Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?

Recommended Posts

Kirjoitettu

hessu moi kaikille.  olin tänään hommissa ja oli sovittu jo aiemmin työmaalla olevan kylmäkoneasentajan kanssa että mun auto tarvii ilmastointiin vähän myrkkyä,tänään mukava mies laitto ponuun aineet ja hoiti hommat kunnolla. ilmastointi pelaa!!!!!!ylitakuulla keskiviikkona 30.5 olen paikalla lahdesjärvellä, en välttämättä muista sattuuko muut oleen nokialla? kaikki autot lahdesjärvelle! OTTAA PÄÄHÄN kun itse olen ollut sopimassa tätä hommaa ja joko auto on ollut paskana tai sitten ite.  koittakaa kestää!

• Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

103

• camaro82

81

• selli

49

• 98Camu

44

Kirjoitettu

en välttämättä muista sattuuko muut oleen nokialla?

Nokia on eri keskiviikkoina, eli Lahdesjärven "virallinen" miitti on just sillon 30.5.07.

Kirjoitettu

hieno juttu että joku seuraa näitä juttuja ja kiva olla mukana hengessä vaikka vaan täällä netin kautta.  kyllä mää sen verran muistin että aika ok.  olis tosi kiva että olis meitä paljon täältä paikalla.olen käynyt melkein joka lauantai vehoniemen automuseossa kahvilla ja se on ihan hieno mesta.  kauniit maisemat ja hyvää kahvia.nähdään ainakin keskiviikkona lahdesjärvellä me kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoitettu

Tulossa ollaan keskiviikkona jos on vielä autoa silloin.

Miten niin JOS on auto?  ???

Kirjoitettu

Myymässä oon tuota nykyistä uuden projektin tieltä. F-body tulee 90% varmuudella tilallekkin.

Kirjoitettu

Myymässä oon tuota nykyistä uuden projektin tieltä. F-body tulee 90% varmuudella tilallekkin.

Tarkoitit kai kuitenkin 100%
Kirjoitettu

Onkos keskiviikkona Lahdesjärvelle menijöitä, ny kun kerkiäisin, ni ei viittis ihan yksinäini siellä pällistellä.  ;D

Kirjoitettu

Nyt mulla laite ainakin liikku joten voisin kyllä tulla jos ei pomo keksi mitään pitkää reissua töistä.

Kirjoitettu

KAIKKI tänään sit Lahdesjärvelle! Kyllä tää sade tästä loppuu  m/

Kirjoitettu

Tulossa ollaan vaikka perä vähän ääntä pitäiskin vielä säädön jälkeen m/

Ja nyt auton alle..

Kirjoitettu

koska ajatte letkassa Stadin Cruisingiin  ???

Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta :)
Kirjoitettu

Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta :)

Heinäkuussa saattas onnistua mun lähtö sinne

Kirjoitettu

Joo kyl se noin on :D :D *clap*
Kirjoitettu

Mun varmaan pitää sitte hypätä jonku kyytiin ku tuo oma voi ottaa vähän turhanpaljon lompakonpäälle :D mutta idea olisi kyllä jees lähteä käymään isollakirkolla.

Kirjoitettu

Mun varmaan pitää sitte hypätä jonku kyytiin ku tuo oma voi ottaa vähän turhanpaljon lompakonpäälle :D mutta idea olisi kyllä jees lähteä käymään isollakirkolla.

Kyllähän sä voit sit ahtautua tuon sinisen takapenkille jos/kun tuonne suureen maailmaan lähdemme  :)
Kirjoitettu

Hommahan alkaa toimiin,porukkaa oli jo mukavasti ja juttua riitti. Mukava tutustua uusiin ihmisiin harrastuksen parissa.

Kirjoitettu

Juu asiallisesti oli väkee nyt. Siihen ku vielä kesän lämmöt koittaa ja saa jonku kuskiks ni voi vierähtää kokoilta teranssilla :)

Kirjoitettu

Jees, mukavaa oli ja mukavasti porukkaa  *clap*

Kirjoitettu

oli tosi kiva nähdä teidät kaikki lahdesjärvellä tänään! tosi kiva höpötellä ja aina oppii jotain uutta.  Laskinko paljon väärin että väkeä oli 8 henk. autoja 7. tää ei jää tähän ja kyllä mullekin kuppi maistuu. nähdään! kiitos kaikille paikallaolijoille!!!!!!

Kirjoitettu

oli tosi kiva nähdä teidät kaikki lahdesjärvellä tänään! tosi kiva höpötellä ja aina oppii jotain uutta.  Laskinko paljon väärin että väkeä oli 8 henk. autoja 7. tää ei jää tähän ja kyllä mullekin kuppi maistuu. nähdään! kiitos kaikille paikallaolijoille!!!!!!

Autoja oli 8 ja henkilöitä 9  \m/

Kirjoitettu

Pistäkääs kuvia...en usko muuten ;D

...stana, kun työt haittaa tota vapaa-aikaa!! Aina jää tuo keskiviikon miitti väliin, mut koitetaan itsekin päästä joku viikko paikalle... Kesälomalla sit viimestään ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...