Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?

Lady Firebird

Recommended Posts

Minulta myös kädenojennus että nykyään täällä Pirkanmaalla vaikutan :) Eiköhän me jotain saadan aikaseksi. Minulla ainakin on kerhon tuotteita tuossa jos joku niitä kaipailee niin voin ottaa aina mukaan sitte ku mennää kaffelle/kaljalle... Setin hämeenlinna voisi olla ihan kivajuttu käydä treffaamassa. Täytyy pitää ääntä missä ja millon ruetaan kaffittelee.

• Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

103

• camaro82

81

• selli

49

• 98Camu

44

Top Posters In This Topic

Posted Images

kangasalta moi!  Ajeltu koko talvi pun.f-birdillä.  tiedän täältä toisen samanlaisen en tiedä onko kerhossa? Ei ole tullut kangasalan tiellä ketään vastaan.  tapaaminen olis ihan hyvä juttu!

• 4 weeks later...

Tuohon Hot Rod&Rock Show:n yhteyteen vois järkätä jotain meetinkiä,olis hyvä alku koko kesää ajatellen.

Toi olis hyvä idea  m/

Lady Firebird

Tuohon Hot Rod&Rock Show:n yhteyteen vois järkätä jotain meetinkiä,olis hyvä alku koko kesää ajatellen.

Joo vois järkätä jonkun miitin  m/

kangasalta moi!  Ajeltu koko talvi pun.f-birdillä.  tiedän täältä toisen samanlaisen en tiedä onko kerhossa? Ei ole tullut kangasalan tiellä ketään vastaan.  tapaaminen olis ihan hyvä juttu!

Kyllähän täällä Kangasalabamassa f-bodyjä on eli silmät vaan auki kesällä. Mä en raski talvella... Enkä oo kerhon jäsen, hang around vaan...

• 2 weeks later...

Kyllähän täällä Kangasalabamassa f-bodyjä on eli silmät vaan auki kesällä. Mä en raski talvella... Enkä oo kerhon jäsen, hang around vaan...

Rupees ny ihmeessä jäsentyyn :)

Ja lauantaina olis se päivä kun Pirkkahallille saapuu sininen.. Tuolla on ne parkkipaikat kortilla joten hankalaa sopia ainakaan sille seudulle miittiä :-\

Siinä olis Lahdesjärven ABC aika lähellä. Vois sopia jonkin ajan kun kokoontuis siihen,olis hyvä mennä letkassa Pirkkahallille. Muita ehdotuksia?

Lady Firebird

Siinä olis Lahdesjärven ABC aika lähellä. Vois sopia jonkin ajan kun kokoontuis siihen,olis hyvä mennä letkassa Pirkkahallille. Muita ehdotuksia?

Joo Lahdesjärven ABC olis ihan hyvä idea

Minä pyrin kanssa ajelee omani Pirkanmaalle nyt viikonloppuna kuhan saajaan jykylän näyttely pulkkaan. Sitte vois itekki osallistua tapaamisiin yms. Oon ollu silmätarkkana että kyllä hyvin pörrää f-bodeja treella.Liikun vielä toisaiseksi bussilla tai kävellen ni on ollu jees bongailla. En tiedä onko täältä kenekään sellanen musta 3gen Camaro yhdellä putkella.Ajoi mun ohi tunnellissa suuntana jyväskylä tuossa tiistaina.Hienosti raikas tunnelissa! :)

:)Hessu moi ! Lahdesjärven ABC on hyvä paikka ja kohtuullisen lähellä pirkkahallia.  Ajoissa vaan täytyis mennä, muuten meillä on oma show pirkkahallilta kilometrin päässä.Yleensä kauhea ryysis parkkipaikalla.  Lähettäkää ehdotuksia kellon ajasta ABC:llä. Olen mukana. Ja olis mukava tietää montako autoo on tulossa? Kaveriahan ei jätetä jos vähän myöhästyy!  ILMOITTAUTUMISIA?

Mut eikös Pirkkalan ABC oo lähempänä Pirkkahallia kuin Lahdesjärven? Eipä silti, ei niillä kai kovin suurta eroo ole etäisyyksissä. Oon jo kuskin saanu pestattua tuolle näyttelyreissulle eikä kai kuski laita hanttiin jos ensin jossain kokoonnuttais.

Eipä sillä paikalla mulle ainakaan väliä ole kun vaan kaikki ollaan samalla ABC:llä. ;D Hyvissä ajoin kyllä kannattaa kokoontua.

Lahdesjärven ABC on parempi, Pirkkalan suunnassa on vieläkin tieremppaa. Letkassa ajo Pirkkahallille sujuu myöskin paremmin Lahdesjärveltä. Mukana ollaan.

:)hessu moi ! mun mielestä olis hyvä nähdä lahdesjärven abc:llä klo 9.30 ja sitten katottais eteenpäin jos kellään muulla ei ole mitään sitä vastaan? Saa tottakai muutkin tasapuolisesti sanoo mitä vaan tää on ehdotus! Ennen sitäkin jos autoja on ajossa olis kiva nähdä paikallisia F-Bodeja ens viikolla joku ilta jossain?  Päivä ja klo aika ja minä ainakin tulen!!!!

m/Jos jotkut ehtii niin nähdään lahdesjärven ABC:llä keskiviikkona 18.4  klo 18.00. näin etukäteen. juodaan kahvit ja haukutaan toisten autoja???? Tästä aloitetaan pitemmät touhut. t.hessu

Yritän päästä paikalla nyt ku ajoneuvokin on maisemissa. Olen reissussa alkuviikon joten on vielä vähän auki pääsenkö paikalle.