Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?

Recommended Posts

Kirjoitettu

No perkule, nyt nää on sit "päällekkäin", Nokian cruise ja meidän miitti. Pidetäänkö päivä samana ja ABC:ltä suunta Nokialle vai kuin?

Tänään jää kuitenkin molemmat väliin

• Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

103

• camaro82

81

• selli

49

• 98Camu

44

Kirjoitettu

No perkule, nyt nää on sit "päällekkäin", Nokian cruise ja meidän miitti. Pidetäänkö päivä samana ja ABC:ltä suunta Nokialle vai kuin?

Tänään jää kuitenkin molemmat väliin

Viime vuonnahan me käytiin joka toinen keskiviikko, sillon ku ei ollu Nokian cruisinkeja

Kirjoitettu

Viime vuonnahan me käytiin joka toinen keskiviikko, sillon ku ei ollu Nokian cruisinkeja

Kyllähän sitä tänä vuonna vois vaikka joka keskiviikko kahvilla poiketa,vois sit porukalla ajella Nokialle joka toinen keskiviikko. Mitä ootte mieltä?

Kirjoitettu

Laittakaahan Pirkanmaan naiset ja herrat kuvia sitten nähtäville!  m/

Kirjoitettu

Juu,kunhan ensin osuis edes kaksi kerholaista samaan aikaan samaan paikkaan.  ;D

Kirjoitettu

Kyllähän sitä tänä vuonna vois vaikka joka keskiviikko kahvilla poiketa,vois sit porukalla ajella Nokialle joka toinen keskiviikko. Mitä ootte mieltä?

Joo, hyvä idea  m/

Kirjoitettu

parempi niin...eli parilliset viikot f-body miittejä.

Katotaan nyt koska rupean sit tota ulkokuorta ehostamaan, kesällä olis tarkoitus fiksata ja maalata.

Kirjoitettu

Joo,kyllä on ollu mun osalta nihkeetä päästä viikolla mihkään muualle ku töistä nukkumaan. Eihän sen näin pitäs mennä mutta nyt se vaan on menny...Toivottavasti sitä pääsis vielä kahvittelee teirän kanssa :) Kamarontin talvitallilta soiteltiin ettei pariin/kolmeen viikkoon saa autoa pois sieltä ku routa on rikkonu tien. Noh,Haetaan se sitte joskus sieltä :)

Ehkäpä me sitte viimeistään treen näyttelyssä nähään ku siellä oon ainakin viettääs aikaa.

Kirjoitettu

Jep jep, saattais mullakin osua vapaapäivä sit edes joskus kohdalleen m/
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Onkos huomenna ABC:lle menijöitä? Oli Hessun kanssa puhetta että kai sitä joka keskiviikko vois kokoontua,tulee jotka ehtii.

Kirjoitettu

Onkos huomenna ABC:lle menijöitä? Oli Hessun kanssa puhetta että kai sitä joka keskiviikko vois kokoontua,tulee jotka ehtii.

Yritys ainaki hyvä huomenna ::)

Kirjoitettu

Oisko muita ku mä tulossa tänään?

Kirjoitettu

Mä on taas tuolloin Hämeenlinnassa, lähden kohta. Nyt ei kyllä natsaa millään tuo meidän miitti :o

Kirjoitettu

Meikä suuntaa kohti Kuopioo ja siitä vähän vielä pohjosempaan joten en oo tulossa taaskaan :( Joskus sitte joskus...

Kirjoitettu

*clap*hessu oli eilen 14.5 ABC:llä ja oli kun ladojen kokoontumisajot kun olin yksin.

Kirjoitettu

Kannattaa tulla siis mieluummin välimiittiin m/ ei tarvi olla yksin

Kirjoitettu

Kannattaa tulla siis mieluummin välimiittiin m/ ei tarvi olla yksin

Ihan epäreilua, meitä on täällä Peemaalla vaan niin vähän..

Mutta tulossa kyllä välimiittiin m/

Kirjoitettu

*clap*hessu oli eilen 14.5 ABC:llä ja oli kun ladojen kokoontumisajot kun olin yksin.

Olisin tullu, mut luulin et ketään ei tuu  m- Viime viikolla mä laitoin sulle tekstarin ootko tulos, mut ei mitään vastausta saanu  m-

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kävin tuossa ABC:llä kattoo töistätullessani että onko siellä F-bodeja muttei ollu ketään.Harmittaa kyllä ku nykyään nää viikot menee miten sattuu.

Kirjoitettu

Kävin tuossa ABC:llä kattoo töistätullessani että onko siellä F-bodeja muttei ollu ketään.Harmittaa kyllä ku nykyään nää viikot menee miten sattuu.

Pirkanmaalaiset oli Vantaalla!  ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...