98Camu Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 Jokohan ens keskiviikkona toteutuis?
camaro82 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 Karmeehan siellä on räntäsateessa röökiä poltella Mä ajattelin saapua sit paikalle kun Camaro onpi liikenteessä, saas nähdä koska täältä metsän keskeltä pääsee kesärenkailla liikenteeseen
ZYN-5 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 onkos tänään mitään vaiko ei... ja missä jos on.
camaro82 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Siellähän Lahdesjärven abc:llä perinteisesti kokoonnutaan mutta kuten edellä sanoin, mä saavun sit vasta Autolla. Perä auki kohta aukee avonaiseksi lockerin asennusta varten. Muista kuomista en tiiä, toivottavasti ilmottautuvat ja ehkä saapuvat paikalle
Lady Firebird Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Ei pääse tänään
Senior Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Ei pääse tänään Oven asennus vaiheessa ?
Lady Firebird Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Oven asennus vaiheessa ? Jep
98Camu Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Keskiviikkona meen kahville,toivottavasti tulee muitakin.
Lady Firebird Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Keskiviikkona meen kahville,toivottavasti tulee muitakin. Yritän ainakin
Lady Firebird Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Ei onnistu tänään, jos mä tästä työpäivästä selviän hengissä niin meen kotia ja käyn kyllä nukkuu
98Camu Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Ei onnistu tänään, jos mä tästä työpäivästä selviän hengissä niin meen kotia ja käyn kyllä nukkuu ABC:llä sais korjaussarjaa olotilaan!
Senior Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Ei onnistu tänään, jos mä tästä työpäivästä selviän hengissä niin meen kotia ja käyn kyllä nukkuu Muna-anjovisleipä ja Jaloviina saa tokenemaan.
Lady Firebird Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Ei pysty, oikeesti Ens kerralla lupaan tulla
Lady Firebird Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Oisko ny ke tulijoita?
98Camu Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Oon tulossa. Viime keskiviikkona sai juoda kahvit ihan rauhassa,toivottavasti nyt on seuraakin.
camaro82 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Ei ehdi huomenna perkule Camaro on kyllä jo ajossa, tänään ajelin kunnolla ekaa kertaa ja nyt onkin auto sen näköinen... Hitto näitä kuraisia maalaisteitä
Lady Firebird Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Ei ehdi huomenna perkule Camaro on kyllä jo ajossa, tänään ajelin kunnolla ekaa kertaa ja nyt onkin auto sen näköinen... Hitto näitä kuraisia maalaisteitä Ei huomena ku keskiviikkona
ZYN-5 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 luultavemmin ei onnaa nytkään sitte. töitä. Ens viikon keskiviikkona kait alkaakin virallisemmin Nokian Cruisingit joten josko sinne sitten... Sinne muutkin. Vissii mentävä Camarolla kun vanhus ei vielä oo kondiksessa.... saapi nähdä.
camaro82 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2008 Ei huomena ku keskiviikkona Tätä nää yövuorot teettää Keskiviikkohan onkin vasta ylihuomenna, silloin saatetaan paikalle saapua. Huomenna vissiin varmistuu
ZYN-5 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2008 meinasinkin jo ilmoittaa että pääsenkin mutta Overdrivelle ilmeistyi ilmo että Nokian keskiviikko cruisingit alkaakin huomenna. Eli Sinne kaikki Ei oo pitkä matka pirkkalan taikkas siis lahdesjärven ABC:ltä. ja luultavasti muutama ameriikanauto enemmän. http://www.kolumbus.fi/nokiacruising/
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2008 meinasinkin jo ilmoittaa että pääsenkin mutta Overdrivelle ilmeistyi ilmo että Nokian keskiviikko cruisingit alkaakin huomenna. Eli Sinne kaikki Ei oo pitkä matka pirkkalan taikkas siis lahdesjärven ABC:ltä. ja luultavasti muutama ameriikanauto enemmän. http://www.kolumbus.fi/nokiacruising/ Ei o Ponu viä ajossa
Lady Firebird Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2008 Jää väliin, joutuu menee käymään skolessa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään