Jump to content

Välimeetti

Recommended Posts

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

eli 29.6. ja kello 18 jälkeen? Ja siinä ex Kehä Kesoililla?    Uskaltaisikohan sitä lähteä niin pitkälle  ::)

Jees, TB ja jees  m/

nii kummassa kehä kesoil=neste vai teboil oliko se ny koivuhaka vai muistanko väärin. kertokaa paikka ni oon paikalla huomen 8)

Saatko jotain alennusta Tb:ltä vai mix siel pitää olla?

saahan sielt ku tunnustaa raukkauttaan teboiliin niinhän jo mainoksessa sanotaan ;D ja liiton kortilla sai joskus ainaki ku oli vaan oikee liitto :o

täytyypä tulla iltakahvelle tänää

TEBOILILLA oli väkeä kuin vilkkilässä. Kauniita naisia, komeita miehiä, uljaita koiria ja F-bodyjä, silmänkantamattomiin F-bodyjä.  Ja LOISTAVAT kanta-astujatarjoukset.

Aion mennä toistekin.  8)

valimeetin_komein_korsto_01.thumb.jpg.d9ea83a4ca4fcd98a18d86279216f6b4.jpg

Saatko jotain alennusta Tb:ltä vai mix siel pitää olla?

Halpaa kuin saippua!  Enkä minä ainakaan ryssiä pelkää.  \m/

Ai niin, loput kuvat Facessa ;-)

LU_B_01.thumb.jpg.b7f09fe6b737056f6699818360d7995e.jpg

Halpaa kuin saippua!  Enkä minä ainakaan ryssiä pelkää.  \m/

Ai niin, loput kuvat Facessa ;-)

E täs ne jotka ei ole facebookissa mistäs ne näkee ketä on ollut.Ai tääkin kerho muuttuu salakerhoksi no se kait on muotia :-\ Eli pannaan kaikki eri facebook sivujen taakse että on mahdollisimman hankalaa löytää mitään >:( Mistä niit kuvia pääsee näkemään?

Lähtikö samallai ku mustanki?

lähti pihasta ihan hyvin mut hyyty seuraavaan risteykseen, no lähti siit lopulta ku aikamme houkuteltiin

E täs ne jotka ei ole facebookissa mistäs ne näkee ketä on ollut.Ai tääkin kerho muuttuu salakerhoksi no se kait on muotia :-\ Eli pannaan kaikki eri facebook sivujen taakse että on mahdollisimman hankalaa löytää mitään >:( Mistä niit kuvia pääsee näkemään?

siinähän ne kuvat on kuvaajan seinällä ei sen salasempaa ja näkisit ketä oli ku olisit tullu paikalle ;)

lähti pihasta ihan hyvin mut hyyty seuraavaan risteykseen, no lähti siit lopulta ku aikamme houkuteltiin

siinähän ne kuvat on kuvaajan seinällä ei sen salasempaa ja näkisit ketä oli ku olisit tullu paikalle ;)

Eilen en olis edes pääsdy kun kato on joskus oltava duunissakin. :-\

Lähtikö samallai ku mustanki?

tähän autto tankkaus.. ei tykkää tyhjäl tankil jotenki ns vinostaparkista. tehny 3kertaa aikasemminkin. Enkä viittiny tbllä tankkaa venäläistä kuraa

Kuule Gemsu. Facebook on ilmainen käyttää, toisin kuin tämän kerhon jäsensivut. On ihan oma valinta haluaako olla facebookissa tai ei. Ja on ihan oma valinta käykö Teboililla vai ei. Kerho ei ole muuttunut miksikään salakerhoksi eikä liity mitenkään mun kuvieni julkaisuun. Minä en edes ole F-bodyclubin jäsen.

..Facebook on ilmainen käyttää..

http://www.ethannonsequitur.com/wp/wp-content/uploads/2011/09/facebook-and-you-pigs.jpg

• 2 months later...
  • 3 weeks later...