somnamnaa Posted October 9, 2014 Posted October 9, 2014 Miksi joku puollustelee omaa rakennusprojektiaan muille, ja vieläpä vuosien päästä? Itsellehän ne autot yleensä on kai tarkoitus tehdä, paskan väliä mitä muut ajattelee jos vaan itse tykkää. Eiköhän lähes kaikki täällä ole jo muutenkin unohtaneet koko auton olemassaolon. Onhan tosta prokkiksesta jo aikaakin aika lailla vierähtänyt...
pantera Posted October 9, 2014 Posted October 9, 2014 Kolmeen ja puoleenvuoteen tähän topiikkiin ei ole kirjoitettu ennen tätä päivää. Tuntuu jotenkin oudolta väite että kerholaiset ei jätä sua "rauhaan" reptilestä.
Diore Posted October 10, 2014 Author Posted October 10, 2014 En tarkoittanut kaikkia kerholaisia ollenkaan (toivottavasti jokainen ymmärsi kirjoittamani tekstin) vaan sitä,mitä ja miten musta yhä puhutaan pelkän auton vuoksi.Onhan se nyt ihan naurettavaa,että mua arvostellaan ihmisenä auton vuoksi..?siksi halusin johonkin laittaa,että josko annettas asian olla jo kun auton rakentelustakin se 6v aikaa jo.Tarkoitukseni ei ollut myöskään millään tavalla puolustella mitään..En vaan halua olla leimattuna lopun elämääni jostain asiasta jonka olen tehnyt alle 20-vuotiaana..Tätä topicia lukee moni,ja toivon viestini menevän mahdollisimman monelle perille..Koska muut eivät oo mun housuissa,muilla ei ehkä välttämättä ole hajua siitä,miten paljon yks hiton auto on mun elämään jopa henkilökohtasella tasolla vaikuttanut..
avogta-89 Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 En tarkoittanut kerholaisia (toivottavasti jokainen ymmärsi kirjoittamani tekstin) vaan sitä,mitä ja miten musta yhä puhutaan pelkän auton vuoksi.Onhan se nyt ihan naurettavaa,että mua arvostellaan ihmisenä auton vuoksi..?siksi halusin johonkin laittaa,että josko annettas asian olla jo kun auton rakentelustakin se 6v aikaa jo.Tarkoitukseni ei ollut myöskään millään tavalla puolustella mitään..En vaan halua olla leimattuna lopun elämääni jostain asiasta jonka olen tehnyt alle 20-vuotiaana.. sekin voi vaikuttaa kun paimelan parooni myi kauan autoa diore´s reptilenä.....
Diore Posted October 10, 2014 Author Posted October 10, 2014 sekin voi vaikuttaa kun paimelan parooni myi kauan autoa diore´s reptilenä..... en tiedä joo mistä johtuu,mutta alkaa kieltämättä ärsyttää asia kovin..kuten sanoin tossa aiemmin,en nykypäivänä vajaa 27-vuotiaana rakentelis mitään tollasta,enkä antas osaamattomien ihmisten jotka tekee vähän sinnepäin koskea autooni..haaveissa on saada joku projekti vielä joskus,mutta noi "tuning" ajat on takanapäin..aika aikansa kutakin..Se oli nuoren tytön mieleen sillon ja nyt on erilaiset ajatukset kaikesta
camaro82 Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Eipä mulla ole ollut sua vastaan mitään ja mun puolesta voit kertoa juttuja tänne vieläkin Samoin
repa Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 sekin voi vaikuttaa kun paimelan parooni myi kauan autoa diore´s reptilenä..... Eikös tuo auto ollut Spinnerissäkin "Diore's reptile"? Kyseinen auto on myös "nuori rakentelija" -kilpailun voittaja ACS 2007 (vai oliko 2008, ei jaksa kahlata sivuja niin pitkälle), jos ei joku nuorempi satu tietämään. Joka tapauksessa sillä autolla on menneisyys joka personoituu vahvasti auton rakentajaan, joka nyt jostain syystä käytti/käyttää edelleen nimimerkkiä Diore. Omasta puolestani kaikkea hyvää Sinulle. repa
Diore Posted October 10, 2014 Author Posted October 10, 2014 Tuosta vastaus 783:n kuvasta tulee mieleen joku käärme tai matelija Projektin nimeks Diore's Reptile! Mielenkiinnolla odotan tän valmistumista. Tsemppiä, asioilla on tapana järjestyä Tästähän se nimi sai alkunsa (22.4.2008) ja siitä asti kulki tällä nimellä kiitos vaan oikein hyvästä ideasta rupesin tässä lukemaan näitä prokkis sivuja ja kyllä muistan oikein hyvin ne useat työtunnit tallilla ja jopa oman terveyden (?!!!) uhalla rakentelun..Oishan tuota porukkaa pitäny vähän kuunnellakkin (nuori ja innokas,ei ehkä ajateltu ihan loppuun ),kun lasikuitua kuiduttelin suoraan peltiin kiinni ja olin sitä mieltä vahvasti että kestää..no näyttihän se auto ekan vuoden verran ihan hyvältä,mutta alko sit vähän repsottelee.Ja sitten moottorillehan en tehnyt mitään itse,sieltä alkoi ilmetä useita erilaisia ongelmia..Kyllä kauhistuttaa myös katsoa joitain kuvia kun olen oikeasti ollut silloin sitä mieltä että "onpa hienot/hieno" ne valkoset kupit..kröhöm Ja monet ratkaisut..no,ne oli sitä aikaa sillon ja irtoshan mulle tuolla autolla se nuori rakentaja voitto vuonna -09 eli ekoilla messuilla mihin tuon vein (keskeneräisenä vielä).Ja sitten ne muutamat lehdet missä tuo auto esiteltiin
letkume Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Itse tekemällä oppii, joskus vaikeamman kautta.. Kukaan ei ole seppä 19v
Diore Posted October 10, 2014 Author Posted October 10, 2014 kaikki on ok mites muuten menee kun et oo enää täällä ollu ... Ja ihan mukavasti menee autoton olen.. myin audini maanantaina..saas nähä..mitä tuleman pitää 1gen firebird aina ollut unelmana..Ja ei pelkoa,ei mitään tuning juttuja..!!Ja sitten autofiksarin hommat lopetin 7v työuran jälkeen..Opiskelen nyt ja valmistun keväällä..autoharrastus ollut jäissä oikeestaan melkein 3v,ei oo tallia eikä varoja tällä hetkellä.
Diore Posted October 10, 2014 Author Posted October 10, 2014 Sitä en muista oliko pontiac spinnerissä..ainakin v8 ja gti-magazinessa oli..jos joku muistaa paremmin niin hyvä Kuulin kyllä että pontiac olis taas täällä pks,joku sen tais paronilta ostaa..
repa Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Sitä en muista oliko pontiac spinnerissä..ainakin v8 ja gti-magazinessa oli..jos joku muistaa paremmin niin hyvä Kuulin kyllä että pontiac olis taas täällä pks,joku sen tais paronilta ostaa.. Täytyy ottaa pakkia sen Spinnerin suhteen, ei löytynyt 2009 lehdistä, joten muistelen varmaan tota V8 juttua. Vanha mies, huono muisti Laitetaan kuitenkin yksi oma otos versiosta 1
TexFinn Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Kuulin kyllä että pontiac olis taas täällä pks,joku sen tais paronilta ostaa.. Tais taa kaveri luovuttaa ja myi vaimon pirssin pois. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=64071.60
Diore Posted October 10, 2014 Author Posted October 10, 2014 Tais taa kaveri luovuttaa ja myi vaimon pirssin pois. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=64071.60 hahah,toisaalta..en voi moittia päätöstä mutta näyttäs että on tuoltakin jo myyty uudelleen..hinta senkun laskee..kohta tosta maksetaan että joku hakee sen pois?
avogta-89 Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Täytyy ottaa pakkia sen Spinnerin suhteen, ei löytynyt 2009 lehdistä, joten muistelen varmaan tota V8 juttua. Vanha mies, huono muisti Laitetaan kuitenkin yksi oma otos versiosta 1 mun mielestä tää oli hieno versio
avogta-89 Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Ja ihan mukavasti menee autoton olen.. myin audini maanantaina..saas nähä..mitä tuleman pitää 1gen firebird aina ollut unelmana..Ja ei pelkoa,ei mitään tuning juttuja..!!Ja sitten autofiksarin hommat lopetin 7v työuran jälkeen..Opiskelen nyt ja valmistun keväällä..autoharrastus ollut jäissä oikeestaan melkein 3v,ei oo tallia eikä varoja tällä hetkellä. kaikki järjestyy aikanaan jos ei oo kiire hienoa et kaikki hyvin suurinpiirtein
Tapio.L. Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 anna huutelijoiden huudella. Kyllä me sut vielä takas autoihin saadaan, tällä kertaa vähän fiksummin jooko Omalla kohdalla jäi vain hienoja fiiliksiä projektista vaikka en paljoa ehtinyt olemaan mukana. Vaikka autoon liittyisi paskoja fiiliksiä niin ei tarvitse rakentelua lopettaa, joskus on vaan hyvä aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä niin, pakkohan tähän yksi fiilistely on laittaa http://kuvapilvi.fi/k/yhIG.jpg
letkume Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 anna huutelijoiden huudella. Juurinäin http://www.quickmeme.com/img/94/947f5c49994c2c80f0124b5196730930eb8d74ebb399d2e6e1a37ed342b2afd6.jpg
GTATL Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Juurinäin http://www.quickmeme.com/img/94/947f5c49994c2c80f0124b5196730930eb8d74ebb399d2e6e1a37ed342b2afd6.jpg
Diore Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 totta,totta.Ja kyllähän mun läheiset ihmiset ja kaverit tietävät asioitten oikeat laidat.onneksi ja ne ketkä ei mua tunne,niiden ei tarvii spekuloida ja puhua p*skaa kun mistään mitään eivät kuitenkaan tiedä SS camarokin on kyllä kummitellut tuolla takaraivossa jo useamman vuoden ajan..ei vaan tahdo köyhällä opiskelijalla olla varoja moiseen..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now