Jump to content

Recommended Posts

Posted

hessu moi kaikille.  olin tänään hommissa ja oli sovittu jo aiemmin työmaalla olevan kylmäkoneasentajan kanssa että mun auto tarvii ilmastointiin vähän myrkkyä,tänään mukava mies laitto ponuun aineet ja hoiti hommat kunnolla. ilmastointi pelaa!!!!!!ylitakuulla keskiviikkona 30.5 olen paikalla lahdesjärvellä, en välttämättä muista sattuuko muut oleen nokialla? kaikki autot lahdesjärvelle! OTTAA PÄÄHÄN kun itse olen ollut sopimassa tätä hommaa ja joko auto on ollut paskana tai sitten ite.  koittakaa kestää!

  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    103

  • camaro82

    81

  • selli

    49

  • 98Camu

    44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lady Firebird
Posted

en välttämättä muista sattuuko muut oleen nokialla?

Nokia on eri keskiviikkoina, eli Lahdesjärven "virallinen" miitti on just sillon 30.5.07.

Posted

hieno juttu että joku seuraa näitä juttuja ja kiva olla mukana hengessä vaikka vaan täällä netin kautta.  kyllä mää sen verran muistin että aika ok.  olis tosi kiva että olis meitä paljon täältä paikalla.olen käynyt melkein joka lauantai vehoniemen automuseossa kahvilla ja se on ihan hieno mesta.  kauniit maisemat ja hyvää kahvia.nähdään ainakin keskiviikkona lahdesjärvellä me kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Tulossa ollaan keskiviikkona jos on vielä autoa silloin.

Lady Firebird
Posted

Tulossa ollaan keskiviikkona jos on vielä autoa silloin.

Miten niin JOS on auto?  ???

Posted

Myymässä oon tuota nykyistä uuden projektin tieltä. F-body tulee 90% varmuudella tilallekkin.

Posted

Myymässä oon tuota nykyistä uuden projektin tieltä. F-body tulee 90% varmuudella tilallekkin.

Tarkoitit kai kuitenkin 100%
Posted

Tarkoitit kai kuitenkin 100%

 

No joo,niin se varmaan menee ;D

Posted

Onkos keskiviikkona Lahdesjärvelle menijöitä, ny kun kerkiäisin, ni ei viittis ihan yksinäini siellä pällistellä.  ;D

Posted

Nyt mulla laite ainakin liikku joten voisin kyllä tulla jos ei pomo keksi mitään pitkää reissua töistä.

Lady Firebird
Posted

Joo mä oon tulossa myös  \m/

Lady Firebird
Posted

KAIKKI tänään sit Lahdesjärvelle! Kyllä tää sade tästä loppuu  m/

Posted

Tulossa ollaan vaikka perä vähän ääntä pitäiskin vielä säädön jälkeen m/

 

Ja nyt auton alle..

Posted

koska ajatte letkassa Stadin Cruisingiin  ???

Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta :)
Lady Firebird
Posted

Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta :)

Heinäkuussa saattas onnistua mun lähtö sinne

Posted

Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta :)

Joo kyl se noin on :D :D *clap*
Posted

Mun varmaan pitää sitte hypätä jonku kyytiin ku tuo oma voi ottaa vähän turhanpaljon lompakonpäälle :D mutta idea olisi kyllä jees lähteä käymään isollakirkolla.

Posted

Mun varmaan pitää sitte hypätä jonku kyytiin ku tuo oma voi ottaa vähän turhanpaljon lompakonpäälle :D mutta idea olisi kyllä jees lähteä käymään isollakirkolla.

Kyllähän sä voit sit ahtautua tuon sinisen takapenkille jos/kun tuonne suureen maailmaan lähdemme  :)
Posted

Hommahan alkaa toimiin,porukkaa oli jo mukavasti ja juttua riitti. Mukava tutustua uusiin ihmisiin harrastuksen parissa.

Posted

Juu asiallisesti oli väkee nyt. Siihen ku vielä kesän lämmöt koittaa ja saa jonku kuskiks ni voi vierähtää kokoilta teranssilla :)

Lady Firebird
Posted

Jees, mukavaa oli ja mukavasti porukkaa  *clap*

Posted

oli tosi kiva nähdä teidät kaikki lahdesjärvellä tänään! tosi kiva höpötellä ja aina oppii jotain uutta.  Laskinko paljon väärin että väkeä oli 8 henk. autoja 7. tää ei jää tähän ja kyllä mullekin kuppi maistuu. nähdään! kiitos kaikille paikallaolijoille!!!!!!

Lady Firebird
Posted

oli tosi kiva nähdä teidät kaikki lahdesjärvellä tänään! tosi kiva höpötellä ja aina oppii jotain uutta.  Laskinko paljon väärin että väkeä oli 8 henk. autoja 7. tää ei jää tähän ja kyllä mullekin kuppi maistuu. nähdään! kiitos kaikille paikallaolijoille!!!!!!

Autoja oli 8 ja henkilöitä 9  \m/

Posted

Pistäkääs kuvia...en usko muuten ;D

 

...stana, kun työt haittaa tota vapaa-aikaa!! Aina jää tuo keskiviikon miitti väliin, mut koitetaan itsekin päästä joku viikko paikalle... Kesälomalla sit viimestään ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...