-vellu Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 jalkanosturiketjupukkikiinitänostairrotaujalkaautosiirräjalkapukki.. ei kun miten se meni Ei tosta saanut mitään tolkkua, mutta jokos veneitä otetaan ylös
balez Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Ei tosta saanut mitään tolkkua, mutta jokos veneitä otetaan ylös pikku hiljaa. pukkitalkoot ollut tossa kohta viikon päällä.. 15pvä saa alkaa vasta kaupungin kentille nostaa veneitä. osa kerhoista tosin omille alueillensa aloittanut nostot aikaisemmin. aargh ja kohta tulee jo lunta ja sitten onkin jo helmikuu ja oon meksikossa
-vellu Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 pikku hiljaa. pukkitalkoot ollut tossa kohta viikon päällä.. 15pvä saa alkaa vasta kaupungin kentille nostaa veneitä. osa kerhoista tosin omille alueillensa aloittanut nostot aikaisemmin. aargh ja kohta tulee jo lunta ja sitten onkin jo helmikuu ja oon meksikossa No mutta töitä piisaa
mikke Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 kovin oli rauhallista miitissä mut sentään yks auto paikalla ja sitä kuljettanu poju
mikke Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 olitte Tonin kaa kaksin eipä näkyny Toniakaan
balez Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2010 tulipas taas tänään sudittua.. on se vaan hauskaa, sain jopa ilon kiusata yhtä imprezaa kotimatkalla tässä fiiliksiä kuvan muodossa kerholaisen toimesta
balez Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2010 Käytiin, ei ketään paikalla ... olin 18-20.. ja muut ketä näin niin samaan aikaan, monelta kävitte?
TexFinn Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Onko Valimiitti kuollut ja kuopattu kun ei ole ollut juttua vahaan aikaan?
z 28 jari Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Onko Valimiitti kuollut ja kuopattu kun ei ole ollut juttua vahaan aikaan? Ei sunkaan.Nää tatilaiset on vaan niin laiskoja käymään että pitempimatkalaiset joutuu pitää perinnettä yllä....
repa Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Ei sunkaan.Nää tatilaiset on vaan niin laiskoja käymään että pitempimatkalaiset joutuu pitää perinnettä yllä.... Oliskos Pekka68 ollut pitkämatkalaisin? (Texiä ei lasketa)
z 28 jari Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Ekös niitä ole useampi jäsen maanrajojen ulkopuolella jos sitä meinaat.Joskus vaan topikissa luki pääkaupunkiseudun välimeetti.Täältä idästä katsoen toi tati on niin kaukana....
Senior Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Oliskos Pekka68 ollut pitkämatkalaisin? (Texiä ei lasketa) Olis. Eikä Pekka68 näyttänyt edes uupuneelta. Näin livenä kun oli paikalla.
repa Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2010 Ekös niitä ole useampi jäsen maanrajojen ulkopuolella jos sitä meinaat.Joskus vaan topikissa luki pääkaupunkiseudun välimeetti.Täältä idästä katsoen toi tati on niin kaukana.... On on. Mutta ei niitäkään lasketa.
mikke Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 olis taas miittipäivä jos lähtis heilumaan paikalle kattoo onko muita
repa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Piti mennä, mutta tuli este nimeltä "karannut koira". No, löytyi ja haettiin Viikistä. Happy end. Ei ollut oma koira.
-vellu Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Piti mennä, mutta tuli este nimeltä "karannut koira". No, löytyi ja haettiin Viikistä. Happy end. Ei ollut oma koira. Mulla oli karhut kadoksissa, mutta löytyivät myöhemmin jääkaapista
repa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Mulla oli karhut kadoksissa, mutta löytyivät myöhemmin jääkaapista Ei ollut kukaan uutistenlukija juonut?
-vellu Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Ei ollut kukaan uutistenlukija juonut? En ole laskenut vielä
repa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 En ole laskenut vielä Tämä puuttunee?
Senior Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2010 Muita kuin minä ja vellu tulossa tänään ?
repa Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2010 Muita kuin minä ja vellu tulossa tänään ? Suosiolla jään kotiin ruokkimaan lapsukaiset tällä kertaa(kin)
Juhani LS1 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2010 Onkos B jo chekannu tän http://www.sipbc.fi/ ja sit Mikan omat sivut http://www.s-24.fi/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään