Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?


Recommended Posts

  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    103

  • camaro82

    81

  • selli

    49

  • 98Camu

    44

Kirjoitettu

Karmeehan siellä on räntäsateessa röökiä poltella ;)

Mä ajattelin saapua sit paikalle kun Camaro onpi liikenteessä, saas nähdä koska täältä metsän keskeltä pääsee kesärenkailla liikenteeseen ::)

Kirjoitettu

Siellähän Lahdesjärven abc:llä perinteisesti kokoonnutaan mutta kuten edellä sanoin, mä saavun sit vasta Autolla. Perä auki kohta aukee avonaiseksi lockerin asennusta varten. Muista kuomista en tiiä, toivottavasti ilmottautuvat ja ehkä saapuvat paikalle m/

 

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Keskiviikkona meen kahville,toivottavasti tulee muitakin.

Yritän ainakin  ::)

Kirjoitettu

Ei onnistu tänään, jos mä tästä työpäivästä selviän hengissä niin meen kotia ja käyn kyllä nukkuu  ::)

Kirjoitettu

Ei onnistu tänään, jos mä tästä työpäivästä selviän hengissä niin meen kotia ja käyn kyllä nukkuu  ::)

ABC:llä sais korjaussarjaa olotilaan!  m/

Kirjoitettu

Ei onnistu tänään, jos mä tästä työpäivästä selviän hengissä niin meen kotia ja käyn kyllä nukkuu  ::)

 

Muna-anjovisleipä ja Jaloviina saa tokenemaan.

 

Kirjoitettu

Ei pysty, oikeesti  m- Ens kerralla lupaan tulla  m/

Kirjoitettu

Oon tulossa. Viime keskiviikkona sai juoda kahvit ihan rauhassa,toivottavasti nyt on seuraakin.

Kirjoitettu

Ei ehdi huomenna perkule :(  

 

Camaro on kyllä jo ajossa, tänään ajelin kunnolla ekaa kertaa m/  ja nyt onkin auto sen näköinen... Hitto näitä kuraisia maalaisteitä >:(

Kirjoitettu

Ei ehdi huomenna perkule :(  

 

Camaro on kyllä jo ajossa, tänään ajelin kunnolla ekaa kertaa m/  ja nyt onkin auto sen näköinen... Hitto näitä kuraisia maalaisteitä >:(

Ei huomena ku keskiviikkona

Kirjoitettu

luultavemmin ei onnaa nytkään sitte. töitä.

 

Ens viikon keskiviikkona kait alkaakin virallisemmin Nokian Cruisingit joten josko sinne sitten... Sinne muutkin.

Vissii mentävä Camarolla kun vanhus ei vielä oo kondiksessa.... saapi nähdä.

Kirjoitettu

Ei huomena ku keskiviikkona

Tätä nää yövuorot teettää ::)  Keskiviikkohan onkin vasta ylihuomenna, silloin saatetaan paikalle saapua. Huomenna vissiin varmistuu
Kirjoitettu

meinasinkin jo ilmoittaa että pääsenkin mutta Overdrivelle ilmeistyi ilmo että Nokian keskiviikko cruisingit alkaakin huomenna. Eli Sinne kaikki  \m/

 

Ei oo pitkä matka pirkkalan taikkas siis lahdesjärven ABC:ltä. ja luultavasti muutama ameriikanauto enemmän.  m/

 

http://www.kolumbus.fi/nokiacruising/

Kirjoitettu

meinasinkin jo ilmoittaa että pääsenkin mutta Overdrivelle ilmeistyi ilmo että Nokian keskiviikko cruisingit alkaakin huomenna. Eli Sinne kaikki  \m/

 

Ei oo pitkä matka pirkkalan taikkas siis lahdesjärven ABC:ltä. ja luultavasti muutama ameriikanauto enemmän.  m/

 

http://www.kolumbus.fi/nokiacruising/

Ei o Ponu viä ajossa  :-\

Kirjoitettu

Jää väliin, joutuu menee käymään skolessa  m-

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...