Jump to content

Oiskin '98 Trans Am

Oiski

Recommended Posts

Kirjoitettu

Niin mikä tuo roikkuva rätti on?

Ilmeisesti kuskin puolen lambdan johdot on käärästy thermo tekkiin  ::)

Kirjoitettu

todella ubea peli täytyy myöntää!   m/

nätit äänet vilmin perusteella onko pakarit vaihdettu? kunnon mörinät mulle kans.  :D

Kirjoitettu

komeet on maisemat

On se vähän muuttunut siitä mitä kun pienenä poikana tuli asuttua siinä mäen alla.

Kirjoitettu

todella ubea peli täytyy myöntää!  m/

nätit äänet vilmin perusteella onko pakarit vaihdettu? kunnon mörinät mulle kans.  :D

Taks! Hookerin longtube pakosarjat on ja niin ikään Hookerin cat-back putkisto ilman kattia ja tossa filmissä vielä cut-out auki. Putki kiinni on aika "hiljainen"  :)

KYB AGX:t tilattu RP:sta, luulis kolinan loppuvan..

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kuski #2 odottelee vuoroansa (ajoi muuten sadasosan paremman ajan vartilla  ;D)

venailua.jpg}

Kirjoitettu

Niiiiin, kaksi kertaa pyrähdettiin kiitoradalla. Varttimailit 13.910 ja 13.900, "Huippunopeus" noin 1500 metrin jälkeen kummallakin vedolla 238 km/h. Pakokaasut haisee törkeen pahalle eli on vissiin aika rikkaalla.. Kun ei päässyt edes vakio ajan alle vaikka on pitkät pakosarjat, ORY, putkisto, lid, Powershot suodatin ja toisessa vedossa Cut out auki. Pitää käydä säädättämässä kunhan uudet lambdat tulee. Kyl se siitä!  m/

Kirjoitettu

hyvin mörisee :D näin sut pikaisesti livenä pe iltana lappeessa kun olin menossa hotellille.. tulin just 6 tieltä ja olit ekoissa valoissa.. mukavasti murahtaa.. käännyit sit toisista valoista huoltsikalle päin..

Kirjoitettu

Mitenkäs nuo renkaat tarjos pitoja siellä kentällä?

Huonosti. Sutii kakkosellakin vielä pitkään vaikka ei oo kaikki hummat käytössä  ::)

hyvin mörisee :D näin sut pikaisesti livenä pe iltana lappeessa kun olin menossa hotellille.. tulin just 6 tieltä ja olit ekoissa valoissa.. mukavasti murahtaa.. käännyit sit toisista valoista huoltsikalle päin..

Juu olin harjottelemassa drag launch tekniikoita  ;D Et vissii ollu Camarolla ku en huomannu. Tai sit oon sokeutumassa  8)

Kirjoitettu

Mitenhän saisin tietokoneeseen palautettua alkuperäiset asetukset? Tiedä millainen puoskari on ollut säätämässä..

Kirjoitettu

Mitenhän saisin tietokoneeseen palautettua alkuperäiset asetukset? Tiedä millainen puoskari on ollut säätämässä..

Tuosta ei kai selvia muulla tavalla kuin hommaamalla vakio PCM:n ja laittamalla sen nykyisen tilalle. :-X

Kirjoitettu

Tuosta ei kai selvia muulla tavalla kuin hommaamalla vakio PCM:n ja laittamalla sen nykyisen tilalle. :-X

Eikös noita ohjelmia saa netistä ihan downloadaamalla? Eikös softassa ole kaikki tarpeellinen....

Kirjoitettu

Eikös noita ohjelmia saa netistä ihan downloadaamalla? Eikös softassa ole kaikki tarpeellinen....

Hmmm... Enpas ole varma. Kannattanee Oiskin siis vahan surffailla siella taalla.

Kirjoitettu

Vakiosoftia on netissä mutta sitten tarvii myös Efiliven tai HPtunersin jolla loadata.

Kirjoitettu

juu ei camaro vielä liiku omin voimin.. ::)

toyotalla olin.. :-[ just kerkisin melkein rinnalle valoihin kun päräytit pois ja seuraavista käännyit jo toisaalle.. avasin jo ikkunatkin valmiiksi  jos olis tullu kunnon valolähtö..vaan eipä tullu ;)

Kirjoitettu

Vakiosoftia on netissä mutta sitten tarvii myös Efiliven tai HPtunersin jolla loadata.

Jees, pitää oottaa lambdoja ja kattoa korjaantuuko niiden vaihdolla rikkaat seokset taas normaaliksi vai joutuuko käymään AMWorksilla.

juu ei camaro vielä liiku omin voimin.. ::)

toyotalla olin.. :-[ just kerkisin melkein rinnalle valoihin kun päräytit pois ja seuraavista käännyit jo toisaalle.. avasin jo ikkunatkin valmiiksi  jos olis tullu kunnon valolähtö..vaan eipä tullu ;)

Juu huomasin sen Avensiksen, tuli kiire alta pois ku sytty vihreet  :)

Kirjoitettu

Voi kun olis rahaa ylimääräisenä  :o Etupään kolinan syy paljastui: Apparin puolen iskari ei ollu yläpäästään kiinni missään. Ei tarvinnu jousipuristinta  ;D Myös kallistuksen vakaajan "luut" on entiset. Uudet osat on matkalla Suomeen. Saa nähä uskaltaako Riihimäelle tulla kun iskarijuttu korjattiin väliaikaisella patentilla  :-\

Kirjoitettu

Voi kun olis rahaa ylimääräisenä  :o Etupään kolinan syy paljastui: Apparin puolen iskari ei ollu yläpäästään kiinni missään. Ei tarvinnu jousipuristinta  ;D Myös kallistuksen vakaajan "luut" on entiset. Uudet osat on matkalla Suomeen. Saa nähä uskaltaako Riihimäelle tulla kun iskarijuttu korjattiin väliaikaisella patentilla  :-\

no paremmin ne kiinni on nyt kuin viikko sitten  ;) ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...