Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllähän se näin on että Hirvosen poikaa viedään saloon töihin,että tuskin taaskaan olen itse paikalla :(

  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    103

  • camaro82

    81

  • selli

    49

  • 98Camu

    44

Kirjoitettu

Noh, jätän väliin sit itekkin. Pitäisköhän suunnitella joku toinen ajankohta miitille? Sama päivä mutta myöhemmin.. eri päivä samaan aikaan vai mites?

 

PS. Tais olla keke63 ainoo joka saattais tällä kertaa pystyä kykeneen? Harmi kun ei muita, mutta toisaalta taitaa olla niin että täällä loskan ja psakan seassa kun ei f-bodyja viitti liikutella niin ei ne kuskitkaan viitti juuri liikkua. Kuka sitä ny tuhkakupilla vapaaehtoisesti ajelis ::)

Kirjoitettu

Ei pääse tuleen sittenkään joutuu oleen töissä.täytyy miettiä jos vaihtas tota päivää,aikaa tai paikkaa.

Kirjoitettu

Aivoriihi pystyyn, nyt ei oma "aivo" toimi enää, liikaa tsuppia ja väsy painaa. Suunnitellaan... m/

Kirjoitettu

Kaikki lienee melko yks mielisiä siitä, että se sama aakkosbaari pysyy kokoontumispaikkana?

Kirjoitettu

Kaikki lienee melko yks mielisiä siitä, että se sama aakkosbaari pysyy kokoontumispaikkana?

 

Toi huoltsikka on mielestäni hyväpaikka vaikka aina onkin ahdasta parkkiksella. Toki voidaan vaihtaa myös "väljempään" parkkikseen mutta toi olis vaan niin keskeinen jos ajatellaan Nokia,Kangasala suunnista tulevia. Mutta ehdotuksia kuunnellaan toki. Omalla kohalla monesti viikkonloput käy paremmin mutta kai viikollakin löytyy sopivaa aikaa...joskus. :) Jykylässä meillä oli  ja on siellä vieläkin se klo16 sunnuntaina mutta vaihdellaan ny vähän ajatuksia ennenku mitään lyödään lukkoon. Ja muistutan vielä että kerhotuotteita on vielä reilusti ;) tarroja mulle ei ole ilmaantunut.

  • 2 months later...
Kirjoitettu

Jokos sitä kohta törmäiltäis taas siellä ABC:llä,alkaa olla kohta yhtä lämmintä kuin viime syksynä siellä terassilla.  ;D

Kirjoitettu

Jokos sitä kohta törmäiltäis taas siellä ABC:llä,alkaa olla kohta yhtä lämmintä kuin viime syksynä siellä terassilla.  ;D

joo, mulle käy melkeen koska vaan

Kirjoitettu

Ehdotuksia porukalta ajankohdasta vai mennäänkö vanhaan malliin?

Kirjoitettu

Meikällä on ollu nihkeetä keretä ees kauppaan arkisin...Mutta voishan tuota ajatella että jos pitäs tuon vanhanajan ja kattois miten sinne kukin kerkee.Muutetaan sitte jos siltä tuntuu.Mää oon ite vähän huonopääsemään mutta yritetään yritetään :)

Kirjoitettu

Mutta voishan tuota ajatella että jos pitäs tuon vanhanajan ja kattois miten sinne kukin kerkee.Muutetaan sitte jos siltä tuntuu

Näin vois mun puolesta tehdä, myöhempi aika ei mulle sovi jos sattuu oleen yövuoro. Kuudelta ehtii poikkeen tuolla ja vielä piipahtaan kotona ennen röitä. Iltavuoro tietty estää paikalle saapumisen.

 

Ja hommataan tuonne oma iso asuntovaunu missä voidaan koko porukka oleilla ja tupakkiporukka voi rauhassa savutella jos "sattuu" ulkona oleen vilu ;D 

Kirjoitettu

Miittiä vaan kehiin! Katsotaan jos sitä itsekkin joskus vaivautuisi paikalle m/

Kirjoitettu

Mites ens viikon keskiviikkona? Hiihtoloma osuis just siihen väliin mukavasti!  ;D

Kirjoitettu

Itse en ehdi huomenna paikalle mutta menkää muut että saadaan tämä taas pyöriin.

Kirjoitettu

Niin....onkos F-bodeilla kokoontumisia siis pirkkalan ABC:llä vai?

 

kehtaakohan sitä pyyhältää paikalle tuolla meitin "uuella" VeeKuus ähFällä ('84 camaro).

 

 

Meillä ongelmana muut kauemmat miitingit kun on tuo ruisinkipeli erikseen ('62 mopsi) mutta näis omissa kokoontumisissa vois piipahtaa Camarolla. Eli siis kauempiin tapahtumiin tulee lähdettyä vanhuksella.

 

Camaro ns. käyttöautona, tuli haettua tuolt Loviisasta noin kuukaus takaperin.

Kirjoitettu

Niin....onkos F-bodeilla kokoontumisia siis pirkkalan ABC:llä vai?

 

kehtaakohan sitä pyyhältää paikalle tuolla meitin "uuella" VeeKuus ähFällä ('84 camaro).

 

 

Meillä ongelmana muut kauemmat miitingit kun on tuo ruisinkipeli erikseen ('62 mopsi) mutta näis omissa kokoontumisissa vois piipahtaa Camarolla. Eli siis kauempiin tapahtumiin tulee lähdettyä vanhuksella.

 

Camaro ns. käyttöautona, tuli haettua tuolt Loviisasta noin kuukaus takaperin.

Tottakai kehtaa  m/ Tervetuloa!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...