Jump to content

Oiskin '98 Trans Am

Oiski

Recommended Posts

Kirjoitettu

jos auton paperit on kunnossa tulli pitaa sita holdissa max 3 vrk,

Auton paperit oli ok, mutta vissiin naapurikontissa olleella ei tms.

Kirjoitettu

on todennakoinen saapuminen n 5 vko paasta, 29.4 on ETA estimated arrival, kaytannossa tohon viikko -kax niin siten on realistic arrival  ;D

Juuri niin se useasti menee  ;D

Kirjoitettu

Tänks, taitaa olla reilusti yli miun budjetin  ;D

Niin, ei miuta kyl huvita käydä valittamaan, se on tommosta  :-\

Käytiin tänään taas katsastuskonttorilla titlen kopion ja carfaxin kanssa, saan kaikki tarvittavat dokumentit sitä kautta 150 eurolla  *clap* Nyt enää auto Suomeen ja valomuutokset yms ja taas kumi sulaa  \m/

Kirjoitettu

Käytiin tänään taas katsastuskonttorilla titlen kopion ja carfaxin kanssa, saan kaikki tarvittavat dokumentit sitä kautta 150 eurolla  *clap* Nyt enää auto Suomeen ja valomuutokset yms ja taas kumi sulaa  \m/

m/ *clap*

Kirjoitettu

Käytiin tänään taas katsastuskonttorilla titlen kopion ja carfaxin kanssa, saan kaikki tarvittavat dokumentit sitä kautta 150 eurolla

Kerro lisää???? Miten tuo onnistui? Eli saatko kaikki jarru, melu, päästö ym.dokut mitä kaikkea sitä nyt vaaditaankaan?

Kirjoitettu

Kerro lisää???? Miten tuo onnistui? Eli saatko kaikki jarru, melu, päästö ym.dokut mitä kaikkea sitä nyt vaaditaankaan?

K1:llä on joku jelppari Saksanmaalla. Inssi syötti runkonumeron koneelle ja katsoi tietokannasta mille malleille löytyy lappuja. Oli vain kolme 98 Firebirdiä tuotu Suomeen (ilman muuttoautostatusta) 2 V6:sta ja 1 Trans Am. Sanoi mulle, että "juu täältä löytyy kaikki mitä minun tarvii tietää, se on 150e kiitos"  :) Eihän mulla ollu ees lompsaa mukana ku en ollu varautunu niin nopeaan toimintaan  ;D Pitää tänää käydä köyhtymässä hyvän asian puolesta.

Mulle tilattiin muistaakseni melu, jarru, päästö ja turvavöistä dokumentit.

Kirjoitettu

Oliko tuo hinta maahantuonti katsastukselle...? Nimittäin se maksaa juuri tuon verran.

Kirjoitettu

Ei vaan lappujen tilausmaksu. Vielä 150e katsastus sit ajallaan.. Hitto kun venyy pitkäks kilpiin saanti..Veropäätöksen saantikin kestää vissii vähintään 2 viikkoo ja ei vissii saa ajella ollenkaan millään väliaikasilla kilvillä?

Kirjoitettu

3 kk ajoluvalla saat ajella tarroilla ja taitaa veropäätös viedä aikaa minimissään sen 4 viikkoa ja maksimissaan sen 2 kuukautta  ;D

Kirjoitettu

3 kk ajoluvalla saat ajella tarroilla ja taitaa veropäätös viedä aikaa minimissään sen 4 viikkoa ja maksimissaan sen 2 kuukautta  ;D

Oujea, kuvittelin yhessä vaiheessa ettei ameriikan tuonneille anneta 3kk ajolupia varsinkin jos on liian uusi  ??? Muutes mistä hommasit noihin peileihin sivuvilkut? Sattuiko jäämään osanumero ja hinta mieleen jos vaikka varastan sun idean?  ;D

Mutta pitääkös auto katsastaa kaikkine muutoksineen ennen kun saa tarrakilvet vai miten se menee? Ts. kun haen auton satamasta, maksan tullin ja alvin, jätän autoveroilmoituksen ja saan tarrakilvet niin onko katsastus vasta sitten kun verot on määrätty? Eli n.3kk aikaa kurvailla ja laittaa valot yms kuntoon?

Kirjoitettu

10 päivää aloittaa rek.kats siitä kun tarrat haki. Siitä sitten 1 kk aikaa korjata havaitut puutteet.

Kirjoitettu

Muutes mistä hommasit noihin peileihin sivuvilkut? Sattuiko jäämään osanumero ja hinta mieleen jos vaikka varastan sun idean?  ;D

Biltemasta hommasin; 38:lla diodilla, tuotenro 42104

www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?tuote=42104&sivu=42104.htm&ryhma=2&kategoria=275&SID=434051513613522654180

Kirjoitettu

10 päivää aloittaa rek.kats siitä kun tarrat haki. Siitä sitten 1 kk aikaa korjata havaitut puutteet.

Juuri noin se menee.

Kirjoitettu

Mä yritin katsastaa oman Camaron noilla bilteman sivuvilkuilla, mutta niitä ei hyväksytty. Kuulemma ei näy tarpeeksi ja e-hyväksyntä puuttuu  >:(

hieman riippuu katsastusasemasta kelpaako ne.

Kirjoitettu

Mä yritin katsastaa oman Camaron noilla bilteman sivuvilkuilla, mutta niitä ei hyväksytty. Kuulemma ei näy tarpeeksi ja e-hyväksyntä puuttuu  >:(

hieman riippuu katsastusasemasta kelpaako ne.

Mulla on noissa E-hyväksyntä  m/ Ja sanoi se toinen katsastusmies sivusta noiden näkyvyydestä, mutta varsinainen katsastaja oli eri mieltä asiasta.

Sanoi, että näkyy tarpeeksi ja piste  m/

Kirjoitettu

Minulla oli 3 kk aikaa katsastella...  m/'

Kirjoitettu

Minulla oli 3 kk aikaa katsastella...  m/'

noin se toimiin seinäjoellakin
Kirjoitettu

K1:llä on joku jelppari Saksanmaalla. Inssi syötti runkonumeron koneelle ja katsoi tietokannasta mille malleille löytyy lappuja. Oli vain kolme 98 Firebirdiä tuotu Suomeen (ilman muuttoautostatusta) 2 V6:sta ja 1 Trans Am. Sanoi mulle, että "juu täältä löytyy kaikki mitä minun tarvii tietää, se on 150e kiitos"  :) Eihän mulla ollu ees lompsaa mukana ku en ollu varautunu niin nopeaan toimintaan  ;D Pitää tänää käydä köyhtymässä hyvän asian puolesta.

Mulle tilattiin muistaakseni melu, jarru, päästö ja turvavöistä dokumentit.

Oliskohan toi Trans-Am mun pihassa?  Odottelee vielä papruja. Sulla kohta paperit kunnossa? m/

Kirjoitettu

Oliskohan toi Trans-Am mun pihassa?  Odottelee vielä papruja. Sulla kohta paperit kunnossa? m/

Saattaapa hyvinkin olla  :) Paprut on tilattu ja T/A aikataulun mukaan 30.4. Suomessa. Jos myöhästyy niin myöhästyy, kyllä se kesäks liikenteeseen saadaan  m/

Kirjoitettu

Eilen korjattu K-Linen aikataulu näyttää, että 1.5. ois satamassa  \m/ Saa nähä kerkeekö ne saada sitä kontista ennen perjantain cruisingia  m/ Näinköhän on edes mukana enää.. Kapteenilla on oikeus pudottaa ulkolaidoilla olevat kontit mereen jos sattuu kova myrsky  ;D

Tol botskilla tuli meren yli ---> http://tinyurl.com/25rjmy

Laskunkin sain, $1200 + vakuutus $105 eli tällä kurssilla vaivaiset 960e  :o

Kirjoitettu

Saa nähä kerkeekö ne saada sitä kontista ennen perjantain cruisingia  m/

Ala ainakaan pidattele henkeasi asian osalta. Kylla siina voi viela menna tovi ennen kuin se tulee ulos kontista. Mutta lahella siis ollaan. Hieno homma!  *clap*

Ja autojen, rahdin jne. hinnathan koko ajan halpenee kun taala vajoo syvemmalle ja syvemmalle.  m/

Kirjoitettu

Eilen korjattu K-Linen aikataulu näyttää, että 1.5. ois satamassa  \m/

Pidetään peukkuja m/

Kirjoitettu

Laskunkin sain, $1200 + vakuutus $105 eli tällä kurssilla vaivaiset 960e  :o

Tuo oli vasta käsiraha...    m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...