Hessu Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 hessu moi kaikille. olin tänään hommissa ja oli sovittu jo aiemmin työmaalla olevan kylmäkoneasentajan kanssa että mun auto tarvii ilmastointiin vähän myrkkyä,tänään mukava mies laitto ponuun aineet ja hoiti hommat kunnolla. ilmastointi pelaa!!!!!!ylitakuulla keskiviikkona 30.5 olen paikalla lahdesjärvellä, en välttämättä muista sattuuko muut oleen nokialla? kaikki autot lahdesjärvelle! OTTAA PÄÄHÄN kun itse olen ollut sopimassa tätä hommaa ja joko auto on ollut paskana tai sitten ite. koittakaa kestää!
Lady Firebird Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 en välttämättä muista sattuuko muut oleen nokialla? Nokia on eri keskiviikkoina, eli Lahdesjärven "virallinen" miitti on just sillon 30.5.07.
Hessu Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 hieno juttu että joku seuraa näitä juttuja ja kiva olla mukana hengessä vaikka vaan täällä netin kautta. kyllä mää sen verran muistin että aika ok. olis tosi kiva että olis meitä paljon täältä paikalla.olen käynyt melkein joka lauantai vehoniemen automuseossa kahvilla ja se on ihan hieno mesta. kauniit maisemat ja hyvää kahvia.nähdään ainakin keskiviikkona lahdesjärvellä me kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
98Camu Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Tulossa ollaan keskiviikkona jos on vielä autoa silloin.
Lady Firebird Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Tulossa ollaan keskiviikkona jos on vielä autoa silloin. Miten niin JOS on auto?
98Camu Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Myymässä oon tuota nykyistä uuden projektin tieltä. F-body tulee 90% varmuudella tilallekkin.
set28 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Myymässä oon tuota nykyistä uuden projektin tieltä. F-body tulee 90% varmuudella tilallekkin. Tarkoitit kai kuitenkin 100%
98Camu Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2007 Tarkoitit kai kuitenkin 100% No joo,niin se varmaan menee
redcamaro Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Onkos keskiviikkona Lahdesjärvelle menijöitä, ny kun kerkiäisin, ni ei viittis ihan yksinäini siellä pällistellä.
selli Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Nyt mulla laite ainakin liikku joten voisin kyllä tulla jos ei pomo keksi mitään pitkää reissua töistä.
Lady Firebird Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Joo mä oon tulossa myös
Lady Firebird Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 KAIKKI tänään sit Lahdesjärvelle! Kyllä tää sade tästä loppuu
camaro82 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Tulossa ollaan vaikka perä vähän ääntä pitäiskin vielä säädön jälkeen Ja nyt auton alle..
camaro82 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 koska ajatte letkassa Stadin Cruisingiin Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta
Lady Firebird Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta Heinäkuussa saattas onnistua mun lähtö sinne
gmc63 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Muistanko oikein että tuo Cruisinki on aina kuukauden eka perjantai? Pitää kyllä letka järjestää joku kerta Joo kyl se noin on :D
selli Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Mun varmaan pitää sitte hypätä jonku kyytiin ku tuo oma voi ottaa vähän turhanpaljon lompakonpäälle mutta idea olisi kyllä jees lähteä käymään isollakirkolla.
camaro82 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Mun varmaan pitää sitte hypätä jonku kyytiin ku tuo oma voi ottaa vähän turhanpaljon lompakonpäälle mutta idea olisi kyllä jees lähteä käymään isollakirkolla. Kyllähän sä voit sit ahtautua tuon sinisen takapenkille jos/kun tuonne suureen maailmaan lähdemme
98Camu Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Hommahan alkaa toimiin,porukkaa oli jo mukavasti ja juttua riitti. Mukava tutustua uusiin ihmisiin harrastuksen parissa.
selli Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Juu asiallisesti oli väkee nyt. Siihen ku vielä kesän lämmöt koittaa ja saa jonku kuskiks ni voi vierähtää kokoilta teranssilla
Lady Firebird Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Jees, mukavaa oli ja mukavasti porukkaa
Hessu Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 oli tosi kiva nähdä teidät kaikki lahdesjärvellä tänään! tosi kiva höpötellä ja aina oppii jotain uutta. Laskinko paljon väärin että väkeä oli 8 henk. autoja 7. tää ei jää tähän ja kyllä mullekin kuppi maistuu. nähdään! kiitos kaikille paikallaolijoille!!!!!!
Lady Firebird Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 oli tosi kiva nähdä teidät kaikki lahdesjärvellä tänään! tosi kiva höpötellä ja aina oppii jotain uutta. Laskinko paljon väärin että väkeä oli 8 henk. autoja 7. tää ei jää tähän ja kyllä mullekin kuppi maistuu. nähdään! kiitos kaikille paikallaolijoille!!!!!! Autoja oli 8 ja henkilöitä 9
Kassu Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Pistäkääs kuvia...en usko muuten ...stana, kun työt haittaa tota vapaa-aikaa!! Aina jää tuo keskiviikon miitti väliin, mut koitetaan itsekin päästä joku viikko paikalle... Kesälomalla sit viimestään
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään