Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo ja balez jos sulla on joku ohjelma joka vois tuntea ton mun 3,5gen camaron niin ota läppäri mukaan ja piuhat vois yrittää katsoa tota mun lokia et missä mättää :-\

piuha mulla on mutta ei läppäriä... läppärin omistajan tiedän ja jos tulee ja lukee tän niin ota mukaan läppäri  ;)

• Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

tuun ja läppäri kuuluu näissä autoissa vakio varustukseen ;)

Kirjoitettu

tuun ja läppäri kuuluu näissä autoissa vakio varustukseen ;)

ok... tuon piuhan... ihmetellään sitten gemsua  ;D

Kirjoitettu

jahas tuunkin sit ponun kyytissä jos mut kyytiin otetaan :-\ >:(

Kirjoitettu

jahas tuunkin sit ponun kyytissä jos mut kyytiin otetaan :-\ >:(

Joko taas joku vastustaa ???

Kirjoitettu

Joko taas joku vastustaa ???

jep nou gear tai jotain semmosta sanos engelsmanni :P

Kirjoitettu

Niukasti oli tällä kertaa porukkaa ???

Saatiin kuitenkin ekaa kertaa tällä kaudella 1, 2, 3, ja 4 generaation Camarot paikalle m/

Todistusaineistoa ei taida olla m-

Kirjoitettu

nääh.. noin kiiltävistä kipoista kunnon kuvia saa kun peilaa niin prkl  8) zodiackin auto oli  m/ \m/

Kirjoitettu

nääh.. noin kiiltävistä kipoista kunnon kuvia saa kun peilaa niin prkl  8) zodiackin auto oli  m/ \m/

kiitos vaan, tulihan pyörähdettyä  m/

Kirjoitettu

parin kerran poissa olo vieraannuttaa tai sit paikalla oli mulle uusia kasvoja ::)

Kirjoitettu

parin kerran poissa olo vieraannuttaa tai sit paikalla oli mulle uusia kasvoja ::)

markkien oli herras mies punaisella 3gen ponulla... en tarkoita itseäni  ;D vai oliko hän mustalla camarolla?  ::) hmmmm

Kirjoitettu

markkien oli herras mies punaisella 3gen ponulla... en tarkoita itseäni  ;D vai oliko hän mustalla camarolla?  ::) hmmmm

Juuh..se oli se punainen Metro-Auton aikoinaan "raiskaama" punainen siellä jonon perässä  ;D

Kirjoitettu

Juuh..se oli se punainen Metro-Auton aikoinaan "raiskaama" punainen siellä jonon perässä  ;D

dodiin... olishan sitä siellä voinut tietysti sanoa käsipäivää mutta tulihan näinkin nimimerkille kasvot  m/ firebirti tais olla mallia originaali?

Kirjoitettu

dodiin... olishan sitä siellä voinut tietysti sanoa käsipäivää mutta tulihan näinkin nimimerkille kasvot  m/ firebirti tais olla mallia originaali?

Eipä tuota taida olla RPO-koodien mukaan "räpelletty" eli kaikki näyttäis oleva aika alkuperäistä? ???

..noh maalaus on "mitä on"  :(

Auto ollut minulla noin kuukauden ja oli jo toinen välimeetti  \m/

OT: 

Taidan kyllä etsiä ne "orkkis peilit" ja kokeilla leimata niillä (?) sekä siirtää sen pirun rekisterikilven pois keskeltä"taulua"  ???

Kyllä ne on "Metrossa" osanneet tehdä kauniista autosta karmean näköisen, melkein hävetti   :'(

Kirjoitettu

mites, onko 9.7 välimiittiä nesteellä jos vaikka poikkes? ajattelin ku tarttis taas alkaan hakeen kärryjä sompasta ja tietysti roudata niitä kans sinne.

Ja balezille että ei, ei ole rellu alla enään  ;D

Kirjoitettu

Ja balezille että ei, ei ole rellu alla enään  ;D

haha  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...