Jump to content

Sampan "Saha"

Samppa383

Recommended Posts

Kirjoitettu

Alkaa taas romukasa edistyä. Nyt tarttis vaan saada kansipulttien momentti tietoon jostain. Pulttien pakettia ei ole, eli siitä ei ole apua

• Replies 745
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Samppa383

357

• Crisis

32

• Z-mo

30

• jontte

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ARP:n pultit ilmeisemmin?? 65lf/ft.

Et maininnut mitkä pultit.

tiedätkö kiristysjärjestyksen?

Kohta vois olla ajankohtaista sijoittaa chiltonin manuaaliin.

Kirjoitettu

Juu arpin pultit ovat. Kiristysjärkkä kyllä löytyy :)

• 1 month later...
Kirjoitettu

Eks sulla lähes kaikki osat ole,lopetat sen tsuppailun ja lyöt osat niippuun ja auto baanalle.

Kirjoitettu

Heh. oliski se niin helppoa ;D Tullu juotua luotto aika pahasti miinukselle :(

Kirjoitettu

sulla on kaks vaihtoehtoa joko otat ittiäs niskasta kiinni ja rupiat mieheksi. tai myyt nuo romut niin saat vielä vähän kaljarahaa ja ittes kunnolla rappiolle eihan tuollaista kukaan akkakaan viitti katella saati kuunnella.

NIIN ETTÄ RYHDISTÄYDY HYVÄ MIES

Kirjoitettu

Sitä koitin. Oliki asiat hyvin :) mut nyt on vähä ollu vauhdikas 2 viikkoa. Nooo, ei se väärinkää oo

Kirjoitettu

luottokortit pitäis rajoittaa niin ettei niillä voi tsuppailla. nimin masterilla vain ruokaa ja auton osia (sit ku pankkitili tuli tsupattua. joke)

Kirjoitettu

sulla on kaks vaihtoehtoa joko otat ittiäs niskasta kiinni ja rupiat mieheksi. tai myyt nuo romut niin saat vielä vähän kaljarahaa ja ittes kunnolla rappiolle eihan tuollaista kukaan akkakaan viitti katella saati kuunnella.

NIIN ETTÄ RYHDISTÄYDY HYVÄ MIES

erittain hyvin sanottu siella peralla! eihan tuo ole kuin itsesta kiinni!!!
Kirjoitettu

Asiallinen peli, nyt menee enemmän soppaa autoon ku mieheen ;)

Oon itsekin haaveillu vaihtaa käyttöjenkkiin mut osaa noi eurooppalaiset tehä niin mukavia käyttiksiä ettei kehtaa.

Kirjoitettu

Asiallinen peli, nyt menee enemmän soppaa autoon ku mieheen ;)

Oon itsekin haaveillu vaihtaa käyttöjenkkiin mut osaa noi eurooppalaiset tehä niin mukavia käyttiksiä ettei kehtaa.

No kyllähän nuo jenkkikäyttikset nimenomaan on miljoona kertaa mukavampia ku eurooppalaiset!! ;)

Kirjoitettu

humpuukia, mutta niissä on enemmän sitä meininkiä.

Kirjoitettu

Kyllä tolla on jo pari viikonloppua ehitty kiertelemään rakkiriemukkaita reissuja ;D Kulutuskin on ollu "suht" kohtuullinen. Onnek on TBi ;D No sanotaan että kaiken se syö, jonka tankkiin laittaa 8)

Kirjoitettu

Tuolla alhaalla näköjää lukee nykyään melkeen valmis, miten melkee valmis...??

Kirjoitettu

No niinno. Käyniin koittaakseen siit ei puutu muut ko ecm, turbiini ja suuttimet ja mitä nyt vähä tiivisteitä

Kirjoitettu

ja hieman viitseliäisyyttä mekaanikolta... eli pitäs olla hetki tsuppimatta ;) tai tsuppia vaan asennujuomia asentaessa.

Kirjoitettu

No kesä alkaa olla jo ohi. Kattoo jos sit ens kesäksi sais ajoon :)

Kirjoitettu

siihen asti voi vetää kaljaa ja sitten taas parkua rahapulaa?

Kirjoitettu

siihen asti voi vetää kaljaa ja sitten taas parkua rahapulaa?

Juuri niinhän siinä ainakin tähän asti on käynyt. Koitas nyt Samppa vihdoin ryhdistäytyä. Luulis, että olet jo oppinut tämä kuvion... ihan kantapään kautta ??? Kannattaako vielä hakata päätä seinään?

Kirjoitettu

Kyl mä tästä taas saan jossainvaiheessa jalan ovenrakoon :) Ja kuten teac mainitsikin, että olen tosiaan kantapäällä kaiken kokenu ja oppinu. :( Mut ihminen elää vaan kerran, ja se aika kuuluu olla onnellinen ja pitää hauskaa. Kaverilla se aika loppui vähä lyhyeen viime viikonloppuna :(

Kirjoitettu

Mut ihminen elää vaan kerran, ja se aika kuuluu olla onnellinen ja pitää hauskaa.

No siinä tapauksessa toi sun autos ei liiku ihan lähivuosina. ;)

Kirjoitettu

että olen tosiaan kantapäällä kaiken kokenu ja oppinu.

tuon kokenu osan tuosta voi melkein uskoa mutta ei missään nimessä tuota oppinut puolta.

ja jos kerran haluu pitää hauskaa niin silloinhan sitä on pirettävä. mäkin pirän hauskaa aina kun meen tallille ja oon autojen kans. toiset pitää hauskaa pullojen seurassa.

"Kaverilla se aika loppui vähä lyhyeen viime viikonloppuna."

täytyy sanoa tuosta että kun luin lehdesta otsikon niin ensimmäsenä tuli mieleen että eihän vai samppa 383 . mutta onneksi ei.

ikävää vain että jonkun matka loppui lyhyeen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...