloukkauksesta!  ::)

Kirjoitettu

Vaihtelin pihalla renkaita niin 4-vuotias pojan kloppi totesi, että: "Tää auto on hirviö"

Kirjoitettu

muistuu mieleen kun juha ja mikke tankilla jurvassa.. johon paikallinen tyttö "isi noi autot tankkaa" (tosin omalla murteellaan) johon isä "joo niitä joutuu koko aika tankkaa.. kuuluu vaan shhhhhhhhhh kun menee bensaa"  \m/ ;D

Kirjoitettu

Työkaverin 5v muksu sanoi Camarosta, että onpas litteä auto  ;D

Kirjoitettu

toissa kesältä...pesin camaroa pihalla.viereiselle pallokentalle tuli 2 about 6v poikaa

-kato mikä auto!!

-meiän isi sanoi et toi on ihan paska,vie bensaa 10 l sekunnissa

-toinen miettii..no mitä sil on välii. m/ ;D

Kirjoitettu

Tulokkaana sanoisin että on tässä gta:ssa munaa aikas lailla enemmän kun 156 v6 alfassa,vaikka olikin "rata-automainen" ajettava..Ponulta en samoja ominaisuuksia haekkaan,vähän vois takapäätä jäykistää,iskarit vaihtaa ja jatkaa tuohon edelbrockin pakopuoleen myös vähän avarampi imusarja.Makeinta autossa tuo 80-100 vauhdista kaasunpolkasu,missä alfakin tipahtaa melkolailla jaloilleen tähän nähden.. 8) Messevä peli,vaatii tosin aikalailla tutustumista.Ulkonäkö ja rispecti ehkä silti parasta...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...