Jump to content

Sampan "Saha"

Samppa383

Recommended Posts

Kirjoitettu

nollaan tai siihen suuntaan joka tuottaa enemmän voimaa. älä sure ei täällä muutama muukaan ole ajoittanut nokkaansa muuten kuin laittamalla merkit kohdalleen ;)

• Replies 745
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Samppa383

357

• Crisis

32

• Z-mo

30

• jontte

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Heh. Mä oon vaan aina nolona, ko pitää kysellä kaikenlaista. :-[

Kirjoitettu

Normimittasilla tönäreillä näytän selviivän. Viel ko sais ton ajotuksen jollain kohilleen, muttako tyhmä ei ymmärrä, ni ei ymmärrä :(

Kirjoitettu

Tuleeko tuo nyt sit nolla ajotukseen vai ennakkoon vai mihin?

Kirjoitettu

jos sul ei ole astelevyä ja heittokelloa niin on tooosi vaikeeta yrittää ajottaa nokkaa.nokka-akselin mukana tullessa lapussa sanotaan montako kampiakselin astetta ennen yläkuolokohtaa imunokassa on esim.0.006 tuuman nosto ja montako astetta on imun mennessä kiinni jälkeen alakuolokohdan samalla nostolla ja samat pako nokalla,sekä paljon muuta.tuu käymään niin mä väännän sulle "rautalanka mallin" ;)

Kirjoitettu

compin nokista ei selviä BTDC arvo, kuin nokka kortista. niitä astelukuja ei ole netissä. eikös sulle ole kaveri tuomassa lainaan astekiekon ja heittokellon. sehän samalla varmaan ajoittaiskin nokan sulle ja selittäis kuinka se tehdään. ajoitus on yksinkertainen, mutta en kyllä ala sitä tänne kirjoittamaan(syynä muutama m****u)

Kirjoitettu

Heh. Kyl moon pihalla ko lumiukko :-[ Vois sitä tietty tulla jontte siel päin poikkeemaan, ko en mä tolle oikeen muuten mitään osaa tehdä.

Kirjoitettu

Heh. Kyl moon pihalla ko lumiukko :-[ Vois sitä tietty tulla jontte siel päin poikkeemaan, ko en mä tolle oikeen muuten mitään osaa tehdä.

Terve tuloa.kotona ollaan lähes aina.

Kirjoitettu

Hittoko olis paku, ni lykkäisin koko moottorin kyytiin ;D ;D

Kirjoitettu

Mul on se normimallinen kiila, mut se nyt sopii vähä joka koloon.

Kirjoitettu

Tuuppaa se ajotus nyt vaan siihen 0° uraan (keskimmäiseen) ja nippuun. Compin nokkaan on hiottu 4° ennakkoa jo tehtaalla. Mä mittasin ajotuksen heittokellolla ja oli enemmänkin ajan tuhlausta (mutta eipä jäännyt vaivaamaan) ;)

Kirjoitettu

No pitää tutkia, jos sunnuntaina taas motivaatio yllättäis :)

Kirjoitettu

Sama on Lunatin Voodoossa. valmiiksi 4 ennakkoa enkä itekkään mitään hifistelly ja silti toimii kohtalaisesti.

Kirjoitettu

No perskeles. No jos sen ny sit tonne tuikkaa. Onko kellään täs lähistöllä minkäännäköstä venajousipuristinta tms. Pitää ottaa ne pienemmät jouset sisäänajon ajaksi pois >:(

Kirjoitettu

mä sain omista tuplajousista ihan käsin ne irti ku veti vaan.. :o ;D

Kirjoitettu

Öö. miten. Siis tarkotan et pitää se jousilevy saada prässättyä, et saa ne kiilat poes. Vittumainen homma, sit taas laittaa takasi

Kirjoitettu

Juu eiko ne on niis kansis kines. Pitää vaan sisäänajoon ottaa pikkujouset pois

Kirjoitettu

vitut tarvii... mulla on ainaki tuplat kiinni ja annan hanaa heti ko vaan saan myllyn tulille, eikä mitään sisäänajo paskaa vaan kunnon laulua heti >:( kone pitää totuttaa siihen käyttöön mihin se tuleeki 8)

Laahurinokassa lienee eri meininki, rullanokkahan ei edes sisäänajoa kaipaa.

Kirjoitettu

Vieläkö tehdään laahureita,eikö ne kuulu museo vehkeisiin

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...