Toni Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Ja älä D ota herneitä taunus-miesten puheista,kateutta on niin monenlaista.
Diore Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 ..juu ehkä 10 vuoden valein mutta perättäisinä vuosina uudelleen rakennettuina joopajoo.. voin luetella heti vaikka 20 jos haluat.. nyt puhutaan tcs ei acs..
Diore Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 ja myös tunnen lähes kaikki suomalaiset auton rakentelijat (tuning) niin on kyllä ihan faktaakin..
pantera Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 ja myös tunnen lähes kaikki suomalaiset auton rakentelijat (tuning) niin on kyllä ihan faktaakin.. no jos kerta kaikki tonituunaajat tunnet niin täytyy uskoa sitten
Diore Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 whatever..ihme vittuilua
pantera Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 whatever..ihme vittuilua ei ole, kunhan ihmettelin miten perättäisinä vuosina sama auto, tapana kun on ollut että ei oteta samoja mutta ... olin kai väärässä, anteeks ja hyvää yötä
hlappis Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 tämä uudelleen "rakennettu" käsitetään tuuninki puolella vähän erilailla kuin näihin vanhoihin lodjuihin ..kuten tämän matelijan ulkonäkö todennäköisesti muuttunut?väri?puskurit/korin muodot ehk hifit ja vähän sisustaa..rakentamista tuokin mutta aika paljon helpompaa kuin esim.70-luvun moparin peltien uusiminen,alustan päivitys,vanteet,jarrut jne...eli tarkoitan että tuninki poijjaat keskittyy ulkonäkö muutoksiin mitkä havaitsee helpommin ja tulee uusi hiano luukki minkä kaikki älyää mutta vaikka vaihdat koneen camaroon talven aikana niin samalle se acs:ssä näyttää konepelti kiinni???you know..
Diore Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 oonko mä jotenki sun mielestä dissannut jenkkejä tai jotain muuta vastaavaa?ja hei,rakennappa auto kokonaan uusiks,ei oo mitään helppoa,en lähtis kyllä kategorioimaan mikä on helpompaa rakentamista ja mikä ei..nimim.monta yötä ilman unta ja 24/7 tallilla
Diore Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 ei ole, kunhan ihmettelin miten perättäisinä vuosina sama auto, tapana kun on ollut että ei oteta samoja mutta ... olin kai väärässä, anteeks ja hyvää yötä tuning puolella vuodesta toiseen ainakin nämä: Tinon celica (varmaan jo kuudetta vuotta),Ice Age mondeo (neljättä vuotta ainakin),HR-83 vectra,lapin poikien 240 volvo,Mikon Vento,Kautosen Jonin golf,Mikan autot..yms..
hlappis Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2010 joo...et ole dissannu ..jos et kasivehkeistä pitäs niin tuskin semmoisella ajaisit?en mitenkään vittuillu...varmasti olet enemmän tallilla kuin minä..mutta on oikeasti paljon vaikeampaa aloittaa vanhasta ajokunnottomasta ruveta rakentaa ehjää/näyttely autoa,tiedät varmasti itsekkin tuon...itelläkin projektina toi challenger-73,mikä on minun taidoille haaste...ja tuolta voit kattella noita "uudelleen" rakennettuja autoja missä lähinnä työ tunnit on muualla kuin ulkopinnoissa koska miksi muuttaa muotoa millä noi ovat tullu tehtaalta jos ne OMAA SILMÄÄ miellyttää http://kuvablogi.com/blog/11386/ ...ei pidä ottaa liian tosissaan näitä autoja ...
Juhani LS1 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2010 tuning puolella vuodesta toiseen ainakin nämä: Tinon celica (varmaan jo kuudetta vuotta),Ice Age mondeo (neljättä vuotta ainakin),HR-83 vectra,lapin poikien 240 volvo,Mikon Vento,Kautosen Jonin golf,Mikan autot..yms.. No mut tämähän on erinomaista, ei tarvii tänäkään vuonna mennä thyyning puolelle (9 edellistkin jääny väliin) jos siel on samat räpellykset kaiken lisäks vielä aina
airbrusha Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Tässä kaikille ... http://www.lauks.com/index1.php?lang=1 tää hemmo on eestissä mutta tekee varsin asiallista jälkee Huomasin vasta nyt äsken että kotisivujani on seurattu f-body finland foorumeilta ... Kiitokset panteralle hyvästä sanasta ja kuulutan samaten että olen nyt perustanut pajan Tampereelle! uusimpia maalauksia on aina nähtävissä täältä - http://www.airbrushartists.org/Gal2109_airbrusha_s_Gallery.asp Ja aion sitten perustaa tähän f-body foorumiin jonkun otsikon missä saa kysellä kaikkea erikoismaalaukseen liityvää ...
BlackZ Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 itelläkin projektina toi challenger-73, http://kuvablogi.com/blog/11386/ ...ei pidä ottaa liian tosissaan näitä autoja ... Hieno Challenger projekti! Kaikki saa rakentaa autoaan niinku haluaa, mutta en mää vaan jaksa ymmärtää miksi rakentaa se ensin yhdenlaiseksi ja heti seuraavana vuonna taas pinta ja maalit jne uusiksi ja taas vaihtaa popit ja vanteet uusiin jne jne jne Kauheaa rahan haaskausta yhteen autoon, eikö sitä voi kerralla tehdä kunnolla ettei tartte kerta toisensa jälkeen sitä purkaa ja kitata uusiksi ja laittaa taas erilaiset puskurit jne Kuten sanoin, kaikki tehköön kuten haluaa ja laittakoon rahansa mihin haluaa mutta mää vaan en voi käsittää mitä helvetin järkeä tuollasessa laittamisessa on
Diore Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2010 no tohon uudelleen rakentamis asiaan en jaksa enää kommentoida kun oon yrittänyt sitä jo aiemmin selittää =) mutta asiasta toiseen: pontiacilla tulossa muutama mielenkiintonen prokkis,joista myöhemmin lisää
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 no nyt on ajeltu Ponulla taas vähäsen..mutta osaako kukaan neuvoa mikä vikana kun lähes uusi tehostartti ylikuumenee niin että jos auton sammuttaa,ei enää starttaa vaan naksuu,vähän aikaa kun koputtelee starttia niin käynnistyy taas..
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 olkos tässä peltisarjat on joo ja se on yks veikkaus et sen takia ylikuumenee kun ne on aikas lähellä..mutta ton tehostartin pitäs kestää lämpöä??mulla kone käy jossai 230 astees...aika lämpösenä siis
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 jotain lämpösuojaa toiset on rakennelleet 110 C onko ihan normaali lämpötila?mulla mun käsityksen mukaan on lämpösuoja siel..pitänee viel kysyä jonilta kun se asensi startin silloin
rokzetä Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 lämpökilpi on mulla ollu kova sana.ei oo asennuksen jälkeen 4 vuoteen kiukutellu.
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 mitä matskua ootte käyttäny lämpökilven tekemiseen?
cam68 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 myös rosterisena saa.. mulla olis yksi käyttämätön ylimääräisenä.. en muista oliko rosteria mutta kromattu ainakin..
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 myös rosterisena saa.. mulla olis yksi käyttämätön ylimääräisenä.. en muista oliko rosteria mutta kromattu ainakin.. paljonko huudat siitä?
pantera Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 termotekin pussimalli on kans hyväks osoittautunut eikä vie tilaa peltisarjoilta -e- tollanen http://www.thermotec.com/products/14510-starter-heat-shield.html
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 joo on tossa se huppu mikä kuuluuki siihen..mut ei näköjää auta..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään