Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli siis Ponussa tuli sittenkin pysyttya.  m/ Taallahan on muitakin Vuohen omistajia.  :W

Juu : on vuohia ja metwursteja ...  eläimiin näyttää joillakuilla olevan viehtymystä  ;D m/

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

On täällä kyllä hieman pervoa porukkaa.....

Ei ole.    ;D

Kirjoitettu

Soot vääräs. Kauhavan Hurja oikias ....

Kauhavan hurja ei tiedä mitään  ;D

Kirjoitettu

Kauhavan hurja ei tiedä mitään  ;D

Ei. Banzuikki tietää ...

Kirjoitettu

joo olen mä siellä mitsu foorumillakin..mutta kyllähän mä edelleen kerhoon kuulun..toki jos en saa tänne kirjotella niin voin lopettaakkin.

Kirjoitettu

joo olen mä siellä mitsu foorumillakin..mutta kyllähän mä edelleen kerhoon kuulun..toki jos en saa tänne kirjotella niin voin lopettaakkin.

Kirjoittele vaan, mutta mielestäni tämä on F-Body foorumi.

Ei herneitä  m/

Kirjoitettu

Kyllähän täällä paljon kirjoittelua ja jopa arvostelua tulee sellaisilta joilla ei f-bodya ole aikoihin ollut. Hyvin sovit joukkoon.

Kirjoitettu

mitsuun saat tursottaa uretaania mielin määrin,kukaan tuskin täällä närkästyy. :D

mä luulen et sä palaat v8:n pariin viel takas. m/

Kirjoitettu

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan kun muokkaat mitsubishin f-bodyn näköiseksi...  :-*    Eihän me Sinusta haluta luopua, mutta sinänsä kyllä tämä aihe on pääotsikon F-Body tekniikka alla, eli laita uusi aihe jäsenpuolelle ja jatketaan siellä. Saat varmasti hyviä neuvoja siitä mitä mitsubishille voisi tehdä.  m/
Kirjoitettu

Siis ihan OT:

On täällä kyllä hieman pervoa porukkaa, kun haluavat sekaantua eläimiin?  ;D

Mites sitten ne jotka polkee transuja? Ihan hyvin sopii elainautot Transuporukkaan  m/ ;D

Kirjoitettu

Mites sitten ne jotka polkee transuja? Ihan hyvin sopii elainautot Transuporukkaan  m/ ;D

;D

Kirjoitettu

;D ;D m/
  • 3 years later...
Kirjoitettu

En oikein tiedä mihin kirjoittaisin asiani,joten kirjoitan sen tänne.Pyytäisin josko (jos muutkin kun foorumilaiset lukee niin osotan tämän ihan jokaikiselle) mut pikkuhiljaa jo voitaisiin jättää "rauhaan" ton pontiacin suhteen..Ymmärtänette,että olin tuohon aikaan jolloin pontiacia olin mukana rakentamassa hyvin nuori ja naiivi.Jos nyt ostaisin vastaavan pontiacin,en rakentaisi sitä tuollaiseksi,silloin se tuntui hyvältä idealta.Mutta se miten paljon olen ihmisenä saanut p*skaa niskaan pontiacin takia (ja yhä vielä jotkut v*ttuilee,vaikka on kulunut jo lähes 5v auton myynnistä)..luulen että ainakin kerholaiset jotka mua näki miiteissä,ymmärsi sen miten paljon vihasin autoa loppuvaiheessa..yhtään en ole sitä ikävöinyt,siitä ei ollut mulle kuin harmia..vuonna -09 oli vielä ihan kivaa kun pääsi messuille ja pyydettiin lehtiin ym,mutta siihen se kiva sitten loppukin,auto alko repsottelee sieltä sun täältä,sylki bensat pihalle suunnilleen jokaikinen kerta kun olin tankannut tankin täyteen ym ym.Toivoisin myös että porukka muistais sen,että auton "virittelyt",poppiasennukset yms eivät olleet mun käsialaa..mutta mähän siitä kaikesta sen p*skan niskaani sain,johtuneeko siitä,että olen nainen,en tiedä.Mutta kyllä kypsyttää jo,mulla ei ole autoa ikävä,ja se oli sitä aikaa,mutta ei nyt perhana enää tarttis siitä kärsiä..kiva että nuorena riitti mielenkiintoa rakennella,vaikkei ne kaikki omat rakentelut välttämättä nappiin menneetkään..mitsu pysyi vakiona,audi pysyi vakiona..ihmisenä olen oppinut kaikesta ja myöskin siitä,kehen kannattaa luottaa ja kehen ei (kenen annan koskea autoihini ja kenen en).Mutta jotenkin koen suurta vääryyttä,että musta on jonkun hemmetin auton takia muodostettu omanlaisia mielikuvia,varsinkin kun asioiden oikeasta laidasta vain harvalla on hajua..vastaan mielelläni lisäkysymyksiin ja oikaisen asioita jos joku haluaa jostain asiasta suoraan minulta kysyä..tosi ikävää tällänen..

Kirjoitettu

En oikein tiedä mihin kirjoittaisin asiani,joten kirjoitan sen tänne.Pyytäisin josko (jos muutkin kun foorumilaiset lukee niin osotan tämän ihan jokaikiselle) mut pikkuhiljaa jo voitaisiin jättää "rauhaan" ton pontiacin suhteen..Ymmärtänette,että olin tuohon aikaan jolloin pontiacia olin mukana rakentamassa hyvin nuori ja naiivi.Jos nyt ostaisin vastaavan pontiacin,en rakentaisi sitä tuollaiseksi,silloin se tuntui hyvältä idealta.Mutta se miten paljon olen ihmisenä saanut p*skaa niskaan pontiacin takia (ja yhä vielä jotkut v*ttuilee,vaikka on kulunut jo lähes 5v auton myynnistä)..luulen että ainakin kerholaiset jotka mua näki miiteissä,ymmärsi sen miten paljon vihasin autoa loppuvaiheessa..yhtään en ole sitä ikävöinyt,siitä ei ollut mulle kuin harmia..vuonna -09 oli vielä ihan kivaa kun pääsi messuille ja pyydettiin lehtiin ym,mutta siihen se kiva sitten loppukin,auto alko repsottelee sieltä sun täältä,sylki bensat pihalle suunnilleen jokaikinen kerta kun olin tankannut tankin täyteen ym ym.Toivoisin myös että porukka muistais sen,että auton "virittelyt",poppiasennukset yms eivät olleet mun käsialaa..mutta mähän siitä kaikesta sen p*skan niskaani sain,johtuneeko siitä,että olen nainen,en tiedä.Mutta kyllä kypsyttää jo,mulla ei ole autoa ikävä,ja se oli sitä aikaa,mutta ei nyt perhana enää tarttis siitä kärsiä..kiva että nuorena riitti mielenkiintoa rakennella,vaikkei ne kaikki omat rakentelut välttämättä nappiin menneetkään..mitsu pysyi vakiona,audi pysyi vakiona..ihmisenä olen oppinut kaikesta ja myöskin siitä,kehen kannattaa luottaa ja kehen ei (kenen annan koskea autoihini ja kenen en).Mutta jotenkin koen suurta vääryyttä,että musta on jonkun hemmetin auton takia muodostettu omanlaisia mielikuvia,varsinkin kun asioiden oikeasta laidasta vain harvalla on hajua..vastaan mielelläni lisäkysymyksiin ja oikaisen asioita jos joku haluaa jostain asiasta suoraan minulta kysyä..tosi ikävää tällänen..

Eipä mulla ole ollut sua vastaan mitään ja mun puolesta voit kertoa juttuja tänne vieläkin  m/
Kirjoitettu

Eipä mulla ole ollut sua vastaan mitään ja mun puolesta voit kertoa juttuja tänne vieläkin  m/

sama juttu  m/ :)

Kirjoitettu

Samma här  m/

Kirjoitettu

onneksi niin ettei kaikki sentään :) mutta mua ihmisenä ja mun ulkonäköäni jopa on arvosteltu auton takia..kun kaikki vaan tietäis miten asiat todellisuudessa senkin vekottimen kohdalla meni.

Kirjoitettu

onneksi niin ettei kaikki sentään :) mutta mua ihmisenä ja mun ulkonäköäni jopa on arvosteltu auton takia..kun kaikki vaan tietäis miten asiat todellisuudessa senkin vekottimen kohdalla meni.

kaikki on ok  :)

mites muuten menee kun et oo enää täällä ollu ...

Kirjoitettu

Mielestäni jokainen tekee autosta aivan sellaisen kun itsestä hyvältä tuntuu. Se että autoon/moottoripyörään käytetään satoja työtunteja, jotta siitä saadaan itselleen mieleinen on niin älyttömän kuul juttu! m/

Pääasia että jokainen itse tykkää omasta kulkuneuvostaan, jos joku siitä ei pidä niin tehköön paremman. sou vot!

Aivan mahtavan paljon käytit aikaasi ja käsityötaitojasi tuohon ponuun, arvostan!

Kirjoitettu

Tässä maassa jos autoonsa jotain tekee ja tekemisiään netissä esittelee niin aina löytyy arvostelijoita ja pään aukojia

Tehköön jokainen autoilleen ihan niinkuin tahtoo. Autot vain koneita

Diore: Onko kukaan rohjennut arvostella tekemisiä kasvotusten?

Kirjoitettu

Joo, ainakaan mun mieleen tuo rakentelun suunta ei ollut ja sen varmaan tassa topikissakin olen sanonut, mutta kukin taaplaa tyylillaan. *clap* Pari kertaa ollaan muistaakseni aikanaan Dioren kanssa tormatty jossain miiteissa/cruiseissa ja ihan fiksu nuori nainenhan siella taustalla oli. m/ Ei tuon laitteen rakentelu ole muuttanut mun kasitysta henkilosta suuntaan eika toiseen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...