selli Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Nähdäänkö huomenna vai ajellaanko Nokialle kokoporukka? Näillänäkymin pääsisin ite ainakin. Tosin pomohan voi keksiä vaikka mitä aamulla mun päänmenoksi Näyttäs olevan Nokian cruise suuntaamassa Siuroon kaffeelle sitte ku letka liikkuu.
Sarita Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 On huomiseksi luvattu niin hyvä keli, että jatkatte vielä Vantaalle sieltä!
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Nähdäänkö huomenna vai ajellaanko Nokialle kokoporukka? Näillänäkymin pääsisin ite ainakin. Tosin pomohan voi keksiä vaikka mitä aamulla mun päänmenoksi Näyttäs olevan Nokian cruise suuntaamassa Siuroon kaffeelle sitte ku letka liikkuu. Voisin tulla mutta auto on niin paskanen että en tiä kehtaako
selli Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Eipä ollu kettään aapeeseellä tännään,heh. Noh siitä sitte jatkoin Nokian cruiseen jossa vähän pajotettiin kamaronttia ja matka jatkuu Kivasti oli väkee tuolla Nokialla.
ZYN-5 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 onkos tää nyt jo ihan kuollut juttu vois tulla piipahtaan nyt kun rupee pian camaro oleen maaliltaan timmissä kunnossa, ovet vielä matkalla joten ne kun saa väriin niin saapi kasata. Piti tulla väriltään tumma violetti, ostin candyn niin tulikin musta , no nyt on sit flaketkin päällä ja rupiaa näyttämään violetilta.
Lady Firebird Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 ENSI KESKIVIIKKONA KAIKKI PAIKANPÄÄLLE!!! \ \
98Camu Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Äh,ei sinne taas ketään tule. Pari kertaa yksin kahvilla taitaa riittää mulle.
Lady Firebird Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Äh,ei sinne taas ketään tule. Pari kertaa yksin kahvilla taitaa riittää mulle. No mä tuun satavarmasti
Lady Firebird Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2008 Olisko ketää tulos?
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Millos porukka ottaa autoja ajoon? Vois koittaa tänä vuonna treffata vähän aktiivisemmin
camaro82 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2009 Millos porukka ottaa autoja ajoon? Vois koittaa tänä vuonna treffata vähän aktiivisemmin Välittömästi kunhan lumet ja sohjot sulaa täältä takametsien teiltä. Vielä on aika toivottoman näköistä mutta eiköhän tuossa huhtikuun alkupuolella Camaro jo liiku Viime kesä meni kyllä miittien osalta aivan kaseikkoon, josko tänä vuonna sit tosiaan aktiivisemmin
camaro82 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Oli ilmassa ajatusta että josko yhdistettäisiin Nokian cruising (parittoman viikon ke) ja F-bodyt Pirkanmaalla. Olis aina satavarmasti alan harrastajia paikalla. Nyt on tilanne se että kun päivällä ilmoittaa foorumille pääsevänsä ABC:lle mutta jos sitten ilmestyykin joku este, ei siitä välttämättä ehdi infoamaan tänne. Saattaapi käydä sit niin että joku onkin eipiisiillä ihan yksikseen. Mitä mieltä muut? Osalle toi Nokia on tietty kauempana kuin ABC
selli Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Juu on ollu hiljasta ABC:llä ja tuo Nokia juttu on kyllä hyväidea koska siellä on kuiteski aina joku harrastaja paikalla! Täytyy sitä kattella miten sitä vois parantaa omaltaosalta että pääsis käymään noissa. Mutta oikeassa oletta pitäisi aktivoitua enemmän.
camaro82 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2009 Nokian cruise kutsuu tänään, Camaro ekaa päivää ajossa. Vaan onhan tuo liikennekäyttöön otto ilman varattua katsastusaikaa hankalaa, sillä autolla minkä otat liikenteeseen et saa ajaa edes konttorille/vakuutusyhtiöön vaan on mentävä vaikka sitten taksilla pelkät laput mukana
camaro82 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2009 Jepujee, olipas mukavaa pöristellä Nokian "miitissä" 12 jenkkiä, me ainoot f-body edustajat
ZYN-5 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2009 koitetaan tulla vajaa pyttysellä tänä keskiviikkona
Lady Firebird Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2009 Puhuttin tuossa Hessun kanssa että on vähän kaukana meikäläisille Nokia. Multa tulis nykyää matkaa ainakin 60 km per suunta. Miten olis joka toinen keskiviikko esim. Lahdenperänkadun Shell? Olis vähän tasapuolisempi matka täälläpäin asuville ja vois olla viihtysämpi kuin ABC.
Hessu Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 m/Hessulle käy ylitakuulla. entäs muille! meitä on kuitenkin aika monta. Vastauksia?
selli Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Pitäskö mun nyt sitte olla tyytyväinen ku ajomatkaa tulee alle kilometri tohon shellille Ite huoltsari on tosiaan paree ku on parkissa melkeen aina tilaa. Eli kyllä mulle tuokin käy.
Lady Firebird Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Eli olisko se sit ens ke 13.5.09 klo 18.00 Lahdenperänkadun Shell?
98Camu Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Juu, sopii. Jos koitettas saada tänä vuonna homma toimiin.
Lady Firebird Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Eli parillisina keskiviikkoina klo 18.00
selli Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Mää tuun kävellen ku en saa noita renkaita kummiskaan alle tuonne mutta kokeillaan onnistusko mitenkä tänävuonna tuo tapaaminen.Omasta työstä ku ei tiedä vielä missä sitä viipottaa ni aina on vähän kyseenalanen.
Hessu Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 m/hessulle käy 13.5 lahdenperän shell klo 18.00 .Ettei tule epäselvyyksiä, ensi keskiviikkona klo 18.00 lahdenperänkadun shell. Puhutaan lisää! Eiköhän nämä yksin juodut kahvit ole tullut jo juotua.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään