Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

• Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Meidänkin kyytiin mahtuis jos ei tarvis ottaa neljää possua mukaan :) Tänne kotiin niitä ei voi jättää kahdeks päiväks ja vaimokkeen opiskelijaboksiin kerrostaloon m-

Eli miittiin tulee 5 possua ja vaimoke kuskina ;D

Kovin on pitkä matka Välimiittiin: Yksi päivä sinne ja toinen takaisin!  ;D

Kirjoitettu

Oon laittanu merkille että useissa täällä foorumissa olevissa kuvissa on rekkarikilvet peitetty/sutattu.

Otan välimiittiin videokameran mukaan, haluaako läsnäolijat että kuvaan sillain ettei kilvet näy?

Myös paikanpäällä saa sit esittää toiveita mulle, burnikset narulle jne m/

Pystyn laittamaan tuosta kamerasta dvd:lle myös. Toki Youtubeen laitan koosteen miitistä, läsnäolijoiden luvalla. Kertokaa sit mitä saa laittaa mitä ei

Minä en jaksa enää niitä suttailla. Useimmat ei niistä myöskään välitä.

Lähes kaikkien harrastelija-autot löytyy yhden huippukuvaajan kuvablokista hienoilla kuvilla rekkareineen m/

Kirjoitettu

Kovin on pitkä matka Välimiittiin: Yksi päivä sinne ja toinen takaisin!  ;D

;D

Ei kun nääs ajelen huomenna possujen kans Hämeenlinnaan ja otan sieltä Heidin kyytiin tai sit jo ratin taakse, kattoo ny. Ehtoolla sit middlemeatista takaisin H-linnaan yöksi. Torstaina sit kotiin, kato m/

Kirjoitettu

;D

Ei kun nääs ajelen huomenna possujen kans Hämeenlinnaan ja otan sieltä Heidin kyytiin tai sit jo ratin taakse, kattoo ny. Ehtoolla sit middlemeatista takaisin H-linnaan yöksi. Torstaina sit kotiin, kato m/

kato, katto, kattoo  ;D

Kirjoitettu

Minä en jaksa enää niitä suttailla. Useimmat ei niistä myöskään välitä.

Lähes kaikkien harrastelija-autot löytyy yhden huippukuvaajan kuvablokista hienoilla kuvilla rekkareineen m/

Jep jep. No, jos sit joku ei halua että rekkari näkyy niin ilmoa mulle :)
Kirjoitettu

taas  :o    minkälaista rööri nyt rakennat  ???

Paikalla kayneena voin kertoa etta siella oli melkoiset roorit tekeilla.  :o Vai tuleekohan rooreja ollenkaan...  :-X

Ja Valimiitti jaa valiin, silla joutuu lahtemaan syomaan. Seka mahdollisesti myos juomaan...  :-X

Kirjoitettu

Ja Valimiitti jaa valiin, silla joutuu lahtemaan syomaan. Seka mahdollisesti myos juomaan...  :-X

Nyt oot ymmärtäny ihan väärin. Välimiittihän on nimenomaan välissä ja voi siellä syödä ja juoda myös m/
Kirjoitettu

Ei pääse huomenna :-*

-e- SIIS http://www.butch-femme.com/portal/forums/images/smiles2/kiss-band.gif

Kirjoitettu

Ei pääse huomenna :-*

Ai nii, lankkinaamat laulaa ja yks roikkuu kielestään ylöspäin ;D
Kirjoitettu

Nyt oot ymmärtäny ihan väärin. Välimiittihän on nimenomaan välissä ja voi siellä syödä ja juoda myös m/

Juu, saisihan sielta, mutta kun pitaa lahtea edustamaan itseani seka edustamaani yritysta.  ;D

Harmittaa kylla aika lailla kun tulee harvinaisia vieraita. Ja ei naa edes Lady F:aakaan...  :'(

Kirjoitettu

Juu, saisihan sielta, mutta kun pitaa lahtea edustamaan itseani seka edustamaani yritysta.  ;D

Harmittaa kylla aika lailla kun tulee harvinaisia vieraita. Ja ei naa edes Lady F:aakaan...  :'(

Emmää ny mikää nähtävyys sentään oo  ;D

Kirjoitettu

Emmää ny mikää nähtävyys sentään oo  ;D

Texi varmaan tahtoi sanoa että tutustumisen arvoinen. m/

Kirjoitettu

Texi varmaan tahtoi sanoa että tutustumisen arvoinen. m/

Juuri nain.  m/ Mukavaa tavata uusia kerholaisia aina kun mahdollista.

Kirjoitettu

Palaveri alkaa klo 16,viimeistään klo 17.45 poistun esim ikkunan kautta.Eli tullaan.

Kirjoitettu

Mukavaa tavata uusia kerholaisia aina kun mahdollista.

Jep, sama juttu. Harmi kun et pääse. Ootko kauanki Suomessa? Kyllä mä siellä ny poikkeilen ku vaan on keliä ja auto toimii  m/

Kirjoitettu

Jep, sama juttu. Harmi kun et pääse. Ootko kauanki Suomessa? Kyllä mä siellä ny poikkeilen ku vaan on keliä ja auto toimii  m/

Lauantaina aamulla pitaisi jalleen lahtea kotia kohti. Eikohan tassa viela jossain vaiheessa tormailla.

Kirjoitettu

Kyllä mä siellä ny poikkeilen ku vaan on keliä ja auto toimii  m/

hyvin...hyvin epätodennäköistä, että nämä kaksi sattuu samalle päivälle  ;D

Kirjoitettu

Ei varmaan kerkeä miittiin uudelleen värjätyllä TA:lla  ;D  Josko tuo vaimoke huolisi kyytiin  ;)

Kirjoitettu

Ei varmaan kerkeä miittiin uudelleen värjätyllä TA:lla  ;D  Josko tuo vaimoke huolisi kyytiin  ;)

Jos Sarita ei huoli kyytiin niin sit me otetaan sut kyytiin kuudenneks possuliks ;) ja näytetään kaikille pitkää kärsää \m/
Kirjoitettu

Tämä on harvinaisen selvä. Voidaan ajella suoraan treenikämpälle, joka on lähes kivenheiton päässä välimiitistä  ;)

Kirjoitettu

Tämä on harvinaisen selvä. Voidaan ajella suoraan treenikämpälle, joka on lähes kivenheiton päässä välimiitistä  ;)

Hemmetti, sonniviulu ei kyl mahdu mukaan :(

Mutta tasapuolisuuden nimissä mahdutetaan sit Nupa kyytiin kans ellei hän tuu Caminolla tai tuleeko ollenkaan vai ::)

Sää suosii meitä "pitkänmatkalaisia", ainakin täällä Nokialla on aivan pilvetöntä ja 17 astetta lämmintä m/

Kirjoitettu

Kiitos, mutta en taida ehtiä paikalle. Pitää saada tuo putkisto viimestään huomena kiinni ja tekemistä siinä on vielä ihan liikaa...  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...