ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 epsoos on jo pidetty,mut laitetaan kaupungit taas kiertoon granin tebis, ;D sopis varmaan chevylle ku on tebis, m/
Chevy Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 granin tebis, ;D sopis varmaan chevylle ku on tebis, m/ muuten hyvä mesta,mutta liian pieni piha
ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 muuten hyvä mesta,mutta liian pieni piha no ABC:llä on iso piha, m/
gmc63 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Eix toi nihtisillan ABC kepais vaihteex oltiinhan siel jo kerran tai sit toi CHILL:s tos mankkaalla uudestaan siel ainaki on asiallinen henkilökunta ja hyvä sapuska ? :D
Chevy Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 no ABC:llä on iso piha, m/ pitää paikkaansa,myös Ilolan ABC:llä on iso piha
ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Eix toi nihtisillan ABC kepais vaihteex oltiinhan siel jo kerran tai sit toi CHILL:s tos mankkaalla uudestaan siel ainaki on asiallinen henkilökunta ja hyvä sapuska ? :D kannatan nihtisillan abc:tä
gmc63 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 kannatan nihtisillan abc:tä MÄ chillisiä
Chevy Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 MÄ chillisiä no sinne ei mahdu ku 5-6 autoo parkkiin
gmc63 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 no sinne ei mahdu ku 5-6 autoo parkkiin Onhan siin vieres toi tapiolanleipomon parkki ja eihän nykyyään edes oo enempää autoja paikalla ;D
ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 MÄ chillisiä no, mulle sopii sekin, nou hätä. m/
Lady Firebird Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Mitä vikaa siinä Tikkurilan välimiitti-paikassa muuten oli?
ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Mitä vikaa siinä Tikkurilan välimiitti-paikassa muuten oli? mulla menis tankillinen siihen keikkaan, ???
somnamnaa Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 mulla menis tankillinen siihen keikkaan, ??? Eikös se ole sen arvoista?
ratskin Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Eikös se ole sen arvoista? onko,
repa Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Mulla tuli liki sata km tänään välimeettimatkaa kun koukkasin pikku mutkan Tapiolaan syöttämään lapset (Chevy tietää kyllä minne)
-vellu Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Ei millään paikala ole mitään vikaa Pitäis vaan alkaa saapumaan taas paikalle. Ehkä vois joku heittää parinkolmenviikon päähän jonkun uuden paikan ja koitettas sitten päästä isolla joukolla paikalle
gmc63 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Mitä vikaa siinä Tikkurilan välimiitti-paikassa muuten oli? Mulle se et sinne oli täält espoost matkaa ja ne kerrat ku mä kävin niin ei ollut kuin noi vaki kävijät mikke toni balez joskus nupa
z 28 jari Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Mulla tuli liki sata km tänään välimeettimatkaa kun koukkasin pikku mutkan Tapiolaan syöttämään lapset (Chevy tietää kyllä minne) Normi välimööttikilsat
balez Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Onhan se kauheeta jos sillä autolla joutuu ajaa..
Guest SuS Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Normi välimööttikilsat Mua myös ihmetyttänyt kun täällä voivotellaan matkaa Välimiiteissä ei o tullut käytyä, mutta monessa muussa autotapahtumassa kyllä, kuten vaikka Kotkan Torimiiteissä, sinne kun pyyhkäisee niin matkaa tulee noin 170 km yhteensä. Mutta se on mielestäni se kupletin juoni. Tosi mukavaa ajella hyvällä säällä Suomen suvessa, kurvailla rantoja, käydä kaffella, höpistä tuttujen kanssa. Yöllä kotiin ajellessa ihailla usvaisia niittyjä ja nauttia kokomoottorin möyrynnästä...
repa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Jos joku väittää nauttivansa kehä kolmosen sahaamisesta edestakaisin kaikkine tietöineen ja valvontakameroineen... Pitäkää hupinne. Taidan lähteä sinne Kotkaan
5.7targa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Mua myös ihmetyttänyt kun täällä voivotellaan matkaa Välimiiteissä ei o tullut käytyä, mutta monessa muussa autotapahtumassa kyllä, kuten vaikka Kotkan Torimiiteissä, sinne kun pyyhkäisee niin matkaa tulee noin 170 km yhteensä. Mutta se on mielestäni se kupletin juoni. Tosi mukavaa ajella hyvällä säällä Suomen suvessa, kurvailla rantoja, käydä kaffella, höpistä tuttujen kanssa. Yöllä kotiin ajellessa ihailla usvaisia niittyjä ja nauttia kokomoottorin möyrynnästä...
Sarita Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 No miten ois joku mesta Kehä I:llä. Pohjois-Helsingissä? Sinne pääsis jopa täältä maalta ja Espoon maalaiset myös.
ratskin Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Jos joku väittää nauttivansa kehä kolmosen sahaamisesta edestakaisin kaikkine tietöineen ja valvontakameroineen... Pitäkää hupinne. Taidan lähteä sinne Kotkaan kehä kolmosta pitkin veikkaan, ;D
ratskin Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 No miten ois joku mesta Kehä I:llä. Pohjois-Helsingissä? Sinne pääsis jopa täältä maalta ja Espoon maalaiset myös. no vallikalliossa on se shelli,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään