Sarita Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Joo, olisin ajanut autoni punaisten autojen viereen, mutta siinä ei mahtunut tankkaava kuorma-auto kääntymään... Mukavaa, että Z oli näpännyt kuvia. Aina mukava katsoa f-bodyja! (Ajoin muuten eka kerran sitten launatain. Moitteettomasti kulki. Kiitos mekaanikkoni! )
-vellu Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Ajoin muuten eka kerran sitten launatain. Moitteettomasti kulki. Kiitos mekaanikkoni! Ei merkkiäkään viikonlopun tapahtumista Taitava mekaanikko sulla
Sarita Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Ei merkkiäkään viikonlopun tapahtumista Taitava mekaanikko sulla Rahalla saa ja hevosilla pääsee!
Senior Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Oli väkeä, oli. Kauniita autoja ja naisia sekä uljaita miehiä.
zodiack Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Joo, olisin ajanut autoni punaisten autojen viereen, mutta siinä ei mahtunut tankkaava kuorma-auto kääntymään... Mukavaa, että Z oli näpännyt kuvia. Aina mukava katsoa f-bodyja! (Ajoin muuten eka kerran sitten launatain. Moitteettomasti kulki. Kiitos mekaanikkoni! ) nopeesti siinä kännyllä napppasin ennen ku lähettiin
Mika Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kukaan ei polttanut eilen... Olette siis savuttomia ja lakossa
Senior Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Olemme aikuistuneet http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/s020.gif
mikke Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Olemme aikuistuneet tai kalusto on särjetty sen verran ettei pysty
TexFinn Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Olemme aikuistuneet Just joo...
Sarita Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Mä kyllä näin ne odottavat katseet, kun eilen starttasin auton. Mutta, mutta, olen siis aikuistunut (vihdoinkin)
TexFinn Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Mutta, mutta, olen siis aikuistunut (vihdoinkin) Sinusta ehka tuon voikin uskoa , mutta etta nuo aijankorilaat...? Justjoo...
zodiack Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kukaan ei polttanut eilen... kyllä mä vähän pyöräytin ku lähdin...
Sarita Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Höhöö! Helppohan se on sanoa, kun yksin lähdit, kun muut oli kaffeilla ja jätskeillä!
Puuhis Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 AINA kuuluu jättää jäljet poistuttaessa Tulkees kattomaan mun liittymän mustia vanoja. Tipi77,Puuhis ja Hesu tontilta poistuneet ja sen huomaa
Mika Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Spider poltti mäessä Jäikö se kiinni....
Senior Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Spider poltti mäessä Ja vellu...
zodiack Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Höhöö! Helppohan se on sanoa, kun yksin lähdit, kun muut oli kaffeilla ja jätskeillä! oli sii spyder,mikke ja Balez
Senior Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2008 Ilman kuvia tms. kukaan ei usko Ei - ja vaikka olisi kuvia niin ei silti usko.
Senior Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Huomenna ( 11.06.2008 ) ei pääse ; olen juomassa viinaa M/S Natalialla...
repa Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Huomenna ( 11.06.2008 ) ei pääse ; olen juomassa viinaa M/S Natalialla... Huomenna voisin päästä, koska en ole juomassa viinaa M/S Natalialla...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään