Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ja taas hajos jotain  :-\

kuuluu harrastamiseen,nou hätä!Paat kuntoon ja rinta kohti uusia pettymyksiä  \m/
Kirjoitettu

startti meni ja auto jäi tarhan pihaan aamulla..nyt joutu hinausauton soittamaan kun ei lähtenyt edes koputtelemalla

Kirjoitettu

oon varmaan sitten käsittänyt väärin,voi olla ettei korisarjasta mene.. :D mut jarruista se sanoi ainakin et menee 1,1% mikä on vähän hassua kun jarrut on kuluva osa eikä sais mennä  :o

Ei pitais menna jarruista tai alustan osista prosentteja.

Ma voihin jopa tukivarret, panhardin, kaikki tolpat ja jouset, puslat yms ja ei oo prosentteja viela yhtaan.

Eivat laittaneet prosentteja edes imusarjan vaihdosta (tbi -> 'tpi') ku asensin stealthin. perusteena etta autoa on saanut aluperinkin monipisteruiskuna.

Kai mulla oli vaan kiva katsari.

Eika tullu turvakaarestakaan prosentteja, pelkka maininta -> mika tarkottaa etta sitapa ei enaa poisteta, turvalaitteita ei saa poistaa.

Kirjoitettu

vanteet,alusta,sisusta (+4-pistevyöt),valot,korisarja..siin kaikki..ehkä?

::)

muutospros.jpg}

Kirjoitettu

pitänee uus etupuskuri tehdä ens talven aikana kun on halki useasta kohtaa..ei oikein kuitu näköjään tykkää siitä muovipuskurista..

Kirjoitettu

eikö nää kaikki 3gen autot ole merkattu 2 paikkasiksi+ tilapäisesti 2 henkilöä lisäistuimilla

ei oo,mulla on ihan rehti neljä henkilöä.

Kirjoitettu

Kori-kohdassa etukansi ja takakansi on varmaan konepelti ja takaluukku. Hmm, meneeköhän se 1% siinäkin tapauksessa jos Trans Amin konepellin vaihtaan vaikka Firebirdin vanhempaan (kuitenki pelti löytyy mallisarjasta)

Ja muuten, kun sisustasta menee istuimien vaihtoon 2% niin pitääkö muutoskatsastaa?

Kirjoitettu

Ja muuten, kun sisustasta menee istuimien vaihtoon 2% niin pitääkö muutoskatsastaa?

No entäs, jos laittaa istuimen päälliset, niin tuleeko siitäkin prosentteja... ;D ???

Kirjoitettu

Kori-kohdassa etukansi ja takakansi on varmaan konepelti ja takaluukku. Hmm, meneeköhän se 1% siinäkin tapauksessa jos Trans Amin konepellin vaihtaan vaikka Firebirdin vanhempaan (kuitenki pelti löytyy mallisarjasta)

Kaikki muutokset pitää muutoskatsastaa :) Se on LAKI nääs ;D

Kirjoitettu

vanhoja juttuja nuo prossa jutut.. sisustasta ei mene nykyään.. ei edes penkeistä.

kannattaa ottaa etukäteen selvää niin ei tule turhia merkintöjä otteeseen.

Kirjoitettu

mulla tuli 1,2% alustasta..mistään muusta ei! \m/ ja ponu on nyt LEIMASSA  \m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

mulla tuli 1,2% alustasta..mistään muusta ei! \m/ ja ponu on nyt LEIMASSA  \m/ \m/ \m/

\m/ m/
Kirjoitettu

Mitenkäs muuten kun katselin kasista noita tän auton kuvia ni tuli mieleen, että miten on noiden vilkkujen kanssa? Meneekö ilman vilkkuja lokareissa läpi konttorilla?

Kirjoitettu

Mitenkäs muuten kun katselin kasista noita tän auton kuvia ni tuli mieleen, että miten on noiden vilkkujen kanssa? Meneekö ilman vilkkuja lokareissa läpi konttorilla?

Ei mee ilman sivuvilkkuja, mut ei ne isot tarvi olla...

Huomaa sivuvalossa pieni pyöreä "lisänäppylä" keskellä ;)

omagta_5.jpg}

Kirjoitettu

Finni  m/

Kirjoitettu

Miks sulla tollanen ruma lisäke siinä on?

Kirjoitettu

mulla on tälläset..ne laitetaan vielä paremmin vaan kiinni..

109362106.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...