Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

Kirjoitettu

epsoos on jo pidetty,mut laitetaan kaupungit taas kiertoon

granin tebis, ;D ;D sopis varmaan chevylle ku on tebis, m/ m/

• Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

granin tebis, ;D ;D sopis varmaan chevylle ku on tebis, m/ m/

muuten hyvä mesta,mutta liian pieni piha

Kirjoitettu

muuten hyvä mesta,mutta liian pieni piha

no ABC:llä on iso piha,  m/ m/

Kirjoitettu

Eix toi nihtisillan ABC kepais vaihteex oltiinhan siel jo kerran tai sit toi CHILL:s tos mankkaalla uudestaan siel ainaki on asiallinen  henkilökunta ja hyvä sapuska ?:D :D

Kirjoitettu

no ABC:llä on iso piha,  m/ m/

pitää paikkaansa,myös Ilolan ABC:llä on iso piha  :)

Kirjoitettu

Eix toi nihtisillan ABC kepais vaihteex oltiinhan siel jo kerran tai sit toi CHILL:s tos mankkaalla uudestaan siel ainaki on asiallinen  henkilökunta ja hyvä sapuska ?:D :D

kannatan nihtisillan abc:tä m/

Kirjoitettu

no sinne ei mahdu ku 5-6 autoo parkkiin

Onhan siin vieres toi tapiolanleipomon parkki ja eihän nykyyään edes oo enempää autoja paikalla ;D ;D
Kirjoitettu

Mitä vikaa siinä Tikkurilan välimiitti-paikassa muuten oli?

Kirjoitettu

mulla menis tankillinen siihen keikkaan, ??? ???

Kirjoitettu

mulla menis tankillinen siihen keikkaan, ??? ???

Eikös se ole sen arvoista?  ;D

Kirjoitettu

Mulla tuli liki sata km tänään välimeettimatkaa kun koukkasin pikku mutkan Tapiolaan syöttämään lapset (Chevy tietää kyllä minne)  ::)

Kirjoitettu

Ei millään paikala ole mitään vikaa ::) Pitäis vaan alkaa saapumaan taas paikalle.

Ehkä vois joku heittää parinkolmenviikon päähän jonkun uuden paikan ja koitettas sitten päästä isolla joukolla paikalle m/

Kirjoitettu

Mulle se et sinne oli täält espoost matkaa ja ne kerrat ku mä kävin niin ei ollut kuin noi vaki kävijät mikke toni balez joskus nupa :-\
Kirjoitettu

Mulla tuli liki sata km tänään välimeettimatkaa kun koukkasin pikku mutkan Tapiolaan syöttämään lapset (Chevy tietää kyllä minne)  ::)

Normi välimööttikilsat

Kirjoitettu

Normi välimööttikilsat

Mua myös ihmetyttänyt kun täällä voivotellaan matkaa ??? Välimiiteissä ei o tullut käytyä, mutta monessa muussa autotapahtumassa kyllä, kuten vaikka Kotkan Torimiiteissä, sinne kun pyyhkäisee niin matkaa tulee noin 170 km yhteensä. Mutta se on mielestäni se kupletin juoni. Tosi mukavaa ajella hyvällä säällä Suomen suvessa, kurvailla rantoja, käydä kaffella, höpistä tuttujen kanssa. Yöllä kotiin ajellessa ihailla usvaisia niittyjä ja nauttia kokomoottorin möyrynnästä...

Kirjoitettu

Jos joku väittää nauttivansa kehä kolmosen sahaamisesta edestakaisin kaikkine tietöineen ja valvontakameroineen...  Pitäkää hupinne. Taidan lähteä sinne Kotkaan  :-\

Kirjoitettu

Mua myös ihmetyttänyt kun täällä voivotellaan matkaa ??? Välimiiteissä ei o tullut käytyä, mutta monessa muussa autotapahtumassa kyllä, kuten vaikka Kotkan Torimiiteissä, sinne kun pyyhkäisee niin matkaa tulee noin 170 km yhteensä. Mutta se on mielestäni se kupletin juoni. Tosi mukavaa ajella hyvällä säällä Suomen suvessa, kurvailla rantoja, käydä kaffella, höpistä tuttujen kanssa. Yöllä kotiin ajellessa ihailla usvaisia niittyjä ja nauttia kokomoottorin möyrynnästä...

m/
Kirjoitettu

No miten ois joku mesta Kehä I:llä. Pohjois-Helsingissä? Sinne pääsis jopa täältä maalta ja Espoon maalaiset myös.  :W

Kirjoitettu

Jos joku väittää nauttivansa kehä kolmosen sahaamisesta edestakaisin kaikkine tietöineen ja valvontakameroineen...   Pitäkää hupinne. Taidan lähteä sinne Kotkaan  :-\

kehä kolmosta pitkin veikkaan, ;D ;D ;D

Kirjoitettu

No miten ois joku mesta Kehä I:llä. Pohjois-Helsingissä? Sinne pääsis jopa täältä maalta ja Espoon maalaiset myös.  :W

no vallikalliossa on se shelli,

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...