Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

Kirjoitettu

Huomena  m/

eli 29.6. ja kello 18 jälkeen? Ja siinä ex Kehä Kesoililla?    Uskaltaisikohan sitä lähteä niin pitkälle  ::)
  • Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

eli 29.6. ja kello 18 jälkeen? Ja siinä ex Kehä Kesoililla?    Uskaltaisikohan sitä lähteä niin pitkälle  ::)

Jees, TB ja jees  m/

Kirjoitettu

nii kummassa kehä kesoil=neste vai teboil oliko se ny koivuhaka vai muistanko väärin. kertokaa paikka ni oon paikalla huomen 8)

Kirjoitettu

nii kummassa kehä kesoil=neste vai teboil oliko se ny koivuhaka vai muistanko väärin. kertokaa paikka ni oon paikalla huomen 8)

TB.
Kirjoitettu

Jees, TB ja jees  m/

Saatko jotain alennusta Tb:ltä vai mix siel pitää olla?
Kirjoitettu

saahan sielt ku tunnustaa raukkauttaan teboiliin niinhän jo mainoksessa sanotaan ;D ja liiton kortilla sai joskus ainaki ku oli vaan oikee liitto :o

täytyypä tulla iltakahvelle tänää

Kirjoitettu

Tb Koivuhakaan käy matka  ;D  kaffelle, jjooo.

vois tullakin,

Kirjoitettu

TEBOILILLA oli väkeä kuin vilkkilässä. Kauniita naisia, komeita miehiä, uljaita koiria ja F-bodyjä, silmänkantamattomiin F-bodyjä.  Ja LOISTAVAT kanta-astujatarjoukset.

Aion mennä toistekin.  8)

valimeetin_komein_korsto_01.thumb.jpg.d9ea83a4ca4fcd98a18d86279216f6b4.jpg

Kirjoitettu

Halpaa kuin saippua!  Enkä minä ainakaan ryssiä pelkää.  \m/

Ai niin, loput kuvat Facessa ;-)

LU_B_01.thumb.jpg.b7f09fe6b737056f6699818360d7995e.jpg

Kirjoitettu

mahtokohan mörkö päästä kotio ku alkumatkasta takkus?

eikä ees käyny tb huollossa

Kirjoitettu

Halpaa kuin saippua!  Enkä minä ainakaan ryssiä pelkää.  \m/

Ai niin, loput kuvat Facessa ;-)

E täs ne jotka ei ole facebookissa mistäs ne näkee ketä on ollut.Ai tääkin kerho muuttuu salakerhoksi no se kait on muotia :-\ Eli pannaan kaikki eri facebook sivujen taakse että on mahdollisimman hankalaa löytää mitään >:( Mistä niit kuvia pääsee näkemään?
Kirjoitettu

mahtokohan mörkö päästä kotio ku alkumatkasta takkus?

eikä ees käyny tb huollossa

Lähtikö samallai ku mustanki?

Kirjoitettu

lähti pihasta ihan hyvin mut hyyty seuraavaan risteykseen, no lähti siit lopulta ku aikamme houkuteltiin

E täs ne jotka ei ole facebookissa mistäs ne näkee ketä on ollut.Ai tääkin kerho muuttuu salakerhoksi no se kait on muotia :-\ Eli pannaan kaikki eri facebook sivujen taakse että on mahdollisimman hankalaa löytää mitään >:( Mistä niit kuvia pääsee näkemään?

siinähän ne kuvat on kuvaajan seinällä ei sen salasempaa ja näkisit ketä oli ku olisit tullu paikalle ;)

Kirjoitettu

Juu hyvin pääsi himaan asti. Kiitokset vielä Mikelle avusta.  m/

Kirjoitettu

lähti pihasta ihan hyvin mut hyyty seuraavaan risteykseen, no lähti siit lopulta ku aikamme houkuteltiin

siinähän ne kuvat on kuvaajan seinällä ei sen salasempaa ja näkisit ketä oli ku olisit tullu paikalle ;)

Eilen en olis edes pääsdy kun kato on joskus oltava duunissakin. :-\
Kirjoitettu

tähän autto tankkaus.. ei tykkää tyhjäl tankil jotenki ns vinostaparkista. tehny 3kertaa aikasemminkin. Enkä viittiny tbllä tankkaa venäläistä kuraa
Kirjoitettu

Kuule Gemsu. Facebook on ilmainen käyttää, toisin kuin tämän kerhon jäsensivut. On ihan oma valinta haluaako olla facebookissa tai ei. Ja on ihan oma valinta käykö Teboililla vai ei. Kerho ei ole muuttunut miksikään salakerhoksi eikä liity mitenkään mun kuvieni julkaisuun. Minä en edes ole F-bodyclubin jäsen.
Kirjoitettu

..Facebook on ilmainen käyttää..

http://www.ethannonsequitur.com/wp/wp-content/uploads/2011/09/facebook-and-you-pigs.jpg

• 2 months later...
Kirjoitettu

Huomenna - ehkäpä.

ois jees, mutta klo 19.00 mennään

taivallahden kesäteatteriin kattoon rosvo roopea,

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Huomena pyörähtää kaffel, sikälimikäli ehtii...

jep mikä ettei pitkästä aikaa,

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...