Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Auts,Tossa olis ollu jo pahempaankin ainekset..

niinp :(
  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    103

  • camaro82

    81

  • selli

    49

  • 98Camu

    44

Kirjoitettu

 

Olikohan ABC:n tienhaara jäässä ku suttas tolleen vanhus tänään,thih hih :) On se vaan kivaa!!!!!

Ei ku sulla on vaan vanhat kovettuneet rengakset ;)  tai sit vanhus jaksaa pyörittää nakkia m/ mikä on todennäköisempää  m/
Kirjoitettu

No huh,aika pahasti kärvähti.

 

Kun tulin Sellin perässä risteykseen niin piti laittaa radio kiinni. Oli sen verran selvät merkit ilmassa että kohta tapahtuu.  \m/

Kirjoitettu

 

 

Kun tulin Sellin perässä risteykseen niin piti laittaa radio kiinni. Oli sen verran selvät merkit ilmassa että kohta tapahtuu.  \m/

*clap*
Kirjoitettu

Perk.. tahtois tulla vielä oikein autolla miittiin mutta kahden viikon päästä on iltavuoro >:( ja sit seuraava meneekin lokakuun puolelle. Näillä näkymin Camaron seisonta alkaa 1.10. mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Kirjoitettu

Olihan se pakko jättää nissaneille savumerkit ja ku kerranki laitos rokkaa :) Ei rykiny ei.Vieläkin hymyilyttää itteeni.

Kirjoitettu

Perk.. tahtois tulla vielä oikein autolla miittiin mutta kahden viikon päästä on iltavuoro >:( ja sit seuraava meneekin lokakuun puolelle. Näillä näkymin Camaron seisonta alkaa 1.10. mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

 

Just tossa juteltiin että miten tässä talvikaudella tapaillaan ja todettiin että joo tapaillaan,mutta ei vielä tarkennettu että pysyykö paikka ja aika samana. Mutta keretään sitä spekuloimaan sitte vielä myöhemmin. Mää vien kans kiulun unille tuossa kuunvaihteessa joten talven tapaamiset tuun sitte nyssellä ;)

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Ei kai tuota paikkaa/aikaa tarvi muuttaa vai mitä mieltä muut?

Kirjoitettu

Olikos siellä väkee keskiviikkona? Minä olin Savonlinnassa työreissulla enkä päässy sulattaa kumeja viimeisenä miittinä :) Ainakaan Kamarontilla. Talvinen kulkine on jo hyvinlähellä mun....;)

Kirjoitettu

Oli siellä Lady,Redcamaro ja mä. Aika kylmä siinä terassilla jo oli,seuraavalla kerralla vois siirtyä jo sisälle.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vieläkös te kokoontuu? Voisin tulla ens viikolla potkimaan renkaita ja kehumaan ittiäni ja ylistämään omia saavutuksiani. Liikun sielä ens viikolla lähinnä työasioissa

Kirjoitettu

Vieläkös te kokoontuu? Voisin tulla ens viikolla potkimaan renkaita ja kehumaan ittiäni ja ylistämään omia saavutuksiani. Liikun sielä ens viikolla lähinnä työasioissa

En tiedä oliko tuolla ketään eilen, mä olin vesiosuukunnan kokouksessa joten jäi taas väliin :(
Kirjoitettu

En ainakaan minä ollut. Ihan menny aika niinnopeesti että unohin kokonaan! Nyt ku on talvikulkine hommattu ni pääsen kyllä kulkee.

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Nostetaas vähän asiaa ylös. Mennäänkö kahveelle joku keskiviikko? Yritetään kattoo miten väelle sopis. Terassilta voidaan joo siirtyä sitte sisälle :)

 

 

Kirjoitettu

Missä te nyt oikein sitten kokoonnutte?

 

Lahdesjärven ABC ja klo 18.00 21.11 olisi siis tavoite :)

Kirjoitettu

Harmillisesti työ haittaa harrastamista jälleen kerran. Tarttee yrittää paremmalla aikaa uudemman kerran!

Kirjoitettu

Kah, saattaapi olla että heilahdan paikalle. Tosin yövuorot alkaa juuri kekkiviikkona mutta ehtishän tuolla piipahtaan minimoparilla vaikkei sillä juuri mihkään pääsekkään ;D

Kirjoitettu

En usko että kerkeen, mutta yritetään

Kirjoitettu

Ketä tulossa olis? En mää jos ei muutkaan, olis nääs edestakaista ajoo kovin kun pitää kuitenkin kotonakin ehtiä käymään ennen röitä :(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...