Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo samoin vois tulla vaikka letkassa ku vaan sattuu seuraava torstai vapaaks :D :D

• Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

103

• camaro82

81

• selli

49

• 98Camu

44

Kirjoitettu

Joo samoin vois tulla vaikka letkassa ku vaan sattuu seuraava torstai vapaaks :D :D

Ota mielummin keskiviikko vapaaks... ;)

Jos ny ABCeen miittiä meinasit.

Kirjoitettu

Onhan nyt sit paikalle tulijoita sateesta huolimatta? Ettei tartte yksin kahvitella  ::)

Kirjoitettu

Mun auto on ollu paskanen viimeset 4 viikkoa  \m/

Kirjoitettu

Kai sen vois koittaa pestä ennen ku kesäloma on ohi  ;D

Kirjoitettu

Oon hengessä mukana. Terveiset täältä Teheransta. Ei oo paljon f-bodyja näkynyt.

Kirjoitettu

Jees,kylläpä on huonoo sattumaa ku on aika keli ihan vehkeestä ku meillä on Pirkanmaan treffit :) Noh,eise mitään. Kuvia ei tälläkertaa ainakaan minun toimesta tule.Ei saatu autoja lähekkäin ku tuolla on aina niinpaljon väkeä. Joskus sitte se aurinko paistaa jne jne

Kirjoitettu

Jees,kylläpä on huonoo sattumaa ku on aika keli ihan vehkeestä ku meillä on Pirkanmaan treffit :) Noh,eise mitään. Kuvia ei tälläkertaa ainakaan minun toimesta tule.Ei saatu autoja lähekkäin ku tuolla on aina niinpaljon väkeä. Joskus sitte se aurinko paistaa jne jne

Onneks tuolla aakkos-asemalla on iso katettu terassi missä nää korsteenit voi vetää norttia kelillä kun kelillä ;D

Ens kerralla pilkkihaalarit mukaan niin johan rävähtää kolmenkympin helle päällens m/

Oma kamera jäi kotiin niin täältäkään taholta ei kuvajaisia nyt saavu mutta olikos meitä kuus autoo paikalla? Eli Hessu+vaimo (sori nimi livahti muistista) Pontiaceillaan, L´FB, selli, Kassu, AvoCAMAla ja mä avovaimon kera m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

On tilattu keskiviikon kahinoille kunnon tuuli ja vesisadetta vaakana,eiks je? Mutta mites tuo vesilahtijuttu ku se on keskiviikkona kans.Onko siitä mitään infoa kellään? Vähän kiinnostas sekin.

Kirjoitettu

Mä ainakin yritän ehtiä paikanpäälle

Kirjoitettu

Saattaapi jäädä tällä kertaa väliin :(

Kyselen tuosta Vesilahtikruisailusta lisäinfoo, en tiennytkääs että se olis nyt keskiviikkona kans ???

edit:Laitoin tre-veslahti kruisista oman topicin

Kirjoitettu

25.8.2007 2nd Tampere-Vesilahti Cruising     ???  ???

enskuussa,eikä huomenna  ???

Jep
Kirjoitettu

Aivan ja tänään arvomme puusilmän :) Ja palkinnon noutaa Hirvosenakanpoika  \m/

Kirjoitettu

Aivan ja tänään arvomme puusilmän :) Ja palkinnon noutaa Hirvosenakanpoika  \m/

Palkintona trinssinakki ja kestosalaattia ;)
Kirjoitettu

Mä en taida tänään päästä  :-\

kellarin ovi mennyt takalukkoon  ???      ;D

Kirjoitettu

kellarin ovi mennyt takalukkoon  ???      ;D

Oliskin  ;D Keskikerros puretaan tänään osittain ::) On pieni jobi oottamassa jahka pääsen töistä kotiin  m- Eilen meni yhteentoista asti illalla, että sain puretun ulkopäädyn laudat ja sahanpurut keräiltyä  \m/

Kirjoitettu

Tänään sitte aurinkokin näyttäyty noin minuutiksi ja meni pois...niin mekin. Päivän käviäsaldo +2

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Keskiviikkona eibiisiille!! Sääennustelut kertoilee +25 kelsiusta ja aurinkoo m/ m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...