balez Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 näyttäs kovasti että nautiskelen välimiitin lauttasaaressa..kerpele duuniit
Kole Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Itse olisin tullut pyörähtämään, mutta auto oli erimieltä . Syynä että jäähdyttäjän päivät on luetut
z 28 jari Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Onko menijöitä.Vieläkö paikkana teploil koivuhaka?
TexFinn Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Jos ei muita, niin eikohan ainakin El Presidente ole paikalla.
Mörkö Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Vois yritää suoriutua paikalle piiiitkästä aikaa..
mikke Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Jos ei muita, niin eikohan ainakin El Presidente ole paikalla. toki toki paikalle menossa taas
Senior Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Yritys on kova - tosin pösöllä. Tavarankuljetusta, nääs ( eikä mitään pervotavaraa, pervot )
pantera Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Yritys on kova - tosin pösöllä. Tavarankuljetusta, nääs ( eikä mitään pervotavaraa, pervot ) kuvia pervotavarasta
Senior Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 kuvia pervotavarasta Ei tällä kertaa ...
Nupa Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Piti maalata ja maalasinkin, mutta kun ensimmäisestä sudista jää lautaan enemmän karvoja kuin maalia ja toinen suti kestikin sitten jo ~50 lautametriä ennen hajoamistaan niin siirryn nyt 100% oluen puolelle ... eli ei.
somnamnaa Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Missäs tämä nyt on? Edit: Löytyi
balez Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Olipas hienoa kalustoa ja vauhdikasta juttua
Mörkö Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 ei nää nyt sentään viideltä ala No olin vähän aikasessa tänään
repa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Jaa. Tartteiskos mun tulla ruokkimaan mukulat makkarakorin avulla. Ja jäätelöä tottakai myös. Kello 18:00 tähtäimessä.
Nupa Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Käyty, muutama jäsen paikalla...
set28 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Seiskalta ei ketään,,jos nyt olin ees oikees mestas
carita Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Seiskalta ei ketään,,jos nyt olin ees oikees mestas Lähettiin ilmeisesti just alta pois, koska oltiin 20 yli 7 himassa (matka-aika 14min)
repa Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Jaa. Tartteiskos mun tulla ruokkimaan mukulat makkarakorin avulla. Ja jäätelöä tottakai myös. Kello 18:00 tähtäimessä. Hiukan mua nolotti seistä siinä tiskillä kolmen hengen aterimet tarjottimella, kun valot tiskin päällä sammui ja myöjätär vaan iloisesti totesi, että "ei ruokaa kello 18 jälkeen"... Kyllä yleensä ottaen palvelusammateissa on edes senverran joustoa, että jos jonossa seisoo niin ruokaakin saa. No itsepä olin myöhässä, liki minuutin. Eli toisin sanoen: Tarttis löytää uusi välimeettipaikka
Toni Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Keksikää uusi paikka....ja käykää siellä myös.
ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Hiukan mua nolotti seistä siinä tiskillä kolmen hengen aterimet tarjottimella, kun valot tiskin päällä sammui ja myöjätär vaan iloisesti totesi, että "ei ruokaa kello 18 jälkeen"... Kyllä yleensä ottaen palvelusammateissa on edes senverran joustoa, että jos jonossa seisoo niin ruokaakin saa. No itsepä olin myöhässä, liki minuutin. Eli toisin sanoen: Tarttis löytää uusi välimeettipaikka jos keksitte paikan lähempänä epsoota niin minäkin voisin tulla kiusaksi, ;D
Fenix Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Oltiin Tulilinnun kanssa liikenteessä tänään kasin aikaan ja muistettiin että olis miitti tänään, muttei muistettu missä. Käytiin vantaalla heurekalla ja koivuhaassa pyörähtämässä ja pahennusta herättämässä Tulilinnun uudella bördillä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään