Jump to content

F-Bodyt Pirkanmaalla?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Nähdäänkö huomenna vai ajellaanko Nokialle kokoporukka? Näillänäkymin pääsisin ite ainakin. Tosin pomohan voi keksiä vaikka mitä aamulla mun päänmenoksi :)

Näyttäs olevan Nokian cruise suuntaamassa Siuroon kaffeelle sitte ku letka liikkuu.

  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    103

  • camaro82

    81

  • selli

    49

  • 98Camu

    44

Kirjoitettu

On huomiseksi luvattu niin hyvä keli, että jatkatte vielä Vantaalle sieltä!  \m/

Kirjoitettu

Nähdäänkö huomenna vai ajellaanko Nokialle kokoporukka? Näillänäkymin pääsisin ite ainakin. Tosin pomohan voi keksiä vaikka mitä aamulla mun päänmenoksi :)

Näyttäs olevan Nokian cruise suuntaamassa Siuroon kaffeelle sitte ku letka liikkuu.

Voisin tulla mutta auto on niin paskanen että en tiä kehtaako  ::)

Kirjoitettu

Eipä ollu kettään aapeeseellä tännään,heh. Noh siitä sitte jatkoin Nokian cruiseen jossa vähän pajotettiin kamaronttia ja matka jatkuu :) Kivasti oli väkee tuolla Nokialla.

  • 2 months later...
Kirjoitettu

onkos tää nyt jo ihan kuollut juttu  ???

 

vois tulla piipahtaan nyt kun rupee pian camaro oleen maaliltaan timmissä kunnossa, ovet vielä matkalla joten ne kun saa väriin niin saapi kasata. Piti tulla väriltään tumma violetti, ostin candyn niin tulikin musta  ::), no nyt on sit flaketkin päällä ja rupiaa näyttämään violetilta.  ;D

Kirjoitettu

ENSI KESKIVIIKKONA KAIKKI PAIKANPÄÄLLE!!!  \m/ \m/ \m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

Äh,ei sinne taas ketään tule. Pari kertaa yksin kahvilla taitaa riittää mulle.

Kirjoitettu

Äh,ei sinne taas ketään tule. Pari kertaa yksin kahvilla taitaa riittää mulle.

No mä tuun satavarmasti m/

  • 7 months later...
Kirjoitettu

Millos porukka ottaa autoja ajoon? Vois koittaa tänä vuonna treffata vähän aktiivisemmin  ::)

Kirjoitettu

Millos porukka ottaa autoja ajoon? Vois koittaa tänä vuonna treffata vähän aktiivisemmin  ::)

Välittömästi kunhan lumet ja sohjot sulaa täältä takametsien teiltä. Vielä on aika toivottoman näköistä mutta eiköhän tuossa huhtikuun alkupuolella Camaro jo liiku m/

Viime kesä meni kyllä miittien osalta aivan kaseikkoon, josko tänä vuonna sit tosiaan aktiivisemmin :W

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Oli ilmassa ajatusta että josko yhdistettäisiin Nokian cruising (parittoman viikon ke) ja F-bodyt Pirkanmaalla. Olis aina satavarmasti alan harrastajia paikalla.

Nyt on tilanne se että kun päivällä ilmoittaa foorumille pääsevänsä ABC:lle mutta jos sitten ilmestyykin joku este, ei siitä välttämättä ehdi infoamaan tänne.

Saattaapi käydä sit niin että joku onkin eipiisiillä ihan yksikseen.

Mitä mieltä muut? Osalle toi Nokia on tietty kauempana kuin ABC

Kirjoitettu

Juu on ollu hiljasta ABC:llä ja tuo Nokia juttu on kyllä hyväidea koska siellä on kuiteski aina joku harrastaja paikalla! :) Täytyy sitä kattella miten sitä vois parantaa omaltaosalta että pääsis käymään noissa. Mutta oikeassa oletta pitäisi aktivoitua enemmän.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Nokian cruise kutsuu tänään, Camaro ekaa päivää ajossa.

Vaan onhan tuo liikennekäyttöön otto ilman varattua katsastusaikaa hankalaa, sillä autolla minkä otat liikenteeseen et saa ajaa edes konttorille/vakuutusyhtiöön vaan on mentävä vaikka sitten taksilla pelkät laput mukana >:(

Kirjoitettu

Jepujee, olipas mukavaa pöristellä \m/

Nokian "miitissä" 12 jenkkiä, me ainoot f-body edustajat

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Puhuttin tuossa Hessun kanssa että on vähän kaukana meikäläisille Nokia. Multa tulis nykyää matkaa ainakin 60 km per suunta. Miten olis joka toinen keskiviikko esim. Lahdenperänkadun Shell?

Olis vähän tasapuolisempi matka täälläpäin asuville ja vois olla viihtysämpi kuin ABC.

Kirjoitettu

m/Hessulle käy ylitakuulla.  entäs muille!  meitä on kuitenkin aika monta.  Vastauksia?

Kirjoitettu

Pitäskö mun nyt sitte olla tyytyväinen ku ajomatkaa tulee alle kilometri tohon shellille :) Ite huoltsari on tosiaan paree ku on parkissa melkeen aina tilaa. Eli kyllä mulle tuokin käy.

Kirjoitettu

Eli olisko se sit ens ke 13.5.09 klo 18.00 Lahdenperänkadun Shell?

Kirjoitettu

Juu, sopii. Jos koitettas saada tänä vuonna homma toimiin.

Kirjoitettu

Eli parillisina keskiviikkoina klo 18.00  m/

Kirjoitettu

Mää tuun kävellen ku en saa noita renkaita kummiskaan alle tuonne mutta kokeillaan onnistusko mitenkä tänävuonna tuo tapaaminen.Omasta työstä ku ei tiedä vielä missä sitä viipottaa ni aina on vähän kyseenalanen.

Kirjoitettu

m/hessulle käy 13.5 lahdenperän shell klo 18.00 .Ettei tule epäselvyyksiä, ensi keskiviikkona klo 18.00 lahdenperänkadun shell.  Puhutaan lisää!  Eiköhän nämä yksin juodut kahvit ole tullut jo juotua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...