camaro82 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Auts,Tossa olis ollu jo pahempaankin ainekset.. niinp
camaro82 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Olikohan ABC:n tienhaara jäässä ku suttas tolleen vanhus tänään,thih hih On se vaan kivaa!!!!! Ei ku sulla on vaan vanhat kovettuneet rengakset tai sit vanhus jaksaa pyörittää nakkia mikä on todennäköisempää
98Camu Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 No huh,aika pahasti kärvähti. Kun tulin Sellin perässä risteykseen niin piti laittaa radio kiinni. Oli sen verran selvät merkit ilmassa että kohta tapahtuu.
camaro82 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kun tulin Sellin perässä risteykseen niin piti laittaa radio kiinni. Oli sen verran selvät merkit ilmassa että kohta tapahtuu.
camaro82 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Perk.. tahtois tulla vielä oikein autolla miittiin mutta kahden viikon päästä on iltavuoro ja sit seuraava meneekin lokakuun puolelle. Näillä näkymin Camaron seisonta alkaa 1.10. mutta eihän sitä koskaan tiedä
selli Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Olihan se pakko jättää nissaneille savumerkit ja ku kerranki laitos rokkaa Ei rykiny ei.Vieläkin hymyilyttää itteeni.
selli Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Perk.. tahtois tulla vielä oikein autolla miittiin mutta kahden viikon päästä on iltavuoro ja sit seuraava meneekin lokakuun puolelle. Näillä näkymin Camaron seisonta alkaa 1.10. mutta eihän sitä koskaan tiedä Just tossa juteltiin että miten tässä talvikaudella tapaillaan ja todettiin että joo tapaillaan,mutta ei vielä tarkennettu että pysyykö paikka ja aika samana. Mutta keretään sitä spekuloimaan sitte vielä myöhemmin. Mää vien kans kiulun unille tuossa kuunvaihteessa joten talven tapaamiset tuun sitte nyssellä
camaro82 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Ei kai tuota paikkaa/aikaa tarvi muuttaa vai mitä mieltä muut?
98Camu Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Onkos tänään tulossa porukkaa paikalle?
Lady Firebird Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Todennäkösesti tuun
selli Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Olikos siellä väkee keskiviikkona? Minä olin Savonlinnassa työreissulla enkä päässy sulattaa kumeja viimeisenä miittinä Ainakaan Kamarontilla. Talvinen kulkine on jo hyvinlähellä mun....
98Camu Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Oli siellä Lady,Redcamaro ja mä. Aika kylmä siinä terassilla jo oli,seuraavalla kerralla vois siirtyä jo sisälle.
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2007 Vieläkös te kokoontuu? Voisin tulla ens viikolla potkimaan renkaita ja kehumaan ittiäni ja ylistämään omia saavutuksiani. Liikun sielä ens viikolla lähinnä työasioissa
camaro82 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2007 Vieläkös te kokoontuu? Voisin tulla ens viikolla potkimaan renkaita ja kehumaan ittiäni ja ylistämään omia saavutuksiani. Liikun sielä ens viikolla lähinnä työasioissa En tiedä oliko tuolla ketään eilen, mä olin vesiosuukunnan kokouksessa joten jäi taas väliin
selli Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2007 En ainakaan minä ollut. Ihan menny aika niinnopeesti että unohin kokonaan! Nyt ku on talvikulkine hommattu ni pääsen kyllä kulkee.
selli Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Nostetaas vähän asiaa ylös. Mennäänkö kahveelle joku keskiviikko? Yritetään kattoo miten väelle sopis. Terassilta voidaan joo siirtyä sitte sisälle
98Camu Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Joo,vaikka ens keskiviikkona.
AnttiK Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Missä te nyt oikein sitten kokoonnutte?
selli Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2007 Missä te nyt oikein sitten kokoonnutte? Lahdesjärven ABC ja klo 18.00 21.11 olisi siis tavoite
AnttiK Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2007 Harmillisesti työ haittaa harrastamista jälleen kerran. Tarttee yrittää paremmalla aikaa uudemman kerran!
camaro82 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2007 Kah, saattaapi olla että heilahdan paikalle. Tosin yövuorot alkaa juuri kekkiviikkona mutta ehtishän tuolla piipahtaan minimoparilla vaikkei sillä juuri mihkään pääsekkään
Lady Firebird Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 En usko että kerkeen, mutta yritetään
camaro82 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Ketä tulossa olis? En mää jos ei muutkaan, olis nääs edestakaista ajoo kovin kun pitää kuitenkin kotonakin ehtiä käymään ennen röitä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään