balez Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 Kun kevät koittaa, niin se parkki on hyvän näköinen. Täynnä f-bodeja! kyllä.. jokainen tietää mihin ajaa ja mikä tuntuu hyvältä
Senior Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 Ei taida uskaltaa pauli306 enää tulla fbody meetteihin ;D Ei tietenkään. Metwurstikokous on muualla ( jos sellaista onkaan ...)
mikke Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 rutiineista en tie auto parkkiin sihen mis sattuu olee vapaata tilaa ja jos valittemaan pääseen ni mieluummin f-bodyn ku volvon vierestä katon paikan, yleensä muodostuu hienoja letkanpätkiä aina sihen asti ku joku kanssa autoilia katkasee rivin jollain muun maalaisella kulkineella tai parkkipaikka loppuu. ekalla vähän hankalampaa mut siitäkin on selvitty. loput rutiinit tekee jokainen ihan ite tai pienellä yllytyksellä, viimekädessä hirveellä provosoinnilla
balez Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Mustangit kokoontuu toinen maanantai joka kk.. Siinä sivussa ajavat kartingia käpylässä samalla.. tervetuloa
balez Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 R.Lappalaisen halleilla niinkait joo.. Ainakin niin olin lukevinani foorumilta
Nupa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Jos pauli saapuu väläriin niin tuotko samalla porkkanalle sen airfoilin!
balez Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Jos pauli saapuu väläriin niin tuotko samalla porkkanalle sen airfoilin! olen töissä mutta foili on mikellä.. Kysyn jos viitsii tuoda
Senior Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Jos pauli saapuu väläriin niin tuotko samalla porkkanalle sen airfoilin! Näemmä olet tulossa ? Tuo se viinapulloteline, mä tuon tupakkikartongin...
porkkana Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 hah, löysin ehkä perille... Tosin kuten yleensäkin olen tunnin etuajassa
Nupa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Näemmä olet tulossa ? Tuo se viinapulloteline, mä tuon tupakkikartongin... Ok.
Senior Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Mustangit kokoontuu toinen maanantai joka kk.. Siinä sivussa ajavat kartingia käpylässä samalla.. tervetuloa Oletko seonnu ?
Nupa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2011 hah, löysin ehkä perille... Tosin kuten yleensäkin olen tunnin etuajassa lähetään varmaan kohta valumaan...
z 28 jari Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Perin hiljasta oli kun kävin puoli kasilta.
carita Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Perin hiljasta oli kun kävin puoli kasilta. Solit myähäs
porkkana Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Perin hiljasta oli kun kävin puoli kasilta. Just ennen puolta tais tyhjentyä piha
z 28 jari Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2011 Solit myähäs Ei kerenny aikasemmin.
porkkana Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kenties kun sille suunnalle olis taas asiaa... jos tänään menis niin etten harhailis
carita Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Ei pysty, liikaa kuumetta ja vuosisadan räkätauti
Nupa Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 välimiitattu bauli, mikke, chevy, porkkana, mörkö, toni... kevät saapuu, väki lisääntyy, pidot paranee.. monta punasta äffää oli rivissä
balez Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 välimiitattu bauli, mikke, chevy, porkkana, mörkö, toni... kevät saapuu, väki lisääntyy, pidot paranee.. monta punasta äffää oli rivissä kyllä.. eiköhän huhtikuussa ole jo enemmänkin äffiä rivissä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään