selli Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kyllähän se näin on että Hirvosen poikaa viedään saloon töihin,että tuskin taaskaan olen itse paikalla
camaro82 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Noh, jätän väliin sit itekkin. Pitäisköhän suunnitella joku toinen ajankohta miitille? Sama päivä mutta myöhemmin.. eri päivä samaan aikaan vai mites? PS. Tais olla keke63 ainoo joka saattais tällä kertaa pystyä kykeneen? Harmi kun ei muita, mutta toisaalta taitaa olla niin että täällä loskan ja psakan seassa kun ei f-bodyja viitti liikutella niin ei ne kuskitkaan viitti juuri liikkua. Kuka sitä ny tuhkakupilla vapaaehtoisesti ajelis
keke Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Ei pääse tuleen sittenkään joutuu oleen töissä.täytyy miettiä jos vaihtas tota päivää,aikaa tai paikkaa.
camaro82 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2007 Aivoriihi pystyyn, nyt ei oma "aivo" toimi enää, liikaa tsuppia ja väsy painaa. Suunnitellaan...
AnttiK Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2007 Kaikki lienee melko yks mielisiä siitä, että se sama aakkosbaari pysyy kokoontumispaikkana?
selli Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2007 Kaikki lienee melko yks mielisiä siitä, että se sama aakkosbaari pysyy kokoontumispaikkana? Toi huoltsikka on mielestäni hyväpaikka vaikka aina onkin ahdasta parkkiksella. Toki voidaan vaihtaa myös "väljempään" parkkikseen mutta toi olis vaan niin keskeinen jos ajatellaan Nokia,Kangasala suunnista tulevia. Mutta ehdotuksia kuunnellaan toki. Omalla kohalla monesti viikkonloput käy paremmin mutta kai viikollakin löytyy sopivaa aikaa...joskus. Jykylässä meillä oli ja on siellä vieläkin se klo16 sunnuntaina mutta vaihdellaan ny vähän ajatuksia ennenku mitään lyödään lukkoon. Ja muistutan vielä että kerhotuotteita on vielä reilusti tarroja mulle ei ole ilmaantunut.
Lady Firebird Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2007 Koska me nyt sit miittailtas?
98Camu Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Jokos sitä kohta törmäiltäis taas siellä ABC:llä,alkaa olla kohta yhtä lämmintä kuin viime syksynä siellä terassilla.
Lady Firebird Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Jokos sitä kohta törmäiltäis taas siellä ABC:llä,alkaa olla kohta yhtä lämmintä kuin viime syksynä siellä terassilla. joo, mulle käy melkeen koska vaan
98Camu Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Ehdotuksia porukalta ajankohdasta vai mennäänkö vanhaan malliin?
selli Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Meikällä on ollu nihkeetä keretä ees kauppaan arkisin...Mutta voishan tuota ajatella että jos pitäs tuon vanhanajan ja kattois miten sinne kukin kerkee.Muutetaan sitte jos siltä tuntuu.Mää oon ite vähän huonopääsemään mutta yritetään yritetään
camaro82 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Mutta voishan tuota ajatella että jos pitäs tuon vanhanajan ja kattois miten sinne kukin kerkee.Muutetaan sitte jos siltä tuntuu Näin vois mun puolesta tehdä, myöhempi aika ei mulle sovi jos sattuu oleen yövuoro. Kuudelta ehtii poikkeen tuolla ja vielä piipahtaan kotona ennen röitä. Iltavuoro tietty estää paikalle saapumisen. Ja hommataan tuonne oma iso asuntovaunu missä voidaan koko porukka oleilla ja tupakkiporukka voi rauhassa savutella jos "sattuu" ulkona oleen vilu
tinke76 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Miittiä vaan kehiin! Katsotaan jos sitä itsekkin joskus vaivautuisi paikalle
98Camu Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2008 Jokos tänä keskiviikkona kokoonnutaan?
camaro82 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2008 Mulla on tänä keskiviikkona tietysti iltavuoro
AnttiK Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2008 Mites ens viikon keskiviikkona? Hiihtoloma osuis just siihen väliin mukavasti!
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Mulle käy ens keskiviikko
98Camu Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2008 Itse en ehdi huomenna paikalle mutta menkää muut että saadaan tämä taas pyöriin.
Lady Firebird Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Ei ehdi tänään
Senior Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Ei ehdi tänään Asennat ovea ?
Lady Firebird Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Asennat ovea ? Varmaan sitäkin
AnttiK Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Ei näkynnä tänäpä kettään..
ZYN-5 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Niin....onkos F-bodeilla kokoontumisia siis pirkkalan ABC:llä vai? kehtaakohan sitä pyyhältää paikalle tuolla meitin "uuella" VeeKuus ähFällä ('84 camaro). Meillä ongelmana muut kauemmat miitingit kun on tuo ruisinkipeli erikseen ('62 mopsi) mutta näis omissa kokoontumisissa vois piipahtaa Camarolla. Eli siis kauempiin tapahtumiin tulee lähdettyä vanhuksella. Camaro ns. käyttöautona, tuli haettua tuolt Loviisasta noin kuukaus takaperin.
Lady Firebird Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Niin....onkos F-bodeilla kokoontumisia siis pirkkalan ABC:llä vai? kehtaakohan sitä pyyhältää paikalle tuolla meitin "uuella" VeeKuus ähFällä ('84 camaro). Meillä ongelmana muut kauemmat miitingit kun on tuo ruisinkipeli erikseen ('62 mopsi) mutta näis omissa kokoontumisissa vois piipahtaa Camarolla. Eli siis kauempiin tapahtumiin tulee lähdettyä vanhuksella. Camaro ns. käyttöautona, tuli haettua tuolt Loviisasta noin kuukaus takaperin. Tottakai kehtaa Tervetuloa!
ZYN-5 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 koskas lie ensimmäiset meetit?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään