Jump to content

Oiskin '98 Trans Am

Oiski

Recommended Posts

Noniin, auton laivaus alkaa varmistua pikkuhiljaa vaikka FedEx joutuikin lumimyrskyn kouriin ;) Varaslähtöhän tämä on, mutta olkoon.  Eli LS1tech.com myyntilapstalta löytyi tämmöinen muovipulkka sopuhintaan ja tammikuun lopussa tehtiin ostopäätös. Texfinn kävi auton katsastamassa eli ei tarvinnut ostaa sikaa säkissä  :) Laivauksen hoitaa Seariders ja yhteyshenkilönä Panu Virtanen. Tähän asti palvelu on ollut loistavaa enkä usko valittamisen aihetta ilmenevän. Alunperin tarkoituksena oli hommata manuaalinen LS1:llä, mutta nyt Rapalaan tarttui kuitenkin tomaatti. Noh, jos tulevaisuudessa tulee tylsää kabiinissa niin saahan sitä konversionkin tehtyä. Autoon on laitettu peltipakosarjat, Off Road Y-putki, Cat-Back, Cut-out, Granatelli lid ja mustat 18" Z06 vanteet. Alustassa myös Eibach Pro-kit.

Texfinnin kanssa on auton hankintaa koskevia maileja vaihdeltu uskomattomia määriä ja täytyykin kiittää häntä nyt ihan julkisesti julkean hyvästä ja tärkeästä avusta  m/

Texfinnin kanssa on auton hankintaa koskevia maileja vaihdeltu uskomattomia määriä ja täytyykin kiittää häntä nyt ihan julkisesti julkean hyvästä ja tärkeästä avusta  m/

m/  *clap*

kuvaa kaivataan,OiskinPonu.html  ei aukea  ???  (vaikuttaa Texin sivulta)  ::)

Sierainpelti vielä niin ulkomuodot ovat täydelliset tai ainakin mun mielestä. Ei tietysti paha näinkään. ;D

Nimenomaan ei sitä sierainpeltiä. Paljo hienompi noin.

Tää oli tosin sitte vaan mun mielipide että Oiski tekee autolleen mitä haluaa.

Tää oli tosin sitte vaan mun mielipide että Oiski tekee autolleen mitä haluaa.

Kiitoksia kaikille kommenteista  :) Raptor-pelti olis kyllä siisti, mutta jotenkin tykkään myös siitä WS6 sierainpellistä  8) Luultavasti keväällä ja kesän aikana ei tapahdu muuta kuin hirvittävää vääntämistä kilpiin saamisessa + ehkä stall speediä ja shift kittiä kun ei kerran ole kolmatta poljinta.

Asiallinen kampe,  m/, mulla on tulossa tommonen raptori pelti jonka aattelin laittaa omaani mutta voinhan sen myydakkin ;)

Tack! Laita vaan omaasi nyt alkuun kun ei vielä tiedä edes miten paljon kaikki paprut maksaa ja mistä niitä saa  ;)

Jea!!  *clap* Oliko tossa '98 vuosimallissa mitään "erikoisuuksia" saada rekkariin suomeen verrattuna vanhempiin malleihin?

Joo, tarvii tosiaan vaihtaa valot e-hyväksyttyihin sekä päästö, jarru ja melupaprut ostaa jostain  ??? Nooo, kyllä kai se jotenkin luonnistuu, en minä sitä muuten olis lähteny ees ostamaan jollei uskoa olisi  :)

Komee kampe m/

Tänks! Texfinn kävi tänään luovuttamassa Ponun Etelä-Carolinaan Charlestoniin  *clap* Parin päivän - viikon sisällä auto lähtee sitten merille noin viideksi viikoksi. Tulisipas se kevät nopsaan... Mites se menikään.. Puoli puuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, saksalaisesta ei risuakaan  ;D

kevätlintu  m/

onko mitään hajua,mitä paperisotaa tarvii,ennenkuin kilvis  ???

Panteraa lainaten "98 TA vaatii jarru,paasto ja melu dokkarit ja normaali valomuutokset.

Yksi nimeltamainitsematon alan firma ilmoitti hinnaksi 1750e ko dokumenteille ja 1kk toimitusaika"

Laitas Pantera vaikka Yyveellä lisätietoa jos on ja jos luet tätä  :)

Olen valmistautunut siihen, että alkukesä voi mennä siirtokilvillä ajellen..

Panteraa lainaten "98 TA vaatii jarru,paasto ja melu dokkarit ja normaali valomuutokset.

Yksi nimeltamainitsematon alan firma ilmoitti hinnaksi 1750e ko dokumenteille ja 1kk toimitusaika"

Laitas Pantera vaikka Yyveellä lisätietoa jos on ja jos luet tätä  :)

Olen valmistautunut siihen, että alkukesä voi mennä siirtokilvillä ajellen..

Joo, jarru-, päästö ja melusta pitää olla paperit. Yksi kaveri kilvittää tässä lähiaikoina -97 Trans Amin Suomen kilpiin noilla muutoksilla.

Muuttolintujen aika alkaa olemaan lahella.  8)

Mukavaa oli kurvata firman pihalle kun puolet tyontekijoista ryntasivat ikkunoille ja oville katsomaa/kuuntelemaan etta mikas maailmanlopun kone sielta tulikaan.  ;D Lontubet + katiton y-putki + cutout =  :o \m/

Ihmettelivat myos sita etta miten Suomeen meneva auto tuodaan ihan ajamalla ja omin voimin perille. "Yleensa ne kuulemma ovat sellaisia ruosteisia/lommoisia/vajanaisia 50-60-luvun vehkeita." sanoi paikan paallikko.  ;D

Muuttolintujen aika alkaa olemaan lahella.  8)

Mukavaa oli kurvata firman pihalle kun puolet tyontekijoista ryntasivat ikkunoille ja oville katsomaa/kuuntelemaan etta mikas maailmanlopun kone sielta tulikaan.  ;D Lontubet + katiton y-putki + cutout =   :o \m/

Ihmettelivat myos sita etta miten Suomeen meneva auto tuodaan ihan ajamalla ja omin voimin perille. "Yleensa ne kuulemma ovat sellaisia ruosteisia/lommoisia/vajanaisia 50-60-luvun vehkeita." sanoi paikan paallikko.  ;D

Mahtaa olla kesällä hauskaa ajella täällä Lappeenrannassa kun Itänaapureiden autoja on siellä täällä parkissa vaikka miten paljon ja niitten hälyttimien herkkyys tiedetään  ;D Olen sitä mieltä ettei toiselta puolen maapalloa kannata mitään kaatopaikkaa välttämättä tuoda ellei sitten ole joku harvinaisuus ja ostaja käsistään kätevä (mitä minä en ole)  :-X

Asiasta kukkaruukku rauhaan jättäen toiseen, kukahan mahtaisi tietää mikä on Ruotsissa ja/tai Saksassa ex VTT:tä, nykyistä TCT:tä vastaava laitos? AKE:ssa sanottiin, että jos virallisia testituloksia löytyy kyseiselle automallille entuudestaan toisesta EU-maasta niin hyväksyvät.. Ei tarvi olla runkonumerolla yksilöity. Uskaltaisikohan Germaanien tai Ruåtsalaisten boardeilta tiedustella...

Joo, jarru-, päästö ja melusta pitää olla paperit. Yksi kaveri kilvittää tässä lähiaikoina -97 Trans Amin Suomen kilpiin noilla muutoksilla.

Tuohonhan ei vaadita koko auton tyyppihyväksyntää.. TM 11/06 viimeisillä sivuilla mainittiin, että muutos olisi tulossa kesäkuun alkuun, mutta edelleen vaadittaisiin nuo päästö ym. dokkarit. Eli toinen melkein kosmeettinen muutos  ::)

Eiköhän toi kaveri joka kuuluu kerhoon ja asuu ruotsissa pysty jeesaan sua tossa asiassa ja kaverin topic nimi on Tom the Finn

Tackar, täytyypä tiedustella :)