Jump to content

Välimeetti

Recommended Posts

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se taitaa olla niinkuin Zmo sanoi että ei oo enään tarpeeksi aktiivista porukkaa  :-\ Jos käytäis muualla ku TB:llä niin vois itsekkin tulla.

Ryssänpaikka ja kaikki mikä liittyy nykyvenäjään on ehdottomasti pannassa >:( Siit paikalla olosta jos joku on varmasti menossa ke kahville niin ilmoittaa täällä että on paikalla niin vois tullakkin porukkas kun tietäus että sinakin yx tavattavissa ;)

Mulla tulee se päälle 100km edes takaisin, niin ei viitti muuten vaan lähteä ajelemaan, jos ei tiedä onko porukkaa tulossa.

Sitä tarkoitin että jos joku tietää varmasti että pääsee paikalle niin ilmoitaa vaikka ed päivänä mihin aikaan on siellä.

Luulisi, että siellä eteläisessä Suomessa on porukkaa/harrastajia ihan eri lailla kuin täällä muuttotappio maakunnissa. Monet on varmaan lopettaneet harrastamisen, kun minulle on sanottu vieläkö näitä harrastetaan. 5gen mallia näkyy täälläkin jo enemmän liikenteessä kuin 4gen malleja niitä, kun ei tartte laitella, jos ei halua tuunata.

Luulisi, että siellä eteläisessä Suomessa on porukkaa/harrastajia ihan eri lailla kuin täällä muuttotappio maakunnissa. Monet on varmaan lopettaneet harrastamisen, kun minulle on sanottu vieläkö näitä harrastetaan. 5gen mallia näkyy täälläkin jo enemmän liikenteessä kuin 4gen malleja niitä, kun ei tartte laitella, jos ei halua tuunata.

Sepä se porukka on laiskistunut  :-\ Jokunen vuos takaperin tais olla vähintään kymmenkunta autoa joka  meetissä ennätys tais n.30 autoa  ;) Katso näit sivuja alusta niin siit näkyy jotain :)

Minä olen ajatellut täällä eteläisessä Suomessa alkaa harrastamaan mopoja, pitsin nypläystä tai vaikka RC-autoja, kun niitä voi vissiin vielä laillisesti harrastaa kotona :) Asuntopula/tallipula... tai no nuohan koskee vain meitä köyhiä. Pointti siis se että porukkaa on joo mutta luulisin että kuluista johtuen harrastajia ei ihan samassa suhteessa, vaikka keskimäärin liksat täällä onkin paremmat.

Jos ens keskiviikkona olis muualla kuin TB:llä niin vois tullakkin  :)

Joko suomella on omaa öljynporaustoimintaa? vai millä varmistat ettet aja venäläisperäisestä raaka-öljystä jalostetulla bensiinillä? ihme nipottamista tai sitte mulla vaan on nykyään muuta tekemistä liikaa istuakseni joka keskiviikko kahvilla kattomas tuleeko ketään seuraks, no aikansa kutakin 8)

Jos ens keskiviikkona olis muualla kuin TB:llä niin vois tullakkin  :)

Sähän meet just sinne mihin haluut pitämään miittiä m/. Eihän se muista o kiinni, mihin just sun pitäs ajaa kahville. Niinku itekin kirjoitit tuolla aiemmin - ei sota yhtä miestä kaipaa. Ja ties vaikka sinne ei-Lukoilille eksyis joku muukin. Tai sit ei. Aivan sama. Ans kattoo.

Joko suomella on omaa öljynporaustoimintaa? vai millä varmistat ettet aja venäläisperäisestä raaka-öljystä jalostetulla bensiinillä? ihme nipottamista tai sitte mulla vaan on nykyään muuta tekemistä liikaa istuakseni joka keskiviikko kahvilla kattomas tuleeko ketään seuraks, no aikansa kutakin 8)

*clap* Kiitos kaikista niistä vuosista, kun jaksoit kököttää Töpökällä ja milloin missäkin joka stanan keskiviikko :-*

*clap* Kiitos kaikista niistä vuosista, kun jaksoit kököttää Töpökällä ja milloin missäkin joka stanan keskiviikko :-*

Ollas hyvä :) Se oli elämän tarkotus sillon sittemmin on tullu pari muuttujaa 8)

• 2 weeks later...