Mika Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 jos auton paperit on kunnossa tulli pitaa sita holdissa max 3 vrk, Auton paperit oli ok, mutta vissiin naapurikontissa olleella ei tms.
Mika Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 on todennakoinen saapuminen n 5 vko paasta, 29.4 on ETA estimated arrival, kaytannossa tohon viikko -kax niin siten on realistic arrival Juuri niin se useasti menee
z 28 jari Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Tunnistaako joku minkä valmistajan vanne tämä on? Sopis mielestän miun autoon enemmän kuin mainiosti.. Vähän GTA luukkia kun on mustaa ja "kultaista" http://www.simmonswheel.com.au/range.html#
Oiski Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 http://www.simmonswheel.com.au/range.html# Tänks, taitaa olla reilusti yli miun budjetin Niin, ei miuta kyl huvita käydä valittamaan, se on tommosta Käytiin tänään taas katsastuskonttorilla titlen kopion ja carfaxin kanssa, saan kaikki tarvittavat dokumentit sitä kautta 150 eurolla Nyt enää auto Suomeen ja valomuutokset yms ja taas kumi sulaa
TexFinn Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Käytiin tänään taas katsastuskonttorilla titlen kopion ja carfaxin kanssa, saan kaikki tarvittavat dokumentit sitä kautta 150 eurolla Nyt enää auto Suomeen ja valomuutokset yms ja taas kumi sulaa
Joppe Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Käytiin tänään taas katsastuskonttorilla titlen kopion ja carfaxin kanssa, saan kaikki tarvittavat dokumentit sitä kautta 150 eurolla Kerro lisää? Miten tuo onnistui? Eli saatko kaikki jarru, melu, päästö ym.dokut mitä kaikkea sitä nyt vaaditaankaan?
Oiski Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Kerro lisää? Miten tuo onnistui? Eli saatko kaikki jarru, melu, päästö ym.dokut mitä kaikkea sitä nyt vaaditaankaan? K1:llä on joku jelppari Saksanmaalla. Inssi syötti runkonumeron koneelle ja katsoi tietokannasta mille malleille löytyy lappuja. Oli vain kolme 98 Firebirdiä tuotu Suomeen (ilman muuttoautostatusta) 2 V6:sta ja 1 Trans Am. Sanoi mulle, että "juu täältä löytyy kaikki mitä minun tarvii tietää, se on 150e kiitos" Eihän mulla ollu ees lompsaa mukana ku en ollu varautunu niin nopeaan toimintaan Pitää tänää käydä köyhtymässä hyvän asian puolesta. Mulle tilattiin muistaakseni melu, jarru, päästö ja turvavöistä dokumentit.
Mika Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Oliko tuo hinta maahantuonti katsastukselle...? Nimittäin se maksaa juuri tuon verran.
Oiski Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Ei vaan lappujen tilausmaksu. Vielä 150e katsastus sit ajallaan.. Hitto kun venyy pitkäks kilpiin saanti..Veropäätöksen saantikin kestää vissii vähintään 2 viikkoo ja ei vissii saa ajella ollenkaan millään väliaikasilla kilvillä?
Mika Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2007 3 kk ajoluvalla saat ajella tarroilla ja taitaa veropäätös viedä aikaa minimissään sen 4 viikkoa ja maksimissaan sen 2 kuukautta
Oiski Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 3 kk ajoluvalla saat ajella tarroilla ja taitaa veropäätös viedä aikaa minimissään sen 4 viikkoa ja maksimissaan sen 2 kuukautta Oujea, kuvittelin yhessä vaiheessa ettei ameriikan tuonneille anneta 3kk ajolupia varsinkin jos on liian uusi Muutes mistä hommasit noihin peileihin sivuvilkut? Sattuiko jäämään osanumero ja hinta mieleen jos vaikka varastan sun idean? Mutta pitääkös auto katsastaa kaikkine muutoksineen ennen kun saa tarrakilvet vai miten se menee? Ts. kun haen auton satamasta, maksan tullin ja alvin, jätän autoveroilmoituksen ja saan tarrakilvet niin onko katsastus vasta sitten kun verot on määrätty? Eli n.3kk aikaa kurvailla ja laittaa valot yms kuntoon?
Nova Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 10 päivää aloittaa rek.kats siitä kun tarrat haki. Siitä sitten 1 kk aikaa korjata havaitut puutteet.
Mika Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Muutes mistä hommasit noihin peileihin sivuvilkut? Sattuiko jäämään osanumero ja hinta mieleen jos vaikka varastan sun idean? Biltemasta hommasin; 38:lla diodilla, tuotenro 42104 www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?tuote=42104&sivu=42104.htm&ryhma=2&kategoria=275&SID=434051513613522654180
Mika Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 10 päivää aloittaa rek.kats siitä kun tarrat haki. Siitä sitten 1 kk aikaa korjata havaitut puutteet. Juuri noin se menee.
KimmoT Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Mä yritin katsastaa oman Camaron noilla bilteman sivuvilkuilla, mutta niitä ei hyväksytty. Kuulemma ei näy tarpeeksi ja e-hyväksyntä puuttuu hieman riippuu katsastusasemasta kelpaako ne.
Mika Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Mä yritin katsastaa oman Camaron noilla bilteman sivuvilkuilla, mutta niitä ei hyväksytty. Kuulemma ei näy tarpeeksi ja e-hyväksyntä puuttuu hieman riippuu katsastusasemasta kelpaako ne. Mulla on noissa E-hyväksyntä Ja sanoi se toinen katsastusmies sivusta noiden näkyvyydestä, mutta varsinainen katsastaja oli eri mieltä asiasta. Sanoi, että näkyy tarpeeksi ja piste
Senior Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 10 päivää aloittaa rek.kats siitä kun tarrat haki. Siitä sitten 1 kk aikaa korjata havaitut puutteet. Minulla oli 3 kk aikaa katsastella... '
Guest pile Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Minulla oli 3 kk aikaa katsastella... ' noin se toimiin seinäjoellakin
jeretz Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 K1:llä on joku jelppari Saksanmaalla. Inssi syötti runkonumeron koneelle ja katsoi tietokannasta mille malleille löytyy lappuja. Oli vain kolme 98 Firebirdiä tuotu Suomeen (ilman muuttoautostatusta) 2 V6:sta ja 1 Trans Am. Sanoi mulle, että "juu täältä löytyy kaikki mitä minun tarvii tietää, se on 150e kiitos" Eihän mulla ollu ees lompsaa mukana ku en ollu varautunu niin nopeaan toimintaan Pitää tänää käydä köyhtymässä hyvän asian puolesta. Mulle tilattiin muistaakseni melu, jarru, päästö ja turvavöistä dokumentit. Oliskohan toi Trans-Am mun pihassa? Odottelee vielä papruja. Sulla kohta paperit kunnossa?
Oiski Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 Oliskohan toi Trans-Am mun pihassa? Odottelee vielä papruja. Sulla kohta paperit kunnossa? Saattaapa hyvinkin olla Paprut on tilattu ja T/A aikataulun mukaan 30.4. Suomessa. Jos myöhästyy niin myöhästyy, kyllä se kesäks liikenteeseen saadaan
Oiski Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Eilen korjattu K-Linen aikataulu näyttää, että 1.5. ois satamassa Saa nähä kerkeekö ne saada sitä kontista ennen perjantain cruisingia Näinköhän on edes mukana enää.. Kapteenilla on oikeus pudottaa ulkolaidoilla olevat kontit mereen jos sattuu kova myrsky Tol botskilla tuli meren yli ---> http://tinyurl.com/25rjmy Laskunkin sain, $1200 + vakuutus $105 eli tällä kurssilla vaivaiset 960e
TexFinn Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Saa nähä kerkeekö ne saada sitä kontista ennen perjantain cruisingia Ala ainakaan pidattele henkeasi asian osalta. Kylla siina voi viela menna tovi ennen kuin se tulee ulos kontista. Mutta lahella siis ollaan. Hieno homma! Ja autojen, rahdin jne. hinnathan koko ajan halpenee kun taala vajoo syvemmalle ja syvemmalle.
z-man Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 tulli on ollut viimeaikoina hidas
-vellu Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Eilen korjattu K-Linen aikataulu näyttää, että 1.5. ois satamassa Pidetään peukkuja
Senior Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Laskunkin sain, $1200 + vakuutus $105 eli tällä kurssilla vaivaiset 960e Tuo oli vasta käsiraha...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään