Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Rehdisti GTA:sta tätä mieltä ulkonäöstä,siis jo ennenkuin kyseisen auton omistin: "Vakio birdeihin"nähden tykkään tosta orkkishelmasarjasta/puskureista,tummista takavaloista ja vannemalli erittäin jees.Sisusta digi/nahka yhdistelmä toimii,ja en tiedä kuinka väärässä olen siinä että metalliviininpuna on ns.oikea gta väri... :-P

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu
.... metalliviininpuna on ns.oikea gta väri... :-P

Jep  m/

Kirjoitettu

en tiedä kuinka väärässä olen siinä että metalliviininpuna on ns.oikea gta väri... :-P

OIKEA väri autossa kuin autossa on MUSTA tietenki..!  8) Eli oot väärässä vaan annettakoon anteeksi.....  ;)

Kirjoitettu

OIKEA väri autossa kuin autossa on MUSTA tietenki..!  8)

Veit sanat suustani... m/ 8)

Kirjoitettu

joo,huomasin tuossa semmoisen jännän jutun kanssa kun vielä omistin pontiacin GTA-1:sen niin kyllä porukat kehui autoa kun ostin sen mutta kun vaihdoin merkkiä niin kyllä tuli negatiivista palautetta ponusta,mitä en olisi kyllä näin jälkeenpäin uskonut kuulevani.Mutta omasta mielestä Pontiackini oli kyllä autona mitä mahtavin.

Kirjoitettu

joo,huomasin tuossa semmoisen jännän jutun kanssa kun vielä omistin pontiacin GTA-1:sen niin kyllä porukat kehui autoa kun ostin sen mutta kun vaihdoin merkkiä niin kyllä tuli negatiivista palautetta ponusta,mitä en olisi kyllä näin jälkeenpäin uskonut kuulevani.Mutta omasta mielestä Pontiackini oli kyllä autona mitä mahtavin.

Ne ei kehdannu sanoo kun omistit, sitte luulivat että sunkin mielestä huono kun luovuit

ja yrittivät myötäillä sun päätöstä luopumisesta... ::)

Vähä niinku niissä radion Honda mainoksissa ;D

Edit: Ainii ja kyllä se ainut oikee väri on se MUSTA ja tämä 1988 vuoden GTA mainos todistaa sen:

Gta_post.JPG}

Kirjoitettu

"CAMAROONIN kyyti oli mahtavaa,koska mennään uudestaan?...tollasen tekstarin sain eilen,vähän kalskahtaa siltä et auto olis italialainen. :o

Kirjoitettu

"CAMAROONIN kyyti oli mahtavaa,koska mennään uudestaan?...tollasen tekstarin sain eilen,vähän kalskahtaa siltä et auto olis italialainen. :o

Ohhoh. Toivottavasti oli naispuolinen tekstaaja  ;)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

vittu mitä sarvis pulkkia.. kokemäellä mies huusi "paloautosta".. en usko alkoholilla olleen osuutta asiaan  ;D

Kirjoitettu

**sviddu** mitä sarvis pulkkia.. kokemäellä mies huusi "paloautosta".. en usko alkoholilla olleen osuutta asiaan  ;D

juuh joutu oikeen kysyy  et hä??

Kirjoitettu

Munki autosta on nyt "oikee" sydämestä tullu kommentti (totuus tulee lapsen suusta)

Seinäjoen miitissä 08.08.08 kaks lasta n. 6-8v, Firebirdirivistössä mun auton kohdalla:

"Kato ritariässä, mut se punanen valojuttu vaan puuttuu" *clap*

Kirjoitettu

Tuo mun Camarokin tuntuu valtaväestön mielestä olevan Ritari Ässä vaikka eihän tuo oo sinne suuntaankaan  ;D :o

Kirjoitettu

Tuo mun Camarokin tuntuu valtaväestön mielestä olevan Ritari Ässä vaikka eihän tuo oo sinne suuntaankaan  ;D :o

Joo kyllä mullekki kaikki kaverit ja sukulaiset sano aluks et "toihan on niinku ritariässä" tai

"jaa tälläsen ritariässän ostit" mut ne oli suurinosa huumorilla ;)

Kirjoitettu

tais joku kutsua tota mun mustaa ta:TA koppa kuoriasen näköiseksi autoksi...

Kirjoitettu

Meillä oli sukua koolla lauantaina ja mieheni TA oli katoksessa. Ihmisiä oli pihalla ja he ihailivat TA:ta. Juhlat jatkuivat. Sitten äitini keksi avata autotallin ovet (Camaroni oli siellä) ja serkkuni mies (30v.) miltei vajosi polvilleen, kun näki Camaron. Hänen huuliltaan pääsi huokaus: "Kunpa saisin joskus tuollaisen"!  ;D

Kirjoitettu

Kavi tossa parituntia sitten naisihminen pihassa, sen vasta ankkalinnasta tulleella -98 C5 convertiblella ( joo ei ole citroen) ,

katteli tallissa Cetaa ja kysy:

"Jaa, eiko naissakaan ole takapenkkia" ??? ::) 

Kirjoitettu

tänään kysyttiin "ootko vaihtanu autoo, kun samanlainen auto on erään autoliikkeen pihassa"

siellä on perus tummanpunanen -91 trans am europeileillä...  ja gta vanteilla. eli ei sinnepäinkään  ;D

mut toki maallikolle tismalleen samanlainen.

Kirjoitettu

tuossa yksi päivä satuin samaan aikaan työkaverin kanssa kaupan pihaan ja sit tuli siltä mukava kysymys"minkäs lelun sä nyt olet ostanut,paljonko vie sataselle ainetta" :(.ja sit kävin mukavissa sukulaisissa auttamassa hallin lattian teossa ja enon vaimo kysyi montako autoa sulla marko vielä on?sanoin kaks golfi ja pontiakki.sit tuli sen suusta mukavat myy se pontiakki pois :o.onko tämä jotain kateellisuutta kenties

Kirjoitettu

tuossa yksi päivä satuin samaan aikaan työkaverin kanssa kaupan pihaan ja sit tuli siltä mukava kysymys"minkäs lelun sä nyt olet ostanut,paljonko vie sataselle ainetta" :(.ja sit kävin mukavissa sukulaisissa auttamassa hallin lattian teossa ja enon vaimo kysyi montako autoa sulla marko vielä on?sanoin kaks golfi ja pontiakki.sit tuli sen suusta mukavat myy se pontiakki pois :o.onko tämä jotain kateellisuutta kenties

vähän suomalaista perus kateutta(ei pidä koskaan aliarvioida) ja aimo annos tyhmyyttä \m/

Kirjoitettu

tänään kysyttiin olenko kokeillu paljonko kulkee... vastasin että eipä ole tullu kaahailtua kovin, ja että mittariki näyttää vaan n. 160km/h asti... taustalta kuului kommentti "bensa loppuu ennen kahtasataa, pyörre vaan käy tankissa"  ;D

Kirjoitettu

Mua on ruvennu tympii toi "pyörre tankissa", sitä kuulee niin usein. Ehkä ekat 50 kertaa menetteli mutta.....

Kirjoitettu

..mites se meni lasten suusta kuulet totuuden. no kaupan pihalla lapset huuteli kovasti että sulla on hieno auto:)

Kirjoitettu

Mua on ruvennu tympii toi "pyörre tankissa", sitä kuulee niin usein. Ehkä ekat 50 kertaa menetteli mutta.....

Pitäs kaikissa F-bodyissa (paitsi V6ssa ;D) olla takalasissa tarra "TÄMMÖSELLÄ EI KÖYHÄT AJELE" \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...