Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

• Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

näyttäs kovasti että nautiskelen välimiitin lauttasaaressa..kerpele duuniit

Kirjoitettu

Itse olisin tullut pyörähtämään, mutta auto oli erimieltä :-[. Syynä että jäähdyttäjän päivät on luetut

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Onko menijöitä.Vieläkö paikkana teploil koivuhaka?

Kirjoitettu

Jos ei muita, niin eikohan ainakin El Presidente ole paikalla.  m/

Kirjoitettu

Jos ei muita, niin eikohan ainakin El Presidente ole paikalla.  m/

toki toki paikalle menossa taas 8)

Kirjoitettu

Yritys on kova - tosin pösöllä. Tavarankuljetusta, nääs  ( eikä mitään pervotavaraa, pervot    \m/  )

Kirjoitettu

Yritys on kova - tosin pösöllä. Tavarankuljetusta, nääs  ( eikä mitään pervotavaraa, pervot    \m/  )

kuvia pervotavarasta ???

Kirjoitettu

Piti maalata ja maalasinkin, mutta kun ensimmäisestä sudista jää lautaan enemmän karvoja kuin maalia ja toinen suti kestikin sitten jo ~50 lautametriä ennen hajoamistaan niin siirryn nyt 100% oluen puolelle  >:(

... eli ei.

Kirjoitettu

ei nää nyt sentään viideltä ala  ;D

No olin vähän aikasessa tänään  :)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Jaa. Tartteiskos mun tulla ruokkimaan mukulat makkarakorin avulla. Ja jäätelöä tottakai myös.  Kello 18:00 tähtäimessä.

Kirjoitettu

Seiskalta ei ketään,,jos nyt olin ees oikees mestas

Lähettiin ilmeisesti just alta pois, koska oltiin 20 yli 7 himassa (matka-aika 14min) :-\

Kirjoitettu

Jaa. Tartteiskos mun tulla ruokkimaan mukulat makkarakorin avulla. Ja jäätelöä tottakai myös.   Kello 18:00 tähtäimessä.

Hiukan mua nolotti seistä siinä tiskillä kolmen hengen aterimet tarjottimella, kun valot tiskin päällä sammui ja myöjätär vaan iloisesti totesi, että "ei ruokaa kello 18 jälkeen"... 

Kyllä yleensä ottaen palvelusammateissa on edes senverran joustoa, että jos jonossa seisoo niin ruokaakin saa.  No itsepä olin myöhässä, liki minuutin.

Eli toisin sanoen: Tarttis löytää uusi välimeettipaikka  >:(

Kirjoitettu

Hiukan mua nolotti seistä siinä tiskillä kolmen hengen aterimet tarjottimella, kun valot tiskin päällä sammui ja myöjätär vaan iloisesti totesi, että "ei ruokaa kello 18 jälkeen"... 

Kyllä yleensä ottaen palvelusammateissa on edes senverran joustoa, että jos jonossa seisoo niin ruokaakin saa.   No itsepä olin myöhässä, liki minuutin.

Eli toisin sanoen: Tarttis löytää uusi välimeettipaikka  >:(

jos keksitte paikan lähempänä epsoota niin minäkin voisin tulla kiusaksi,  ;D ;D

Kirjoitettu

Oltiin Tulilinnun kanssa liikenteessä tänään kasin aikaan ja muistettiin että olis miitti tänään, muttei muistettu missä.

Käytiin vantaalla heurekalla ja koivuhaassa pyörähtämässä ja pahennusta herättämässä Tulilinnun uudella bördillä 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...