Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mä luulen että diorella ois ihan hyvät eväät JOS autosta olisi tarkoitus tehdä DB drag auto...  :W

Ei ole ;) nim. kokemus puhuu....

Tolla kotelolla ja vahvareilla ei mahista      sorry.....

3Db nosto vaatii vahvistintehon kaksinkertaistamista ;)

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tolla kotelolla ja vahvareilla ei mahista       sorry.....

aijaa,mites sit kun SPL Dynamics:lla on MAAILMANMESTARUUS db dragissa? :D ja mun kotelon on suunnitellut SPL Dynamics:n hifien suunnittelija? :D väitätkö että se ei osaa hommaansa?

Kirjoitettu

Tolla kotelolla ja vahvareilla ei mahista       sorry.....

ootsä kattonu mitä vahvareit mulla ees on? :o

Kirjoitettu

:W :W :W

http://www.spldynamics.fi/uutiset-s.htm

Spl dynamics aina kun on osallistunut db dragiin,pätkinyt kaikki cerwin vegasta lähtien  :W

"SPL Dynamicsin tuotteilla varustetuilla autoilla

8 Euroopan Mestaruutta ja 8 Maailman Ennätystä!!!"<--- ja tämä vuoteen 2004 mennessä  ;D

Kirjoitettu

Jos niillä nyt pääsee 132 dB, niin laitat tuplat, pääset 135 dB. Taas tuplaat tehon ja sulla on jo 138 dB. Sitten vielä kerran tuplaat vahvistintehon ja voila, olet saavuttanut 141 dB äänenpaineen...

Appiukko osallistui jossain vaiheessa laitteiston suunnitteluun jolla tuotettiin 170 dB melua, sillä puhdistettiin jotain jauhomyllyjen hormeja tai vastaavia  m/       Se 131 dB:täkin kyllä vie kuulon aika äkkiä, voi viedä hengenkin  :o

ei se nyt ihan noin toimi  ;D Mä ehkä luotan hifien suunnittelijaan ja noihin sen maailmanennätyksiin...ei kaikissa ole niin paljoa vahvareita/subeja  :W

Kirjoitettu

SPL Dynamics xtr300D2: SPL (1W/1m)  86.6 dB yhdessä,näitä mulla on 2kpl

SPL Dynamics S6004 2kpl:

RMS Power 4 Ohm 4 x 150W

RMS Power 2 Ohm 4 x 250W

RMS Power 4 Ohm mono 2 x 500W

THD (A-weight) < 0,08%  

Input sensitivity 200mV - 4.5 V

Low Pass (12/24 dB/oct) 40 - 4000 Hz

High Pass (12/24 dB/oct) 15 - 4000 Hz

SPL Dynamics S1200D 2kpl

RMS Power 4 Ohm 1 x 450W

RMS Power 2 Ohm 1 x 800W

RMS Power 1 Ohm 1 x 1200W

THD (A-weight) < 0,1%  

Input sensitivity 200mV - 4.5 V

Low Pass (24 dB/oct) 30 - 250 Hz

Subsonic Filter (24 dB/oct) 10 - 50 Hz

Phase Control 0 - 180 degrees

Subwoofer level remote control included

Two S-1200D amplifiers can be bridged

Dimensions (W x H x L) 222 x 54 x 330 mm

SPL Dynamics HF 6,1 näitä 4kpl

Type Woofer

Size  165mm ( 6.5" )  

Power handling RMS / max 100 / 200 W

Frequency response  45 - 5000 Hz

SPL (1W/m)  89 dB  

Magnet weight  17.2 oz  

Mounting diameter  145 mm

Mounting depth  67 mm

Woofer Diecast basket

Rubber surround

3" voice coil

2 kpl SPL Dynamics EXT -diskantteja ja 2 kpl SPL Dynamics EXT 5.25 -keskiääniä

Type 2-way system

Size  130mm ( 5.25" )  

Power handling RMS / max 70 / 140 W

Frequency response  70 - 20 000 Hz

SPL (1W/m)  92 dB  

Mounting diameter  119 mm

Mounting depth  60 mm

Woofer PMI compound cone

vented diecast basket

rubber upper spider

Tweeter size  25mm ( 1" )

Tweeter type Ring radiator with phase plug

Tweeter magnet  Neodymium

Crossover slope  12dB/oct

Kirjoitettu

jonka kantti kestää voi tulla huomenna istumaan autoon ja voin vääntää volumea..

Kirjoitettu

älä ole tiellä sit kun ovilasi mossahtaa nossa paine kokeiluissa, karmittoman antaa ekan periks ja menee miljuunaks muruks ku taipuu tarpeeks ;) epämukava kokemus :(

Kirjoitettu

Mun kantti ei ainakaan kestä.  ;D ...mutta itte sä tän aloitit puhumalla siitä 131 dB:stä (vai oliko se pakoputkista)      Tossa muuten linkki kaiuttimeen joka tuottaa 1W teholla 110 dB, se on jo aika herkkä. Maksimi äänenpaine 127 dB, kaksi tollasta ja ääntä on 131 dB 100 W:n teholla     http://resource.boschsecurity.com/documents/LBC348400_DataSheet_enUS_T3106758411.pdf      ...ja ei sitten tosiaan liity mitenkään autohifiin  ::)

niin jollain puhelimen mittarilla 132db  ;D uskoisin että todellisuudessa enemmän..ja jos ei,sovin jo että nyt laitetaan sitten kunnolla soimaan..aion osallistua kisoihin.. :W

Kirjoitettu

jonka kantti kestää voi tulla huomenna istumaan autoon ja voin vääntää volumea..

Sori, mut kuka urpo kuuntelee autossa tollasilla voimakkuuksilla musiikkia  ???  Täytyy olla päässä vikaavikaa, eiymmärrä

Kirjoitettu

mä en kuuntele kauaa kun ei pysty,hetkellisesti pystyy..ajaessa volumet hiljemmalla..

Kirjoitettu

Niinku sanoin,SPL Dynamics on vienyt ME:n ainakin viime vuonna..tänä vuonna ei ole osallistunut..vielä ainakaan..

Kirjoitettu

Niinku sanoin,SPL Dynamics on vienyt ME:n ainakin viime vuonna..tänä vuonna ei ole osallistunut..vielä ainakaan..

Missä tälläset mm kisat järjestetään ???  ajattelin että jos asentas ton mun petonimyllyn johkai vessaan ja pyorittäs sillä kivenmurikoita, tuntuu lähtevän ääntä abaut tuhat desibeliä :o

Kirjoitettu

Missä tälläset mm kisat järjestetään ???  ajattelin että jos asentas ton mun petonimyllyn johkai vessaan ja pyorittäs sillä kivenmurikoita, tuntuu lähtevän ääntä abaut tuhat desibeliä :o

no niissä kisoissa mitataan subbareiden painetta  ;)  ;D

Kirjoitettu

no niissä kisoissa mitataan subbareiden painetta  ;)  ;D

niin mutta MISSÄ ???

Kirjoitettu

niin mutta MISSÄ ???

esim.joissakin autotapahtumissa järjestetään noita kisoja..http://www.emmanet.fi/ näköjään alimmassa luokassa voittaisin ton perusteella jos puhelimen db mittaus piti paikkansa  :P

Kirjoitettu

ei se nyt ihan noin toimi 

Kyllä se vaan taitaa toimia. toi desibeli-asteikkohan on, kuten kaikki tiedämme, logaritminen asteikko.

Kirjoitettu

sama tuo vaikka toimisikin,selkeesti mahiksia on..vara vielä säätää noita poppeja..ja ainakin alimpaan luokkaan hyvätkin mahikset..

Kirjoitettu

Kyllä se vaan taitaa toimia. toi desibeli-asteikkohan on, kuten kaikki tiedämme, logaritminen asteikko.

+1

Kirjoitettu

aijaa,mites sit kun SPL Dynamics:lla on MAAILMANMESTARUUS db dragissa? :D ja mun kotelon on suunnitellut SPL Dynamics:n hifien suunnittelija? :D väitätkö että se ei osaa hommaansa?

Juu tiiän Diore :) mutta siinä DbDragsterissahan sen verran vahvareita ettei ne edes mahtuisi Ponuun ....

Käyttöautot ja Db autot on erikseen :)

Kirjoitettu

Juu tiiän Diore :) mutta siinä DbDragsterissahan sen verran vahvareita ettei ne edes mahtuisi Ponuun ....

Käyttöautot ja Db autot on erikseen :)

mä en verranutkaan nyt ponua niiden paineautoon..sanoin vaan että eiköhän tämä herra osaa asiansa..

Kirjoitettu

esim.joissakin autotapahtumissa järjestetään noita kisoja..http://www.emmanet.fi/

Alako kiinnostaan että missä näitä  Db Drag MM kisoja oikeen jarkkäillään ja onko homma niin roota että autot ja ämyrit pannaan konttiin ja lähetetään kisapaikalle  huitsin nevadaan...

No empä löytäny tietoo nuilta sivuilta enkä pikainen kuukletuskaan tuonu valoa asiaan.... taitaa olla enemmän sellasta piirimestaruustouhua toi homma... :W

Kirjoitettu

Joo, ei tua hifihomma oo enää samaa, mitä se oli '80 -luvulla.  :W

Kirjoitettu

..asentas ton mun petonimyllyn johkai vessaan ja pyorittäs sillä kivenmurikoita..

SubBetoni, kivenpyörityksen SM  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...