Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla nyt oli vähän liikaa päänraapimista siinä kun pätkimällä tultiin ja pätkimällä lähdettiin kotia. Tallilta pitkä lenkki heitetty uudella puolalla sekä iac:lla ja tuntuu ihan eri autolta  m/

• Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Jos sitä lähtis taas kattoo ketä on paikalla, käy vaan matkalla keräilemäs osia ja mustangistin jos jostain löytyy :W

Kirjoitettu

Taas tänään.

Voisi poiketa. Cthulhu-fisun otan nyt varmuudeksi mukaan...  ::)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Eip jaksa täytyy lähtee tohon lähikuppilaan kattoon eka finaalimatsi :)

Kirjoitettu

paluumatkalla olis jo saatu kahen auton letka ;D

Meinasin tulla siihen perään mutta kuiten hirvitti kokoajan mitä tapahtuu ku kaasua painaa, siitä ku lähdit tyylikkäästi edestä niin rohkenin painasta kaasua lähempänä kotia (ei niin pitkää matkaa kävellä), ei ihan yhtä tyylikästä mutta mustat rannut kuiten jäi muistoksi.

Kirjoitettu

Kävin paikalla. Taaskaan ei 5.7targaa näkynyt. Z-mollekin olisi ollut huomio-härpäkkeet...    Ja tottakai F-bodyllä olin  ::)

Kirjoitettu

Kävin paikalla. Taaskaan ei 5.7targaa näkynyt. Z-mollekin olisi ollut huomio-härpäkkeet...     Ja tottakai F-bodyllä olin  ::)

unohdin
Kirjoitettu

Kävin paikalla. Taaskaan ei 5.7targaa näkynyt. Z-mollekin olisi ollut huomio-härpäkkeet...     Ja tottakai F-bodyllä olin  ::)

Köyhä joutuu painaa pitkää päivää duunissa. Enkä olis viittiny saattaa teitä kiusalliseen tilanteeseen, olis ollu vähän noloa jos mestan tehokkain auto olis ollu bemari...

Kirjoitettu

Meinasin tulla siihen perään mutta kuiten hirvitti kokoajan mitä tapahtuu ku kaasua painaa, siitä ku lähdit tyylikkäästi edestä niin rohkenin painasta kaasua lähempänä kotia (ei niin pitkää matkaa kävellä), ei ihan yhtä tyylikästä mutta mustat rannut kuiten jäi muistoksi.

Mustat rannut on aina hyvä  \m/
Kirjoitettu

Köyhä joutuu painaa pitkää päivää duunissa. Enkä olis viittiny saattaa teitä kiusalliseen tilanteeseen, olis ollu vähän noloa jos mestan tehokkain auto olis ollu bemari...

tarkotit vissiin tehokkain kulkine ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...