balez Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 kiitoksia kyydistä kaiffarit.. texi jeesas ja anto hyviä auton osto tipsejä
Senior Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 kiitoksia kyydistä kaiffarit.. texi jeesas ja anto hyviä auton osto tipsejä Joo : hommaa ihmeessä oikea auto
Fenix Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 4 äffää oli yhä ajossa ja 8 kaveria miitisssä.
TexFinn Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Porukkaa oli. Kuten myos ihan widun kylmaa.
Mörkö Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Jaa-a. Tais olla viimenen miitti tänä vuonna mihin tulee äffällä. Aika pistää Irocci talviunille
mikke Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2011 Edellinen puh.joht. joskus kävi päivää ennakossa, ihan varmuuden vuoksi no täytyyhän sitä jatkuvaa myöhästelyy tasata menemäl välil ennakkoon ni pysyy keskiarvo siedettäväl tasolla
repa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 no täytyyhän sitä jatkuvaa myöhästelyy tasata menemäl välil ennakkoon ni pysyy keskiarvo siedettäväl tasolla Seliseli. Myöhästyit kuusi päivää...
Puuhis Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kuten myos ihan widun kylmaa. Jos on kylmä niin se on omasta päästä kiinni..... Laittakkaas ihmiset vaatteita oikeanlaisia päälle jos on olevinaan kylmä Itse viimetalvena olin purkamassa sillanmuotteja +23m korkeudessa merenyllä ja pakkasta oli -27. Ei ollut kylmä kun oli karvahaalarit päällä
repa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Jos on kylmä niin se on omasta päästä kiinni..... Laittakkaas ihmiset vaatteita oikeanlaisia päälle jos on olevinaan kylmä Itse viimetalvena olin purkamassa sillanmuotteja +23m korkeudessa merenyllä ja pakkasta oli -27. Ei ollut kylmä kun oli karvahaalarit päällä Se, että joutuu +23m korkeuteen -27 asteen pakkasessa purkamaan sillanmuotteja, ei ole mikään kovin houkutteleva asia. Pysyn itse sillä kelillä sisällä palelemassa, sisällä on paljon mukavampaa palella...
z 28 jari Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Jos on kylmä niin se on omasta päästä kiinni..... Laittakkaas ihmiset vaatteita oikeanlaisia päälle jos on olevinaan kylmä Itse viimetalvena olin purkamassa sillanmuotteja +23m korkeudessa merenyllä ja pakkasta oli -27. Ei ollut kylmä kun oli karvahaalarit päällä Tuo meren läheisyys yhdistettynä korkeaan paikkaan saa aikaan todella kylmät olosuhteet.
ratskin Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Jos on kylmä niin se on omasta päästä kiinni..... Laittakkaas ihmiset vaatteita oikeanlaisia päälle jos on olevinaan kylmä Itse viimetalvena olin purkamassa sillanmuotteja +23m korkeudessa merenyllä ja pakkasta oli -27. Ei ollut kylmä kun oli karvahaalarit päällä Et sukeltanu kuiteskaa, ;D
TexFinn Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Jos on kylmä niin se on omasta päästä kiinni..... Enhan ma sanonut etta mulla oli kylma. Jos ulkona on kylma, niin siella on kylma. Se, etta onko itsella kylma riippuu sitten siita vaatetuksesta.
rokzetä Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Jos on kylmä niin se on omasta päästä kiinni..... Laittakkaas ihmiset vaatteita oikeanlaisia päälle jos on olevinaan kylmä Itse viimetalvena olin purkamassa sillanmuotteja +23m korkeudessa merenyllä ja pakkasta oli -27. Ei ollut kylmä kun oli karvahaalarit päällä "ismanne" från åland.
TexFinn Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Vahissa oli porukka kello 19.10 kun pyorahdin paikalla.
-vellu Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Vahissa oli porukka kello 19.10 kun pyorahdin paikalla. No piru, olisin hyvin kerrennyt kun tulin Nupalta. Ei vaan enää muista näitä
Lintumies Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Oliko siellä muita kuin Texi?
TexFinn Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2011 Ei ainakaan silloin kun mina siella kavin. Pihalla oli ooppelia, posoa ja joku ovlovkin.
Mörkö Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2011 PRRKKLL! Ei päässy. Työ meni taas elämisen edelle. Duunissa invis ja tehny 2 päälle 13h duunipäivää
Lintumies Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2011 Kokoontukaamme huomenillalla legendaarisen ja ylvään jäsenistömme keskuudessa?
mikke Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 mahtaakohan kukaan olla välimiittaamas tänää vai otanko suunnan pohjoiseen heti suorilta, vaik ei sieläkään miittiä oo mut koti kyllä
mikke Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 jaha kaksi miestä ja pari äffää: foortti ja folvo vai miten se ny meni
balez Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2011 jaha kaksi miestä ja pari äffää: foortti ja folvo vai miten se ny meni kas..parasta laatua oikein
repa Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2011 kas..parasta laatua oikein Tartteekos meidän alkaa laajentaa tota "f" käsitettä: fiiu, folkkari, foorti, folvo,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään