Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?

Lady Firebird

Recommended Posts

• Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

103

• camaro82

81

• selli

49

• 98Camu

44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lady Firebird

Varmatenkin lauantaina. En tierä varmasti. Onk jottain meetinkin poikasta teitillä siellä?

Näin olis tarkotus

Lady Firebird

Vaissillai. Mitä missä ja milloin, jos itekki o0lis semmotteeseen aikaan liikkeellä

Lahdesjärven ABC. Aikaa ei oo vielä varmaks sovittu mutta toi Hessu ehdotti 9.30.

Mulla jää näyttelyyn meno sunnuntaiksi mutta tuun käymään la ABC:llä jos en hanki huonoa oloa lauantaiaamuksi. Onkos keskiviikkona porukkaa menossa ABC:lle?

Lahdesjärven ABC. Aikaa ei oo vielä varmaks sovittu mutta toi Hessu ehdotti 9.30.

Onko muita ehdotuksia ajasta vai pidetäänkö tota 9.30 sovittuna?

Tässäpä todisteita paikallaolosta :)  Juteltiin siinä että pidettäis tuolla miitti aina parillisen viikon keskiviikkona kun Nokian kruisit on parittomina.

Klo 18.00 olis varmaan sopiva?

Tänään paikalla oli mä, Selli ja Sellin pikkuveli, Hessu ja AvoCAMAla m/

cruising-aakkoset_180407_-1.jpg}

Lady Firebird

Tässäpä todisteita paikallaolosta :)  Juteltiin siinä että pidettäis tuolla miitti aina parillisen viikon keskiviikkona kun Nokian kruisit on parittomina.

Klo 18.00 olis varmaan sopiva?

Kuulostaa hyvältä  m/ mä en päässy tänään ku piti laittaa autoo iskuun

Tässäpä todisteita paikallaolosta :) 

Tänään paikalla oli mä, Selli ja Sellin pikkuveli, Hessu ja AvoCAMAla m/

Tän sinisen Camaron bongasinkin Bilteeman parkkipaikalta ilmeisesti ennen tapaamista, itse olin kyllä liikkeellä vaan GMC:llä.

Tän sinisen Camaron bongasinkin Bilteeman parkkipaikalta ilmeisesti ennen tapaamista, itse olin kyllä liikkeellä vaan GMC:llä.

Juu, hain vähä ruosteensuoja-aineita ettei ruosteet vallan kulu pois ;D

Hmm, hämärä mielikuva on jostain GMC-tuotteesta ::)  Minkäslaisella olitkaan liikenteessä?

Millä pienensit?

Photo editorilla, kuva -> muuta kokoa -> sit siitä pienemmäks. Vinkkejä otan ilomielin vastaan muista vaihtoehdoista/paremmasta kuvankäsittelyohjelmasta  :)

Kuulostaa hyvältä  m/ mä en päässy tänään ku piti laittaa autoo iskuun

Perustelu hyväksytty, ei tuolta poisjäämiseen sentään tohtorintodistelua tarvita  ;D

Ens kerralla sit m/

hessu moi. Ei mennyt ihan Ladojen kokoontumisajoiks tuolla lahdesjärvellä eilen oli sentään 3 camaroa ja 1ponu.  olis kiva tietää jos olette kuulolla montako autokuntaa on tulossa klo 9.30 lahdesjärven ABC:LLE lauantaina, ettei sekään menisi lattari ja tuhkakuppi Gruisingix. Ja kellä on mulle tuokaa klubin pieni autotarra!

No tällä

No niinpäs olit :) Kattelin että komee safari parkissa m/

Jotenkin vaan noi yövuorot pyyhkii muistin, joskus jopa paremmin kuin alkoholi ::)

hessu moi. Ei mennyt ihan Ladojen kokoontumisajoiks tuolla lahdesjärvellä eilen oli sentään 3 camaroa ja 1ponu.  olis kiva tietää jos olette kuulolla montako autokuntaa on tulossa klo 9.30 lahdesjärven ABC:LLE lauantaina, ettei sekään menisi lattari ja tuhkakuppi Gruisingix. Ja kellä on mulle tuokaa klubin pieni autotarra!

Tää sininen pääsee liikenteeseen vasta puolen päivän kieppeillä eli abc jää väliin tällä kertaa.

Noita tarroja on varmaan sit myynnissä meidän kerhon osastolla näyttelys m/

Kyllä se silläkin onnistuu. Katsot vain kuvan resoluution oikeaksi (Esim. 72 dpi tällaisiin nettikuviin. Pienempää ei suositella. Isompi kasvattaa filen kokoa.) ja myös jpg-pakkauksen riittävän hyväksi. Jos ohjelma pakkaa kuvaa liikaa tai resoluutio on epäsopiva, tulee kuvasta esim. sahalaitaisen näköinen.

Kuvan mitat on yleensä 640x480. Se näkyy palstalla sopivana. Jos filen koko karkaa, pitää pakkausta säätää.

Jos ei onnistu, laita yv, niin neuvon tarkemmin. Tää vinkki tuli ulkomuistista. Mulla on toi sama softa tossa yhdessä koneessa. Menen sitten itse kokeilemaan.

Kiitän neuvoista. Pitää ihmetellä tuota täs oikein ajan kans ;)

Tulen lauantaina jos ei ole ihan paska keli.

Ovat kyllä lupailleet lunta ja räntää koko viikonlopuksi >:(

Juuri odottelen kynpin uutimien tiedotteita asiasta

Lady Firebird

Mutta jos sillon parillisina keskiviikkoina aletaan miittiä pitää ne se sopii hyvin. Parittomina mulla näyttäskin olevan koulua.