Samppa383 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Varmatenkin lauantaina. En tierä varmasti. Onk jottain meetinkin poikasta teitillä siellä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Posted April 15, 2007 Author Share Posted April 15, 2007 Varmatenkin lauantaina. En tierä varmasti. Onk jottain meetinkin poikasta teitillä siellä? Näin olis tarkotus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samppa383 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Vaissillai. Mitä missä ja milloin, jos itekki o0lis semmotteeseen aikaan liikkeellä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Posted April 15, 2007 Author Share Posted April 15, 2007 Vaissillai. Mitä missä ja milloin, jos itekki o0lis semmotteeseen aikaan liikkeellä Lahdesjärven ABC. Aikaa ei oo vielä varmaks sovittu mutta toi Hessu ehdotti 9.30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samppa383 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Juu juu. Kahtotahan, josko niin aikaseen sitten olen liikenteessä Link to comment Share on other sites More sharing options...
98Camu Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Mulla jää näyttelyyn meno sunnuntaiksi mutta tuun käymään la ABC:llä jos en hanki huonoa oloa lauantaiaamuksi. Onkos keskiviikkona porukkaa menossa ABC:lle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
keke Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Lahdesjärven ABC. Aikaa ei oo vielä varmaks sovittu mutta toi Hessu ehdotti 9.30. Onko muita ehdotuksia ajasta vai pidetäänkö tota 9.30 sovittuna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Onkos keskiviikkona porukkaa menossa ABC:lle? Jep, tää ainakin Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Tässäpä todisteita paikallaolosta Juteltiin siinä että pidettäis tuolla miitti aina parillisen viikon keskiviikkona kun Nokian kruisit on parittomina. Klo 18.00 olis varmaan sopiva? Tänään paikalla oli mä, Selli ja Sellin pikkuveli, Hessu ja AvoCAMAla Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Toinen kuvakulmaus Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 AvoCAMAla:n hieno peli Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Outoo muuten, ensin oli kuvat liian isoja eli piti pienentää. Sit kun pienensin niin laatu kärsi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 Tässäpä todisteita paikallaolosta Juteltiin siinä että pidettäis tuolla miitti aina parillisen viikon keskiviikkona kun Nokian kruisit on parittomina. Klo 18.00 olis varmaan sopiva? Kuulostaa hyvältä mä en päässy tänään ku piti laittaa autoo iskuun Link to comment Share on other sites More sharing options...
japa350 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Tässäpä todisteita paikallaolosta Tänään paikalla oli mä, Selli ja Sellin pikkuveli, Hessu ja AvoCAMAla Tän sinisen Camaron bongasinkin Bilteeman parkkipaikalta ilmeisesti ennen tapaamista, itse olin kyllä liikkeellä vaan GMC:llä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Tän sinisen Camaron bongasinkin Bilteeman parkkipaikalta ilmeisesti ennen tapaamista, itse olin kyllä liikkeellä vaan GMC:llä. Juu, hain vähä ruosteensuoja-aineita ettei ruosteet vallan kulu pois Hmm, hämärä mielikuva on jostain GMC-tuotteesta Minkäslaisella olitkaan liikenteessä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Millä pienensit? Photo editorilla, kuva -> muuta kokoa -> sit siitä pienemmäks. Vinkkejä otan ilomielin vastaan muista vaihtoehdoista/paremmasta kuvankäsittelyohjelmasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Kuulostaa hyvältä mä en päässy tänään ku piti laittaa autoo iskuun Perustelu hyväksytty, ei tuolta poisjäämiseen sentään tohtorintodistelua tarvita Ens kerralla sit Link to comment Share on other sites More sharing options...
japa350 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Hmm, hämärä mielikuva on jostain GMC-tuotteesta Minkäslaisella olitkaan liikenteessä? No tällä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessu Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 hessu moi. Ei mennyt ihan Ladojen kokoontumisajoiks tuolla lahdesjärvellä eilen oli sentään 3 camaroa ja 1ponu. olis kiva tietää jos olette kuulolla montako autokuntaa on tulossa klo 9.30 lahdesjärven ABC:LLE lauantaina, ettei sekään menisi lattari ja tuhkakuppi Gruisingix. Ja kellä on mulle tuokaa klubin pieni autotarra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 No tällä No niinpäs olit Kattelin että komee safari parkissa Jotenkin vaan noi yövuorot pyyhkii muistin, joskus jopa paremmin kuin alkoholi Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 hessu moi. Ei mennyt ihan Ladojen kokoontumisajoiks tuolla lahdesjärvellä eilen oli sentään 3 camaroa ja 1ponu. olis kiva tietää jos olette kuulolla montako autokuntaa on tulossa klo 9.30 lahdesjärven ABC:LLE lauantaina, ettei sekään menisi lattari ja tuhkakuppi Gruisingix. Ja kellä on mulle tuokaa klubin pieni autotarra! Tää sininen pääsee liikenteeseen vasta puolen päivän kieppeillä eli abc jää väliin tällä kertaa. Noita tarroja on varmaan sit myynnissä meidän kerhon osastolla näyttelys Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Kyllä se silläkin onnistuu. Katsot vain kuvan resoluution oikeaksi (Esim. 72 dpi tällaisiin nettikuviin. Pienempää ei suositella. Isompi kasvattaa filen kokoa.) ja myös jpg-pakkauksen riittävän hyväksi. Jos ohjelma pakkaa kuvaa liikaa tai resoluutio on epäsopiva, tulee kuvasta esim. sahalaitaisen näköinen. Kuvan mitat on yleensä 640x480. Se näkyy palstalla sopivana. Jos filen koko karkaa, pitää pakkausta säätää. Jos ei onnistu, laita yv, niin neuvon tarkemmin. Tää vinkki tuli ulkomuistista. Mulla on toi sama softa tossa yhdessä koneessa. Menen sitten itse kokeilemaan. Kiitän neuvoista. Pitää ihmetellä tuota täs oikein ajan kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Tulen lauantaina jos ei ole ihan paska keli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Tulen lauantaina jos ei ole ihan paska keli. Ovat kyllä lupailleet lunta ja räntää koko viikonlopuksi Juuri odottelen kynpin uutimien tiedotteita asiasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Mutta jos sillon parillisina keskiviikkoina aletaan miittiä pitää ne se sopii hyvin. Parittomina mulla näyttäskin olevan koulua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts