camaro82 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2008 No perkule, nyt nää on sit "päällekkäin", Nokian cruise ja meidän miitti. Pidetäänkö päivä samana ja ABC:ltä suunta Nokialle vai kuin? Tänään jää kuitenkin molemmat väliin
Lady Firebird Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 No perkule, nyt nää on sit "päällekkäin", Nokian cruise ja meidän miitti. Pidetäänkö päivä samana ja ABC:ltä suunta Nokialle vai kuin? Tänään jää kuitenkin molemmat väliin Viime vuonnahan me käytiin joka toinen keskiviikko, sillon ku ei ollu Nokian cruisinkeja
98Camu Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Viime vuonnahan me käytiin joka toinen keskiviikko, sillon ku ei ollu Nokian cruisinkeja Kyllähän sitä tänä vuonna vois vaikka joka keskiviikko kahvilla poiketa,vois sit porukalla ajella Nokialle joka toinen keskiviikko. Mitä ootte mieltä?
Sarita Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Laittakaahan Pirkanmaan naiset ja herrat kuvia sitten nähtäville!
98Camu Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Juu,kunhan ensin osuis edes kaksi kerholaista samaan aikaan samaan paikkaan.
Lady Firebird Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kyllähän sitä tänä vuonna vois vaikka joka keskiviikko kahvilla poiketa,vois sit porukalla ajella Nokialle joka toinen keskiviikko. Mitä ootte mieltä? Joo, hyvä idea
ZYN-5 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2008 parempi niin...eli parilliset viikot f-body miittejä. Katotaan nyt koska rupean sit tota ulkokuorta ehostamaan, kesällä olis tarkoitus fiksata ja maalata.
selli Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Joo,kyllä on ollu mun osalta nihkeetä päästä viikolla mihkään muualle ku töistä nukkumaan. Eihän sen näin pitäs mennä mutta nyt se vaan on menny...Toivottavasti sitä pääsis vielä kahvittelee teirän kanssa Kamarontin talvitallilta soiteltiin ettei pariin/kolmeen viikkoon saa autoa pois sieltä ku routa on rikkonu tien. Noh,Haetaan se sitte joskus sieltä Ehkäpä me sitte viimeistään treen näyttelyssä nähään ku siellä oon ainakin viettääs aikaa.
camaro82 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Kyllähän sitä tänä vuonna vois vaikka joka keskiviikko kahvilla poiketa,vois sit porukalla ajella Nokialle joka toinen keskiviikko. Mitä ootte mieltä? Jep jep, saattais mullakin osua vapaapäivä sit edes joskus kohdalleen
98Camu Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Onkos huomenna ABC:lle menijöitä? Oli Hessun kanssa puhetta että kai sitä joka keskiviikko vois kokoontua,tulee jotka ehtii.
Lady Firebird Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Onkos huomenna ABC:lle menijöitä? Oli Hessun kanssa puhetta että kai sitä joka keskiviikko vois kokoontua,tulee jotka ehtii. Yritys ainaki hyvä huomenna
Lady Firebird Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Oisko muita ku mä tulossa tänään?
98Camu Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Mä yritän ehtiä,on kyllä epävarmaa.
camaro82 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Oon täällä Hämeenlinnassa joten jää taas väliin
Lady Firebird Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Huomena paikalle saapuvia?
camaro82 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Mä on taas tuolloin Hämeenlinnassa, lähden kohta. Nyt ei kyllä natsaa millään tuo meidän miitti
selli Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Meikä suuntaa kohti Kuopioo ja siitä vähän vielä pohjosempaan joten en oo tulossa taaskaan Joskus sitte joskus...
98Camu Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2008 En ehdi tänäänkään,ens viikolla on pakko jo ehtiä.
Hessu Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 *clap*hessu oli eilen 14.5 ABC:llä ja oli kun ladojen kokoontumisajot kun olin yksin.
set28 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kannattaa tulla siis mieluummin välimiittiin ei tarvi olla yksin
camaro82 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kannattaa tulla siis mieluummin välimiittiin ei tarvi olla yksin Ihan epäreilua, meitä on täällä Peemaalla vaan niin vähän.. Mutta tulossa kyllä välimiittiin
Lady Firebird Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 *clap*hessu oli eilen 14.5 ABC:llä ja oli kun ladojen kokoontumisajot kun olin yksin. Olisin tullu, mut luulin et ketään ei tuu Viime viikolla mä laitoin sulle tekstarin ootko tulos, mut ei mitään vastausta saanu
selli Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kävin tuossa ABC:llä kattoo töistätullessani että onko siellä F-bodeja muttei ollu ketään.Harmittaa kyllä ku nykyään nää viikot menee miten sattuu.
Sarita Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kävin tuossa ABC:llä kattoo töistätullessani että onko siellä F-bodeja muttei ollu ketään.Harmittaa kyllä ku nykyään nää viikot menee miten sattuu. Pirkanmaalaiset oli Vantaalla!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään