balez Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Joo ja balez jos sulla on joku ohjelma joka vois tuntea ton mun 3,5gen camaron niin ota läppäri mukaan ja piuhat vois yrittää katsoa tota mun lokia et missä mättää piuha mulla on mutta ei läppäriä... läppärin omistajan tiedän ja jos tulee ja lukee tän niin ota mukaan läppäri
mikke Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 tuun ja läppäri kuuluu näissä autoissa vakio varustukseen
balez Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 tuun ja läppäri kuuluu näissä autoissa vakio varustukseen ok... tuon piuhan... ihmetellään sitten gemsua
Nova Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Tällä versiolla sain vetestä luettua dataa, http://www.ttspowersystems.com/software/dm350/DA/setup-DA.exe Siis DM35xDA http://www.ttspowersystems.com/DataMaster_downloads.html
balez Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 keli aurinkoinen... kaikki paikalle..
mikke Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 jahas tuunkin sit ponun kyytissä jos mut kyytiin otetaan
-vellu Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 jahas tuunkin sit ponun kyytissä jos mut kyytiin otetaan Joko taas joku vastustaa
mikke Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Joko taas joku vastustaa jep nou gear tai jotain semmosta sanos engelsmanni
-vellu Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Niukasti oli tällä kertaa porukkaa Saatiin kuitenkin ekaa kertaa tällä kaudella 1, 2, 3, ja 4 generaation Camarot paikalle Todistusaineistoa ei taida olla
set28 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Eipä tainnu kukaan räpsiä votoja
balez Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 nääh.. noin kiiltävistä kipoista kunnon kuvia saa kun peilaa niin prkl zodiackin auto oli
zodiack Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 nääh.. noin kiiltävistä kipoista kunnon kuvia saa kun peilaa niin prkl zodiackin auto oli kiitos vaan, tulihan pyörähdettyä
mikke Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 parin kerran poissa olo vieraannuttaa tai sit paikalla oli mulle uusia kasvoja
balez Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 parin kerran poissa olo vieraannuttaa tai sit paikalla oli mulle uusia kasvoja markkien oli herras mies punaisella 3gen ponulla... en tarkoita itseäni vai oliko hän mustalla camarolla? hmmmm
Markkien Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 markkien oli herras mies punaisella 3gen ponulla... en tarkoita itseäni vai oliko hän mustalla camarolla? hmmmm Juuh..se oli se punainen Metro-Auton aikoinaan "raiskaama" punainen siellä jonon perässä
balez Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Juuh..se oli se punainen Metro-Auton aikoinaan "raiskaama" punainen siellä jonon perässä dodiin... olishan sitä siellä voinut tietysti sanoa käsipäivää mutta tulihan näinkin nimimerkille kasvot firebirti tais olla mallia originaali?
Markkien Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 dodiin... olishan sitä siellä voinut tietysti sanoa käsipäivää mutta tulihan näinkin nimimerkille kasvot firebirti tais olla mallia originaali? Eipä tuota taida olla RPO-koodien mukaan "räpelletty" eli kaikki näyttäis oleva aika alkuperäistä? ..noh maalaus on "mitä on" Auto ollut minulla noin kuukauden ja oli jo toinen välimeetti OT: Taidan kyllä etsiä ne "orkkis peilit" ja kokeilla leimata niillä (?) sekä siirtää sen pirun rekisterikilven pois keskeltä"taulua" Kyllä ne on "Metrossa" osanneet tehdä kauniista autosta karmean näköisen, melkein hävetti :'(
Sarita Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Family Tusby vois pitkästä aikaa tulla tänne. Otan kamerankin mukaan! http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Vantaa
Senior Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Family Tusby vois pitkästä aikaa tulla tänne. Otan kamerankin mukaan! http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Vantaa Paluu täältä ajoitettu oikein... valitettavasti ei ehdi meettinkiin... :'(
forssi83 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 mites, onko 9.7 välimiittiä nesteellä jos vaikka poikkes? ajattelin ku tarttis taas alkaan hakeen kärryjä sompasta ja tietysti roudata niitä kans sinne. Ja balezille että ei, ei ole rellu alla enään
balez Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Ja balezille että ei, ei ole rellu alla enään haha
Diore Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 tuun mun uudella urheiluautolla poikkee..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään